Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3154 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elske 10-07-2024

Goed advies in de winkel gekregen en de levering van wasmachine en droger gisteren liep heel prettig: kwartier tevoren telefonisch contact en vraag of er ook oude apparaten moesten worden meegenomen en of er voldoende ruimte boven was om de nieuwe te ‘parkeren’. De oude en nieuwe apparaten zijn snel en netjes over de trap vervoerd en de mannen hebben nog aanvullende uitleg gegeven en alles keurig op z’n plek gezet!

Leny Wassenaar 10-07-2024

Eerdere ervaring die goed was.
Na telefonisch contact de wasautomaat besteld.
Die de volgende dag al bezorgt kon worden.
Met eventueel aansluiting die achteraf niet nodig was en waardoor de extra kosten worden teruggestort.

Peter de Kuyper 10-07-2024

Goede korting en een leuk kado extra vanwege en voetbal. Levering was iets later dan beloofd maar dat maakte niets uit. Prima aflevering en oude apparaat retour. Zeker een aanrader.

Piet 09-07-2024

Al eerder in de zaak geweest voor de aanschaf van een inductieplaat.
Nu koel-vriesinbouw: vriendelijk welkom bij binnenkomst, duidelijke uitleg bij de keuze van het apparaat en uitstekend verder geholpen wat betreft de inbouw . dit is ook zeer snel gerealiseerd.

Lodewijk 08-07-2024

Fijne, overzichtelijke website, zeer concurrerende prijzen voor producten en een heel snelle service. We werden dezelfde dag al gebeld om een afspraak te maken voor de installatie van onze nieuwe koelkast. Echt top!

Janet 08-07-2024

Bemmel en Kroon is zeker een aanrader. Heb hier een wasdroogcombinatie besteld en ik kon zelf een dag uitkiezen wanneer hij werd geleverd. Bij vragen krijg je snel reactie en de bezorgers waren heel vriendelijk. Ben ook tevreden met het product!

Richard 08-07-2024

Prima en zeer vriendelijk geholpen en prima advies gekregen n.a.v. onze wensen. Vervolgens snel geleverden vakkundig geinstalleerd

Arno 05-07-2024

Netjes geholpen en geleverd , ook de plaatsing was netjes gedaan.we werden geadviseerd met een goede gemotiveerd advies . Om een afgewogen aankoop te doen. Zowel negatieve punten en positieve punten van de wasmachine die we gekocht hebben werd benoemd.

Rietveld 05-07-2024

Koelkast kapot, telefonisch contact gehad. Verkoper duidelijk, doelgericht, vriendelijk. Volgende dag al bezorgd en vakkundig ingebouwd.
Gewoon super goede service !

diana 05-07-2024

wij hebben een afzuigkap en vaatwasser gekocht zijn erg tevreden. Leuk geholpen met goede uitleg. Nemen alle tijd voor je. En wij zijn er super blij mee.
Had mijn keuken 24 jaar geleden ook al bij jullie gekocht. Dus apparatuur was wel weer aan vervanging toe

A.B. 04-07-2024

De winkel ziet er keurig uit met veel keus van de artikelen, ik ben nu dik tevreden, de bezorgers waren keurige vriendelijke jongens die zwaar werk moeten verrichten, petje af!

Marco 04-07-2024

In de winkel eerlijk en goed advies. geen verkoop praatjes maar echt gericht op de wensen van de klant .
Bezorging was ook meer dan prima , 2 sterke jongens die de zware wasmachine toch maar even 2 trappen op sjouwden en de oude zware machine gewoon weer mee namen .

Laura 04-07-2024

Gister mijn amerikaanse koelkast besteld DH1313858 bij Herman en vandaag al in huis. Echt heel blij met deze snelle en goede service.

