Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cooijmans 20-03-2020

Belachelijk dat mensen niet met contant geld mogen betalen bij het Kruidvat op de Helftheuvelpassage in Den Bosch als ze niets anders hebben je krijgt dan gewoon het antwoord dan laat je de boodschappen maar liggen wij nemen geen contant geld aan

AB 17-03-2020

Online winkelen is echt not done. Er kan standaard niet op tijd geleverd worden. Nu weer eens 7 x besteld 1 x goed gegaan , nu dus nooit meer.

Kruidvat stop er gewoon mee als je het niet aankan.

Linda 21-02-2020

Zojuist mijn online bestelling ontvangen. Bestelling was incompleet.... Er staat op de pakbon indien bestelling incompleet, bel de klantenservice. Gelijk de klantenservice gebeld, eerst 10 minuten wachten voor je iemand aan de lijn hebt. Vervolgens aangegeven dat mijn bestelling incompleet is en ik vroeg of het nageleverd kan worden. Maar dat doen ze niet. Ze konden het wel doorgeven aan een andere afdeling en die zou dan kunnen kijken wat er gedaan kan worden. Geld terug storten dan? Nee ook dat gaat via een andere afdeling. Hierbij geldt dat de andere afdeling er 5 dagen over mag/kan doen om contact met je op te nemen. En het is onzeker wat zij voor je kunnen doen. De medewerker zei dat ik naar de winkel moet gaan om het product daar dan op te halen. En mocht de winkel moeilijk gaan doen, dan moet de winkel de klantenservice bellen. Wel verzendkosten betaald voor de bestelling, maar bij incompleetheid kan je alsnog zelf naar de winkel. Wat een service zeg Kruidvat. NOT.

Jolande 06-02-2020

Ik kom eens per week vanuit Den Bosch naar mijn moeder in Rotterdam-Alexanderpolder. Dan heb ik altijd wel een boodschap te doen bij t Kruitvat op t Samuel Esmeijerplein, met of zonder mijn moeder. En het valt mij telkens weer op wat een superaardige gasten daar werken. Opvallend veel (jonge) mannen, die altijd bereid zijn extra moeite te doen om je te helpen, heel relaxed en open je te woord staan en niks is hun teveel. Ook oudere mensen benaderen ze geduldig en vriendelijk. Ook als het heel druk is aan de kassa nemen de alle tijd. Ik kom er al een half jaar wekelijks en doe eigenlijk zelden iets met reviews, maar nu wilde ik toch een bericht achter laten. Complimenten guys and girls!!

Rian 25-01-2020

Potverdikke, vorige x online bestelling geplaatst. Alles betaald, helft geleverd! Na héél veel bellen geld terug gehad. Van de week toch nog een nieuwe poging om weer online te bestellen. Net doos binnen en echt serieus er zitten gewoon wéér 2 dingen niet in de doos!! Maar uiteraard heb ik die wel betaald.... en wie mag weer er achteraan gaan. Juist de klant. Ik ga nóóit meer online bestellen.

CB 22-01-2020

Vanavond een oral-B elektrische tandenborstel willen aanschaffen vanwege 50% korting. Echter zowel in de winkel als online niet leverbaar meer. Dit is mensen lokken met acties die ze niet waar kunnen maken. Het is niet de eerste keer dat acties op zijn bij de kruidvat. Echt misleiding!
Heel slim dat ze er "op is op" bij zetten zodat je geen poot hebt om op te staan.

Keuker 22-01-2020

Vanavond sun vaatwas proberen te kopen in de winkel maar uitverkocht. Aktie via online te bestellen tot vanavond 12 uur maar helaas ook uitverkocht. Slechte aktie

Ton B 16-01-2020

Besteld bij de webwinkel Kruidvat online. Twee bestellingen gedaan, allebei meer als €50, er voor een afleverdata gekozen op dezelfde dag bij mij thuis.
Pakket 1 komt kompleet total loss bij ons aan op de goede dag, en pakket 2 is helemaal kwijt.
Na bellen met de klantenservice krijg je het antwoord "kunnen wij ook niks aan doen, dit zit bij Post NL". Lijkt mij niet, 26 flessen shampoo in een klein flut doosje, dan weet je in ieder geval dat dit niet gaat houden. En dat hun pakketdienst iets kwijt maakt is hun probleem net zo goed als die van Post NL. Misschien kan ik het tweede pakket nu gaan halen in de winkel, lekker, als ik dit zou willen dan had ik niet online besteld!!
Lekkere service bij Kruidvat, ga hier niet meer bestellen

