Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

JD Verwoert 17-04-2020

Goede duidelijke website en snelle levering. Juiste communicatie en zeer tevreden.

Tom 17-04-2020

Nam speciaal contact op via de live chat (want vanuit BE enige manier van contact). Beloofden tot 2 x toe dat BBQ binnen was totdat bedrag betaald werd en dan bleek dit niet het geval. Finaal werd BBQ met NL-aansluiting geleverd maar dit bleek pas na installatie. Men stelde voor omterug te sturen maar dan diende BBQ volledig gedemonteerd te worden wetende dat alles op voorhand goed doorsproken werd. Alles gaat vlot tot je betaald hebt en dan loopt alles veel stroever. Geen goede interne communicatie, veel beloven maar beloftes niet nakomen, stroeve houding én onmogelijk om er iemand (verantwoordelijke of manager) aan de lijn te krijgen.
Eerste maar zeker ook laatste ervaring! Echt NOOIT MEER! Volgende keer bestel ik liever bij lokale handelaar maar omwille van lockdownmaatregelen was dit nu niet mogelijk.
Zelfs als je de moeite doet om met hen mee te denken probeert men er je nog op te leggen.
Veel liever had ik reclame gemaakt voor allesvoorbbq.nl/be maar nu kan ik niets anders dan ontraden om hier te bestellen!

J!kjuh 17-04-2020

Veel keus, snelle levering en niet duur!
Ging wat fout met de betaalsite, maar via chat toch alles op tijd op kunnen lossen!

Habets 17-04-2020

Snelle levering zelfs in deze bijzondere periode. Artikel was degelijk verpakt. Informatie voorziening door Allesvoorbbq was dik in orde.

Claire V. 17-04-2020

Supersnelle service, zelfs in volle COVID-19 crisis: 's namiddags besteld, de dag erop geleverd (in Antwerpen, België). Was op zoek naar een specifiek Weber BBQ-model + mobiel onderstel en vond dat enkel bij allesvoorbbq.nl als combinatie. Als ik die twee elders had moeten kopen kwam ik stukken duurder uit.
Erg tevreden met mijn aankoop!

Robert 17-04-2020

Ik bestelde zaterdagmiddag 11.04 2020 een Weber Q1400 (elektrische barbecue) voor op het balkon. Dinsdag werd het al bij mij thuis geleverd. Alles voor BBQ heeft een prima en overzichtelijke website, gunstige prijzen voor merkproducten en een zeer snelle en volledige levering. Ik ben zeer tevreden en heb ze ook aanbevolen bij mijn vrienden en kennissen.

grobke 16-04-2020

Mooie originele premium hoes voor onze Weber Spirit E-210 Classic BBQ uit 2014, voor een zeer concurrerende prijs inclusief gratis en zeer snelle levering . Kortweg, we zijn 200% tevreden.

Marcel 16-04-2020

Onlangs een hoes voor mijn bbq gekocht. erg tevreden over de kwaliteit van de hoes en de snelle levering

Ringoir 16-04-2020

Allesvoorbbq.nl heeft een plate setter voor een 11 inch Kamado (Bastaard small) als een van de weinige gewoon op voorraad. Besteld en de volgende dag in huis. Dit terwijl de pakketdiensten overuren draaien. Erg tevreden dus!

Janny 16-04-2020

Zeer gebruiks vriendelijke website. Je kunt er echt alles vinden voor je BBQ. De volgende dag staat het op je stoep. Goed verpakt en een duidelijke handleiding. Ik verklaar bij deze het BBQ seizoen geopend. Hier een zeer tevreden klant.

Jeff 16-04-2020

Deze webshop had een goede beoordeling en ook nog eens een goede actie. De BBQ die ik gekozen heb. Heeft dan ook meteen 3 dagen mogen dienst draaien. Hij werkt perfect. Snel warm, lekker vlees en makkelijk te reinigen. Ik zou deze BBQ enorm aanbevelen. Ook de hoes die erbij zit is super handig! Het belangrijkste, de BBQ ziet er geweldig uit!!!!!

