Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3154 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Albert J 20-07-2024

Telefonisch goed geholpen, levering correct en mooi binnen de aangegeven tijd.

A. Karakoc 20-07-2024

Donderdag middag besteld, vrijdag bezorgd en vakkundig geinstalleerd. Wat een service! Kan niet anders zeggen dat de klant bij jullie als koning wordt beschouwd. Echt een aanrader.

KM 20-07-2024

Beste prijs, vriendelijk en goede contacten met de klant.
En snel geleverd!

Rainier Bravenboer 19-07-2024

Prachtige winkel met personeel die echt verstand van zaken heeft en je geweldig kunnen helpen en informeren en die ook de afspraken nakomen

Marcus Lok 19-07-2024

Te bizar voor woorden wat een top bedrijf !! Communicatie daar kan menig bedrijf nog van leren tot 23.00 s,avonds gewoon bereikbaar luisteren goed naar de klant en niets is te moeilijk ergens goedkoper gezien ? Geen probleem hun gaan gewoon met de prijs mee zelfs 1 dag voor levering ! Geweldig gewoon, goede nette vriendelijke bezorgers en hebben uitstekende service verleend ook namen ze onze oude koelkast mee.
Ik weet wel waar ik mijn volgende witgoed koop ! En dat word wederom van Bemmel en Kroon !!
Groetjes Fam Lok uit Rotterdam

M. van Plateringen 18-07-2024

Duidelijke en overzichtelijke webshop. En ze waren de enige die mijn product op voorraad hadden en snel konden leveren. Alleen jammer dat de bezorgers een paar kleine schade plekjes op het kozijn hebben achter gelaten.

Blije Shopper 18-07-2024

De verkoper die mijn bestelling telefonisch had opgenomen kan deze dezelfde dag nog wijzigen. Ik bleek een verkeerd type koelkast opgegeven te hebben. Top service!!
De levering kon op de dag welke ik wilde. Mooi dat het de volgende dag kan, bij ons kwam dat niet uit. De bezorgers lieten netjes een kwartier van te voren horen dat ze eraan kwamen.

Ferry 17-07-2024

Model die we zochten was actueel zzichtbaar verder goeie informatie en advies gekregen van de medewerker van Bemmel en Kroon.
Verder werd gelijk gekeken of het model wat wij wilden hebben in RVS op voorraad was en deze was zo.
En gelijk afspraak gemaakt voor levering.

Jaap 17-07-2024

Communicatie vanaf bestelling tot aan afleveren, perfect. Er was even onduidelijkheid wie de koelkast ging leveren. Na een telefoontje hierover werd ik direct teruggebeld en was t geregeld. En uiteraard een mooie friteuse ontvangen.
Bemmel en Kroon is een zeer aan te bevelen winkel met webshop.

Loek 17-07-2024

Deskundig en uitgebreid advies, daarna besteld en snel afgeleverd. Precies zo als wij het wilden. Leuke en attente bezorgers. Super!

cvelde 17-07-2024

bemmel winkel in forepark bezocht vanwege 2 aankoop daar 2 jaar geleden. Zij bleken onze thuisgemaakte keus in de showroom te hebben staan zodat we naast fysiek kunnen kijken ook gelijk adequate uitleg en toelichting kregen
onze thuisgemaakte keus werd door deze onafhankelijk uitleg bevestigd

Gerry Mulder 17-07-2024

Onze keuken is ongeveer 22 jaar oud en ook de combimagnetron. Deze had het begeven dus op naar Bemmel en Kroon. We zijn heel goed geholpen. Prima uitleg en daardoor wisten we al snel wat we wilden. Hij werd geïnstalleerd door ***** wat prima is gedaan. Wij zijn dik tevreden en volgende keer weer Bemmel en Kroon!

MC Matei 16-07-2024

Ik kreeg een goede korting, maar soms is het lastig om de medewerkers te bereiken

M.H 15-07-2024

Op advies van vrienden Bemmel&Kroon benaderd voor al ons keuken apparatuur in onze nieuwe keuken. Dat was een hele goede tip! Snel en fijn contact. Precies de apparaten die wij voor ogen hadden, keurige levering en de beste prijs! We gaan genieten van onze nieuwe keuken.