Mir 16-01-2020

Online service is ver beneden de maat. Er wordt in de winkel gegooid met de pakketten en die van mij was zelfs geopend door het personeel. Reden waarom kreeg ik niet en een excuus al helemaal niet. Ik zal niet meer zo snel bij kruidvat online bestellen. Zet beter opgeleid personeel in die hierin verbetering kan aanbrengen, dat is vooral mijn tip.

Amy 13-01-2020

Normaal gesproken heel erg happy met Kruidvat als winkel, maar de online service is waardeloos. Wanneer je iets bestelt, duurt het ruim een week voor het in de winkel af te halen is. In mijn naïviteit dacht ik dat dit sneller zou gaan, zoals vaak het geval bij online bestellingen bij andere winkels. Ik had bepaalde producten ook snel nodig, maar blijkbaar moet het spul eerst vanuit ergens naar de winkel gestuurd worden wat dan ruim een week duurt. Dat wist ik niet. Wanneer je in de winkel navraag doet over je pakketje (immers, mails met info of een track of trace laten erg lang op zich wachten), word je gek aangekeken en onvriendelijk te woord gestaan. Laatste keer dat ik een online bestelling heb geplaatst bij Kruidvat. Service kan sneller en vriendelijker.

An 07-01-2020

Al een aantal x wat besteld via de webshop, zelden een positieve ervaring. Dit keer 1 januari besteld 7 januari ontvangen. Op de website zijn keer op keer actieartikelen uit de folder niet meer leverbaar, terwijl de actie net is begonnen.

Ano 24-12-2019

Ik had een fotoboek besteld vlak voor kerst & ik was bang dat het te laat geleverd zou worden. De verwachte datum was namelijk ook 2 januari. Maar jawel de dag voor kerst was die nog geleverd ! Hartelijk bedankt daarvoor !

M 12-12-2019

Uggs besteld via de webshop tijdens een actie. De uggs worden 5 dagen later geleverd, op de dag dat de actie is afgelopen. 1 ugg blijkt beschadigd te zijn, maar omruilen is niet mogelijk omdat ze niet in de winkel verkrijgbaar zijn. Wel kan ik mijn geld terug krijgen en deze op de webshop weer opnieuw kopen, maar is de actie voorbij en de uggs weer een stuk duurder! Wettelijk gezien heb ik het recht om een vervangend paar te krijgen maar dit is blijkbaar te confronterend voor kruidvat, want ze negeren mijn mailtjes nu al een aantal dagen! Kruidvat is een thuiswinkel certificaat NIET waardig, ze hebben een waardeloze klantenservice!

Marijke 11-12-2019

Vandaag extra koopavond bij het Kruidvat in Middelharnis, ik wilde graag 4 verschillende producten kopen. Alle 4 uitverkocht. Actie begon om 17:00 en ik was 18:00 aanwezig. Waardeloze actie. Ik vroeg aan een verkoop medewerkster of het ook online te bestellen was, "wist ze niet" ook heel bijzonder. Bij thuiskomst kwam ik er dus achter dat dit mogelijk is, je raadt het al ook alle 4 de artikelen uitverkocht. Zonde van mijn tijd en benzine.

Boumti 11-12-2019

Ongeveer 2 weken geleden heb ik via de Kruidvat web winkel een mooie deal gevonden en het product besteld (gaat om elektronica).
Zonder enige vorm van communicatie of een track & trace code word je al vanaf het 1e moment aan je "lot" overgelaten.
Gelukkig stond er in een email bevestiging dat mijn pakket per 4 december geleverd zou worden.
Inmiddels ben ik al paar keer langs de winkel geweest en mijn pakket was er niet en vanaf hier begint de ellende.

