Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bruss90 26-03-2018

Kwaliteitscontrole

Heb via mail gevraagd of er ook een kwaliteitscontrole wordt uigevoerd door het kruitvat??
Heb geen antwoord gekregen.Zolang ze bestaan scheer ik mij iedere morgen met een kruitvat razor.,omdat er een aantal achter elkaar na kort gebruik defect raakte,blijkt er een fout in het gebeuren te zitten.,op deze plaats niet nader uit te leggen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Vera 12-03-2018

Slechte service.

Een bestelling met verzorgingsproducten ontvangen, bij de nachtcreme was het aluminium afdekplaatje verbroken dus al eens geopend. Klacht gestuurd waarop ik als antwoord krijg dat ik het in de winkel kan terugbrengen maar die hebben we hier niet vandaar mijn onlinebestelling. Ik kan het potje terugsturen maar moet dan zelf de verzendkosten betalen daarna moet ik weer opnieuw bestellen dus weer verzendkosten word op deze manier een erg duur potje nachtcreme. Potje gaat de container in, bar slechte service 1x maar nooit meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Helm 01-03-2018

Kruidvat

Dits is al de 2de keer dat de website zeg na 21.00 uur besteld de volgende dag ontvangen. Kruidvat is denk ik klantezat. Je kiest voor een optie wanneer ze het zullen leveren, maar op de zelfde dag van levering krijg je een email dat het 2 of 3 dagen verlaat is.

Julie 25-02-2018

Enorm slechte fotoservice

Normaal gesproken bestel ik altijd mijn foto's bij de hema. Voor de verandering dacht ik: 'laat ik eens bij de kruidvat bestellen'. Nou ik beveel iedereen aan hier nooit of de nimmer je foto's te bestellen. Over de rest van de winkel ben ik overigens zeer tevreden, maar de fotoservice is drastisch. Ik ben in totaal 6x langsgeweest om mijn foto's op te halen. Bij de 6e keer kreeg ik dan eindelijk mijn foto's. Ik heb ook aardig wat heen en weer gemaild over het feit dat ik de winkel telkens met lege handen verliet. Ik moet zeggen dat ze via de mail een stuk behulpzamer en vriendelijker waren dan in de winkel. In de winkel hoopte ze maar dat ik snel wegging en niemand hielp mij écht. Mijn fotobestelling is voor een 2e keer besteld, omdat ze onvindbaar waren. Uiteindelijk bleken mijn foto's op een verkeere plek te liggen en heb ik ze dus uiteindelijk gekregen. Vreemd genoeg mocht ik maar 1 van de 2 bestellingen meenemen. Dat vond ik erg gek want na al die ellende vond ik dat ik die 2e bestelling dan ook wel gratis mocht meenemen. Die worden nu echter vernietigd, wat ik er zonde vind. Kom ik eindelijk blij thuis, wordt mijn humeur echter totaal omgeslagen omdat 25 foto's verkeerd zijn gedrukt. Halve witte foto's met een klein stukje van de foto zoals ik hem ken zichtbaar. Ik vind dit echt niet kunnen. Bij de hema heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Ondanks dat ik erg blij was met de goede service ben ik er nu helemaal klaar mee en heb ik genoeg van kortingen en merci dozen. Ik ben zeer ontevreden en niets kan dat nu nog veranderen. Bestel je foto's dus bij hema!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Linda Harderwijk 19-01-2018

Slechtste webwinkel die je kan bedenken.

Met de winkels heb ik een hele goede ervaring.
Helaas is onze winkel klein, dus ik dacht bestel online haal het in de winkel op (kan ik gelijk andere spullen daar ook kopen, die er in het assortiment zitten)
Ivm gebroken been moet ik droogshampoo hebben. Omdat alleen de gene met gebroken been thuis is is aan huis niet handig. Kruidvat is 300 meter van mijn huis. Dus uit werk ophalen.
Via mobiel bestelling gedaan (site is niet responsive, dat dat nog bestaat)
Nergens stond winkel week levertijd. Pas na betalen kreeg ik dat te zien.
Chat op site geprobeerd, antwoord daar; sorry ik ben in training, weet het antwoord niet.
Klantenservice gebeld, ja staat op site moet je beter kijken. Bestel maar opnieuw.
Is dat service? Meedenken, helpen oplossen?
Heel heel erg jammer, veel heel veel verbeter punten.
Kruidvat winkel voor aanbiedingen en keukenrollen voor spullen die je nodig hebt ga ik voortaan ergens anders heen.
Zooo jammer winkel medewerkers zijn zo aardig, helaas bezuinigd op klantenservice.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jolanda 10-01-2018

