Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Tim 19-08-2022

Een overzichtelijke website waar mooie producten worden aangeboden tegen scherpe prijzen! Bij het kiezen van het product worden goede suggesties gedaan voor wat accessoires als aanvulling. De bestelling verliep makkelijk en snel net zoals de levering.
De Bastard was keurig verpakt! En de actie met de Bastard Buddy is natuurlijk ook helemaal top! Erg blij met mijn bestelling!

Peter 18-08-2022

Ben ontzettend plezierig geholpen door Robin bij allesvoorbbq.nl. Uiteindelijk Bastard large compleet met accessoires besteld en Robin heeft ervoor gezorgd dat deze netjes op tijd geleverd is wat in eerste instantie fout leek te gaan omdat ze door het model 2022 heen waren. Prima opgelost! super bedankt Robin.

R.D. 17-08-2022

Ik heb kleine Weber lekbakjes en een Weber schoonmakborstel aangeschaft voor mijn barbeque.
Ik vond de prijsstelling goed. De bestelling is redelijk vlot geleverd (binnen 2 dgn).

Ramon 17-08-2022

Open, eerlijk en zeer correct (informatievoorziening, orderafhandeling en levering), dit voor de aankoop van The Bastard Urban Large complete 2022. 100 % conform afspraak

M. van Dongen 16-08-2022

Op de website van AllesvoorBBQ hadden wij een Weber BBQ gezien die vele malen goedkoper was dan in andere winkels dit bracht mij aan het twijfelen. Op de site zag ik dat er ook een fysieke winkel aanwezig was in Den Bosch, we zijn daar gaan kijken.
We werden snel en netjes welkom geheten door een verkoper, kregen koffie aangeboden.
De jonge verkoper was erg vriendelijk en deed alle moeite om onze vragen te beantwoorden, meerdere keren voor ons iets uitgezocht. BBQ meteen besteld en wordt keurig thuis bezorgd, op het einde bood de verkoper nog aan onze bidon voor op de fiets te vullen met vers water helemaal TOP!!!

Erwin 15-08-2022

Zeer netjes geholpen door personeel.weten zelf heelgoed wat een bbq is.zeker een aanrader en we komen zeker terug voor de accessoires

Marielle 13-08-2022

De bestelling was naast een bbq ook nog een aantal accessoires. Via klantenservice uitstekend geholpen om de artikelen samen te bestellen. Meteen de bevestiging en factuur gekregen. 2 dagen later de eerste levering binnen. Uitstekend contact tav naleveren van een accessoire. 4 dagen later in huis. Duidelijke en snelle communicatie. Volgende aankoop gaat zeker weer via allesvoorbbq.nl!

Argo 10-08-2022

mijn bestelling kwam een week later dan aangegeven op de site. ik bevel het niemand aan!

Bas 05-08-2022

Mooie webshop, overzichtelijk en een sterke sales tunnel. Snelle bezorging en goede service. Top producten altijd op voorraad en in een mum van tijd in huis.

Margo 03-08-2022

Heel veel keus en zeer voordelig geprijsd.
Alles keurig verpakt en een snelle levering.

DAVIDTS PHILIPPE 03-08-2022

The delivery was made in more than 2 weeks and in several times. Each time I had to contact your services who explained to me that the items were not in stock. Fortunately, they are very professional.
Unfortunately, I still don't have the complete order and no invoice.

Rebecca 03-08-2022

Fijne webshop. Snellere levering dan verwacht!
Product is keurig aangekomen. Komend weekend gelijk de bbq uitproberen.

Hans 03-08-2022

Vriendelijk, snel en goed geholpen. Duidelijke uitleg over het te ontvangen product. Zelfs nog tijd voor een gezellig praatje.

Jelle G 02-08-2022

Na een erg welkom onthaal in de winkel in Breda is mij echt alles uitgelegd over wat er mogelijk is met verschillende bbqs. Al mijn wensen werden goed in kaart gebracht en mee gedacht wat het beste bij mij zou passen.

Met mijn wensen pakket werd al snel duidelijk dat er helaas geen alles in een oplossing was. Maar door het vriendelijke, uitgebreide, ongedwongen en zeer deskundige advies van verkoper xxxx niet met 1 maar 2 fantastische bbqs naar huis gegaan. Deze werden netjes volgens afspraak tot in de tuin bezorgd. In elkaar zetten was zo gedaan en hebben er al een aantal dagen heel erg veel plezier van!

Toffe winkel met nog toffer personeel.

Robert 01-08-2022

Na telefonisch advies over accessoires voor de barbecue heb ik afgelopen donderdag een bestelling geplaatst. Super snelle en kosteloze levering. Top service!

Meyer 01-08-2022

Snelle correcte levering. Juiste prijzen
Kwalitatief materiaal. Alles is zoals beschreven

Corne 31-07-2022

De verkoopmedewerker was erg vriendelijk en heeft mij prima en vakkundig geholpen.

Arjan Egelmeers 31-07-2022

Qmeerdere malen aankopen gedaan, altijd vriendelijk personeel en de service die je mag en kan verwachten!
Hier sta je als klant nog centraal, nemen tijd voor de vragen.
Prijs elders goedkoper, bijna altijd kan er wat aan gedaan worden.

Jasper 29-07-2022

Na lang twijfelen toch besloten om een mooie barbecue te kopen. Zo ben ik naar allesvoorbbq gegaan en ben uitstekend door een vriendelijke medewerker geholpen. Uiteindelijk een mooie bastard kamado barbecue gekocht.

Toen was het zover en werd de barbecue geleverd, helaas was deze tijdens transport onherstelbaar beschadigd. Aan een barbecue in 10.000 stukjes heb je natuurlijk niet veel, tenzij je van puzzelen houdt en een enorme pot lijm hebt staan. Ik ben gelijk in de auto gestapt en werd wederom erg vriendelijk geholpen, een paar dagen later werd de barbecue netjes omgeruild. De medewerker heeft nog even de doos open gemaakt om te controleren of alles dit keer wel heel was. Gelukkig was dit het geval, super opgelost en goede service!

Cindy 29-07-2022

Op zondag besteld, maandag al in huis! Alles in orde. Voor mij een dikke 10/10.

R.Klein 28-07-2022

Denkt met je mee. Erg behulpzaam. De bbq wordt zelfs in je auto gezet. Volgende keer zou ik hier zeker weer kopen.

Fam. Waterval Meerssen 27-07-2022

Bij allesvoorbbq is een webwinkel die lacht je toe!
Het totale proces van begin tot eind is perfect!
De prijs meer dan concurrerend - het bestelproces prima - de levering super snel en correct!
Al met al een dikke tien!

Joost Jansen 26-07-2022

Goed advies en bbq direct af te halen! Handig dat er kleine showroom is waar je het product kan zien, ook vele extra’s opties of toebehoren te zien in de showroom

Dennis 22-07-2022

Goede en snelle levering. Producten staan duidelijk omschreven en goed te vinden via de zoekmachine.

Eddy dewachter 21-07-2022

Als je een mail ontvangt met de vraag tevreden of niet te tevreden over je aankoop voor je je aankoop hebt ontvangen kan je niet anders dan ontevreden stemmen.
Mijn aankoop is nog steeds niet geleverd. Heb wel hierover bericht gekregen en de keuze om te wachten of eventueel de aankoop te annuleren. Ondanks de correcte communicatie had ik mijn aankoop niet mogen/kunnen plaatsen doordat de voorraad uitgeput was.