Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Charlotte 29-09-2018

Actie prijzen met 50% gele stickers zijn misleidend.

Actie prijzen met 50% gele stickers zijn misleidend. De van / voor prijzen kloppen niet en de prijs die je uiteindelijk met" korting " koopt is de gewone standaard prijs.

Lvdm 20-09-2018

Veel te volle winkels

Bij kruidvat winkelen met een kinderwagen is niet te doen, laat staan met 2 kinderen. De winkels zijn stuk voor stuk bomvol en er worden producten en stellingen gewoon voor de andere producten gezet. Je kunt je kont in geen een winkel keren en zelfs voor de kassa ligt het vol zodat je je moet rekken en strekken om je tasje in te pakken en te betalen. Een gigs erger punt in elke winkel. Beter via de website bestellen.

Hanny 10-09-2018

Waardeloze service, geen stapje extra!!!

Ik lag op bed in het gips met een gebroken enkel en had wat specifieke dingen nodig (make-up die ik altijd gebruik en wat "vrouwendingetjes"). Om mijn man nu niet helemaal dolend door de winkel te sturen wilde ik de winkel even bellen dat ze het alvast klaar konden leggen. Het is een hele rustige zaak, in De Dirk, dus ik ging er van uit dat ze dat best konden en wilden doen. Maar met geen enkel argument kon ik het meisje van de klantenservice overhalen om mij met de betreffende winkel door te verbinden. Ze las steeds maar hetzelfde riedeltje voor dat ze dat niet mochten doen en ook geen uitzondering mocht maken. Ik ga voortaan wel naar de Etos...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Grootouders 04-09-2018

Slechte klantenservice

Een folder aanbieding van een Singer naaimachine blijkt op louter misleiding te berusten. Ben in 4 filialen geweest en kreeg steeds te horen er is niet geleverd. Klantenservice zegt het gaat om rest partijen en je moet maar een winkel zoeken die nog voorraad heeft. De klacht zal gemeld worden, maar aan terugkoppeling doet kruitvat niet. Dus je weet wat kruitvat doet met je klacht gaat zo in de prullenmand. Voor mij geen kruitvat folder meer want ze verkopen niet wat ze aanbieden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Knakker 03-09-2018

Misleidende sensodyne reclame door Kruidvat!

Op een bilboard buiten de winkel wordt bij Kruidvat korting aangeboden bij aankoop van 3 tubes Sensodyne. ‘Keuze uit het gehele assortiment’ staat er in grote letters bij! Eenmaal binnen blijkt dat er ondanks die mededeling toch uitzonderingen worden gemaakt. Zo is de ‘repair’ uitgezonderd. Desgevraagd doet het personeel in meerdere filialen hier schouderophalend en laconiek over. ‘Repair’ zou buiten het assortiment vallen, zo probeert men er onderuit te komen. Maar wat mij betreft is het gehele assortiment toch echt ook de ‘repair-versie! Pure misleiding en laatdunkendheid ten opzichte van de klant. Niet te geloven dat een grote keten op deze manier aan misleiding doet!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

ellerie 31-08-2018

ggrrr tuiskom actie

bij iedere aanschaf bij Kruidvat ontvang je een folder, waarmee je met je bon kan inloggen bij de thuiskomactie. Ten eerste ben ik niet op vakantie geweest, wat heb ik dan aan 5 gratis afdrukken van vakantiefoto's. Ten tweede een ons snoep gratis, mits ik er eerst 3 ons van koop. Juist na de vakantie probeert iedereen wat af te vallen. Ten tweede juist in deze tijd van teveel suikergebruik door met name de jeugd, Moeten we ze juist niet gaan lekker maken met nog meer zoete snoep. Er zit geen snoep tussen zonder suiker. Zoals bv bij Jamin. FOEI!!

Mir1011 30-08-2018

Vreselijk ouderwets, vermoeiend!

