Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cobie 26-01-2022

Klantenservice onbereikbaar
Aanbieding haarlak 2 de artikel voor 1 euro word niet geleverd,maar 1 stuk ontvangen ipv 2

Karel 04-12-2021

Afgelopen maandag 29-11-2021 parfum online besteld en betaald met ideal. Vandaag 4 december toch maar eens gebeld waar mijn bestelling bleef. De man aan de telefoon vroeg of ik een mail had gehad met veen actievoucher ? Ik terug zoeken in mijn mailbox , stond er hier is uw ticket ?? Alles ingevuld en nu wordt de parfum pas verstuurd. Wat een omslachtige handelingen bij Kruidvat om parfum te bestellen!! Dit was 1 keer en nooit meer.

Brigitte 03-12-2021

Op black friday electrische tandenborstel gekocht via de website van kruidvat van 99.95. Betaald en kreeg een bevestigingsmail van de bestelling.Gisteren een mail ontvangen deze tandenborstel is niet meer op voorraad u krijgt uw geld terug. Vervolgens kijk ik op de website van kruidvat en wat zie ik.io smile oral b tandenborstel 229.95 op voorraad.Vervolgens gebeld en nee mevr deze tandenborstel was op moment van bestellen niet op voorraad dus u krijgt uw geld terug. Uh maar hij is nu toch op voorraad.Ja zegt ze voor 229.95.Jullie gaan echt heel goed met klanten om, maar niet heus !!!Wat een beleid wat een beleid !!!

nancyvdk 29-11-2021

Ruim 8 dagen gelden een online bestelling gedaan bij Kruidvat. Artikelen die pas dinsdag in de verkoop gingen, konden zondag al online gekocht worden. Ideaal, zo had ik het artikel wat ik graag wilde toch eerder in huis. Alles was nog op voorraad uiteraard. Echter nu, 8 dagen later krijg ik een excuus mail dat een deel van de bestelling niet meer op voorraad is. Als ik dit eerder had geweten, was ik nog langs een filiaal gegaan om het daar te kopen. Nu heb ik helemaal niets!! En hoe is dit mogelijk , verzamelen ze mijn order pas een week later? Wanneer ik iets koop en er is voldoende voorraad op moment van aankoop, verwacht ik ook gewoon dat het geleverd wordt. Nu 8 dagen later een standaard mailtje , excuus en uw geld wordt zsm terug gestort......Deze service ben ik absoluut niet van jullie gewend

Simone 27-11-2021

Is nu al zo vaak dat ik dingen wil bestellen die dan al voor dat de actie begint uitverkocht is. Weet al dat als iemand mij vraagt spullen te bestellen dat meer dan de helft al op uitverkocht staat zo slecht.

Anne 14-11-2021

Totaal kansloos dit. Kruidvat beloofd op de site " voor 22:00 besteld volgende dag in huis. Nou ik had gekozen voor leveren op 2 nov. Nogsteeds niks ontvangen. Dit is niet de eerste keer ook.Echt schandalig!! Kruidvat waar blijft in vredesnaam mijn pakket?!

Monique 15-10-2021

Enkele weken geleden heb ik een bestelling geplaatst in de webshop. Na afrekenen met ideal geen orderbevestiging ontvangen. Ook geen mail gekregen dat ik mijn bestelling kon ophalen in de winkel. Het is bijna onmogelijk om contact te krijgen met de klantenservice, maar uiteindelijk bleek mijn bestelling al enige dagen in het opgegeven filiaal te liggen. Afgelopen week opnieuw een bestelling geplaatst en weer heb ik geen orderbevestiging per mail ontvangen. ( Het opgegeven emailadres is correct en hun mail zit ook niet in mijn spamfolder.) Slordig!!

M Visser. 11-10-2021

Aanbieding blijkt helemaal geen aanbieding .
Zwitser producten tweede halve prijs.
Zeep 4.38 deze is gewoon 1 euro duurder als ergens anders dus zo kan ik ook in de aanbieding doen verdien het snel terug.
Dus helaas is het Kruidvat niet de goedkoopste goed opletten dus.
Voel mij toch een beetje bedrogen helaas.

Kim 08-10-2021

Kaartjes van de Efteling aangeschaft maar vanwege lockdown niet kunnen gaan en vervolgens niet geinformeerd over het verlengen van de actie. Met een medewerker gesproken en die zegt dat ik zelf actief met hun contact daarover had moeten nemen. Dat is toch de wereld op z’n kop! Hele slechte service.