De winkeliers hebben mij niet kunnen helpen, wat begrijpelijk is omdat zij het pakketje niet hebben ontvangen.
ik heb er namelijk voor gekozen om het pakket te laten leveren in een geselecteerde Kruidvat winkel.
Vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice en mijn god wat is dit slecht ! Het voelde voor mij alsof ik een stap terug nam in tijd in het jaar 2000-2004 waarbij "shady" bedrijven zulke slechte klantenservices hadden dat mensen 10 keer moesten nadenken voordat ze belde.
Je staat ten eerst altijd minimaal 10 min in de wacht voordat een medewerker je te woord staat. De medewerkers zijn totaal niet behulpzaam, schakelen je koud door zonder enige pardon waardoor je weer helemaal opnieuw moet beginnen en empathie komt totaal niet voor in hun woordenboek.

Ik heb meerdere malen gebeld en het enige wat ze kunnen vertellen is "we hebben een onderzoek gestart".

En dit is waar ik het dus totaal niet mee eens ben en als klant genaaid voel. Waarom zou een klant moeten wachten op een onderzoek wat tussen PostNL en Kruidvat zelf gaat, want het pakket is nooit afgeleverd in de winkel, als het pakket bij mij als klant thuis zou moeten worden bezorgd zou ik het nog enigszins begrijpen maar dit gaat tussen twee bedrijven waar ik als klant de dupe van ben.
Ik kan niet begrijpen dat dit soort praktijken nog worden uitgevoerd, uit eindelijk ben ik mijn geld kwijt, heb ik geen product ontvangen, ben ik tijd kwijtgeraakt door het bellen, heb ik bel kosten gemaakt en ben ik de slachtoffer van een fout wat niks met mij te maken heeft.

Ricardo 08-12-2019

Bestelling gedaan van een leuke aanbieding. Vervolgens extra dingen besteld om aan het minimale bedrag te komen. Wordt alleen de rotzooi bezorgd en de aanbieding niet. Mail gekregen dat het niet meer beschikbaar was. Gereageerd dat ik de rest dan ook niet wil, maar daar wordt dus gewoon niet meer op gereageerd.. Asociaal gewoon.

Tineke 08-12-2019

Wat ben ik klaar met deze winkel. Enige tijd geleden dacht ik een aanbieding te scoren, bleek dat ik de hele klrine lettertjes niet goed gelezen had . Palmolive douche gel.
Het kaartje hing voor de Palmolive dus ik dacht dat ik goed zat, maar bleek het om een andere inhoud te gaan. Welke niet eens te verkrijgen was in de winkel. Miste ik dus de aabieding.
Gisteren toch maar weer het Kruidvat binnen gegaan omdat ik deodorant moest hebben. Nivea aanbieding, 2e artikel voor 1 euro. Groot plakkaat met allerlei nivea producten. Gold voor hele assortiment!! Kom ik thuis bleek ik de volle pond te hebben betaald. Ik vanmorgen terug gegaan en ja hoor bleek niet voor alle producten te gelden. Ik kom niet meer bij de Kruidvat. Misleidende reclame. Je moet minstens universitair opgeleid zijn o m dit nog te snappen. Ik ga niet meer naar deze winkel, masr nasr de concurrent.

Corina 04-12-2019

Sta je voor een gesloten deur om 8.40 uur terwijl de Kruidvat pettelaarseweg om 8.30 uur open hoort te zijn! Erg slecht. Aan de hand hiervan een dikke 1!

Ciske 26-11-2019

Ik was een vaste klant van de Kruidvat, ik kwam er meerdere keren per week. Vandaag was er een actie van 9 tot 10 uur. 200 vaatwastabletten van Fanish voor €10,-. Ik stond klokslag 9 uur in de winkel. Uitverkocht. Stonden mensen bij de kassa met wel 6 of meer magaverpakkingen. 9:10 uur stond ik bij 2 andere filialen. Ook uitverkocht. Ze hadden maar 10 verpakkingen ontvangen. Zelfs online was het om 9:05 uur al uitverkocht. Het ergste vind ik nog dat ze om 10 uur wel online beschikbaar waren voor de dubbele prijs!!!

