Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3154 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel 18-08-2024

Snelle levering, tijdstip afgifte aan de deur tot op 10 minuten nauwkeurig. Vakkundige plaatsing

Mariska 16-08-2024

Top! Makkelijk besteld en net zo makkelijk bezorgd en geïnstalleerd. Goede prijs kwaliteit. Ik ben een zeer tevreden klant.

Kaya 16-08-2024

We kopen graag bij Bemmel en Kroon.
Het gaat om de service die ze verlenen.
Je kan jouw aankoop laten instaleren.
En op zondag is de klantenservice bereikbaar.
De prijzen zijn scherp.

Ik werk daar niet hoor, haha, ben al jaren een vaste klant.

Annemiek 16-08-2024

Goede service, snelle levering. Goede prijs.
Wasmachine werd met de extra service naar biven gebracht en aangesloten.
Helaas lieten ze de oude boven staan, omdat deze niet mee retour hoefde. Jammer. Maar had met verzekering te maken. Was kleine moeite geweest voor de 2 mannen maar ja.

Leo 15-08-2024

Keurige en snelle service. Wasdroger binnen 24 uur in huis. Perfecte track and trace.

RvdN 15-08-2024

Mooie website, goeie filters en zoekmogelijkheden, duidelijke productinformatie.
Mijn koelkast was op voorraad en binnen 24 uur geleverd!

Catharina 15-08-2024

Snelle levering.
Machine geleverd en geïnstalleerd door 2 heel vriendelijke jonge mannen
Heel tevreden

Zalm 15-08-2024

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen vanwege de goede ervaringen van 7 jaar geleden en ik ben zeer zeker niet teleurgesteld want alles is weer gladjes verlopen

Dick 15-08-2024

Scherpe prijzen. Snel geleverd. Kleine schade bij ontvangst, netjes opgelost.

Irene 14-08-2024

Na lang zoeken naar een goede wasdroogcombinatie kwam ik op de site van Bemmel en Kroon. Veel keuze en goede prijzen op de site. De reviews die ik las waren zeer goed en ik kan niet anders zeggen dat dit de service is die je graag wil. Bestellen gaat eenvoudig, de informatie is duidelijk op de site. De informatie over de levering van het product is perfect. Je wordt heel goed op de hoogte gehouden. Ik ben blij dat ik Bemmel en Kroon nu weet te vinden! Aanrader!

Klaas 14-08-2024

Levering en voortvarende installatievia Dynalogic, ook op zondag, tijdvak keurig via track en trace te volgen, B & K helpdesk zelfs zaterdag avond 22u45 nog bereikbaar. Oude machine (was leeg en afgekoppeld) meegenomen. Bestaande droger werd weer op nieuwe machine geplaatst.

Floris 14-08-2024

Snelle manier van bestellen. Mijn koel/vriescombinatie bleek niet snel leverbaar, dit vond ik zelf uit op de website van de vervoerder. Dit gemeld aan B&K wel snel antwoord gehad maar geen enkele manier van sorry. Uiteindelijk maar voor een ander merk gekozen die binnen een dag leverbaar was.

MyriamO 13-08-2024

Eerste aankoop bij Bemmel&Kroon is een Miele wasmachine. De plaatsing van de bestelling verliep soepel en de bezorging werd snel geregeld. Een kleine misverstand tijdens de bezorging werd meteen opgelost. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Rhum 13-08-2024

Al eerder een kookplaat gekocht bij dit bedrijf en door de positieve ervaring nu een wasmachine gekocht. Duidelijke prijzen en communicatie, snel geleverd. Wat ik alleen jammer vind, en dat is niet alleen hier, ze nemen je oude apparaat netjes mee maar niet het verpakkingsmateriaal. Drempel levering meneer...

S. Monta 13-08-2024

Prachtig product, snelle levering, deskundig advies en en kon bij ze terecht met elke vraag. Met nadruk dat er geen sprake was van ‘snelle verkoop’, integendeel: er werd met ons meegedacht, goed overleg betreft onze wensen en meer. Fantastische samenwerking en bij deze zeer aanbevolen. Beste Marco Rietvelds & team, heel veel dank,

Erik 13-08-2024

Prima en deskundig contact en de levering ging volgens afspraak en zeer correct en kundig.

Olga 12-08-2024

Overzichtelijke webshop, mooie prijs kwaliteit verhouding. Zeer snelle levering. Ik ben zeer tevreden.

Lisette 12-08-2024

Shop is makkelijk te bekijken en duidelijk met info maar in de winkel zelf kun je dan kijken hoe het product er echt uitziet en werkt mbt met paalde dingen. Winkelpersoneel is altijd aardig en behulpzaam, denkt mee. Niet opdringerig, je kunt er alle tijd nemen om rond te kijken en daarna vragen te stellen. Ik kom er al jaren, alle witgoed artikelen komen er vandaan en nu kopen mijn kinderen er ook!

Han 11-08-2024

Via consumentennummer goede informatie gekregen en vaatwasser besteld.
Volgende dag keurig afgeleverd en oude apparaat mee retour genomen.
Kan niet beter.

Dirk 11-08-2024

Soepel orderproces, levering ook daadwerkelijk de dag erna. Levering door Dynalogic, maar tijdvak schoof wel iedere keer op. Installatie prima uitgevoerd met extra advies!

Eline 10-08-2024

Duidelijke omschrijving op internet. Na bestelling is er echter een fout gemaakt, waardoor de bezorging een dag later was. Het telefonisch contact hier over verliep erg netjes en is prima opgelost.

Erik 09-08-2024

Vandaag is mijn AEG warmtepomp droger geleverd nette bezorgers vriendelijk en leggen het goed uit het apparaat wordt in je bijzijn uit de verpakking gehaald dat vind ik erg prettig zo weet je dat het apparaat goed beschermd is tijdens transport.
De website van Bemmel en Kroon is heel duidelijk en werkt goed filters zijn duidelijk en doen wat je vraagt.
En dan zijn ze ook nog de goedkoopste.

Loiuse 08-08-2024

Altijd goed en op tijd,goede service ook de bezorgers voorzichtig met de spullen

Omar 08-08-2024

Deze winkel is een verademing. Een afzuigkap incl. montage bestellen ging gemakkelijk, de aangesloten montage dienst werkt samen als een goed geoliede machine, afspraken worden nagekomen, op tijd en precies volgens schema. Ze weten heel goed wat ze moeten vragen en wat je als klant bedoelt. Echt super.

Natalie 07-08-2024

Wederom weer super goed geholpen met onze inbouwkoelkast, denken echt goed met je mee!Ben superblij met onze electrolux koelvriescombinatie