Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bob 05-04-2022

Prijs en levering meer dan OK! Vriendelijke mail gekregen dat mijn bestelling net uit stock was en dat levering iets later ging zijn. 2 werkdagen later was hij er al! Top service, bedankt!

Bart 05-04-2022

Perfecte levering. Helaas na levering sneeuwval, Wordt dus nog even wachten voor de houtskool erin kan.

MJA Mertens 03-04-2022

Prima service. Snel geleverd spullen. De bediening is uiterst vriendelijk. De winkel laat een goed overzicht zien wat er allemaal te koop is.

MDebacker 02-04-2022

Heel tevreden over de Weber BBQ die ik heb aangeschaft. Goede prijs met tijdelijk een hoes erbij. Heel klantvriendelijk en snelle levering!

AGF van Doren 31-03-2022

De site is erg overzichtelijk en de bestelling is erg vlug in behandeling genomen .Het is aanbevelingswaard .Wij zijn dan ook erg blij met deze aanschaf en hopen er van de zomer veel plezier van te hebben . Groet AGF Van Doren

Kauer 30-03-2022

Fair prices and large assortment of items.
Very good customer service, very supportive, reacts quickly and assist customer very well.
Daan and Robin were very helpful in the chat.
Quick delivery for large barbecue and accessories.

Wybe 28-03-2022

Onderstel voor de Ouddoorschef 420 besteld met bestel nummer 2200133499 op 25-03 onus wordt dat ding op zijn vroegst 02-04 geleverd , er zijn twee stuks op voorraad maar het uitleveren schijnt nog al een probleem te zijn ondanks dat er wordt geschermd met voor 18 uur besteld andere dag geleverd, telefonisch zijn ze niet bereikbaar ! dit was de tweede keer dat ik iets heb besteld wat ook al niet aan de lever termijn voldeed maar nooit weer.

Anoniem 22-03-2022

Fijn dat alles uitgestald was en dat ik het live kon zien. Goede service en kennis van de verkoper. Wellicht iets te pushy om graag dingen te verkopen, snap ik wel hoor ;-) verder prima en alles duidelijk en helder, tevreden klant. Let op; je kunt, voor zover ik weet, niet direct iets meenemen dezelfde dag. Werd wel netjes de dag erna op een pallet afgeleverd.

Harry Rijnders 22-03-2022

Niets op aan te merken. Snel en goed via chat geholpen. Nette prijs gemaakt. Perfecte levering binnen 24uur.
En uiteraard een topproduct (Boretti barilo)!

R. Oud 18-03-2022

Een prachtige Boretti besteld en volgens de site was deze op voorraad. Helaas kregen we toch een bericht dat deze niet op voorraad was en een week moesten wachten.
Na een week werd deze inderdaad bezorgt. Goede service bij de bezorging!

Erik 17-03-2022

Weber BBQ licht besteld, goede prijs, geen verzendkosten en snelle levering, zeker een 10 waard. Ga zodoor

madelon Boom 17-03-2022

fijn geholpen en goed meegedacht pakket gaat mee naar Spanje
dank voor jullie hulp

Ivyvl 13-03-2022

Wat een service! Woensdag besteld, donderdag geleverd! Past perfect!
Betaling prima verlopen, levering dus ook prima verlopen!

MvdW 11-03-2022

Snel met antwoorden op vragen omtrent aankoop en kortingen!
Ook erg behulpzaam met het regelen van vervanging van bescadigde poot.
Professioneel, Fijn, Vriendelijk, kortom zal hier zeker weer kopen.

Ahe 10-03-2022

I ordered my product from here. It was sent very fast in couple days , Fast delivery. The package was solid. So my point is 10/10

Geof 04-03-2022

super service bij bestelling online , extra korting gekregen , supersnelle levering.

Kortom alles top

Diderich 26-02-2022

Buitengewoon goed geholpen! Nette beleefde gastvrouw
Miste 1 onderdeeltje was de volgende week snel in huis (komen gemaakte afspraken waar)
Voor de barbecue voor mij altijd naar allesvoorbbg.nl

Normaal ben ik niet van de enquête maar wou het toch even kwijt.

J. van Diepen 18-02-2022

In de winkel kregen we duidelijk uitleg over het verschil in de producten en de voor en nadelen van de producten. De verkoper was goed op de hoogte van de verschillen en drong niet op en ging goed in op de vragen.
Bij de levering ging het niet helemaal goed daar we geen Track en Trace ontvingen waardoor we gebeld hebben. Voordat we contact kregen met de helpdesk hebben we tweemaal een kwartier in de wacht gestaan voor er iemand beschikbaar was. Beide keren was er 1 persoon voor ons. Op het moment dat we geholpen werden was men vriendelijk en werden we goed geholpen.
Levering was netjes binnen de voorop toegezegde termijn van Track en Trace.

Gerrie N. 14-02-2022

Zocht een mooi kado voor een vriend die net een Bastard large had gekocht. Werd een pizzzasteen voor op de Bastard. Had alleen verkeerde maat, XL, besteld. Via klantenservice bestelling meteen om kunnen zetten. Bestelling volgende dag al geleverd en teveel betaalde terug op de rekening. Zeer tevreden!!! En kado viel goed in de smaak.

Jouel 02-02-2022

Had een product (drip pan) besteld wat volgens de website 2 dagen later binnen zou komen. 3 dagen later niks binnen dus ik stuur een bericht, krijg ik terug dat dat product er helemaal niet is en of ik een alternatieve oplossing wil. In principe wil ik dat niet, maar nadat ik niet te horen krijg wanneer het product dat ik daadwerkelijk bestelde op voorraad komt, ga ik maar akkoord met alternatief, kan ik tenminste bbqen. Word er gemeld dat er voor dat alternatief wel een meerprijs geldt. Vervolgens probeer ik telefonisch contact op te zoeken, maar kom terecht in een of andere wachtrij loop waarna ik opeens een mailtje krijg: "we sturen u het alternatief zonder meerprijs op." Rare service als je het mij vraagt. Uiteindelijk wel opgelost en alternatief is binnen, maar waarom wachten tot de klant belt en niet pro actief mededelen dat een product niet geleverd kan worden ivm geen voorraad? Waarom niet direct een alternatief bieden zonder meerprijs (zeker als dat dus wel mogelijk blijkt achteraf...)? En waarom vaag doen over de voorraad status van het product dat besteld is? Is het soms niet meer te krijgen? Dit gecombineerd zorgde voor mij in elk geval voor een irritatie factor.

Remco 29-01-2022

Goed contact, duidelijke antwoorden op de vragen.
De levering duurde iets langer dan aangegeven, maar ja ivm Corona duurt het voor veel producten tegenwoordig iets langer. Al met al Zeer tevreden!

YvesDP 11-01-2022

Correcte prijs en snelle levering!
Vrijdag besteld en zaterdag reeds geleverd! Top service!

Richard 09-01-2022

Ik vind het een overzichtelijke side.
Zeer veel voor uw bbq.
Voor een goede prijs krijgt u kwalitijd.
Zeer goede levering, ook in deze moeilijke tijd.

Schimmel 07-01-2022

Zeer gebruiksvriendelijke site en netjes geholpen per mail en chat. En niet te vergeten snel geleverd!

Coopman 06-01-2022

Duidelijk vorm, scherpe prijzen en top kwaliteit. Wat moet je nog meer wensen.