Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

Mattias 03-05-2020

Eenvoudig info te vinden- snel geleverd (dag +1) en makkelijke afhandeling van bestelling. Geen enkel probleem dus

Hiljo 03-05-2020

Fijne shop goed en snel geleverd.
Product was precies zoals ik hoopte paste perfect

Myron Linger 03-05-2020

Deze mensen zijn super klant vriendelijk je word op handen gedragen en ze zijn niet duur topper 👌🏾

Max 03-05-2020

Levering was uitstekend, geleverd met deskundig advies. Site is wat mij betreft goed.

Fam Hollemans 03-05-2020

Je wordt goed geholpen. Er wordt goed naar je wensen geluisterd en dan krijg je ook nog de juiste uitleg voor het gebruik van je product. Helemaal top!!

Ronald 02-05-2020

Goed en eerlijk advies met enthousiaste experts.
Zeker een aanrader om hier je spullen te kopen.
Tegen een zeer scherpe prijs.

Wim Kooijman 02-05-2020

De levering was correct en daarom ben ik van plan om 20 mei nog een bestelling in de winkel bij jullie te doen Namelijk een barbeque Patton chef c2 a224 euro want dan heb ik mijn vacantiegeld binnen.Dus als u wilt hou er dan een voor me vast want die bestelling komt er echt aan. Met vriendelijke groet Wim Kooijman

Ralf 02-05-2020

Deskundig personeel en een professionele afhandeling. Verwachtingen worden goed gemanaged. Telefoontje op de dag van levering met de melding: “het is vandaag erg druk dus houd u er rekening mee dat de bezorging iets later kan zijn”. Scheelde precies een kwartier! Top!

Bespe 02-05-2020

Zeer goed geholpen via de chat, betaling lukt niet, maar middels medewerkster super geholpen en kon alsnog afrekenen.
Alle bestelde artikelen volgende dag in huis, kreeg nog een kleine korting omdat ik veel besteld had.

Jeannine 02-05-2020

Kwaliteitsproducten met een goede prijs. Verschillende mogelijkheden om naast online ook naar een winkel te kunnen om tot de juiste keuze te komen, wat heel belangrijk is.Bij vragen keuze uit telefonisch, app of mailcontact. Ik heb gemaild en werd 2x bijna eerder te woord gestaan dan aan de telefoon. Super snel; prima

Elke 02-05-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik alleen maar goede recensies had gelezen en ik ben blij dat ik dit gedaan heb. Perfecte service, communicatie is top! Aanbod, prijs, kwaliteit, kortom een juiste keuze! Levering was ook snel en correct. Bedankt!

M B 02-05-2020

Het benodigde artikel (flavorizer bars) was snel te vinden en daarna eenvoudig te bestellen. Levering geen snel en netjes.

Wouter 02-05-2020

Geleverd volgens afspraak. Vragen netjes beantwoord via de mail................................

daan 02-05-2020

Boretti ibrido bbq besteld en supersnel geleverd.
Keurig netjes afgeleverd zonder schade
Communicatie voor afleveren zou beter kunnen.
Vervoerder stond ineens voor de deur zonder berichtje.
Gelukkig was er iemand thuis.

Bert van den Berg 02-05-2020

Nadat ik online een bbq (weber spirit 210) heb gekocht werd deze supersnel binnen 2 dagen geleverd. Het toestel (helaas geen Nederlandse beschrijving) gemonteerd, blijkt er geen gasaansluiting (gasslang met drukregelaar) bij te zitten. Na contact te hebben gehad ben ik naar het filiaal geweest in Eindhoven en ben daar keurig te woord gestaan en heb alsnog een gasslang gekregen.

Daniël 01-05-2020

Heldere website, prima prijs en een snelle levering. Alles was keurig verpakt en de volgende dag had ik mijn bestelling al in huis. Keurig netjes, kan niet anders zeggen.

Jojo 01-05-2020

Top shop! Mooie aanbieding, conform afspraak op tijd geleverd en keurig bezorgd tot over de eerste drempel :-).

Smotske 01-05-2020

Niet erg goedkoop, maar zeker niet de duurste.
Communicatie via mail erg goed. Saai maar overzichtelijk. Ik miste nog wel een verzendbevestiging met een track and trace code. Beide zijn wel gebruikelijk.
Mocht ik nog iets nodig hebben ga ik zeker hier weer kijken.

Kees Machielse 30-04-2020

To the point en met duidelijke deskundigheid geholpen. Kwam binnen met een zoekvraag en ging naar buiten met een bbq die bij mij past

Martine 30-04-2020

Duidelijke website en zeer snelle levering, maar helemaal onder de indruk dat 1 zak houtskool gratis wordt thuisbezorgd. We willen nog wat accessoires hebben voor onze Egg en komen dan zeker terug bij jullie.

Jan 30-04-2020

Prima advies gekregen in de winkel in Breda, de verkoper was vakkundig en eerlijk in voor- en nadelen over de diverse bbq mogelijkheden. De workshop lijkt me erg leerzaam en leuk om te doen, het is nog even afwachten wanneer de workshop daadwerkelijk plaats kan vinden. Enige minpuntje is de slechte telefonische bereikbaarheid.

Wesley 30-04-2020

Heel fijn geholpen door de medewerker, en voorzien van het juiste advies met het kiezen van een nieuwe BBQ

Andreas 30-04-2020

Mooie en duidelijk website, goed zoekfuncties en de nodige uitleg.
De link naar de video's heeft mij ook geholpen.
Maar ik ben ook erg blij met de snelle en correcte leveringen naar België. Zelfs in deze corona tijden.

Metselaar 30-04-2020

Uitstekende service, snel en vriendelijk geholpen. Ze hebben een uitgebreid assortiment voor lage prijzen. Hier ga ik zeker nogmaals wat bestellen.

Jeroen 30-04-2020

Overzichtelijke en zeer uitgebreide site. Scherpe prijzen en mooie combinatie-aanbiedingen. Mijn Weber Master Touch met brikettenstarter en gratis hoes kwamen keurig op tijd binnen.