Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

R.Berends 15-07-2022

De levering ging fout dankzij Post.NL maar allesvoorBBQ heeft toch geprobeerd dit recht te zetten ,,ook al is dit niet helemaal gelukt dankzij Post.Nl ,,is mij als tegemoetkoming een BBQ borstel toegestuurd door allesvoorBBQ , Zij konden hier niets aan doen Maar voelden zich toch enigzins verantwoordelijk, ook de reactie tijd op mijn email was binnen een half uur , Dat alles vind ik een aanbeveling waard. Dus TOP WINKEL

kees giljam 14-07-2022

BBQ gekocht de levering was niet compleet ik heb geen melding gehad hiervan na een week gebeld en de volgende dag was de nalevering binnen

Mike 13-07-2022

Zaterdag Weber BBQ Hoes besteld, maandag reeds ontvangen. Tevens mooie korting.

WouterS 11-07-2022

Goed geholpen. Niks mis mee. Eerst om een keuze te maken, 2 dagen later om de aanschaf te plaatsen.

Anton Janssen 11-07-2022

De verkoper was rustig,vriendelijk, begripvol, luisterend, hulpvol, netjes,meedenkt.
Levering was snel en duidelijk.
Wij waren als klant als koning behandeld en gingen met een fijne ervaring weer naar huis om naar de levering uit te kijken. Kortom TOP.

Eric uit Geldrop 10-07-2022

Leuke shop, voldoende keuze in BBQ’s en een hele relaxte en vooral niet opdringerige verkoper

Michel 09-07-2022

Snelle levering en een heel scherpe prijs.
Ik ben erg blij met mijn aankoop.
Bedankt!

Blij met nieuwe bbq 07-07-2022

Super service, geen 10 omdat wij op de website zagen dat de bbq op voorraad was in Eindhoven. Dat bleek niet zo te zijn. De service en verzending zijn super verlopen, vandaar dit cijfer. Al met al super tevreden, nu lekker BBQen!

Geert 06-07-2022

Ik ben bij jullie uitgekomen onder de gekochte BBQ bijna 250 euro goedkoper was dan hier in België.
Dat deze ook nog een gratis werd thuis geleverd was natuurlijk mooi meegenomen.

Edwin 04-07-2022

Voor ruim €1400 een BBQ besteld bij allesvoorbbq.
Deze werd snel geleverd, maar bij in elkaar zetten bleek er een forse scheur. barst te zitten in de binnen- en buitenschaal van de BBQ.
Direct contact opgenomen met de klantenservice van allevoorbbq. Daar kreeg ik te horen stuur maar mail naar leverancier van de BBQ, deze nemen binnen 48uur contact met je op. Nu ruim 5 dagen verder en nog steeds geen antwoord. Ik vind het een erg slechte service van allesvoorbbq dat je voor ruim €1400 een bbq besteld en dat je dan zelf moet regelen dat de schade vergoed wordt. Verder geven ze aan dat ze binnen 48uur antwoorden welke ze ook niet nakomen deze afspraak. Ik raad mensen ook niet aan te bestellen bij allesvoorbbq.

Marleen 01-07-2022

Heel snelle levering, goed ingepakt, gebruiksvriendelijke en duidelijke website.

Edwin 30-06-2022

Afgelopen weekend The Bastard large compleet besteld, deze werd dinsdag geleverd, vandaag in elkaar gezet blijkt mega barst/ scheur te zitten in keramische schaal aan de binnenzijde en viltrand beschadigd.
Contact met jullie opgenomen hierover. Antwoord los het zelf maar op met the Bastard.
Erg slechte service als je voor ruim €1400 een bbq besteld.

Bob Jansen 30-06-2022

Het contact met Justin was erg goed en samen kwamen we op een mooie pijs. En de volgende dag was mijn bastard al geleverd!

Ron 30-06-2022

Vlotte en juiste levering. Meedenken /alternatieven aandragen. Direct reageren wanneer produkt even niet leverbaar is.