Behoorlijk irritant die klantenservice van Kruidvat. Je krijgt levering met shampoo door de hele doos heen, losse dop. Stuurt email naar klantenservice met foto. Wordt je verwezen naar website met mogelijke antwoorden.... om woest van te worden en dit is niet de eerste keer bij Kruidvat. Als je wat besteld en bevalt niet, kun je niet met je bon die in de doos zit naar een winkel. En als je voordeel wel halen met je Kruidvat kaart moet je bonnen printen, wie heeft er nog een printer!!! Volgens mij zitten er een paar fossielen op het kantoor!! Daar mag wel eens een frisse wind met klantvriendelijkheid doorheen!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

M.M.Christiaanse 30-08-2018

waardeloze aktie

Ik met mijn geactiveerde klantenkaart kijken wat ik heb gewonnen en ja hoor net als iemand anders hier 100 gram schepsnoep bij de aankoop van 300 gram . Betaal ik het toch zelf en heeft Kruidvat lekker al mijn gegevens . Plaatboeven .

Miek 29-08-2018

Slechte klantenservice

In de winkel hier zijn ze echt aardig en doen hun best maar wat een slechte klantenservice. Ik heb verschillende code's liggen voor de Thuiskomen actie deze werken niet, ik kom steeds terug op de pagina waar ik alles in moet vullen. Contact opgenomen met de klantenservice, zij stelden wat vragen die ik heb beantwoord. Als reactie hierop krijg ik van 2 andere medewerkers dezelfde vragen, weer beantwoord en jawel hoor weer dezelfde vraag. Ik ben nu afgehaakt, blijkbaar wordt de mail niet gelezen want hun en mijn reacties staan allemaal in 1 mail!

Anneke 27-08-2018

THUIS KOMEN

Wat een "leuke" actie van Kruidvat. Er staat met dik gedrukte letters vermeld: IN IEDER GEVAL HEBBEN WE VOOR IEDEREEN EEN TROOSTPRIJS, dit betreft 100 gram gratis schepsnoep bij aankoop van 300 gram, dit is toch belachelijk wat een troostprijs.A

doe maar gewoon 22-08-2018

aanbiedingen die niet te koop zijn!

Kruidvat geeft in zijn folder aan dat men Philips sonicare opzetborstels in de aanbieding heeft. Op de ochtend dat de aanbieding inging ben ik 3 zaken af geweest. Men heeft niets op voorraad. Zelf op hun webshop heeft men geen voorraad. Wat een rare aanbieding is dit. Of worden wij voor het lapje gehouden?

van Heeswijk 16-08-2018

Extra koopavonden met lokkertjes!!!!

Vandaag om 17.15 uur naar de extra koopavond van Kruidvat. Ik had o.a. doosjes Ariel
wastabs op mijn lijstje staan voor 2 euro. Ik kon ze niet vinden, wat bleek er stonden
tien doosjes in de winkel en twee klanten die voor mij waren hadden ze gekocht!
De zoveelste keer dat ik me naar Kruidvat laat lokken. Echt de laatste keer!!!!!!!

k. 27-07-2018

prijs stunter

De Kruidvat stunt met prijzen, maar heeft zoveel acties met elk hun eigen uitzondering dat onduidelijk wordt welk artikelen er nu wel of niet met korting zijn. Alle wegwerpproducten 2e halve prijs.staat groot vermeld op het schap ,..... Alleen wie van elk afgeprijsd artikel de kleine lettertjes leest weet dat het bij elke aanbieding maar om 1 of 2 artikelen gaat, die met korting langs de kassa gaan. Jammer!

