Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

D 28-03-2019

In winkel was het geurtje van Playboy VIP niet aanwezig, wel bij de webshop vertelde de medewerkster. Inderdaad wel te koop bij de webshop, ik heb de geur besteld ,moest nog iets bestellen anders bleef ik onder de 15 euro.
Het flesje koste 13 euro 50.
Een dag later zag ik dat precies hetzelfde flesje bij de Action voor 4,99 !
Dat vind ik een ongelovelijk verschil! Dus koop niet te snel bij de kruidvat webshop maar kijk nog even verder.

Patricia 14-03-2019

Op de website stond dat alle make-up van rimmel 1+1 gratis was, hierop stond niet dat dit alleen online geldig was. Toen ik in de winkel was was het personeel niet van deze actie op de hoogte. Ik moest dus het volledige bedrag voor 2 producten van Rimmel betalen. Toen ik iemand van de webshop klantenservice telefonisch hierover spraken mee op de webshop keek was zij ook in de veronderstelling dat deze aktie ook in de winkel gelden. Toch kreeg ik mijn korting uiteindelijk niet in de winkel

Ik kon wel dezelfde producten online bestellen en een dag later voor deze aktie in de winkel ophalen. Heel krom, maar goed. Zo gezegd zo gedaan. Was het nog een heel gedoe, want ze geloofde niet dat ik 1+1 gratis kreeg!!!! Ik vind dit een hele slechte service.

C. Broer 11-03-2019

Kruidvat folder biedt aan Roma Laura Biagotti 125 ml verpakking voor € 29,99; in de winkel(s), ik ben er in drie in Utrecht geweest zijn alleen voor die prijs 100 ml. verpakkingen te krijgen; personeel heel stellig: dit is de aanbieding. Klacht ingediend online: jammer, dan waren ze op; ga maar naar een andere winkel, maar op = op. Ik betwijfel ten zeerste of er ergens een 125 ml verpakking voor genoemde prijs te krijgen was. Misleidende reclame?

May 20-02-2019

De laatste tijd blijkt regelmatig dat het Kruidvat artikelen waarvoor men in hun folders reclame maakt niet inde winkel zijn. Zelfs na de belofte dat het morgen binnen zou zijn, waarvoor ik dus extra teruggegaan ben, (20 minuten fietsen en fietsenstalling) was het artikel wederom niet aanwezig. En dat is mij nu dus al meerdere keren overkomen.
De reclame in hun folders blijkt gewoon misleiding.

Dus gaat nu de reclame van het kruidvat rechtstreeks de papierbak in.
May 20-02-2019

Kruidvat; steeds verrassend . . . .

Fee 11-02-2019

Ik heb ruim 3 weken geleden een bestelling gedaan via de Kruidvat app, niet meer doen!! Tot op heden ben ik bezig mijn bestelling te ontvangen, maar tevergeefs. Ik heb nooit een bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, wel een afschrift op mijn rekening. Daarom contact met ze gezocht... Zo heb ik: 1) vaker dan 3x ongeveer 20min in de wachtrij gestaan als je belt, 2) elke week een keer geappt, met de reactie dat de technische afdeling ermee bezig is, 3) ze verder eigenlijk vrij weinig doen. Vriendelijke mensen maar daar is het dan ook mee gezegd. Ben dus heel ontevreden over de gang van zaken, had beter verwacht bij een professioneel bedrijf als de Kruidvat.

Stefan 09-02-2019

Vanochtend voor de eerste keer iets in de webshop van Kruidvat.nl besteld.
Het ging om 2 treinkaartjes. Netjes betaald, en ook een bevestigingsmail gekregen waarin stond dat ik binnen 3 uur per mail de codes zou krijgen zodat ik de treinkaartjes kon verzilveren.
Het is nu 17 uur, en we zijn dus maar liefst 6 uur verder.

Ik heb geprobeerd om met de klantenservice te bellen. Na 25 minuten in de wacht (!) kreeg ik iemand aan de lijn. Wel een vriendelijk meisje, maar ze kon niks voor me betekenen.
Ze adviseerde me zelfs om in de kruidvat winkel (fysieke winkel) een nieuwe set treinkaartjes te kopen, en dan kon ik de online aangekochte kaartjes later gebruiken als ik de code had ontvangen.

Dan moet ik dus 2x betalen omdat Kruidvat faalt in haar levering! Hoe verzin je het als bedrijf?
Daarbij adviseerde ze me ook nog om voortaan eerder te bestellen, omdat ze een vertraging hebben.

