Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3154 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R Huiting 13-06-2024

Ik vond een prijs online die 30 euro goedkoper was, binnen no-time kreeg ik een berichtje terug met een concurrente prijs. Daarna kreeg ik keurig een mail over de levering, die vandaag plaats heeft gevonden.

Jessica 13-06-2024

Duidelijke omschrijving bij het product op de website. Snelle levering zoals gezegd. Word netjes op de hoogte gehouden van de levering via sms. Dit motiveert om de volgende keer weer wat te bestellen!

Marcel 12-06-2024

Snel beantwoord en ook snel geleverd zoals beschreven, de koel-vries combinatie voldoet aan de verwachting.

Aard 12-06-2024

Prima service en complete levering van meerdere apparaten/onderdelen.
Ook de reactiesnelheid was prima tijdens het voortraject en na de koop.
Zeer concurrerende prijsstelling en als enige in staat om alle apparaten te leveren.

L.Steur 12-06-2024

Gisteren een nieuwe weg wasmachine besteld en vandaag werd hij al geleverd! Bij aankomst bleek er een scheurtje in het bovenblad te zitten. Ik heb gelijk een email gestuurd en binnen een half uur had ik een email terug, er wordt een nieuw bovenblad bezorg! Hele goeie service! Ben blij met Bemmel en Kroon 👑!

Edwin Visser 12-06-2024

Een vaatwasser besteld en ze doen ook op zondag bezorgen. Super fijn! Bezorging ook heel snel, goed aangeven welk tijd stip ze komen. Erg tevreden met alles.

Ed 12-06-2024

Leuke winkel ,vriendelijke personeels en ze nemen de tijd voor je.
En aanrader om te winkelen

Marie 12-06-2024

Duidelijke site, praktische informatie, mooie prijs en bovenal super service, inderdaad de volgende dag staat de wasmachine er! Toppers

Arjen vM 11-06-2024

Ik koop (bijna) automatisch bij Bemmel & Kroon vanwege de lage prijzen en no-nonse aanpak. Ook goed bereikbaar per telefoon indien nodig.

Richard A Verhulst-Lorrentop 11-06-2024

Kwam via een pricewatch op B&K omdat ze de goedkoopste waren,
Dan denk je dat moet ergens vandaan komen.
Ze besparen in ieder geval niet op hun klantenservice
Klantenservice open tot 23:00,Dat kom je niet veel tegen.
Medewerker nam mooi de tijd voor mij.
Koelkast besteld en vandaag netjes thuis afgeleverd.
Hier zal ik vaker kijken als ik wat nodig heb.
Een dikke 10

PGC 11-06-2024

Scherpe prijzen en snelle en goede levering! Erg blij mee! Ook de installatieservice is erg goed gevallen om de machine naar zolder te krijgen. Super!

Herma 11-06-2024

Ik heb 14 dagen op de vriezer moeten wachten. Ik had extra betaald voor installeren van de vriezer, dat is niet gebeurd. Na telefonisch contact werd alles afgeschoven op de brenger. Uiteindelijk wel het extra betaalde geld terug gekregen. Ik ben 73 en vertrouwde er op dat het klaar was.

Jeroen 11-06-2024

Bemmel en Kroon is een overzichtelijke, klassieke webshop met goede prijzen, snelle levertijden, brede keuzes en duidelijke communicatie.

Eerder al een Bosch wasdroger, nu een Bosch wasmachine besteld. Snel en makkelijk uitgezocht, besteld, betaald en al binnen no-time een bezorg bevestiging. En dat alles zonder een verplicht account te moeten aanmaken!

Nette correcte bezorging door Dynalogic uitgevoerd.

Al met al een dikke 10!

Eric 11-06-2024

Topservice! Ik belde doordeweeks tussen 19–20u om nog iets na te vragen over de order, en werd vriendelijk geholpen. De koelkast werd geleverd, en de chauffeurs hebben m'n oude koelkast meegenomen, de nieuwe tot op m'n verdieping gesjouwd. Alles erg vriendelijk, en dat voor een supermooie prijs—en goedkoper dan concurrenten.

Kim 10-06-2024

Vandaag onze nieuwe bosch wasmachine geleverd, snelle service en vriendelijke bezorgers! Alles netjes binnen de aangegeven tijd. Oude wasmachine gelijk meegenomen vanaf de derde verdieping. Wij zijn zeer tevreden!

Loes 10-06-2024

Super goede service.
Diepvries was niet op voorraad, deze is direct besteld en een week later was de diepvries bij ons thuis.
Goed geregeld hoor.

Elka Scheltema 10-06-2024

Gisteren de wasmachine online besteld en de volgende dag netjes bezorgd en aangesloten. De bezorgers hebben zelfs het verpakkingsmateriaal meegenomen. Bemmel en Kroon was de goedkoopste en had een goede voorraad beschikbaar. Zeer tevreden met deze winkel, ik beveel ze ten zeerste aan!

Kor 10-06-2024

Miele wasdroger is top. Just in time geleverd. Prima afhandeling. Goede communicatie en zeer vriendelijke medewerkers.

Lydia Zoeteweij 10-06-2024

Bestelde wasmachine vanwege snelle levering en goede ervaring ook de prijzen zijn er goed, had al eerder een wasmachine en droger bij Bemmel en Kroon besteld in 2023 zonder problemen snelle levering met mooie korting.

Ciska 10-06-2024

Goede prijs gekregen en apparaat bezorgd op de juiste dag en tijd dus prima geregeld. Moest alleen zelf 2 x terug bellen met een vraag terwijl ik terug gebeld zou worden maar dat gebeurde niet. Verder prima tevreden klantenservice ook tot laat open. Moet apparaat nog gaan gebruiken

Cees van de Schraaf 10-06-2024

we zijn goed geholpen en voorgelicht, we zullen deze winkel aanbevelen aan onze vrienden en kennissen

Johannes 10-06-2024

Altijd prettige ervaringen bij Bemmel & Kroon. Goede prijzen, ruim aanbod. Ze bezorgen gewoon de volgende dag (ook op zondag), en hebben soms een ruimer aanbod en/of lagere prijzen dan de koudblauwe concurrent, dus dan is de keus gauw gemaakt.

Yunus 10-06-2024

Ik ben enorm goed geholpen door de medewerker. De levering is precies optijd geleverd.

Tanja 10-06-2024

Vriendelijk en kundig personeel. Weten waarover ze praten en smeren je niets aan.

El 10-06-2024

Niet alleen een gebruiksvriendelijke en duidelijke site, maar ook de verwerking van de bestelling is perfect.
De droogautomaat werd goed ingepakt afgeleverd. Een gemelde beschadiging werd direct ter hand genomen.
Niets dan lof dus ....