Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 197 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arie Boerma 21-07-2024

Prima advies m.b.t. mogelijkheden voor verlenging van ons Odido contract voor de toestellen van zowel mij als die van mijn vrouw. Zo willen mensen geholpen worden. !!!

Delfgauw 15-07-2024

Netje snel vriendelijk geholpen
En er werd ook geluisterd wat je wensen zijn.
Een top bedrijf

B v Zelst 06-07-2024

Ritel is top, ** is fantastisch!

Afgelopen week liep ik omstreeks 13u de winkel van Ritel aan de Stationsstraat 47a te Waalwijk binnen.

Direct werd ik erg vriendelijk begroet door de dame achter de balie en kon verder ongestoord even rustig rondkijken.

Na dit gedaan te hebben, stapte ik op haar af en legde haar uit waar ik naar op zoek was: een eenvoudig toestel met daarbij een eenvoudig telefoon abonnement waar ik niet te lang aan vast zou zitten.

**, zo heette de dame, gaf mij direct een advies dat naadloos aansloot op mijn wensen.

Het was werkelijk precies wat ik zocht en het was een schot in de roos. Ik twijfelde geen seconde om haar advies op te volgen.

Je kon duidelijk merken dat ** enorm veel ervaring heeft in het tot in perfectie helpen van klanten in deze winkel.

Ik had niet persé een verwachting van Ritel want ik was nog nooit eerder daar geweest omdat ik normaal gesproken in de Vodafone winkel kom als ik iets moet regelen voor mijn telefoon.

Echter, als alle medewerkers van Ritel zo professioneel en ervaren zijn als ** dan kan Ritel rekenen op een klant voor het leven.

Zelfs de telefoon die afging weerhield haar er niet van om mij perfect te woord te staan. Mij zou dat, als ik in haar schoenen stond, enorm afleiden maar** niet. ** bleef kalm, geconcentreerd en hielp mij fenomenaal.

Binnen 15 minuten stond ik buiten met precies dat waar naar zocht. Geen poespas of dingen die je bij andere winkels vaak aangesmeerd worden.

Ik hoop dat haar werkgever of manager deze review leest en zich realiseert dat een werknemer als ** goud is voor een bedrijf.

Ik ben werkelijk nog nooit zo goed geholpen in een telefoon winkel en zal voortaan naar Ritel in Waalwijk gaan.

Voor andere consumenten die op zoek zijn naar een telefoon met abonnement heb ik een advies: ga naar Ritel in Waalwijk en vraag naar **, dan weet je zeker dat je krijgt waar je naar zoekt.

** bedankt! Je bent een ongelofelijke topper!

Een dikke 10 voor Ritel en vooral voor **

Gegroet, een hele tevreden klant! (voor het leven)

Esther 03-07-2024

Rijd speciaal naar Berkel (woon in Pijnacker) om goed en respectvol geholpen te worden.
Hier hebben ze echt verstand van zaken en zijn super klantvriendelijk. Luisteren naar de wens van de klant.

RvLier 30-06-2024

Super zaak.
Komen hier al sinds Johan bedrijfsleider is!!( meer sls 10 jaar)
Altijd perfect en vriendelijk geholpen, niks is teveel.
Doet echt moeite om je naar tevredenheid te helpen, dat is de reden waarom Ritel Waalwijk n grote vaste klanten kring heeft die terug blijft komen.
Wij zijn zeer tevreden, ga zo door !!

Schippers 28-06-2024

gezellige verkoper, weet waar hij het overheeft en duidelijke uitleg, behulpzaam bij het installeren van mijn producten.

Tiny 28-06-2024

Heel goed geholpen met andere telefoon, advies was goed, goeie service, kortom al jaren tevreden bij ritel hulst .

Paul 26-06-2024

Betere service miet denkbaar.Verkoper denkt goed met je mee en komt met beste optie.

RLC Legal 26-06-2024

Ik kom hier al jaren. Bepaalde medewerkers helpen mij voornamelijk. Beide heren zijn top, denken met je mee en proberen je te faciliteren waar mogelijk. Ik heb Zowel zakelijk als privé al bijna 10 abonnementen bij hen lopen en indien nodig, zal ik nog jaren zaken met deze heren willen doen. Zij zijn het ware gezicht van Ritel en je merkt het ook als je binnen staat. Heel veel klanten kennen hen bij naam en andersom ook.

