Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 197 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ingrid Meeuwisse - van Duin 18-08-2023

Ik kom al jaren bij Ritel in Naaldwijk, de werknemers zijn heel erg vriendelijk en kunnen antwoord geven op alle vragen die ik tot nu toe gehad heb.
Er wordt alle tijd voor je genomen.
Er wordt ook gekeken naar de beste oplossing / beste product voor jou

Ritel 17-08-2023

Dit is een shop die goede uitleg en service leverd. Ze staan achter de producten die ze verkopen. En altijd de tijd nemen om je iets te vertellen over het produkt.

Rigel. Nl 16-08-2023

Duidelijk.
Netjes ingepakt geleverd , en op beloofde dag .
En als je wil kan je ook ondersteuning vragen . 👍👍👍

Mildred 16-08-2023

Ik ben heel goed geholpen en alles is erg goed uitgelegd en verteld. Dit is niet mijn eerste mobiel die ik hier koop en ben altijd erg tevreden met de service. Ik kan ook altijd terug met vragen

Titel naaldwijk 15-08-2023

Keurig en op een hele nette manier te woord gestaan en op een eerlijke manier geholpen.

Mariette 14-08-2023

Vriendelijke mensen die je te woord staan. Nemen de tijd en leggen dingen goed uit.

Emmy de Bot Verwer 13-08-2023

Bij Ritel in Hulst wordt je altijd heel goed en vriendelijk geholpen.
leuk en vriendelijk personeel.

Irene 11-08-2023

Het is een fijne en overzichtelijke winkel en je wordt er prettig en vakkundig geholpen.

Bleyenberg 09-08-2023

Bij Ritel in Hulst zijn de medewerkers zeer klantvriendelijk en nemen de tijd voor je, zeer tevreden!

Aad en Yvonne Borsboom 07-08-2023

Samen met mijn vrouw ben ik bij Ritel langs gegaan. Mijn vrouw voor een verlenging van haar abonnement + een nieuwe telefoon. Zelf ging ik alleen voor een verlenging. Wij zijn door Ritel (ik meen Bart) met het kiezen van een nieuwe telefoon voorgelicht . Daarbij keek hij naar het verbruik van telefonie , internet etc . Hij vond daarbij dat de huidige nog prima was. Dus geen pushen van je moet fit erbij of dat erbij. Na de aankoop en verlengingen heeft hij alle gegevens van de oude naar de nieuwe laten lopen . Helemaal Top.

Rita van Heuveln 03-08-2023

Na een slechte ervaring elders wees een vriendin mij op Ritel. Mijn ervaring is zeer positief. De medewerker was geduldig en gaf alle informatie over de diverse mogelijkheden.Ik ging met het gevoel een goede keus te hebben gemaakt de winkel uit.

Ton 01-08-2023

Zeer goed. Kundig personeel, doen ook dingen die ze eigenlijk niet hoeven doen. Probleem of vraag , je kunt altijd bij hun terecht.

N. Goossen 29-07-2023

Vriendelijk en erg behulpzaam personeel. Ik ben tevreden en goed geïnformeerd naar buiten gegaan en kan altijd terecht met mijn vragen.

C. Strijbis 28-07-2023

De vragen die wij hadden, werden op een heel plezierige en correcte wijze beantwoord.

Marianne 28-07-2023

je wordt altijd goed en vriendelijk geholpen, en denken met je mee! kan er altijd met vragen terecht,en ze dringen nooit iets op!

Claudia 27-07-2023

Top medewerkers. (Team Middelburg!!) Nemen alle tijd voor je. Nemen klachten serieus. Goede voorlichting omtrent aanbiedingen van toestellen
en abonnementen. Altijd hulpvaardig als er problemen zijn met instaleren oid. Kortom: voor mij serieus alleen: RITEL!!
De sevice gaat nèt wat verder. Ik kom er al járen..

Cathy 27-07-2023

In Middelburg bij Ritel geweest omdat mijn abonnement afliep.
Deze keer voor sim-only gekozen, dus geen info over telefoons nodig gehad.
Vriendelijk geholpen.

Karine 27-07-2023

Voor mn dochter een nieuw abonnement afgesloten. Verkoper dacht goed mee, legde vlot en duidelijk uit, ook met sim kaart inzetten en screenprotector bevestigen heel kundig. En dit alles zonder opdringerig verkooppraatje. Was zeer aangenaam bezoek aan deze winkel.

J 25-07-2023

Altijd goede service bij de winkel in Oosterhout. Nu niet in de gelegenheid geweest om daar langst te gaan vandaar een online bestelling. Daar wederom goede service netjes contact snel antwoord.

Peko 25-07-2023

Ik ga hier altijd naar toe vanwege het vriendelijke personeel en de hulpvaardigheid en service.

W Broeren 24-07-2023

De medewerker was heel vriendelijk en behulpzaam. Dankzij hem heb ik een heel goedkoop abonnement. Alle vragen die ik had zijn goed beantwoord. Ik zou zeker teruggaan in de toekomst.👍🏼

Jeroen Verheij 24-07-2023

Ik heb voor mijn kids een aantal abonnementen lopen bij Tele 2 via Ritel. Wat mij elke keer aangenaam verrast is hoe simpel ze (Ritel Oud-Beijerland) alle processen laten verlopen. Snel, effectief en klantvriendelijk. Kom er graag en beveel ze van harte aan.

Paul 23-07-2023

De vriendelijke verkoper weet erg goed welk advies over je abonnement of telefoon hij je moet geven. Top!

Martin 17-07-2023

Prima shop en niet duur. De telfoon die ik hier kocht was 30 euro goedkoper dan ergens anders. De levering was op tijd.

Mevr Corry Jansen. 16-07-2023

buitengewoon goed geholpen, ben al wat ouder en moest dus vaker om uitleg vragen.
ga binnenkort nog even terug moet nog iets meer uitleg hebben.
Maar dat is geen punt ben altijd welkom.