Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 208 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Salv 23-05-2011

Product was op vorraad zoals beloofd, en levering de volgende dag!

Patrickj30 21-02-2011

snelle levering, duidelijk telefonisch en email contact. Ben goed en duidelijk geholpen.

johnp111 09-02-2011

perfect.
vandaag bestellen-morgen bellen.
super snel geregeld.

toxic_timmie 09-02-2011

Bestelprocedure is heel gemakkelijk en de afhandeling ervan ook.
Ben zeer tevreden met de snelle levering.
Makkelijk dat hier geen rompslomp voor nodig was etc.
Een volgende bestelling zal als het prijstechnisch interessant is zeer waarschijnlijk weer bij Ritel plaats vinden.

Erwin_Leiden 08-02-2011

Super goed geregeld! Prima communicatie, levering zeer snel, website duidelijk, en de prijs/kwaliteit verhouding is uniek.

Op dit moment zonder twijfel DE nummer 1 website voor mobiele telefonie! Erwin, Leiden

Oki73 03-02-2011

Heb ruim 2 weken geleden bestelling gedaan. Bestelling kon niet door gaan omdat huidige abbo nog niet verlengd bleek te kunnen worden. Wel betaling gedaan. Van Rittel uit geen enkele actie ondernomen om bedrag terug te storten. Moet hier zelf nu achteraan.

Joe Duine 02-02-2011

Ik heb de blackberry bold 9780 gekovht bij ritel en ben er heel erg tevreden over er werd contact met je opgenomen en de bestelling was er net als gepland.

alles was duidelijk en super service

Paul Coevorden 31-01-2011

Goed telefonisch bereikbaar, geen lange wachtrij en geen eindloze keuzemenu's. Te woord gestaan door een medewerker met kennis van zaken. Snelle en praktische afhandeling van de bestelling/aankoop. Levering van de aankoop door een koerier die voorafgaand aan de levering overlegd waar en wanneer de bestelling/aankoop afgeleverd kan worden.

boem0101 31-01-2011

De bestelling is goed verlopen precies zoals het op de site wordt vermeld. En via aflevertijden.nl kon ik zien hoelaat het toestel ongeveer geleverd zou worden. En ik moet zeggen hij was 5 minuten te vroeg. Dus helemaal super. Bedankt voor de goede service.

Hg van den Berg 31-01-2011

Goede en nette behandeling van mijn bestelling.
Supersnelle levering.

D. Boer 31-01-2011

Makkelijk bestellen via internet. Snelle levering door courier die vriendelijk en zeer behulpzaam was. Zeker de moeite waard om naar terug te keren.

henk128 31-01-2011

Gelijk dag van de bestelling gebeld om afspraak te maken voor levering. Die was aan huis zodat geen formulieren en identiteitsbewijzen opgestuurd hoefden te worden.

Heaven1961 31-01-2011

Verleng mijn abonnement altijd via Ritel en ik raad het mijn vrienden en kennissen ook altijd aan, tot nu tot nooit problemen gehad!

cyn79 31-01-2011

een duidelijk overzicht op de website.
na bestelling, een snelle levering.

1 kritiek puntje, er werd een headset meegeleverd via bluethooth. hier heb ik weinig aan als mijn nieuwe gsm dit niet heeft.

maar ik ben verder erg tevreden

Lien39 19-01-2011

Ik had iets fout ingevuld op het bestelformulier en werd direct gebeld met verzoek om de juiste gegevens, dit is zeer adequaat uitgevoerd en prettig geregeld.

arta68 17-01-2011

De afhandeling van de bestelling ging erg goed en snel, website is erg duidelijk, de beloofde levertijd werd niet gehaald en daarbij werd de eerste levering ook nog geweigerd, doordat een flexwerker hem kwam leveren, die niet op de hoogte was van alle 'ins' en 'outs'.

Maria1967 13-01-2011

Dit is de 1e keer dat ik via de webshop bestel, ga normaal naar filiaal Vlissingen (vanuit de randstad)
Website is prima. Ben zeer tevreden.

joke144 12-01-2011

een hele mooie telefoon,bestellen en bezorging perfect,
moet alleen nog ff contakt met jullie opnemen want de berichten appl doet het niet ik krijg steeds een bericht dat de applicarie brichten onverwachts is gestopt????

frahati 12-01-2011

prima service en houd zich aan de gemaakte afspraak al is het mondeling

Brasileiro 12-01-2011

Ik kan niet anders dan een positieve reactie geven. bestellen ging vrij vlot en de bestelling is netjes volgens afspraak op mijn WERKadres afgeleverd.

annemarie1234 07-01-2011

ze hebben een heel erg duidelijke website. het was erg makkelijk om zelf de combinatie samen te stellen. en geen verplicht cadeau bij je abbonement, gewoon zelf kiezen wat je graag wilt.
om te kunnen bestellen moet je wel heel wat informatie afgeven! je word gewaarschuwd voorzichtig om te gaan met persoonlijke informatie, maar hier geef je alles weg... (dit geld voor bijna alle zaken waarbij dit online te regelen is, niet alleen voor ritel)
telefonisch prima te bereiken en ik werd vriendelijk en goed geholpen!
je kan zelf aangeven wanneer de levering voor jou het beste uit komt.
prima zaak!

musi_50 07-01-2011

Goede bedrijf, meteen afgeleverd. !! Vodafone kon mij niet accepteren t-mobile wel !! en daar over werd ik gebeld !!! prachtig

t.jonker 06-01-2011

De service is prima. Telefonisch wordt je netjes en adequaat geholpen.

connie1970 05-01-2011

de service is gewoon heel erg goed, de bestelling werd netjes thuis gebracht door een aardige dame.
Klasse

engeltje 68 03-01-2011

2 dagen voor kerst mijn bestelling geplaats via de webshop, dag erna alles netjes bezorgd. Echt TOP!
Prima service!!