Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3470 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Astrid 17-06-2024

Goede aanbieding en hele snelle levering! Op een zaterdag besteld, en de zondags al geleverd.

Andreas 17-06-2024

Scherpe prijs voor de inductie kookplaat en zeer vriendelijk geholpen met vlotte afhandeling van de aankoop. Vervolgens voortreffelijke plaatsing in het bestaande gat in het keukenblad door wederom uiterst vriendelijke en handige installateur. Werkt allemaal super nu.

Clara 17-06-2024

Prima service ,goede winkel snelle levering, mooie stofzuiger,en zeer degelijk

Vivian Meertens 15-06-2024

Via websearch deze miele stofzuiger gevonden. Goede prijs, adequate levering en geen extra karton voor verpakking.

Ada 15-06-2024

Top service,bezorging, en prijs hou de firma in de gaten kan ik nog veel profijt van hebben 👍🤞🍀

Debbie 15-06-2024

Super makkelijk en goede website, en bezorging de volgende dag was helemaal super

Mw. Klijnstra 15-06-2024

Vreselijke bezorging en service vanuit Bemmel & Kroon. Ik heb een inductie fornuis besteld, waarbij ik €119,- betaald heb voor aansluiten/neerzetten/verpakkingsmateriaal meenemen etc. Op de site stond dat alles direct leverbaar was, dit bleek alleen om het fornuis zelf te gaan. Op het aansluiten mocht ik namelijk een goede week wachten. Vervolgens werd er tijdens de bezorging een bedrag in rekening gebracht voor 'extra service', maar welke extra service dit was, dat kon Bemmel & Kroon mij niet vertellen. En als kers op de taart werd het verpakkingsmateriaal ook niet meegenomen, ik mocht alles zelf gaan uitpakken en goed neerzetten. De bezorgers zelf waren ook ontzettend onvriendelijk en hebben voor aardig wat beschadiging gezorgd. Te bizar voor woorden! Echt een waardeloos bedrijf en een service van niks!

JS 15-06-2024

Snelle services, net en beleefd afgeleverd en mooi op tijd. Mooi product. Top

Anouk 15-06-2024

Goed product voor een eerlijke prijs! Gisteren droger besteld en vandaag in huis. Ideale track en tracé zodat je weet hoelaat je de chauffeur kan verwachten. Vriendelijke levering en oud apparatuur wordt mee genomen. Ideaal! Daarnaast nog leuke deal waardoor we een airfryer erbij kado kregen.

Alexander 15-06-2024

We hebben op vrijdag een mooie amerikaanse koelkast besteld. aanvankelijk ging er door onze fout iets mis met de betaling. de klantenservice nam zelf even contact met ons op om dit te controleren en recht te zetten. de volgende dag was de bezorging ook snel en netjes uitgevoerd, tot in de keuken zelfs!
al met al dik in orde dus

Ton 15-06-2024

Alles top geregeld zoals afgesproken. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden. Ook goede prijs

E 15-06-2024

Bestelling van een koelkast ging vlot en gemakkelijk. Prijs was lager dan bij andere leveranciers. Levering was snel. Er wordt adequaat gereageerd als je een vraag per mail stelt. Prima winkel om witgoed bij te kopen.

Uitgebreide hulp en snelle levering 15-06-2024

Na eerdere positieve ervaringen bij Bemmel en Kroon in Leidschendam wederom een goede ervaring bij de vervanging van onze afwasmachine. Probleem hierbij was de incourante afmetingen van de oude machine (ca. 18 jaar oud). Er werd alle tijd genomen om een nieuw exemplaar te vinden, welke met niet al te veel moeite in aanwezige nis ingebouwd kon worden. Bijkomend voordeel was, dat deze binnen twee dagen geleverd kon worden. Levering verliep eveneens gesmeerd: vertraging wegens verkeersopstopping werd netjes telefonisch gemeld en binnen het aangepaste tijdstip stond men voor de deur! Zoals afgesproken werd de oude machine meegenomen en de nieuwe in de hal gezet door de chauffeur en zijn bijrijder: twee gezellige en vrolijke jongens, welke zich nog konden herinneren, dat ze ruim twee jaar geleden bij ons een wasdroger hadden afgeleverd !