Dat is dus de omgedraaide wereld. Als jij als bedrijf niet tijdig kan leveren, moet je dit aangeven voordat iemand gaat bestellen, moet je niet in de mail zeggen dat binnen 3 uur de codes verstuurd zullen worden, en moet je het probleem al helemaal niet bij de klant leggen!

Wat een schofterig bedrijf is Kruidvat. Voortaan koop ik de kaartjes wel via een andere actie. Misschien minder goedkoop, maar dit doe ik nooit meer.

Cornelia 09-02-2019

Babyvoeding besteld online, ik heb nog nooit meegemaakt dat iets zo goed verpakt was .
maria 19-11-2019

Cornelia, is het nu wel goed verpakt en geef je daarom een 10, of juist niet goed verpakt?

Jeanie 01-02-2019

Heb in december nagellak besteld.
Er zijn er 3 of 4 niet meegeleverd.. heb meteen gebeld en het zou in orde worden gemaakt. Ondertussen is het februari en heb nog steeds niks binnen. Ik bestel hier niet meer

Joyce 20-01-2019

Ik heb mijn fotoboek gemaakt en besteld bij Kruidvat. Ik ben echt super tevreden! Fijne software om je fotoboek in te maken en de foto's zijn echt prachtig in het fotoboek. Goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.
maria 19-11-2019

Dag Joyce, wat mooi om te zien dat u na 25 reviews met super slechte score er dan toch nog een 10 wordt gegeven. Ik zie dat het een heel andere service betreft. Laat dit dan wel goed gaan. Dit haalt het gemiddelde wel omhoog.

maria 19-11-2019

Wat mooi om te zien dat het, wat fotoservice betreft, wel goed gaat. Volgens mij wordt deze klus uitgeleverd aan een andere organisatie. Door jouw score van 10 gaat het gemiddelde omhoog van een 1 naar een 2.2.

Kelly muller 08-01-2019

Kruitvat sint Willibrord. Schandalig hoe ze omgaan met kleine kinderen die een ongelukje hebben gehad .. dat je het zelf moet opruimen vind ik niet erg.. maar dat ze tegen Mn kind van bijna 3 beginnen gaat Mn petje te boven ! Zo onrespectvol heb ik nog nooit geweten ..

Knarsen 07-01-2019

Antiknarsbitje gekocht twee voor 18.80 waarvan een gratis vandaag de bestelling opgehaald helaas maar een doosje nagebeld te hebben met de klantenservice kreeg ik te horen dat als je er twee wilt hebben dan moet je deze apart bestellen de slager heeft vandaag aktie een pond vlees het volgende pond gratis niet apart bestellen gewoon meegeleverd Wat Kruidvat doet is slim als je er niet om vraagt krijg je niets denk niet dat ik er nogmaals intrap

Marianne Ruwé 02-01-2019

Omdat de actie's altijd heel snel uitverkocht zijn, heeft de filiaal manager van de Kruitvat in Ede mij geholpen met een internet bestelling.
Hartelijk dank hiervoor, een hele goede oplossing, nu kan ik de bestelling bij mijn plaatselijke Kruidvat ophalen. Zo hoort het
maria 19-11-2019

Wat fijn om te lezen dat het ook nog wel eens goed gaat met service verlenen. Deze filiaalmanager verdient een pluim

Sabine maene 19-12-2018

Ben vandaag in turnhout bij kruidvat geweest .was er een jong meisje aan de kassa was heel onvriendelijk .wij kochten een elektrische tandenborstel die wij genomen hadden was er niet meer ik zei ga een andere nemen blijkbaar was er die ook niet meer .en toen zei ze die jullie eerst genomen hadden zijn er terug ze hebben ze juist gebracht. Ik zei ok das goed die ik genomen had koste 44.95 euro die zei aan ons gaf was 99.95 euro ik zri nog dat is hij niet want dees is duurder .ja mevrouw zei ze hier gaat ook 40 euro af he das dqn toch het zelfde .vroeg ik ook 3 keer staat het op de klantenkaart .Ja mevrouw staat erop dus niet .ik heb hier dus een heel slechte ervaring gehad plus geen punten op de kaart .en als ge door gaat staan ze er nog mee te lachen.