Kiewiet 21-07-2018

Slechte service

Had deze mand gekocht waarvan de handvaten meteen afbraken.
Dit gemeld en werd mij vriendelijk beloofd als ik de mand terug bracht ik het geld,zonder kassabon,kon terugkrijgen.Iok omdat de klacht bekend was,en zelfs bij het verlaten van de winkel al stuk waren.
Nu bracht ik de volgende dag de mand terug omdat ik toen met de auto was.plotseling was het niet bekend bij de verkoopster dat het in het assortiment had gezeten en moest ik maar met het hoofdkantoor contact opnemen.
Dit geweigerd omdat het hoofdkantoor al op de hoogte was.
Ik ben ,zelfs met alle uitleg van mijn kant onverichter zaken vertrokken .
Zeer ontevreden over de gang van zaken.

Maartje 14-07-2018

Bezorging slecht tegenwoordig

Ik vind het heel handig om alle luiers en babydoekjes plus alle andere spullen thuis te laten bezorgen ipv ermee te moeten sjouwen.
Niet alle artikelen zijn altijd op voorraad maar dan kijken we later nog wel een keer.
Wat ik wel heel vervelend vind is dat het bezorgen te wensen overlaat de laatste tijd. Eerst hebben ze het al overgedragen aan Postnl waardoor het eerste tijdslot tussen 8 & 22.00 uur is (bij DHL eerst was het tussen 11 & 15.00 uur). En tegenwoordig is het zo druk schijnbaar dat ze de leverafspraak niet na kunnen komen.
Als ik bestel dan moet ik sowieso al een paar dagen langer wachten (geen probleem) maar de daadwerkelijk afgesproken datum kunnen ze ook al niet halen. Het bericht wat wordt meegezonden (als je dat al op tijd ontvangt) getuigt niet echt van veel service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Justine 05-07-2018

Slechter dan slecht

Heb maandag een online bestelling gedaan. Zou donderdag komen vanwege drukte. Oké,geen probleem werd aangegeven. Nu is het donderdag hm! Data nothing! Geen verzendbevestiging geen track en trace niks! Geen mail. Nu 20 minuten aan de telefoon gehangen om te weten waar mijn bestelling van ruim 240 euro blijft. Niemand die me wijzer heeft gemaakt. Een dag vrij genomen van werk en telefoonkosten! Ja mevr er is vertraging door de drukte kan nog 1 a 3 werkdagen duren! Wat dit meen je niet! Zitten jullie de hele dag koffie te drinken. Stort geld maar terug. Mijn 3 Ling hebben luiers nodig. Zo ik kan niks. Ja dat gaat niet. Je kan pakket weigeren dan binnen8 dagen geld terug. We zijn dan 2,5 week verder jongens.... Ik ben klaar met de Kruidvat. Slecht opgeleid personeel en waarom is er een klantenservice als ze niks voor je kunnen doen. Echt walgelijk bedrijf

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Anna 29-06-2018

Slechte levering

Op dinsdag online een bestelling gedaan. Normaalgesproken krijg je de volgende dag je bestelling maar er werd aangegeven dat het door de drukte vrijdag werd en wel tussen 9.00 en 22.00 uur. Lekker ruim. Hele dag rekening mee gehouden maar...... geen aflevering. Om 22.30 een bericht dat het op zaterdag tussen 11.00 en 14.00 komt. Zal me benieuwen, blijf ik er toch weer woensdag voor thuis, echt niet....

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

W 23-06-2018

Bestelling wordt niet geleverd

Bestelling gedaan op de webshop ook meteen betaald en op dat moment voldoende van de producten aanwezig. Ik kon kiezen dat ik het in de winkel kon ophalen Ivm met werk daarvoor gekozen. Gekeken op de webshop en zag dat mijn bestelling nog onder behandeling stond. Contact opgenomen met de klantenservice, die gaf aan dat blijkbaar de avond voor levering de spullen pas ingepakt worden en ondanks je betaald hebt ze geen spullen voor je reserveren. "Als u nou gekozen had mevr voor het aan huis leveren, dan had u de artikelen wel gehad". Paar dagen na gesprek kreeg ik een mailtje dat de spullen op de dag van inpakken niet meer aanwezig waren.Nu zit ik zonder artikelen. Had ik nou gekozen om t bij mij thuis te bezorgen dan waren de artikelen er wel geweest.
Wat een slechte webshop en slechte service.
Ik ben helemaal klaar met Kruidvat !!!

