Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

John 24-04-2020

Super shop, snelle levering en hele goed prijzen! Een product van de bestelling was niet direct leverbaar maar dat laten ze meteen weten via de mail en je kan dan gelijk aangeven of je wil wachten of dat je de koop ongedaan wil maken. Maar natuurlijk heb ik er op gewacht, en dat duurde ook slecht één dag :-)

Luke R. 24-04-2020

Goede en snelle service. Netjes verpakt en duidelijke communicatie over de status en levering van je order.

Alex 24-04-2020

Gebruiksvriendelijke site. Assortiment erg volledig.
Snelle en correcte levering van m'n barbecue met accessoires.

Hein 24-04-2020

Duidelijke shop en makkelijk te navigeren. Klein puntje is dat er meer accessoires voor een BBQ zijn dan wordt weergegeven. Misschien om deze allemaal in een scherm samen brengen

Maas 23-04-2020

Direct reactie dat levering langer zou duren, kon wel opgehaald worden in één van de filialen. Goede snelle service, heel erg viendelijk zowel klantenservice als in de winkel.

Riane klouwen 23-04-2020

Ik heb voor allesvoorbbq.nl gekozen omdat deze de goedkoopste waren. Ik had mijn bestelling op zaterdag geplaatst maar tot onze verbazing was deze 3 dagen eerder thuis afgeleverd. Word gewoon netjes verstuurt alles erbij. Top gewoon

Rieks 23-04-2020

erg mooie bbq en hij is snel geleverd in deze moeilijke periode
we zijn erg blij hiermee en gaan gauw aan de slag om m uit te proberen

Coopmans 23-04-2020

Goede BBQ maar slechte service mbt de levering. Komen wanneer ze willen en plaatsen de bbq gewoon aan de weg, ook als er niemand thuis is.

Arnaud 23-04-2020

Ik geniet van mijn aankoop bij allesvoorbbq te Amsterdam. Het had wat voeten in de aarde daar i.v.m. een constructiefout van Boretti ik tot 2x terug moest naar de winkel.
Echter de verkoper heeft er verder alles aan gedaan om mij te helpen en met een prima gevoel de deur uit te wandelen. Daarnaast veel tips en uitleg ontvangen en dit alles voor een nette prijs.
Dank!

Camiel Jacobs 23-04-2020

Jullie wat jullie beloven, voor 18.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Eric Mulder 23-04-2020

Op 24 maart een bestelling geplaatst voor een barbecue met accessoires, levertijd 1 week.
Na 1 week geen status update ontvangen. Na 3 chat sessies kom ik er achter dat hij vertraagd is in levering en nu gegarandeerd op 17 april wordt geleverd. Op 16 april wordt dat nogmaals gegarandeerd. Op 17 april nog geen statusdate ontvangen dus neem maar weer eens contact op. Gaat dit keer velen malen moeizamer en het kost me 4 dagen om fatsoenlijk contact te krijgen. Chatmedewerker onpersoonlijk en grotendeels afwezig omdat ze meerdere mensen tegelijk helpen denk ik. Een reactie op je bericht duurt met regelmaat 5 tot 10 minuten. Er wordt me nu medegedeeld dat de levering 100% gegarandeerd op 15 mei plaats vindt.
Als goedmakertje €10 korting op een accessoire, al weegt dat niet op tegen de vele uren die ik erin gestoken heb om gewoon informatie te krijgen over mijn order van een significant bedrag.
Het is een goede winkel met mooi assortiment en prijs, maar service verlening kan echt beter. Personeel is heel vriendelijk maar in mijn geval vaak niet in staat te helpen omdat ze van het logistiek centrum afhankelijk zijn en daar geen inzage in hebben.
In plaats van een dikke 9 daarom een 7

Kelvin kaptein 22-04-2020

Een hele fijne bbq en goed geholpen via de chat. Echter moest ik circa 45 min wachten op een chatmoment. Weet je al welke bbq je wil dan zou ik hem hier zeker bestellen. Wil je telefonisch of via de chat advies, dan moet je even geduld hebben

frank de winter 22-04-2020

In Breda hadden ze de pizza spatel van weber even niet op voorraad maar in de winkel afgerekend en via centraal magazijn verstuurd en een dag later in huis, dat is service

Thijs 22-04-2020

Bestelling had gelukkig geen haast, de producten stonden voorradig maar bleken dat niet te zijn. Levertijd uiteindelijk (iets langer dan aangegeven), maar netjes verzonden en tegen een goede prijs. Afgezien van de vertraagde levering prima :)

Vince 22-04-2020

Scherpe prijs, behulpzaam personeel, snelle levering en goede follow-up. Top! Zou er zo weer bestellen.