Klantonvriendelijk en niet flexibel

Er was een actie van nagellak Hally Hanson bij het Kruidvat. Bij een flesje gellak kreeg je de topcoat gratis. Het pakketje opgehaald bij het filiaal en wat blijkt als het pakketje wordt geopend : alleen het flesje gekleurde gellak zit er in . Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice met het verzoek de topcoat nog toegezonden te krijgen. Als antwoord kreeg ik dat dat niet meer kon want de actie was inmiddels afgelopen, het antwoord kwam een week later. Ik kreeg als tegemoetkoming een tegoedbon van 5€ Beide flesjes hadden in het winkelmandje gemoeten, maar dat stond nergens. Ik heb aangegeven dat ik hier niet akkoord mee ging en dat andere grote bedrijven hier echt niet moeilijk over doen. Ik kreeg weer exact hetzelfde antwoord terug. Inmiddels ben ik ook zover dat ik wel naar een meer klantgericht bedrijf ga. Wat een slechte service!

Paulvrugt 04-01-2018

Geen levering, ook geen reden waarom

Laatst in de aanbieding een hoop potjes olvarit besteld. Deze bestelling is nooit geleverd. Na een hoop pogingen eindelijk reactie van kruidvat. Ze weten zelf ook niet waarom de bestelling niet geleverd is, en willen mijn geld terugstorten. Ik kan de potjes nu niet meer met korting bestellen. Ik heb een geldige koopovereenkomst dusik wil mijn bestelling gewoon hebben. Ben een klachenprocedure bij thuiswinkel.nl gestart. Belachelijk slechte service

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Anoniem 19-12-2017

Bestelling niet geleverd, klantenservice onbereikbaar

Twv 50 euro heb ik een bestelling gedaan in de webwinkel die de belofte doet de volgende dag de goederen te leveren. Nu staat er dat het pakketje bezorgd is, maar bij het bellen van DHL wordt mij verteld dat het pakketje kwijt is geraakt. Na 26 minuten in de wacht te staan bij de klantenservice nog steeds geen gehoor. Heel jammer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

MJ 07-12-2017

Bar slechte service

Op 24 november een Philips Wake up lamp besteld en betaald, op 5 december een email ontvangen dat de lamp niet meer leverbaar is en dat ik (pas) binnen 8 dagen mijn betaling terug krijg. Wat een schandelijke actie van het Kruidvat ( webshop), zij houden mijn geld dus al vanaf
24 nov. vast.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Rankiepankie 04-12-2017

Winkelen met obstakels....

Ik kom graag bij Kruidvat, maar de laatste jaren vind ik de winkel echt heel schreeuwerig...loop met je mandje door de winkel...overal staan groepjes...displays..heeel veel kaarten..acties...te weinig ruimte...teveel spullen...ben je ergens aan het kijken en een klant komt langs je dan moet je zelf smal maken en je mandje zowat in de lucht moet doen voor wat ruimte...de hele winkel is " too much"....de medewerkers zijn bij ons in het dorp( horst) gelukkig wel kundig en vriendelijk....maar je krijgt zowat claustrofobie...

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Spijkers 01-12-2017

Slechte service

Wij bestellen online en het klopt niet dan 80 cent per minuut om het uit te leggen ik vind het niet kloppen nadat de service nummers met betaling afgeschaft is dat Kruitvat 80 cent per minuut vraagt

C@D 01-12-2017

Online bestelling niet bezorgd

Bestelling zou vandaag komen, ook geen track en trace code ontvangen.
Gebeld naar de klantenservice, geven ze mijn vraag door aan het hoofdkantoor en kan 2 tot 5 werkdagen duren. Superslechte service dus bah
Ben benieuwd of ik mijn bestelling nog krijg of mijn geld.
Mijn bestelling is voor pakjesavond nou dat gaat niet meer goed komen.
Dus geen online bestellingen meer hier, en als het niet snel is opgelost een klant kwijt

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

vervelende ervaring 29-11-2017

slechte website en slechte kevering

Mijn product was eerder geopend, gebruikt geweest en incompleet..... dus ik ben zeer ontevreden over de levering. Het voelt niet goed en alsof ik een tweedehands naaimachine heb aangeschaft. Dus zoals ik er NU over denk .... voor mij geen Kruidvat-online bestellingen meer.
Ik vind dat dit NIET met online bestellen MAG gebeuren.
Het is dat ik de machine met spoed nodig had, anders had ik hem direct retour gezonden.

