Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

Thessa 19-06-2020

Ik vind het een hele overzichtelijke site , en ook heb ik wel eens om advies gevraagd.
Erg behulpzame mensen , die ook echt de moeite nemen om je te helpen. Helaas was er bij onze vorige aankoop iets kapot gegaan ( rooster van bbq Lasnaad) , ik heb toen een nieuw rooster ontvangen. WAT EEN SERVICE!!
Ik koop nergens anders meer bbq spullen , nu voor de 2 e x accessoires voor onze weber bbq gekocht En het is weer goed bevallen. Hele snelle levering.
Ga zo door!

John 19-06-2020

Ik heb voor allesvoordebbq gekozen omdat zij door een kennis van mij zijn aanbevolen voor de aankoop van een gas barbecue. Scherp geprijsd en ik kreeg een drukregelaar gratis bij de aankoop. De snelheid van levering is uitstekend , op woensdagavond besteld en op vrijdagochtend thuis bezorgd. Goed verpakt in 2 dozen. Goede nederlandse handleiding voor het in elkaar zetten was bijgevoegd. Binnen 1 uur was de BBQ in elkaar gezet en klaar voor gebruik. De BBQ is nu al een paar keer gebruikt en voldoet aan de verwachtingen. Ook de mailing rondom bestelproces en facturering is keurig en compleet. Kortom, neem zeker een kijkje op hun site als je voornemens bent om een BBQ te kopen.

Corne 19-06-2020

Toen ik op zoek ging naar een bbq, bezocht ik ook deze site. Veel keuze en info gevonden. In de winkel ben ik keurig geholpen en al mijn vragen werden beantwoord. Een mooie bbq uitgezocht en besteld in de winkel. De volgende dag is deze compleet thuis bezorgd. Niks geen gesjouw of geprop in de auto. Top nu alweer een aantal keren lekker genoten. Spareribs en een pilsje, wat wil je nog meer.

Wim 19-06-2020

De shop is prima en keurig ingericht, het personeel is zeer goed op de hoogte van de producten die zij verkopen, en zijn zeer duidelijk en gedreven in hun uitleg daarvan.
Tevens een compliment voor de aftersale, bij een voorval wordt je duidelijk en snel op de hoogte gebracht en opgelost, en bellen zij daarna op of alles naar tevredenheid is gegaan. Top

Gjw coolen 19-06-2020

Order geplaatst in een weekend en al geleverd op maandag.communicatie Is goed.
Websites is duidelijk en overzichtelijk en een ruim aanbod van diverse merken.

Jean 19-06-2020

Accessoires voor Weber Pulse 2000 correct, vlug (1dag) en goedkoper dan bij Weber zelf ontvangen. Had ook een bestelling van accessoires bij Weber, die niet bij AllesvoorBBq te verkrijgen waren, besteld en heb er 11(elf) dagen op moeten wachten. Vooral de dienst van DPD verdient geen note van 1 op 10

Gurkan Turan 19-06-2020

Fast delivery, great product and service quality
I was hesitant to buy an electric BBQ. But after the first try, it performed as well as the other types of BBQs.

Touria Labrid 17-06-2020

Gisteren hebben wij Boretti Totti BBQ bij u gekocht, wij zijn door Thoren geholpen. Hij heeft ons ontzettend goed geholpen en geadviseerd, hij nam echt tijd voor zijn cliënten. De BBQ hebben wij nog niet in huis maar wij weten zeker dat wij dit zomer heel veel van gaan genieten. Als klant zijn wij heel tevreden over jullie dienstverlening en aandacht. Houd het zo, dat hebben wij met zn allen echt nodig.
Wij zijn van plan in de toekomst terug te komen voor een TV scherm.
Heel veel succes met alles.

Urs 16-06-2020

Vriendelijk geholpen in de winkel. Vooraf moeten betalen, maar afspraak betreft levering niet nagekomen. Zeer triest.

Gert Vanhees 14-06-2020

Is steeds de beste prijs en hebben geregeld leuke kortingen
Word goed en altijd op tijd geleverd
Mooie en duidelijke website !

Corry 12-06-2020

Wij kregen een zeer kundig advies van een enthousiaste verkoper. Op mijn mails werd snel en geduldig gereageerd. Wij zijn zeer fijn geholpen

Goossens Ivan 12-06-2020

Van in den beginne goed geholpen door jullie om de juiste bbq te kiezen . eens betaald hadden we de aangekochte bbq 3 dagen later netjes voor de deur. Daarna nog eens contact moeten opnemen met jullie voor de aansluiting van de gad en weer heel vriendelijk en direct geholpen . top team !!!!!!!!!!

Jolanda 12-06-2020

Hele goede service! Ik wilde de kamado als verjaardagscadeau aan mijn man geven en het was dus belangrijk dat hij precies op de goede dag zou arriveren. Dat is helemaal goed gegaan! En het is een prachtige BBQ!

Ruben 11-06-2020

Mooi product, mooie winkel met groot assortiment. Netjes dat ik bij mn Bbq (Boretti Maggiore Antraciet) een hoop extra assesoires (workshop, hoes, afvalhoes, spies, schoonmaakborstel, tong) kreeg terwijl de totaalprijs een stuk beter was dan bij hun concollega’s zonder.

ton van bokhoven 11-06-2020

ik kwam in een hele mooie winkel waar alle stond , en werd ontzettend vriendelijk en goed geholpen . de verkoper nam alle tijd voor mij en heeft alles uitgelegd en samen een mooie set samen gesteld

Michiel 10-06-2020

Ik zat te twijfelen of het misschien net voldoende is maar toch besloten een 5 te geven en wel hierom.