Molenaar 23-09-2021

Ik kom met een oude nokia telefoon voor mijn moeder bij de kruitvat om mijn telefoon met een sim kaart van Kruitvat prepaid op te waarderen €7.50 (telefoon heeft heel lang in lade gelegen)
Thuis gekomen lukt het niet om de telefoon op te waarderen, want nadat we erachter waren gekomen dat als je je telefoon lange tijd niet gebruiktt het nummer vergeven wordt.
Het meisje achter de kassa had ook kunnen zeggen maar doet hij het nog wel? (Beetje service van Kruitvat)
Terug naar Kruitvat en verhaal verteld, geld terug geven doen ze niet moet je maar contact opnemen met klantenservice nou die doen ook helemaal niks voor je
2 x klantenservice gebeld, de eerste keer mevrouw we kunnen niks voor u doen geef u email maar, en de 2 keer we kunnen niks doen, ik werk niet voor de kruitvat nou dan ben je uitgepraat
Wat ben ik teleurgesteld in de service van Kruitvat!
Ik ging al liever naar de Etos en nu helemaal.
Ik heb mijn prepaid kaart gratis weggegeven op marktplaats voor mensen die het hard nodig hebben,
want  €7.50 is voor sommige mensen heel veel geld.

Molenaar 20-09-2021

Ik kom met een oude nokia telefoon voor me moeder bij de kruitvat om mijn telefoon met een sim kaart van Kruitvat prepaid op te waarderen €7.50 (telefoon heeft heeel in lade gelegen)
Thuis gekomen lukt het niet om de telefoon op te waarderen, want nadat we erachter waren gekomen dat als je je telefoon lange tijd niet gebruiktt het nummer vergeven wordt!
Het meisje achter de kassa had ook kunnen zeggen maar doet hij het nog wel! (Beetje service van Kruitvat)
Terug naar Kruitvat en verhaal verteld, geld terug geven doen ze niet moet je maar contact opnemen met klanten service nou die doen ook helemaal niks voor je!
Wat ben ik teleurgesteld in de service van Kruitvat!
Ik ging al liever naar de Etos en nu helemaal!
Want €7.50 is voor sommige mensen heel veel geld!

Florencia 09-07-2021

Gisteren ging ik naar Kruidvat, (Dierenselaan) komt er graag om te snuffelen. Maar dit keer had ik eea nodig. Ik zag een leuke heer staan XXX. Ik vroeg waar ik betadine kon vnden? Deze vriendelijk, behulpzame XXX liep met mij mee, in gedachten dacht ik zo zo dit is nieuw, dat iemand met mij mee loopt naar het product wat ik zocht. Dit gebeurt nooit in Kruidvat. Kruidvat persoon loopt met stress in de winkel. Maar Dirk niet. Daarom geef ik Dirk een dikke vette 10 voor zijn KLANTGERICHTHEID.

Florencia

Chantal 06-07-2021

Kruidvat komt telkens opnieuw beloften niet na, producten beantwoorden niet aan wat ze beloven, Katies worden niet nageleefd en meer. Ik ben geen klant meer!

Maria 30-06-2021

Heb een wasmachientje voor de camping online bij het kruidvat besteld. Betaald en niets ontvangen.
Als ik deze opmerking bij de Kruidvat reviews zet wordt hij niet geplaatst omdat ik mij niet aan de voorwaarden zou hebben gehouden.
Geen contact mogelijk.

Brekoor 18-06-2021

Sneakers maat 41 besteld, snel geleverd in een mega grote doos, waarin wel 6 schoenendozen sneakers pasten, opgevuld met opgeblazen plastic zakjes. Sneakers waren te smal. Dan begint het gedoe. Pakbon en etiket printen en naar een speciaal DPD punt brengen, 2 km rijden. Op 50 m zit een kruidvat en een primera voor pakjes. Ook nog een mail dat, gezien de drukte, de terugstorting van het reeds betaalde bedrag wel 4 weken kan duren! Nooit meer

Traag en geen oplossing 25-05-2021

Helaas is mijn eerdere klacht nog steeds niet opgelost. Ik heb opnieuw contact opgenomen met het Kruidvat. Ik heb aangegeven dat ik na 2 weken de klacht zal doorzetten aan de geschillencommissie en dat ik de kosten daarvan ook zal terugeisen van het Kruidvat. Het was de eerste en gelijk de laatste bestelling van mij bij het Kruidvat. Wat een grote teleurstelling. Ik koop hier zelf niets meer.

