Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

Erlend 15-08-2020

Een fijne, gebruiksvriendelijke barbecue.
Alleen jammer dat de prijs in en paar dagen € 17,- lager werd. En daar heb ik niet van geprofiteerd.

DWT 14-08-2020

Ik heb deze winkel gekozen voor het uitgebreid assortiment en om dat ik in België soms niet soms het juiste product vindt.
Ook voor de snelle levering en zeer goed verpakt .
Dus super en zeer tevreden DOE ZO VOORT!!!

familie harbers 14-08-2020

Deze shop heeft een perfecte service en wij zijn uiterst tevreden met de aankoop! Na de bestelling, via hun zeer toegankelijke site, werd deze de volgende dag al geleverd.

Adrie 14-08-2020

Uitstekende service van Allesvoorbbq. Zonder omhalen en snel pakken zij de levering en afhandeling van het door hun geleverde product aan.
Dit geldt ook voor een vraag en/of een probleem.
De Q2200 is een mooie en prima BBQ.

RuCa 13-08-2020

Wij hebben de Weber Q1200 met stad gekocht, dit is een mooie en compacte gas bbq
Installeren snel gedaan, ziet er verzorgd uit. Pas 1 keer gebruikt (tot nu toe) warmt erg snel op en laat zich goed regelen, dit valt af te lezen door de op de buitenkant aanwezige thermometer.

Eddy 12-08-2020

Ruime keuze en alles makkelijk te vinden op de website.
Via de live chat goed verder geholpen geweest.
Snelle levering zoals beloofd.

Ferdy 12-08-2020

Erg overzichtelijke site. Duidelijke productomschrijvingen en afbeeldingen. Alles voor BBQ is ook echt zo!

Verheye 12-08-2020

Voor de eerste keer op allesvoorbbq besteld en echt enorm tevreden van mijn aankoop. Smiddags besteld en de volgende ochtend reeds geleverd. Alles prima verpakt en goede prijs kwaliteitsverhouding. Een aanrader!

Fam Römer 11-08-2020

Door een zeer vriendelijke en behulpzame medewerker heeft het ons te doen besluiten om de weber genesis 2 e410gbs dezelfde dag nog te doen bestellen.De bestelling is de volgende dag nog volgens afspraak precies op tijd bezorgd en de bezorgers waren top netjes geleverd en de schoonmaakborstel(accecoires) is na een mail en snelle terugkoppeling de volgende dag geleverd.Top winkel Top medewerkers.Bedankt Fam.Römer ps echt een aanrader

Johndk 11-08-2020

Goede website, supersnelle levering. Ik had tijdens de bestelling zelf een fout gemaakt en de reactie hierop was zeer correct. Perfect geleverd door postNL en ben er erg blij mee met deze zeer scherp geprijsde barbeque.

Dennis 11-08-2020

Top lekker snel geleverd en het was vandaag besteld morgen in huis aanrader !!!
ik beveel deze winkel zeker aan.

marcel 11-08-2020

Ik ben in de winkel geweest en werd daar heel vriendelijk geholpen. Ik heb daar uitleg gehad over diverse producten. Ik heb voor jullie gekozen omdat er een workshop bij zit. De levering was keurig geregeld en ze waren netjes op tijd. We zijn nu heerlijk aan het genieten van de Basterd.

Murilo Sousa 10-08-2020

aIk bezocht de winkel in Daniël Goedkoopstraat Amsterdam en werd daar erg goed ontvangen door de verkoper. Hij hoorde al mijn vragen en nam de tijd om ze allemaal te beantwoorden. Het was mijn eerste keer dat ik een houtskoolbarbecue kocht en ik had veel vragen.

Gelukkig was het een geweldige ervaring en kom ik in de toekomst terug naar de winkel.

Erik 09-08-2020

Artikel op zondag besteld en 1e indicatie was levering op dinsdag maar artikel werd al op maandag geleverd , top! Artikel is ook helemaal naar wens, super!

Theo Hagtingius 08-08-2020

Heldere webshop, snelle service en keurige bezorging op het afgesproken tijdsdeel. 👍🏻☺️

Chantal verelst 08-08-2020

Wij waren op zoek naar een kookboek van Weber, we hebben aan een zeer goede prijs gevonden op jullie site en besteld en de volgende is hij ons geleverd! Top 👍Dus wij zijn een tevreden klant en geven 10 op 10

PvdB 08-08-2020

Goede sortering bbq’s in de winkel en uitstekende voorlichting door de verkoper (JM in Breda). Uiteindelijk zijn we met een ander product uit de winkel gegaan dan waarvoor we kwamen, echter achteraf was dit idd een betere keuze.

Roy 07-08-2020

Ik heb Tha Bastard Urban Large 2020 compleet besteld en ben hier zeer tevreden over. We werden goed geholpen in de winkel met advies en tips.
De levering werd netjes gedaan door Postnl en de communicatie verliep soepel.

barry 07-08-2020

na een slechte afhandeling bij intra tuin naar alles voor de bbq gereden simpel gezegd wat ik wou hebben voor ongeveer dat bedrag netjes geholpen door a. , voor service en simpel shoppen zonder gezeur zeker een aanrader deze winkel

Teun 07-08-2020

Fijn geholpen ,mooie winkel ,aardige verkoper.
Kreeg gratis zak kolen erbij en een Boretti bbq starter.
alles gelijk meegenomen, super.

Edwin 07-08-2020

Een mooie overzichtelijke winkel met een ruime keus aan bbq,s zowel gas als kolen.
Voor mij was het duidelijk ik wilde een bbq op kolen, ik heb me daar laten informeren en ben perfect geholpen duidelijke uitleg over hoe en wat en de mogelijkheden.
Gewoon vriendelijke mensen en niet opdringerig,erg fijn.
Dus de keuze was snel gemaakt,de Weber master-touch gbs premium E-5770 black.
Met weing woorden te zeggen een fantastische bbq met ongekend veel mogelijkheden echt een aanrader.

Vr.gr xxxxx

Haico Mulder 07-08-2020

staat op de site dat het in elkaar gezet zou worden en dat ik een cursus bbq erbij zat hiervan heb ik niks gezien bbq zat binnen in schroefdraad wat er niet zat dus bij 1 poot zit deze los maar bbq zelf is prima mvg haico

Niels van Beurden 07-08-2020

Deze shop is een perfecte shop om alles van een BBQ te bestellen. Ze hebben echt veel en van veel merken en de service is echt uitstekend met een snelle bezorging. Ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst nog dingen bestellen op deze shop.

M Jansen 07-08-2020

Verkoper liet ons eerst op ons gemak rondkijken, daarna bood hij een kopje koffie aan en vroeg wat hij voor ons kon betekenen. We werden vakkundig geholpen!

ronald koops 06-08-2020

Snelle service geen gedoe en snelle oplossing
En snelle levering en met nette verpakking geleverd
Zelf miste ik 2 dingen had het ook na mail volgende dag binnen zonder probleem mail met foto was voldoende