Eob 29-06-2022

Prima service. Kreeg een BBQ met beschadiging maar door contact is dit keurig opgelost,ik kon kiezen voor een zeer riante coulance of een nieuwe. Ik heb een nieuwe gekozen. Alles is dus netjes opgelost. Ook als je op de knop maak persoonlijke deal klikt krijg je allicht nog wat extra korting of iets erbij. Ik kon zo op mijn BBQ die al in de aanbieding was nog een gratis gasaansluiting setje krijgen a 18 euro dat was toch mooi meegenomen

Jeroen 28-06-2022

Nadat ik een andere bekende BBQ winkel had aangeschreven voor advies maar geen reactie had gekregen ben ik naar jullie winkel in Den Bosch gereden. Daar werd ik geholpen door ****. En naast het feit dat hij de tijd nam om mij te helpen, beantwoorde hij ook alle (soms kritische) vragen. Hij was goed op de hoogte van de producten, de verschillen en liet ondanks zijn advies de keuze aan mij als klant. Hij straalde vertrouwen uit en heeft mij simpelweg over de streep getrokken. Top gedaan.

Martijn 26-06-2022

Gebruikersvriendelijke website
Als je vragen hebt kun je nog altijd even navragen/bellen
Snelle levering , hele vriendelijke bezorger
Gewoon top , zeker aanrader

DJ 24-06-2022

We hebben jullie winkel gevonden via het internet.
We zijn naar Eindhoven gereden om 2 weber BBQ's te vergelijken, maar helaas was 1 BBQ niet op voorraad. De verkoper was helaas niet heel bekwaam en "gooide" maar wat met bedragen. Indien we diverse spullen zouden kopen, zou hij er wel een mooie totaal prijs van maken. Toen we bij de kassa kwamen bleek hij toch €4 korting te kunnen geven op een totaal van bijna €400.

Schalksverhuur 22-06-2022

Vandaag de bastard L gekocht top geholpen en super vriendelijk personeel
Fijne winkel om vaker terug te keren voor bbq spullen

Bas 18-06-2022

Goed geholpen in de winkel. Verkoper nam de tijd om alles goed uit te leggen. Kamado BBQ en alle andere spullen zouden donderdag geleverd worden, maar met verzending was wat fout gegaan. Spullen daarom niet via koerier, maar door allesvoorbbq.nl zelf op zaterdag afgeleverd. Top geregeld mannen!

Jo 18-06-2022

Goede en vriendelijke service. We worden hier altijd goed geholpen. Jaren geleden hier de BBQ gehaald en nu de Red Bull playseat. Top service!

Nico 18-06-2022

Op 21 maart een bastard urban medium complete barbecue gekocht steed niet geleverd gekregen als ik hierover belde was het van de week of volgende week worden ze aan ons geleverd en dan gaan ze direct uitgeleverd worden vijf weken later weer gebeld hetzelfde verhaal maandag 13 juni maar eens in de vestiging Naarden geweest weer hetzelfde verhaal gevraagd is de large wel op voorraad ja die was wel op voorraad bij betaald en die kon dinsdag of woensdag geleverd worden vandaag zaterdag 18 juni maar weer gebeld hoe dat zit nu is er weer een fout gemaakt op een andere afdeling en niet verzonden nu zou hij weer maandag of dinsdag geleverd worden ik vind als je op 21 maart een barbecue koopt en nu nog steeds niets hebt juist dan de large maar genomen om met Vaderdag eindelijk te kunnen barbecuen een heel slechte service met vriendelijke groet Nico van de Kamp

Ans Ouattara 18-06-2022

Ik vind de shop prachtig en zeer compleet met Wever barbecues waar ik voor kwam. Ik kwam echter op 2e Pinksterdag en vond de klantvriendelijkheid door de drukte niet echt goed.

Erwin 16-06-2022

Hele goede service, volgende dag geleverd.
Bezorging vriendelijk en op de plaats neer gezet ipv bij de achterdeur.

Daan 15-06-2022

De shop was erg uitgebreid en personeel dat weet waar ze het over hebben, ik ben top geholpen en zeer tevreden