Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Dorit 09-05-2020

Prima shop, snelle levering, no nonsens, what you see is what you get.
Vandaag meteen getest, makkelijk in gebruik en een pronkstuk in de tuin.
Klein minpuntje, de dozen waren klein beetje beschadigd, door het vervoer denk ik, en een minuscuul krasje op de bbq.
Maar,he, het eindresultaat is fantastisch.kortom,heel tevreden.

Lennard Bestman 09-05-2020

Geweldig geholpen en goed geïnformeerd door de verkoper. De beleving en passie waarmee hij vertelde was echt genieten. Ik weet zeker dat ik niet voor de laatste keer in deze mooie, nette winkel ben geweest.

Nick 09-05-2020

Of je nu een beginnende BBQ'er bent of een echte ervaringsdeskundige en liefhebber, Alles voor BBQ is dé plek voor barbecues en toebehoren.

Prettige en betrouwbare webshop. Product precies zoals omschreven geleverd gekregen. Over de levertijd word je goed op de hoogte gehouden, ook als er een vertraging optreedt. Product zeer goed en zorgvuldig verpakt bezorgd gekregen, met een duidelijke handleiding. Het assembleren was daardoor goed te doen en het staat ook als een blok.

Zelf de Patton C2 charcoal chef besteld. Meer dan tevreden, goede kwaliteit en vooral een erg fijn gietijzeren grillrooster.

Alles perfect, dikke 10!

J.W. Koelee 09-05-2020

Ik ben erg enthousiast over deze website omdat via de chat je snel en helder uitleg krijgt, De bestelling en levering verliepen vlot. Een ontbrekend onderdeel werd alreeds na 2 dagen rechtstreeks en kosteloos thuis afgeleverd. Top!

Edwin 08-05-2020

Via vrienden op de site terechtgekomen; een waar paradijs en keuze te over; goede navigator; en belangrijk, via de chat direct contact (sneller dan de timer aangeeft) en keurig geholpen; ik ben allergisch aan "10" maar deze verdiend hem écht wel
levering ook keurig; morgen is het zover en gaan we BBQ'en :-)

Jordy 08-05-2020

Zaterdag een bestelling geplaatst voor een weber master touch omdat deze hier aangeboden stond aan dezelfde prijs als bij de concurrenten maar kwam dan met een gratis beschermhoes! Reeds maandag heb ik de bbq ontvangen terwijl er werd aangegeven dinsdag. Top service dus! De bbq kwam zonder beschadigingen toe.

Pascal 08-05-2020

Mooie weber bbq hoes voor mijn spirit. Super scherpe prijs en snelle levering. Product was netjes verpakt en past perfect.

Wim 08-05-2020

Immense keuze EN met zeer democratische prijzen. Met vragen kan je steeds terecht bij een medewerker via de chatbox. Ook via e-mail wordt er snel gereageerd. Dit is écht DE BBQ-SHOP!

Ekkelenkamp 07-05-2020

Wij hadden bij onze nieuwe BBQ ook een draaispit besteld waarvan wij dachten dat het de goede was. Ik werd gebeld door iemand van logistiek met de mededeling dat deze niet paste bij onze BBQ. Wij vinden het zeer attent dat deze meneer zo goed heeft meegedacht. Zeer tevreden over het product en de vlotte bezorging.

Sjoerd 07-05-2020

Goede hulp en advies in de winkel, snelle levering per speciale XtraHome service van PostNL.
Leuke actie voor gratis BBQ workshop.

Alex 07-05-2020

Correcte informatie en levering. IN deze tijd van Corona voor mij een vertrouwde website.

tcj 07-05-2020

eerder kochten we een big basterd pan voor op de Green erg. nu ook de houtskool. prima site, snelle afhandeling
TOP!

Beau roelofsen 07-05-2020

Super lieve mensen, goed gehlopen. Goede uitleg, nette prijs , ik heb veel gekocht en kreeg wat items gratis. Dat is ver te zoeken tegenwoordig. Oprecht , super personeel. Ik ben zelf eigen ondernemer, ik zou een moord doen voor zulk personeel. Wat een aardige vriendelijke behulpzame mannen allemaal. Echt proficiat.

Liemar 06-05-2020

Erg goede en overzichtelijke website.
Vlot om bestelling te plaatsen, correcte communicatie vanaf bestelling tot aan stipte levering.
Een echte aanrader

R. Vincentie 06-05-2020

De winkel in Eindhoven kan ik een ieder aanbevelen X nam de tijd en gaf een eerlijk advies over de koop van de BBQ.

Sabine 06-05-2020

Uitstekende service, zeer snelle levering en het product (Boretti Barilo) is fantastisch. Kortom, helemaal top.

Ricardo 05-05-2020

Scherpe prijzen! Goeie en snelle leverservice, en dat in Coronatijd. Zomer in eigen tuin wordt een feestje met onze Boretti Forza.

Ruud D. 05-05-2020

Dit is echt een supershop met kwalitatief goede en mooie merken. Genoeg keuze voor ieders smaak en wensen. Ik ben hier helemaal geslaagd. Een super BBQ tool set plus een super mooie design bbq die we vandaag met vrienden hebben getest en die kreeg 4 maal een 10 kreeg van al het aanwezige publiek (4 personen) ...

Wendy 05-05-2020

Ik heb op vrijdag online informatie gevraagd over een inbouw barbecue en die dezelfde dag nog besteld. Op zaterdag werd hij al geleverd. Ook heb ik de nodige informatie gekregen want ik wou nog een extra plaat bestellen voor op de barbecue en ze konden natuurlijk zeggen oh, ja dat gaat allemaal, maar hij raadde dit niet aan, en dat vond ik wel fijn dat ze niet alleen willen verkopen. Dus een tevreden klant.

Ralf 05-05-2020

Deskundig personeel en een professionele afhandeling. Verwachtingen worden goed gemanaged. Telefoontje op de dag van levering met de melding: “het is vandaag erg druk dus houd u er rekening mee dat de bezorging iets later kan zijn”. Scheelde precies een kwartier! Top!

Nick 05-05-2020

Zeer snelle levering.
Laagste prijs in vergelijking met andere webshops.
De hoes voor de bbq is van zeer hoge kwaliteit.

R.Snellen 05-05-2020

Precies wat je hoopt te verwachten bij een webwinkel; Snel & simpel te bestellen en een breed assortiment.

John Pieterse 05-05-2020

Alle BBQ's staan uitgestald, je kan dus exact zien wat je koopt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De winkel in Amsterdam is goed bereikbaar met voldoende (gratis) parkeerplaats.

Peeters etienne 04-05-2020

Na de plaatsing van de bestelling 9 dagen niks gehoord. Dan mail gestuurd en daarna is alles heel vlot verlopen.

Fam. Leenheer 03-05-2020

Zeer deskundig advies gekregen bij de Alles voor BBQ winkel in Breda. De verkoper ging goed het gesprek aan en vroeg door naar de manier waarop we een BBQ tot nu toe hebben gebruikt, en hoe we deze willen gebruiken. Op basis van onze wensen en het advies een Weber MasterTouch aangeschaft, met steakrooster ('seargrate') en pizzasteen. Vandaag voor het eerst gebruikt; echt fantastisch!