Mar 27-11-2017

Slechte service

Gaat wederom mis met de webbestelling.
Niet geleverd en nog geen geld terug.
Klantenservice weet geen antwoorden.
Hoofdkantoor moer het uitzoeken en dat kan wel 8 dagen duren. Geen producten en geen geld retour. Wat een enorme slechte servixe

Ozlem 25-11-2017

Biet meer!

Ik heb voor het eerst online luiers besteld voor mijn kinderen, omdat ik niet vaak met ze kan winkelen. Nu heb ik mijn juiste adres 2 x toe ingevuld omdat de site zich vernieuwde. Vervolgens heeft de pagina zich weer vernieuwd waarna het systeem blijkbaar mijn oude adres gepakt heeft. Nadat ik hier achter kwam heb ik met DHL contact opgenomen om de levering te annuleren of adres te wijzigen. Zij verwezen mij naar Kruidvat wat logisch is. Kruidvat wilde de bestelling niet annuleren, noch mijn adreswijziging doorgeven aan DHL. Pakket is nu geleverd op oude adres. Nieuwe bewoners hebben pakket niet geweigerd. Nu zit ik zonder vervoer met 4 kleine kinderen ver van mijn oude woning en mag ik er zelf achteraan gaan.

Maja 23-11-2017

Geen actie producten in de winkel

Dag,
Met zeer grote regelmaat loop ik tegen het probleem aan dat acties in de winkel niet leverbaar is ook al is het de zelfde morgen als de actie begint.
Vraag je bij de medewerksters van Kruidvat (Boxmeer) dat je een paar artikelen niet gevonden krijgt, krijg je vaak een sacherijnig antwoord dat het artikel er niet is. Moet je maar op internet bestellen. Ja echt waar de afgelopen 2 maanden heb ik dit advies al 3 keer van de 3 keer dat ik in de winkel was gekregen. Waarom de winkel dan niet gewoon sluiten ???
Als ik op internet ga kijken is het ook nogal eens niet leverbaar. Als ik dan wel iets wil bestellen van een paar euro dan komt het bedrag er in veelvoud bij aan verzendkosten. Tip misschien minder tv reclame en minder folders daar kun je een hoop mee besparen waar je dan een betere service en bevoorrading van kunt betalen. Zo hou je geen klanten over !!!!

savagee 03-01-2018

Online bestellen en in winkel ophalen kost niets extra.

Anita 10-11-2017

Online bestellen bij het kruitvat

Nou ik heb de 1 keer een online bestelling gedaan en tot nu toe nog niets ontvangen . Het is inmiddels al een week geleden en ik heb mijn bestelling nog niet . DHL zegt dat het aan kruitvat liegt . En kruitvat zoekt het nog steeds uit maar ik hoor maar niets . Dat was de 1 en laatste keer dat ik iets bij het kruitvat online bestel !!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Lola 04-11-2017

Slechte klantenservice Kruidvat heyhoef

Werknemer snapt niet wat klantvriendelijke service is!! stuurt mij heel de winkel door en heeft het product uit eindelijk niet eens. Dit is al vaker voor gevallen bij deze winkel. Als werknemers hun werk niet leuk vinden kunnen ze beter ontslag nemen!

Silvia 17-10-2017

Geen bloemenbon

Ik bestelde voor de allereerste keer online bij Kruidvat. ik bestelde scheermesjes waarbij je een gratis bloemenbon zou ontvangen. Ik heb nog het blokje aangeklikt van de actie. Daarin stond dat je zowel in de winkel als online de scheermesjes kon kopen en dat je dan een code zou ontvangen. Ik ontving de scheermesjes zonder bloemenboncode. Toen ik weer op de site ging kijken zag ik opeens dat er nu in de omschrijving stond dat je de voucher voor de bloemenbon ook mee moest bestellen.
Klantenservice gebeld die zei dat je een gratis product online altijd nog apart moet meebestellen. Ze konden dat niet naleveren.
Kan alleen de scheermesjes retour brengen naar de winkel en nieuwe kopen met bloemenbon. In mijn geval kan dat niet meer, want mijn man heeft de mesjes direct in gebruik genomen. Slechte service toch? Een gratis product moet je gewoon standaard meeleveren, vind ik.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

savagee 03-01-2018

Je had gewoon opnieuw kunnen bestellen en het 2e setje retour naar de winkel kunnen brengen.