J. Decker 22-04-2020

Na vele sites te hebben bezocht, kwam ik tot de conclusie dat ik mijn bestelling bij jullie zou moeten plaatsen. Zeker geen spijt van. Niet te duur en een, in deze lastige tijd, supersnelle levering😀👍

J.A.de Keijzer 22-04-2020

ik heb al vaker bij alles
voor BBq gewinkelt en altijd tot grote tevredenheid.
correcte afhandeling en goede levering.

Eric Mulder 22-04-2020

Pluspunten: Goede winkel met leuk assortiment, eerlijke prijzen en goede service. Neem vooral contact met ze op voor een mogelijk nog betere prijs!
Minpunten: de helpdesk voor orderstatus updates.

Op 24 maart een barbecue besteld die bij aanschaf een week levertijd zo hebben.
Chat contact met de helpdesk was moeizaam en duurde lang. Medewerkers zijn met meerdere dingen tegelijk bezig waardoor je elke keer na het typen van een bericht (soms wel 10 minuten) moet wachten op een reactie. Dit is erg onpersoonlijk en frustrerend wanneer je al 40 minuten hebt zitten wachten om iemand “aan de lijn” te krijgen. Uiteindelijk kan niemand je vertellen wat de status is van je bestelling en moet je het meermaals opnieuw proberen. Na vele pogingen en scala aan medewerker wordt eindelijk bekend gemaakt dat mijn bestelling pas 17 april geleverd zou worden. Helaas bleek ook dat niet te kloppen en werd ik van het kastje naar de muur gewezen. Na 4 dagen van proberen en de nodige valse beloftes krijg ik eindelijk te horen dat mijn bestelling toch nog iets langer op zich laat wachten; er komt een maand levertijd bovenop! De gestelde leverdatum ligt nu bijna 2 maanden na de besteldatum.
Ik heb nooit status updates ontvangen en moet overal zelf achteraan. Dit is tegenstrijdig met wat er wordt vermeld op de website.
Als goedmakertje heb ik €10 korting gekregen op een accessoire. Aardig, maar het weegt niet op tegen de frustratie van de valse beloftes en drastisch uitgestelde levertijd.
Het accessoire wat ik had besteld zouden ze samen met de barbecue opsturen, maar werd toch de volgende dag geleverd. Niet volgens afspraak, maar ook niet slecht!
Als de informatievoorziening richting de klant over order updates zou zijn wat ze beloven, dan was de score zeker een 9 geweest!

Pieter 22-04-2020

Slechte service. Foute bestelling afgeleverd. Moet zelf eerst artikel terugsturen dan geld terugvragen en tenslotte artikel opnieuw bestellen en betalen. Erg omslachtig en niet klantvriendelijk. Hiermee maken ze geen fans.

Rowie50 22-04-2020

Zeer fijn personeel. Goede uitleg gekregen over de verschillende bbq's! Uiteindelijk voor de weber master premium gekozen! Onlangs voor het eerst low and slow spareribs gemaakt en dat was een groot succes!

Johan Reynders 22-04-2020

Netjes en mooi verpakt alles ontvangen op het gevraagde adres. Ik kan jullie aan iedereen aanbevelen

Marc 22-04-2020

Aanbod is goed gegroepeerd op de web-shop. Helaas de winkel niet kunnen bezoeken i.v.m. het Corona gebeuren.

Dennis C 21-04-2020

Zelfs in deze 'corona crisis' hebben ze onze nieuwe Bastard erg snel kunnen leveren. wij zijn zeer tevreden, bedankt voor de snelle service !

Laurens 21-04-2020

Prima webshop met duidelijke informatie. Daarnaast goede prijzen en een snellere levering. Kortom, zeer tevreden.

Menno Raven 21-04-2020

Op een kleine miscommunicatie na was verder alles zeer goed voor elkaar.
Wij hebben de BBQ Weber Q3200 inmiddels al een paar keer gebruikt en is prima in orde.
Ik doe graag nog een keer zaken met www.allesvoorbbq.nl