Paul Knoester 15-07-2024

Na een teleurstelling bij het bestellen bij bol.com ben ik voor dezelfde actie bij Bemmel en Kroon terecht gekomen. Na een bezoek aan de winkel in Zoeterwoude Rijndijk waar ik keurig geholpen werd ben ik ik zeer tevreden. Koelkast is keurig afgeleverd en geplaatst en de oude koelkast meegenomen. Geen beschadiging of andere problemen. Gewoon keurig zo als het hoort.

Alma 15-07-2024

Goede online winkel, alleen zijn er altijd verrassende extra kosten verbonden aan de installatie

H.Eerkens 13-07-2024

E-mail communicatie was prima, snel en correct antwoord op de vragen.Daarom wel vertrouwen in de zaak en de vrieskast gekocht. Bezorging ook correct alleen bij ons moesten ze de stoep op maar bezorging tot 4 hoog zonder lift en de bezorgers hadden geen steekkar bij zich speciaal voor trappen, dus moeten ze de machines tillen,ik geef het ze te doen.
Transport gebeurd door een externe bedrijf dus Bemmel& Kroon is dit niet aan te rekenen.

Sharon 13-07-2024

Vandaag zijn mijn wasmachine en droger netjes geleverd en op de juiste plek geplaatst en aangesloten. Ik heb gekozen voor deze webwinkel omdat zij de wasmachine aansloten en de prijzen mij prima leken. Daarnaast goede service, ik had namelijk gevraagd of het op een specifieke dag geleverd kon worden. Voor alsnog zeer tevreden en blij!

Peter 12-07-2024

In minder dan 24 uur een nieuwe vaatwasser ontvangen en installatie uitgevoerd.Super service.

Tap 12-07-2024

Wij zijn heel vriendelijk behandeld, de 2 jongens waren erg behulpzaam ,de wasmachine netjes op zijn plaats gezet en aan gesloten, en de oude mee genomen, terwijl ze het toch over de WC moesten tillen, zonder mopperen gedaan chapo voor deze jongens,,wij zijn 86 en 88 jaar ,toppie, Onze schoonzoon had Bemmel en Kroon aan gedeclareerd zij kopen alles daar ,,
Vriendelijk groet Fam Tap Hilvoordestraat 2284BN Rijswijk

Ingrid 12-07-2024

Bij Bemmel en Kroon een LG koel vries combinatie gekocht.Werd in de winkel niet lastig gevallen door agressieve verkopers.Kreeg korting ,nette winkel,en levering binnen 1 dag.Hij is net geleverd,en ik ben er zeer blij mee.Top bedrijf.

Wij zijn erg blij met de nieuwe vaatwasser. 12-07-2024

Wij zijn uitgebreid geinformeert in de winkel prijs kwaliteit netjes geholpen en goede en snelle afspraak gemaakt voor de levering van de vaatwasmachine.
En een prima installatie door vakkundige installateur.

Peter 12-07-2024

Van bestellen tot bezorgen verloopt alles perfect. Bel je na plaatsen bestelling met een vraag, dan ziet men direct om welke bestelling het gaat en kan direct antwoord geven.
Ook heel prettig is dat je dagelijks tot 23:00u kan bellen. Top!

tevreden klant 11-07-2024

Al meer dan 25 jaar vaste klant bij Bemmel en Kroon kom sinds het begin op de Loevensteinlaan in DenHaag en later aan de Neckar 24 en altijd vakkundig geholpen ook nu weer onze Warmte pomp was droger .
Wij hebben door de jaren heen altijd onze apparatuur daar aangeschaft en altijd tot volle tevredenheid geholpen
Bij eventuele storingen is altijd alles prima en snel afgehandeld .
Prima bedrijf dat weet wat de klant wil, een absolute aanrader

Jacqueline Veth 11-07-2024

Mooi energiezuinige koelvries combi gekocht, keurig afgeleverd en hij staat nu aan en lijkt prima te werken. Orde nr. DH1315481