Do 06-10-2017

Onbeschoft personeel

Deze winkel heeft ronduit het meest onbeschofte personeel ooit. Personeel schreeuwt en ruziet gewoon waar de klant bij is. Je hoeft je nog net niet te verontschuldigen wanneer je iets aan iemand vraagt. En wat ik erg vreemd vindt, is dat de lichten in de winkel al om 17.50 uur uitgaan, en kassa na 17.55 uur niet meer werkt wanneer de sluitingstijd 18.00 uur is? Zeer klantonvriendelijk.

Opperheks1809 06-09-2017

Zeer ongemotiveerd personeel, klantonvriendelijk

Op de Kruidvat kaart is er printpapier te koop en ik heb dan ook de aanbieding geactiveerd.
Vandaag naar Kruidvat Blerick en omdat ik het niet kon vinden, heb ik een verkoopster naar het printpapier gevraagd. Volgens de verkoopster stond dit nog achter in het magazijn (??!) en op mijn vraag of ze een paar pakken voor mij kon halen kreeg ik een negatief antwoord.
Helaas is het nog steeds zo dat bij Kruidvat Blerick de klant geen koning is, terwijl dit in andere filialen wel het geval is.

Marco Gerritsen 01-09-2017

Kruitvat om te janken

Het is te zot voor woorden, maar waar. Sinds 3 jaar woon ik in het buitenland, regelmatig kom ik terug om even bij te komen. Inmiddels heb ik geen Nederlandse bankrekening meer en Pin ik elders Euro's. Wil ik na een half uur boodschappen doen betalen aan de kassa kan dit niet. Ik heb 100 euro op zak, de rekening is 46,50 en het is niet mogelijk geld terug te krijgen. Het is te onbeschoft voor woorden, even later bij de Bart Smit voor 20 euro een cadeaubon gekocht, niets aan de hand. Beste Kruitvat management ik geloof dat het tijd wordt voor rekenles, wat is het verschil tussen 5 klanten die 9,50 euro afrekenen met een 50 euro biljet en 1 klant die 46,50 afrekend met een 100 euro biljet? De klant met 100 euro krijgt 53,50 euro terug en de klanten met 50 euro ins gezaamd 202,50 euro, uw redenatie klopt dus niet. Weet u wat de uitkomst is van deze som? De klant die 46,50 euro wilde uitgeven komt niet meer terug, dus het resultaat is 0. De sticker met betaalmethode op de buitengevel was verstopt achter een trailer wc papier, het enige wat klanten service gegeven heeft was de filiaal manager, zij excuseerde zich.

JWA 10-08-2017

Bijzonder slechte service

op 22 juli jl kocht ik bij Kruidvat in het Stadshart te Zoetermeer een kleuren- en zwartwit cartridge voor mijn printer HP deskjet 3050A J611.

Deze cartridges zitten in 1 verpakking en dus uitsluitend samen te koop voor € 26,99.

De kleurencartride echter werkt niet, er is iets mis mee, ik krijg dat ding op geen enkele wijze aan de praat en de foutmeldingen vliegen me om de oren, nooit eerder meegemaakt.

Helaas heb ik geen aankoopnota en originele verpakking meer, deze gooide ik na de installatie weg.

Met het bankafschrift kan ik laten zien dat ik gepind heb.

In de winkel "kan men hier niets mee" en dus heb ik mij tot de klanen"service" gewend.
Ondanks een aantal mails heen en weer wilde men mij op geen enkele wijze tegemoet komen.

Slechte zaak.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Robert 12-07-2017

Verschrikkelijk slecht

Inktcartridges besteld, zouden de volgende dag bij het filiaal hier afgehaald kunnen worden. Een week later nog steeds geen afhaal bericht ontvangen. Op mails wordt niet geantwoord.

Mijn zoon moet huiswerk printen, dus order maar geannuleerd via de mail. Nu wordt er opeens wel gereageerd, kan niet in behandeling genomen worden, contact alleen mogelijk via een webformulier.

Na veel automatische antwoorden door te hebben geworsteld, de annulering als "vraag" via dit webformulier verzonden (annuleren doe ik schriftelijk). Ik zou een bevestiging via de mail krijgen, maar u raadt het al.

Online bestellingen en contact echt rampzalig.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Bert 06-07-2017

Vertraagde levering

Kruidvat webshop is waarde loos eerst al 3 dagen levertijd gewoon standaard en nu ook nog doodleuk een mail dat ze nog 3 dagen de tijd gaan nemen !!! Fijn met een pas geboren baby geen luiers dus !!! Als nog de deur uit om ze te halen !!! Bij geen bericht eens maar nooit meer !