Niet doen 20-06-2018

Wat een slechte service

De webshop is een aansluiting. Bestelling komen niet door, maar wel betaald. Na 4x de klantenservice gebeld te hebben, zijn ze op onderzoek gegaan. Blijkt betaald te hebben, maar bestelling niet doorgekomen. Product zou snel geleverd worden. Nu meer dan een week later, nog niks ontvangen. Wat een zakelijkheid, niemand neemt contact met je op of kan aangeven wanneer het product wordt geleverd.

Vorig jaar een fotoboek besteld, nooit in de winkel aangekomen. Niemand die de vraag kan beantwoorden wie de foto's nu wel heeft...

Voor mij nooit meer kruidvat webshop...groot fiasco en slechte communicatie

Ron Hochstenbach 19-06-2018

Service slecht

12 treinkaartjes gekocht voor 13.99. Toen ik buiten kwam had ik mij vergist. Ik moest er 13 hebben. Voor die ene moest ik de hoofdprijs betalen 15,99 omdat ik mij vergist had. Casiere was heel duidelijk. Had ik mij maar niet moeten vergissen. Waardeloze zaak.

Knieriem 13-06-2018

Misleiding bij acties

LET OP bij de acties van het Kruidvat. Bij de 2+2 acties moet je echt 4 producten selecteren en niet twee! Zodra je er 2 besteld ga je er vanuit dat er 2 extra worden geleverd. Niks is minder het geval, je betaald gewoon de actieprijs en krijgt er maar 2 geleverd omdat je, zoals Kruidvat zelf zegt, 2 extra producten moet toevoegen! Nergens krijg je een melding dat dit moet. En ook bij bestellen doen ze voorkomen of je automatisch het actieproces activeert.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Nadia 06-06-2018

Communitie materiaal

Een nee verkoop door promotie van een product op het stoep bord te promoten maar bij binnenkomst was dit product niet geleverd door de leverancier. Dit is overmacht maar kies dan voor ander promotie materiaal op het stoepbord.

Een week later terug gekomen voor hetzelfde product, weer niet op voorraad en zeer onvriendelijk personeel met geen enkele service van een leidinggevende.

Bij dit filiaal zal ik niets meer kopen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

AlphaWolf 29-05-2018

het is wel oke...

in mijn stad is de kruidvat erg klein maar ondanks dat proppen ze er zoveel in als dat je in een grote kruidvat ziet, dit zorgt voor ongemakken vooral als ze de meters aan het vullen zijn. en ik ben erg klein en smal en zelfs ik heb er last van moet je je eens indenken hoe dit is voor lange, iets bredere mensen dan ik...
ondanks dat vind ik het assortiment leuk en uitgebreid.
groetjes, mij

EhL 30-04-2018

Zeer slechte service!!!

Maak nooit gebruik van de tijdschriftenactie, Bij ons is er fout op fout gestapeld en de enige service die de Kruidvat kan bieden, is een telefoonnummer dat we zelf maar moeten bellen omdat zij deze actie aan dit bureau hebben uitbesteed. Het lijkt mij dat het Kruidvat als verkoper van een product de verantwoordelijkheid hiervoor heeft en haar tijd moet investeren en niet de koper die al lang de dupe is van deze actie en nog steeds zit te wachten op het abonnement dat haar beloofd is.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Melissa 30-03-2018

Slechte service

Ik vind de service van kruidvat erg slecht, ik wou een ring terug brengen omdat ik er thuis achter kwam dat er een steentje uit was. Toen kon dat niet, omdat ze niet wisten of ik dat zelf had gedaan of dat het door hun kwam. Erg slecht, want je kunt zelf wel na gaan dat een steentje er niet zo maar uitvalt.