RH 24-06-2024

Snel geregeld en verstuurd.
En leuk bijkomstigheid, goedkoper dan de rest.

B van Ravels 22-06-2024

Shop is netjes, de jongeheer die ons hielp was netjes, maar wat onverschillig. Maar ik ben van een oudere generatie die graag met een glimlach geholpen wil worden.

Westerburger 22-06-2024

Wat een fijne winkel, doen alles om het in orde te maken👍! Prima uitleg, nemen alle tijd en goede service.

Gunes 21-06-2024

Vriendelijke personeel! Onwijs goed geholpen met een scherp aanbod en een kado’tje.

Erg bedankt en tot de volgende keer:)!

Yolande Klapwijk 17-06-2024

Top winkel en personeel!
Ze nemen de tijd voir je en zijn erg behulpzaam!!
Voor ons geen andere tekefoonwinkel!!!

Tineke Ketting 16-06-2024

vriendelijk personeel dat er alles aan doet om je te helpen. Goede informatie gekregen om tot de beste aankoop te komen

Willy 14-06-2024

Ik ben bij de Ritel winkel geweest en goed advies gehad, medewerker was erg behulpzaam.

Stefan Bosma 11-06-2024

Gewoon goede service kom alleen bij jullie om abonnementen af te sluiten. Normaal altijd in Breda maar die is helaas weg maar nu gewoon in Waalwijk waar ik heb gewerkt in nu in Etten Leur waar ik vlakbij in de buurt woon.

Kia 10-06-2024

Snel en makkelijk.
Volgende dag gebeld om de bestelling compleet te maken door persoonlijke vragen te stellen.
Dag later werd mijn nieuwe Iphone 15pro op tijd bezorgd.

Goede service!
Zal in de toekomst zeker weer hier bestellen.

Adrie 09-06-2024

Netjes te woord gestaan via de telefoon en ook goede informatie gekregen
Enkel geen woord gezegd over een kado wat ik de dag erna op jullie site zie staan als ik hetzelfde abonnement afsluit
Dit is wel een beetje een domper op de goede services

Jayne 05-06-2024

Wat ik belangrijk vind is vriendelijkheid. En met vriendelijkheid ben ik te woord gestaan én geholpen.
Door het soepele verloop liep ik vrij snel met mijn nieuwe telefoon de deur uit!

Cornelis 05-06-2024

Bij binnenkomst duurde het wel even voordat een van de twee personeelsleden aandacht aan mij schonk. Daarna heeft hij mij vlot geholpen bij het kopen van een telefoon en de data overgezet naar de nieuwe aanwinst. Ook een screenprotector heeft hij aangebracht. Zijn hulp was vriendelijk en adequaat.

Johan 04-06-2024

De dame in questie, wist waar ze het over had, zowel over het product als over de telefoon abonnementen
Gaf verschillende mogelijkheden aan waardoor de keuze snel gemaakt was
Niet opdringerig, gewoon informatief
Blij met mijn telefoon en abonnement

We werden heel goed behandeld en een goede uit leg over de telefoon die wilden hebben ik ben heel tevreden ik raat ook iedereen aan om bij ritel te gaan kijken 01-06-2024

Ik ben heel tevreden over ritel we werden er heel goed behandeld ik ben heel tevreden met mijn nieuwe telefoon ik raad ook iedereen aan om naar ritel te gaan

Willem Kwak 01-06-2024

Heel goed en netjes geholpen alles overgezet en heel goede uitleg aan te bevelen.

Molenaar 01-06-2024

Ik ben erg goed geholpen goede uitleg en medewerker nam de tijd. Ik had een nieuwe telefoon nodig maar abbonementverliep eind mei. Geen probleem medewerker zocht er 1 voor me uit met goedkoop abonnement.. liet dit eind mei ingaan en ik kon nu al bellen. Zelfs voor een telefoon hoesje kreeg ik uitleg. Eind mei mailtje dat alles was geregeld en dat klopt alles werkt prima. Goedkope telefoon en abonnement nog goedkoper . Ook met goedkope telefoon wordt ik erg goed geholpen. Al eerder in deze zaak geweest ga nooit meer ergens anders heen. Doen ook oudere helpen met tablet enz.....
Ga zo door spijkenisse