Niet voor online 20-05-2021

Kruidvat webshop registreert mijn order niet in hun computerbestelsysteem. Ideal betaling werkt wel. Dus mijn geld is afgeschreven en kwijt. Daarnaast is de slecht bereikbare servicedesk niet bij machte een oplossing te bieden.
Uiteindelijk een zaak voor de ACM want dit kan natuurlijk niet.

Jeanne Kerkhof 19-05-2021

Jullie maken reclame op de T.V van tasje voor 15 euro maar deze hebben ze nergens ook kan men ze niet bestellen . Hoe zit dat? Maak dan geen reclame!

Valse belofte 11-05-2021

sketchers besteld helaas moeten retourneren. Nu inmiddels 2,5 week na ontvangst door Kruidvat en 2 telefoontjes verder waarbij beloofd wordt dat binnen 3 dagen het geld op rekening staat nog steeds niets ontvangen. Iedere keer minimaal 15 tot 30 min in de wacht. Hier nooit meer iets online kopen in de webshop.

DJ 08-05-2021

Super slecht als je met de app van kruidvat een bestelling plaatst met 'gratis artikel ' (oralb met gratis oordopjes). Deze (evoucher) moet je er dus los bij bestellen...staat niet in de app omschreven. In de bevestigingsmail kwam ik er pas achter omdat daar niks over het gratis artikel stond. Klantenservice meteen gebeld en daar werd gezegd dat ze helemaal niks kunnen toevoegen aan de bestelling en ik dus geen gratis artikel kan ontvangen meer. Het ging hier om een gratis e -voucher!! Zoiets kan je toch alsnog versturen!!?? ..hoe weinig service kunnen ze geven! Spul gaat dus meteen retour, de app direct verwijdert en ik zal er in toekomst niet snel meer heen gaan.

Marja Middelweerd 11-04-2021

Ik heb twee paar sneakers gekocht via de online shop. Deze waren te klein, dus ik moet ze terug sturen. Tjonge jonge, wat een klantonvriendelijke exercitie is dit, zeg. Zoveel handelingen. Een printer is een must anders kun je niets. Op het einde van de mail nog een dreigende zin, dat als je het niet goed doet er kosten aan gebonden zijn en je je geld gedeeltelijk terug krijgt. ik vind het niet te geloven. Dit is zeer klantonvriendelijk en ik zal nooit meer iets online kopen bij het kruidvat.

Deb 08-04-2021

Super slechte service. Probeer al de hele dag met ze te bellen. Er word gewoon niet opgenomen. Ze hebben geen mail adres. Vervolgens via Instagram contact proberen te krijgen. Daar adviseren ze je via Facebook contact op te nemen. Als je aangeeft dat niet te hebben, zeggen ze dat je maar weer moet proberen te bellen. Er word gewoon weer niet opgenomen. Heel erg frustrerend en tijdrovend deze slechte service. Valt mij zwaar tegen van zo’n groot bekend bedrijf! Zal hier dan ook niet weer iets bestellen.

Julia 08-04-2021

Bestelling geplaatst van nieuwe elektrische tandenborstel kopjes vanwege aanbieding. Eerst kwam het veel te laat binnen, en de bestelling blijkt gewoon verkeerd te zijn. Ik kreeg dove crème en tandpasta binnen ipv mijn bestelling. Gebeld en ze hebben alles genoteerd, maar nog steeds niets gehoord en ondertussen moet ik die verkeerde producten in doos laten staan en kan ik niet alvast de opzetborsteltjes ontvangen. Zijn erg veel geld dus ik kan ook niet even alvast andere kopen. Ik wacht maar af..

leo 05-04-2021

is niet te bereiken nooit geen antwoord sturen niks na zit uren aan de telefoon zonder resultaat

Jet 02-04-2021

Op 30-03 iets besteld wat de volgende dag geleverd zou worden. Orderbevestiging gaf aan 01-04. Inmiddels is het 02-04 en krijg ik wederom van de klantenservice te horen: we vinden het vervelend maar morgen of na Pasen zult u uw zending wel ontvangen.
Ze kunnen niet nakijken wat de exacte status van de zending is. Onbetrouwbaar zooitje aangezien dit niet de eerste keer is dat ik mijn zending veel en veel later ontvang dan toegezegd