Anja 16-04-2020

De bestelling is mooi op tijd binnengekomen. Het is ook precies wat wij zochten (een weber bbq hoes), maar goedkoper dan andere webshops! Ik denk dat wij zeker vaker onze bbq spullen gaan bestellen hier.

TB 16-04-2020

Bestelling geplaatst en na meer dan een week nog geen BBQ ontvangen.

Reden: verkeerde postcode op het pakket. AllesvoorBBQ weigert een nieuwe op te sturen vooraleer zij de retour hebben ontvangen. Ik heb dit gemeld na 2 dagen en gevraagd om eventueel de postcode aan te passen bij PostNl, maar dit gebeurd ook niet.

De klantendienst is een drama. Beperkt antwoord via chat en telefonisch onbereikbaar. Facebook posts worden geselecteerd en indien negatief verwijderd.

Dus geen BBQ, wel betaald en geen oplossing.

Ik zou de winkel vermijden.

Edlin 16-04-2020

Donderdag besteld en vrijdag binnen, goede communicatie en zelfs in Corona crisis tijd netjes afgeleverd. Perfecte barbecue waar we direct veel plezier van hebben. Top!!

Rudy 16-04-2020

Snelle levering, goed verpakt, goede communicatie en de laagste prijs! Wat wil je nog meer?

Jeroen 15-04-2020

Hele kundige Mensen en niet opdringerig. Goed geholpen en tot onze verassing een mooie korting gekregen. Waar allesvoorbbq.l mee adverteert klopt. Gemiddeld liggen hun prijzen 50 euro onder b.v de wit in Schijndel.

Gerard luijkx 15-04-2020

Enthousiaste verkoper, duidelijke uitleg, goede prijs en uiteindelijk superblij met onze aankoop.
Kijken uit naar de workshop die we nog tegoed hebben.

Simon 15-04-2020

Per ongeluk verkeerde product besteld, vervolgens naar de winkel gereden en kon meteen omruilen. Geen gedoe met retourzenden.

Piller 15-04-2020

De shop vind ik aardig maar de bereikbaarheid per telefoon moet wel stukken beter 2x gebeld en 2x na 25 minuten maar opgehangen want de andere opties ben ik niet zo handig in dat is mijn inziens groeten piller

Carlos 15-04-2020

Hele overzichtelijke shop, veel merken op voorraad. Het bestellen gaat makkelijk, goede info. We hadden 1 bestelling met verschillende items dit kwam dus niet tegelijk aan, na een mailtje was er al duidelijkheid, dus goed geregeld alsnog.

R. Claassens 15-04-2020

Hele snelle reactie na de bestelling. Helaas was de bbq van keuze niet beschikbaar en kreeg ik met korting een ander model. Ook nog een borstel erbij. Erg moeilijk contact te krijgen via telefoon. Whatsapp is helemaal geen optie. Staat binnen 1 minuut maar nu 1 week later is mijn app nog niet ontvangen en geen reactie. Helaas.

Miranda 14-04-2020

Super netjes geholpen via de website..
Naar de winkel gereden omdat de site aangaf dat hij op voorraad aangaf. Helaas was hij niet aanwezig in de winkel, de medewerker via de chat heeft me keurig verder geholpen en een leuke tegemoetkoming gekregen voor zoals ik het zie voor de bezinekosten.
Paar dagen later netjes de bastard thuis gekregen via post nl.
Mn man helemaal blij...
Dus top!!

Linda 14-04-2020

Eerst in de winkel in Breda geweest. Daar goede en duidelijke uitleg gekregen.
Vervolgens via de website de bbq besteld. Duidelijk aankoop proces en vervolg informatie. Snelle levering.

Dimitri Hendrickx 14-04-2020

Levertijd snel! Live chat service is super voor te kiezen eerst & daarna voor nog vraagjes na montage. Top service.

Jelle Huisman 14-04-2020

Via via kwam ik bij jullie terecht, betere reclame kan je niet hebben. Zelf ben ik onwijs gevoelig voor service en dan speelt geld een minder grote rol. Laat ik het anders omschrijven; door goede service, informatie en kennis heb ik uiteindelijk mijn besluit tot aankoop moeten wijzigen in product. Weliswaar duurder, maar dat heeft zich nu al terugbetaald! Dank jullie wel! Groet Jelle