Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

Psa 06-04-2020

Ik heb een patton kamado besteld. Echter was deze niet meer op voorraad en hierover kreeg ik een mail, nadat ik de bestelling had geplaatst.
Het zou nog 2 a 3 dagen kunnen duren voordat deze weer op voorraad was.
Helaas 5 dagen later nog geen gehoor en hierdoor ben ik zelf gaan bellen. Door drukte ben ik doorgeschakeld naar een filiaal. Een werknemer zou het voor mij uitzoeken en mij hierover terug bellen.
Helaas is dit niet gebeurd en heb ik net voor sluitingstijd zelf opnieuw gebeld. Ik kreeg een andere werknemer aan de telefoon.
Hij heeft alles gecontroleerd voor mij en de bestelling kunnen bevestigen, waardoor ik deze de volgende dag in huis had.
De patton kamado deluxe mat zwart, ziet er erg stoer en mooi uit.
Doet niet onder aan een green egg of bastard qua uiterlijk, maar wel qua geld! Echter heb ik de BBQ nog niet kunnen gebruiken, dus hierover kan ik niks schrijven.

Johan Bosmans 06-04-2020

Goed product , goed omschreven en vooral supersnelle service.Vrijdagavond besteld en zaterdagnamiddag al geleverd.

Ed 06-04-2020

Op vrijdagmiddag een bbq besteld en op zaterdagmiddag staat deze al in de tuin!!!!
Perfect en dat in deze coronatijd.
Daar neem ik m'n petje voor af.

Eddy Slingers 05-04-2020

Dit is de beste keus die ik al gemaakt heb door een bestelling te plaatsen voor een gas bbq bij AllesVoor BBQ.Wat een prijs kwaliteit- verhouding waar geen enkele web winkel kan aan tippen en een perfecte service.De levering in deze moeilijke omstandigheden door het corona virus was perfect op tijd.Deze web winkel Alles voor BBQ maakt een mens blij.In de toekomst ga ik voor BBQ benodigheden zeker mijn bestelling bij hen plaatsen.Tot weldra en verder doen zo top service!

Tamara Bonestroo 05-04-2020

Snelle levering, fijne prijsverhouding.
Alleen 1 puntje van aandacht, de bbqhoes zat in een doos zonder enige bescherming. Nu maakte mijn man de doos open met een mes en doordat er geen bescherming in zit had hij bijna door de hoes gesneden. Gelukkig niks gebeurd, maar misschien wel goed om iets van luchtkussentjes te gebruiken bij dit soort producten.

Leon Donkers 05-04-2020

Super BBQ kunt lekker een hele middag relaxed bbq.
Heerlijk een gezellige dag met vrienden bbq alleen met vrienden moeten we helaas even wachten.
We hebben hem vandaag gebruikt en we hebben ervan genoten. Super bbq.
Makkelijk in gebruik.
Ik zeg een blijvertje waar we veel gebruik van gaan maken.

Erwin 05-04-2020

Zeer goede uitleg over bbq's. De keuze voor mij werd alleen maar bevestigd.

Mark 05-04-2020

Ik was al een tijd opzoek naar een BBQ. Na enige tijd zoeken kwam in op de site van allesvoorbbq. Hier waren de prijzen al lager in vergelijking met andere winkels en websites. Aangezien ik tegelijkertijd twee barbecues wilde kopen was er nog de mogelijkheid om een speciale korting te krijgen.
De volgende dag kon ik deze twee barbecues ophalen bij de winkel in Naarden.
Helaas was de bbqset (spatel, spies etc) niet voorradig welke thuis bezorgd zou worden. Door een menselijke fout werd het helaas niet bij mij thuis afgeleverd maar bij het kantoor in Naarden. Zonder enige moeite heeft toen een werknemer deze set bij mij thuis afgeleverd. Al met al, topservice!

Massing 05-04-2020

Het bestellen van de bbq was makkelijk en overzichtelijk. De levering was top. De bbq werd zelfs in de tuin gezet! Mooie en handige bbq, die makkelijk in gebruik is.