Gerard van der Kooij 15-06-2024

Uitermate prettig geholpen en uiteindelijk het apparaat gekozen wat voor ons het beste uit de bus kwam.

Corine 15-06-2024

De vriezer die ik kocht was goedkoper dan bij andere aanbieders en een goede service ook! Na een bestelling ‘s avonds laat, had ik 1,5 dag later al een nieuw apparaat staan! Ik werd nauwkeurig op de hoogte gehouden van het bezorgmoment en het product werd netjes tot boven op zolder gebracht, waarna het oude apparaat ook direct mee retour ging.

Bestelnummer: BKI1306903

Wilma 14-06-2024

Fantastisch bedrijf. Telefonisch besteld, buitengewoon vriendelijk personeel. Keurig op tijd bezorgd door twee alleraardigste mannen. Daarbij was de prijs heel aantrekkelijk . Blijf hier zeker klant.

Udo 14-06-2024

Fijne site die goed overzichtelijk is. Snelle service en goede communicatie. Nette bezorging.

Th. Janssen 14-06-2024

Top bedrijf.Inductie fornuis gekocht mooie aanbieding.Er was een klein probleem .1 telefoontje en binnen 24 uur een nieuwe gebracht.Top fornuis mooi zwart van inventum erg blij mee.

Familie Brehm 13-06-2024

De aankoop van onze vaatwasmachine (ordernummer DH1305979) bij deze mooie winkel van Bemmel en Kroon was wederom een geweldige ervaring. De medewerkers waren deskundig en hebben ons uitstekend geadviseerd bij het maken van onze keuze. De levering aan huis verliep snel en volgens de gemaakte afspraak. Verder waren de bezorgers zeer vriendelijk en behulpzaam.

De vaatwasmachine zelf voldoet volledig aan onze verwachtingen. Hij werkt efficiënt en stil en maakt onze afwas een fluitje van een cent. We zijn erg tevreden met onze aankoop en raden Bemmel & Kroon zeker aan bij anderen die op zoek zijn naar een nieuwe vaatwasmachine of andere producten uit hun ruime assortiment.

Daarnaast wil ik nog even zeggen dat de keuken die ik ruim 22 jaar geleden hier heb gekocht nog steeds even mooi is en goed functioneert. Dat zegt wel iets over de kwaliteit van de producten van deze winkel. Ik ben een tevreden klant en kom hier zeker nog eens terug voor mijn volgende aankoop.

Bedankt voor de goede service!

Anita 13-06-2024

Altijd goede en vriendelijk service. Top merken en heel veel keuze. Heb er al vaak gekocht en nog nooit problemen gehad.

Przemek 13-06-2024

Efficiente en snelle installatie van de wasmachine in moeilijke omstandigheden, op de derde verdieping met smalle trap. De prijs is ook echt betaalbaar

Elly 13-06-2024

Prima contact en alles goed geregeld, zoals vorige keer ook met de aankoop van mn wasmachine, nu een mooie droger,
Chapeau!!

Marjans 13-06-2024

Prima communicatie, goede service en vriendelijke behulpzame bezorgers die de wasmachine met zorg geplaatst hebben en de oude weer meenamen..

Aarti Panchoe 13-06-2024

Goedkoper dan bij de concurrent. Snel geleverd en geplaatst door een vakkundig medewerker.
vriendelijk, behulpzaam en respectvol.

Jeroen M 13-06-2024

Prachtige warmtepompdroger met mooie CashBack korting gekocht. Tevreden over de dienstverlening en snelle afhandeling. Wel kritisch over de bezorging / aansluiting. Warmtepompdroger was niet waterpas gezet (oud huis) ookal hadden we dit aangegeven. En wasdroger is niet goed aangesloten en lekt (veel) water! Maar dit valt natuurlijk buiten de verantwoordelijkheid van Bemmel&Kroon.