Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

Hans Velders 21-06-2021

Wat zijn jullie service gericht en hebben jullie verstand van zaken. Ik krijg zelfs de verhoging voor de barbecue mee uit showroom. Dank dank dank 👍

Lineke 20-06-2021

Fantastische service ik kan niet anders zeggen TOP BEDRIJF
Vorig jaar al een barbecue gekocht en nu de spit die erbij hoort😛
Als ik iets nodig heb dan weet ik jullie zeker te vinden.

Christina 20-06-2021

Snelle levering.
Duidelijke website. Product is zoals de beschrijving .
Netjes verpakt.

E.T 20-06-2021

Snelle en duidelijke levering
Heel goed ga zo door
Op naar de volgende bestelling

Monique Peeters 18-06-2021

Superrrrr vriendelijke én duidelijke uitleg! Nemen de tijd voor je.... Gewoon erg prettig, wij komen hier zeker terug!!

Antoine Kunst 17-06-2021

Overzichtelijke site waar een goed vergelijk te maken is. Uiteindelijke keuze gemaakt voor een inbouw bbq. Snelle levering en goede klantenservice bij vragen.

Monique 16-06-2021

Ik ben naar de winkel gegaan nadat ik online heb ge zocht naar de geschikte BBQ. Ik kon de BBQ gelijk mee nemen. De hoes werd na gestuurd omdat die er in de winkel niet meer was. Goede snelle service. En 's avonds de BBQ gelijk gebruikt!

Lex Goverde 16-06-2021

Op internet heb ik deze gasten gevonden, hadden heel veel bbq spullen. Een heat defelctor voor de 15” kamando was er op deze zaterdag niet. Deze is de maandag erop kosteloos thuis bezorgd. Verder was alles op voorraad wat ik nodig had 👍🏻👌🏼

Top service!

Guus 16-06-2021

Boretti Ligorio TOP, hij staat nog in de doos en nu al is mijn ervaring een 10 waard. Snelle levering maar, bij het openen van de doos constateerde ik een deuk in de deksel. Mailtje op zondag met mijn ervaring en zowaar dezelfde dag een antwoord. Twee dagen later wederom een mail, nu van Boretti zelf, met de mededeling dat een nieuwe deksel naar mij onderweg is. Vandaag de levering! Nu nog snel mijn buitenkeuken afmaken.

Blom 14-06-2021

Duidelijke website. Zeer snelle levering. Professioneel verpakt. Echt waar voor je geld.

Tineke 14-06-2021

webshop is duidelijk en gemakkelijk. levering niet helemaal volgens afspraak. had aangegeven dat ik geen levering op zaterdag wenste ivm dat het een cadeau was, en dan mijn man gewoon thuis was, dus levering op dinsdag gevraagd, toch is het op zaterdag geleverd. dat was jammer. maar alles was compleet en precies wat ik wou.

Doossche Patrick 14-06-2021

Shop met veel keuze en vriendelijke verkopers die hun job goed kennen, wij zijn geholpen door xxx en zijn zeer tevreden! Hier komen we nog terug !!

Tim 13-06-2021

Goed contact en een goede afwikkeling van zaken, De info zou wat uitgebreider kunnen vandaar de 7

Marlon van Spronsen 12-06-2021

Super goed geholpen door de online helpdesk en een prima prijs gekregen voor de producten. Hierna de bestelling opgehaald in de winkel en super geholpen door Team Zoeterwoude. Vriendelijk personeel dat netjes even helpt de zware BBQ in de auto te tillen! Zeker een aanrader.

Rob 12-06-2021

Helemaal goed. De verkoper in Amsterdam, Kevin, dacht mee met onze beslissing en gaf goed advies. Een deel van de bestelling was niet voorradig maar zou de volgende week bezorgd worden. De eerste bestelling kwam de volgende dag al en het 2e deel idd deze week. Kortom heel goed ingezoomd op de klant. Tevens een leuke korting op alles. We gingen met een goed gevoel naar huis. Kortom: top!

jan van gucht 12-06-2021

Zeer tevreden snelle levering goede kwaliteit en niet te deur
Zeker een aanrader voor anderen en ik koop er zeker nog .

Edwin 11-06-2021

Behulpzame medewerkers, denken goed mee en geven een gepast advies. Snelle levering van het product.

Wim Streng 11-06-2021

Komen na wat ze beloven👍. Was niet op voorraad maar meldden dat gelijk. Gaven een nieuwe leverdatum en dat klopte iitstekend

Raimond 10-06-2021

Ik wilde een Boretti bij ons in de woonplaats kopen, bij een groot tuincentrum. Niet meer op voorraad, maar via hun internet-site te bestellen. Onder de € 500,-, € 40,- verzendkosten. Volgens mij weet je dat als je een internet shop hebt dat je dan iets moet versturen. Maar € 40,-?!?!?!
Zo kwam ik via het internet bij allesvoorbbq.nl uit. Zelfde BBQ, iets goedkoper en gratis verzenden. Ondanks dat die BBQ's zeer zwaar zijn, gratis verzenden. TOP!!!!. En een winkel bij mij in de buurt. Daar ga ik snel eens neuzen en tips halen om lekker te kunnen BBQ-en. Super service!

Sanne 09-06-2021

Zeer tevreden met de bbq die ik heb besteld. De levering was zeer snel. Geen minpunten ontdekt, dus een goede webshop waar je met een gerust hard kunt bestellen!

D. Ruth 08-06-2021

Snelle en correcte bezorging. Na het bestellen kreeg ik een bevestiging met de leverdatum. Helaas was de snelle bezorging (volgende dag in huis) voor ons niet ideaal, maar na contact met allesvoorbbq.nl kon de bestelling zonder problemen een paar dagen later geleverd worden. Verder geen opmerkingen, gewoon goed!

Ger 08-06-2021

zeer snelle levering met een goede leverancier top kwaliteit product. site is ook erg overzichtelijk.

rob 07-06-2021

alles voor bbq is een fijne winkel/webshop snel en gratis geleverd . goed bereikbaar.
en vragen worden snel beantwoord ,

Marcel 06-06-2021

Goeden dag mensen van alles voor de bbque , ik had op de site gezien dat jullie de bbque verkochten, die mijn zoon wilde hebben voor zijn trouwen, dus hopelijk naar de winkel in naarden maar helaas al uitverkocht, toen reserveerde ze de bbque in Amsterdam, daar gehaald en super geholpen ook de prijs werd aangepast aan het bedrijf die hem ook verkocht, kan niets anders zeggen als echt top

Fred316 06-06-2021

Goede prijzen, snelle levering en support.
Zeer tevreden over de levering, artikelen uitstekend verpakt.
Voor mij een goede reden om deze winkelier te behouden ivm toekomstige bestellingen.