Reinier 05-04-2020

Zeer goede prijzen en een snelle levering. Het bestelde product was binnen een dag geleverd. Enige minpuntje is dat de website niet goed werkt op een mobiel. Je krijgt dan de reguliere website te zien wat niet prettig werkt.

Huseyin Yalcin 04-04-2020

They have sent the items i have purchased the next day witout any problem. In this corona situation, this speed is amazing.

Bianca 04-04-2020

duidelijk site, goedkoopste, informatie via de chat op gegraven en klopt als een bus!
Snelle levering, een dag later om 9:00 smorgens in huis netjes een sms gekregen van het tijdsbestek en 10 van te voren ook nog gebeld. Bbq was een grote door de meneer heeft het netjes binnen gezet , geen negatieve ervaring jullie krijgen een dikke 10!

Jacqueline Hilhorst 04-04-2020

Donderdagavond bestelt en zaterdag middag keurig geleverd ze zetten de bbq omdat hij zi zwaar was zelfs achter in de tuin echt top. Enige minpunt wij hadden een fles schoonmaak bbq cleaner bij gekocht en die was verpakt met andere spullen en was gaan lekken dus voor de helft leeg. Voor de rest super snelle keurig geregeld ook
Van post nl .

Eric 04-04-2020

Snelle en makkelijke service, veel voorraad. Prijs verhoudingen zijn goed, dus prima keuze.

Christien 03-04-2020

Scherpe prijs en super snelle levering! In de toekomst zullen wij ons BBQ materiaal altijd hier bestellen!

Jaap-Jan Van den Berg 03-04-2020

Snelle reactie op mijn vragen.
een supersnelle levering.
En alles klopt volgens de afspraak.

Melanie 03-04-2020

De algehele service is super. Makkelijk te bestellen op de website en geleverd binnen de gestelde levertijd. Erg blij mee.

Barry 03-04-2020

We zijn netjes geholpen in de winkel op vrijdag en omdat de hoes van de Weber primium BBQ niet voorradig was is die maandag netjes na gestuurd .
Het personeel is netjes en neemt de tijd voor je.

Mike 03-04-2020

Ontzettend goede service, geen pusherige sales, oprecht, levert kwaliteit en komt afspraken na. Zeker een aanrader!

Mark 02-04-2020

I wanted to buy a small BBQ for two people and that is why I decided to buy "The Bastard". The built quality of BBQ is very good and cooks very well.

My entire experience of buying this BBQ from ' Allesvoorbbq" was also very smooth. It was delivered fairly quick. Overall I am very happy.

Joost 02-04-2020

Eerste online aankoop van een bbq. Via de chat functie goed geholpen. Na een aantal aanbevelingen tot aankoop overgegaan

Ben 02-04-2020

ik geef een 8 omdat jullie moeilijk per telefoon zijn te bereiken zowel de webshop als de winkel in Utrechtis mijn ervaring. ik heb eerst een prijs opvraag gedaan via de webshop maar de BBQ was al zo scherp geprijsd dat er geen lager bod meer mogelijk was. Maar als ik de BBQ toch zou bestellen dan zou ik een houten bamboe borstel cadeau krijgen alleen jammer dat de niet werd meegeleverd doen de BBQ werd geleverd. BBQ zelf heb ik de BBQ nog niet gebruikt maar ziet er erg mooi uit. Weber pulse 1000 met onderstel. De levertijd was een dag zoals belooft.

Bas 02-04-2020

Overzichtelijke webshop met scherpe prijzen. Mooie aanbieding gescoord die ook nog een snel en netjes verpakt geleverd is!
Dit weekend monteren en voor het eerst testen!

Jeroen 01-04-2020

Eenvoudige site om te bestellen en erg snel geleverd. Was 1 ding niet op voorraad en werd zonder kosten twee dagen later alsnog geleverd. Top service dus! Nu genieten van het mooie weer met deze bbq

andrea 01-04-2020

Duidelijke website, mogelijkheid tot livechat. De BBQ supersnel geleverd. Dit betekent dat we aankomend weekend al buiten gaan kokkerellen.

Zeer aan te raden shop. Heldere productomschrijving, heldere mails over verzending en bezorging. Leuke acties!

Gewoon super. Bedankt!