J. Koek 04-07-2024

Onzorgvuldige plaatsing wasmachine. Omdat ik zelf 66 jaar ben en ik de service betaald heb voor het plaatsen van de wasmachine op de tweede verdieping had ik maandag contact gehad met de klantenservice en verteld dat er een droger op de wasmachine staat en dat ik die niet in mijn eentje eraf kan halen. Dat was geen probleem. Op de dag van levering kwamen twee jonge mannen die de droger eraf haalden. De wasmachine werd op zijn plek gezet en de droger met tussenstuk er tussen. De monteur zei dat de eerste keer een spelprogramma van 20 minuten gedraaid moest worden en weg waren ze. Minder dan 10/12 minuten werk. Kom ik boven staat er een wasmachine die een storing aangeeft dat er geen water is.De kraan was niet open gedraaid! Het tussen stuk was op zijn kop geplaatst! De droger was de slang niet in de afvoerpijp gehangen. En de snelverbinding van los.Dus moest ik toch nog de droger er weer afhalen en aansluiten. Alles met elkaar een waardeloze oplevering. Ondanks dat ik beide een fooi had gegeven ( Ze waren beleefd en hadden de oude wasmachine mee genomen)was er geen aandacht om het werk op een fatsoenlijke manier af te ronden. Voor mij geen Bemmel en Kroon meer over de vloer.

Ilse 04-07-2024

via de website een wasmachine en een stofzuiger besteld.
Vlotte levering en aansluiting van de wasmachine.
Helaas bleek de wasmachine te lekken. Binnen 10 minuten kwam er al een reactie op mijn mailtje en direct de volgende dag kon er een nieuwe wasmachine geleverd worden ("Een nieuwe wasmachine hoort niet te lekken. We gaan niet beginnen aan reparatie. U krijgt een nieuwe".)
Top!

Patrick B 03-07-2024

Snelle service/ levering van koelkast en vriezer. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Ik kende het bedrijf niet maar ik zal vast in de toekomst nog eens bezoeken. Dank jullie wel

Roelf 03-07-2024

Eerste kennismaking was vanuit een advertentie voor een koelkast die wij zochten. Om een goed beeld te krijgen zijn wij naar Zoeterwoude gereden om de koelkast daar te bekijken. Het bedrijf heeft een zeer uitgebreid assortiment koelkasten maar ook alles voor keukens. Zeer vriendelijk, goed geholpen en koelkast binnen een paar dagen geleverd.

Rose 03-07-2024

Dit is één van de betere webshops. Ik deed een bestelling op zondag en de andere dag zou het al geleverd worden. Supersnel dus. Ook nadat ik van product verandert ben, kon alles met gemak aangepast worden. Ik heb nog maar weinig shops meegemaakt waar alles zo soepel verloopt.

victor sterk 03-07-2024

Fijne winkel en zeer behulpzaam personeel
De Sevice is evenredig aan het prettige uitstraling die deze verkopers hebben

Remco 03-07-2024

Zeer tevreden met onze aanschaf van de droger. Goed advies en super snelle levering. Aanrader!

Philip Weijers 03-07-2024

Na eigen voorwerk in de keuze voor een Quooker, goed geholpen met aanvullende gegevens. De extra garantie van 3 jaar na de 2 jaar fabrieksgarantie is mede bepalend geweest om voor Bemmel en Kroon als verkoper te kiezen.

WJ Rensen 03-07-2024

Geen 10, maar een dikke negen. Een 10 kan leiden tot het bekende 'achterover leunen'.
Wij kopen bij B&K al vele jaren.
Nog immer een zelfde goede ontvangst; men luistert echt naar de wensen van de klant en denkt mee. Men zet de klant, dat is onze ervaring, duidelijk op een.
Levering nog nooit te laat, maar eerder eerder dan gedacht.
Kortom: voor ons geen vraag; wij blijven een zeer tevreden klant.

Edwin 03-07-2024

Ontzettend goed geholpen door een medewerker van het online team. Door zijn professionele hulp op een betere afwasmachine uitgekomen voor een scherpe prijs 👍🏼 en 18 uur later al geleverd !

JP 02-07-2024

Laagdrempelige website, goede informatie, makkelijk bestelproces. Aardig, netjes en beschaafd personeel dat de vriezer kwam leveren. EK presentje zonder dat ik het mij realiseerde. Prima ervaring.

Mevrouw kuiper 02-07-2024

Zeer tevreden over bemmel en kroon cruquius.Zeer aardige en nette verkoper en snel geregeld kwa levering. De 2 jongens die de wasmachine kwamen brengen waren uitermate vriendelijk en gelijk de machine aangezet om te kijken of alles liep zoals het hoort. Een dikke 10 voor het hele bedrijf.