BBQ besteld (Boretti), hoor niks, dan toch bericht. BBQ is er nu niet. Ze gaan ermee aan de slag.

Zie op andere sites dat deze wel te krijgen is. Bel/chat daar over. Dan kunnen ze ‘m toch leveren. Ik blij. Na ontvangst BBQ monteren, blijkt verroest. Bel ik hen, enorme klere herrie, zijn subwoofer aan het testen, ik was al wat geïrriteerd. Toch fijn gesprek uiteindelijk, ik naar Utrecht BBQ ruilen. Vriendelijkheid medewerker (winkel) matig maar toch wel geholpen.

Thuis kom ik erachter dat een borstel die ik besteld had, niet geleverd was. Weer bellen/chatten. Na enige tijd word ik teruggebeld. Blijkt borstel er niet meer te zijn, hij biedt mij een andere en duurdere borstel (€ 74,00) aan zonder dat ik hoef bij te betalen. Dat is een aardig gebaar dacht ik nog.

Nadat ik de borstel heb ontvangen, kijk ik op de site. Borstel van € 14,95, mijn bestelde borstel was € 29,00. Dan voel ik mij toch enigszins opgelicht. Weer contact opgenomen en teveel betaalde nu terug ontvangen.

Uiteindelijk is alles geregeld maar wel met heel veel moeite.

John 08-06-2020

Super goed geholpen, goed advies en Artikel op voorraad.
Kon gelijk aan de slag.

Ronald 06-06-2020

Prachtige winkel. Goed en duidelijk advies, vriendelijk personeel.
We werden geholpen door R.K welke goed de mogelijkheden en opties door nam en ons geholpen heeft om een goede keuze te maken

Rob 05-06-2020

Laatst super goed geholpen was eerst in Naarden daar stond op de website dat de bbq die ik wilde aanschaffen nog op voorraad was,bij aankomst bleek deze er niet meer te zijn. De verkoper ging gelijk voor me na waar deze nog wel was en stelde mijn bbq pakket samen echt wat een service en gelijk met de klant meedenken. Daar betaald en in Amsterdam opgehaald. Daar werdt ik ook super geholpen de verkoopster liep mee naar de auto zodat ik de bbq gemakkelijk kon inladen.

Hans Tuenter 05-06-2020

Op zoek naar een bbq, binnen gestapt winkel Breda, zeer vriendelijk en goed geholpen door xxx. De benadering en het prijsvoorstel heeft ons dan ook doen besluiten direct tot aanschaf over te gaan.Levering heeft plaats gevonden zoals besproken.
Super mooi product en als extra nog een workshop bbq.

Joossens geert 02-06-2020

Zeer mooie shop met vriendelijke mensen , die een professionele uitleg geven en waar geen vraag teveel voor was .

Mattie 02-06-2020

Super service met aandacht voor de klant. Ze nemen echt tijd voor je en dat geeft een betrouwbaar gevoel voor jou als klant zijnde!

Angeline Gunther 01-06-2020

Mooie winkel met ruime keuze van bbq’s. Vriendelijke verkopers die je te woord staan en een goede uitleg geven.goed bereikbare winkel

Frank 29-05-2020

Boretti Totti besteld, was echt snel bij mij thuis met nette bezorging. Dat proces ging helemaal top maar bij het in elkaar zetten van de BBQ blijkt een onderdeel verkeerd te zijn. Kan gebeuren, fout vanuit de fabriek. Maar de service die daarna komt is echt belaberd!

De BBQ heb ik op 12 mei binnen gekregen en gelijk aan de slag gegaan om in elkaar te zetten. Direct de fout gemeld waarop AllesvoorBBQ contact op zou nemen met Boretti.
15 mei - ik krijg een factuur van Boretti voor het onderdeel? AllesvoorBBQ gemaild want tussentijds geen update gehad van hen.
18 mei een reactie dat de factuur enkel bevestiging is en het onderdeel vrijdag de 15e verzonden zou zijn en dat ik deze binnen 3 werkdagen thuis kon verwachten.
25 mei, nog steeds niet binnen. Toch maar weer mailen.
28 mei eindelijk reactie: Wij hebben contact gehad met Boretti. Vandaag gaat het juiste onderdeel de deur uit. Deze kunt u binnen 5 werkdagen in huis verwachten.
Deze was toch al verzonden?? Er is geen track and trace en op jullie woord kan ik niet meer vertrouwen.

Leuk een BBQ bestellen en dan vervolgens 3 weken later nog steeds niet kunnen BBQen. Het juiste was geweest om een onderdeel uit eigen vooraad op te sturen en het zelf op te lossen met Boretti!

Twan 28-05-2020

De advisering en de service in de winkel was meer dan goed. Ook de levering in een compact pakket was super. Helaas ontbrak 1 accessoire wat binnen 1 week was verholpen. De telefonische bereikbaarheid is minder tot slecht; alles ging per mail dat kan beter.