Marijke 23-11-2019

Online winkelen is echt not done. Er kan standaard niet op tijd geleverd worden. Nu weer eens, zou er vandaag (op zaterdag) bezorgd worden, krijg ik een mail dat het niet gelukt is om de bestelling op tijd klaar te maken en dan zit je dus net in het weekend en moet je maar zien hoe je aan de babyvoeding komt

maria 19-11-2019

Als het er niet staat, is het op - Als het bordje niet voor het product hangt, geldt de aanbieding niet voor dat artikel - Het is vandaag binnen gekomen, maar dan moet u morgen maar terug komen - 2 Halen, 1 betalen... Ik zeg: "maar er staat er maar 1", medewerker zegt: "dat is dan pech hebben, u kunt het ook online bestellen" - We hebben van deze actie maar 2 gekregen -"Ja, we hebben vandaag vracht binnen gekregen, maar ik voor ons niet te doen om daar naar te gaan zoeken. Maar morgen staat het in de winkel".
Dit zijn zomaar een paar kreten die door het personeel in vestiging Dongen worden geopperd. Ik zou zo graag in deze winkel willen werken als bedrijfsleider.. Waarom? Om al dat personeel dat er nu staat, te ontslaan. Waarom gaat het personeel zo met haar klanten om? Waar is de service gebleven van vroeger? Ik zou het jammer vinden voor de aanbiedingen, maar ik wens sluiting voor zo'n zaak. Ik kom steeds terug, maar ga met een vervelend gevoel de deur uit. Ik denk dat ik maar naar de buren (Etos) ga voortaan.

Pien D 09-11-2019

Let op: Geen thuiswinkelwaarborg - klachtenafhandeling via winkel - retourneren kost geld!

Een kaars in glas wordt slecht verpakt, alleen een beetje papier erom heen. Geen voorzichtig of breekbaar op het pakketje. Dus het is kapot. Gebeld met de klantenservice. Hiervoor moet ik naar de winkel. Ik kan niet dit online oplossen en dit terugsturen en mijn geld geretourneerd krijgen.

BELACHELIJK! Ze mogen zich niet eens een webwinkel noemen. Herroepen van een bestelling is uiteraard mogelijk, maar dan wel zelf verzendkosten betalen. Dit was EENS en NOOIT weer.

Mieke 22-10-2019

De afgelopen jaren heb ik tientallen fotoboeken besteld bij Kruidvat en altijd zeer enthousiast geweest over de kwaliteit! Gister kreeg ik voor de eerste keer een fotoboek binnen wat vochtig was geworden door een verkeerde verpakking vanuit de winkel. Reactie vanuit Kruidvat was dat ik er maar een aantal zware boeken op moest leggen en dat de golvende pagina's dan vanzelf waarschijnlijk wegtrekken (indien niet, dan mag ik na een aantal weken!! weer aan de bel trekken). Ik had toch wel op meer service gehoopt vanuit zo'n grote keten. Toch maar overwegen om mijn fotoboeken voortaan ergens anders te bestellen.

mevrouw visser 15-09-2019

het betreft hier de webshop.
foto's uploaden gaat prima,ook niet duur,alleen na het ophalen van de fotobestelling ben ik teleurgesteld over de kwaliteit.
ik had het zelf ook zo kunnen printen met foto papier.
jammer maar dit doe ik niet meer...

Ad Wijk bij Duurstede 05-09-2019

Gisteravond van 1700 uur tot 0000 uur extra 20% korting.
Ik had een koptelefoon gezien van 99 euro, dus nu voor 79 euro dacht ik. Gelijk bestellen totdat je gaat afrekenen, dan is die ineens niet meer op voorraad, klantenservice bereikt en deze verzekerde min dat ze nog op voorraad waren. Helaas tot 00.00 uur geprobeerd maar nog steeds niet op voorraad, wat schetst mijn verbazing, om 00.15 weer volop voorraad en u raad het al, voor de gewone prijs. Klacht ingediend maar hier wordt niet op gereageerd. Dat dit niet de 1e keer is, weet ik uit ervaring.
Je wordt gewoon opgelicht en belogen waar je bijstaat door deze winkelketen. Je zou bijna zeggen dat het oplichters zijn!!!