Gijs van der Plas 05-12-2018

Inbreuk op privacy

Vandaag 22 nov 14.30 uur .Winkel badstraat Katwijk aan zee
Eindelijk weer ppc in de schap. Na vele weken het veel duurdere saridon besloot ik
Vier doosjes ppc te kopen .
Bij de kassa vroeg de arrogante caissière , inplaatsvan de normale vraag of ik advies wilde over de medicijnen, mag ik vragen waarom u zoveel ppc gebruikt?
Waarop ik nee antwoorde want ik ik vind dit privé .
Zoiets ga ik niet delen met zomaar een meisje achter de kassa.
O, zei de caissioère dan mag ik er maar een aan u verkopen dit zijn de regels,
Nou koop ik al jaren ppc bij het kruidvat en heb hier nog nooit mee temaken gehad
Volgens mij overtreed zij de wet op de privacy met deze vraag.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Moon 03-12-2018

Zeer tevreden!

Al veel bestellingen gedaan deze weken, van kleding, speelgoed tot aan verzorgings producten. Alles kwam keurig op tijd binnen. Tot tegenstelling van sommige reviewers vóór mij heb ik wel de actiespullen zoals Lego eenvoudig mét de korting kunnen bestellen. Dus ik heb alleen maar prettige ervaringen met Kruidvat eigenlijk.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rogier 30-11-2018

Zeer matige service

Ze kunnen de klantenservice net zo goed opdoeken, 15 min in de wacht en daarna helpen ze je totaal niet!!! Wat een slechte service!!

Anoniem 27-11-2018

Geweldig!

Leuke acties van 2+2 gratis, ik heb al een hele voorraad in huis. Alleen jammer dat wanneer je naar een ander winkel gaat, ze daar nog 2x goedkoper zijn dan bij de kruidvat...
Verder super snelle bezorging, en altijd netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Dennis 23-11-2018

Kansloze service ... laten klaten barsten

Kansloze actie van de lego op black friday. Ben je om 00.00 aan het bestellen. Gooien ze om 00.10 terwijl je klaar ben met bestellen. Poef ze gooien de website plat tot 03.00. En toen waren de gekozen produkten er niet meer. Ik spreek de kruidvat erop aan en krijg je een kansloze reactie terug. Je verantwoording nemen als bedrijf en het oplossen kunnen ze niet. Service is 0,0... dan maar geen kruidvat meer. Beter andere bedrijven die wel service bieden en iets netjes oplossen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Een teleurgestelde klant 23-11-2018

Slechte klantenservice

Online winkelen is geen succes, stunts en deals die er helemaal niet zijn..., geprobeerd een aanbieding te bestellen maar er is en was geen voorraad! Slechte zaak als je stunt.

Bob 19-11-2018

Aftersailes...... wat is dat?

Online iets kopen bij kruidvat is prima als alles werkt.
Indien er iets mis gaat ben je de pineut.

Een verassingticket gekregen die bij kruidvat was gekocht na 3 pogingen om deze te verzilveren contact gehad met kruidvat en verassingsticket ze spelen de bal naar elkaar de klant is 180 euro kwijt en een oplossing is nog niet in zicht na 3,5 uur chatten en 1 uur bellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Leyla 14-11-2018

Babyblijdoos

Ik was twee keer voor blij babytas ophalen ik heb het geactiveerd maar bij kasa lukt het niet en collega luister mij gewoon niet en zegt mijn pasje heeft probleem zij legt mij niks uit wat is eigelijk probleem en heeft mij kleineren zij zegt ik moet met klantservice contact nemen maar dat is gerappig voor babyblijdoos moet ik bellen naar die nummer met 090 die kost 90cpm

Wendy 27-10-2018

Afhandeling klachten is zwaar onvoldoende...kan echt niet!

: Afhandeling klachten is zwaar onvoldoende...kan echt niet!
Cijfer: 1

Het kruidvat neemt een klacht niet in behandeling. Hebben geen klachtenpunt (procedure). Je krijgt zo als klant het gevoel niet serieus genomen te worden. De afhandeling , een passende oplossing kan soms erg eenvoudig zijn. Voor zo'n grote winkelketen kan dat toch echt niet.

Service
Op zich is er een klantenservice bij wie je terecht kunt. Helaas is dit meer voor de formaliteit en bieden ze geen een passende oplossing.

Levering
Vaak gaat het prima maar als het mis gaat gaat het ook goed mis. Dit keer was de helft van mijn bestelling stuk door verkeerd inpakken. Bv de chocolade was los onderin de doos gedaan.

Gemak
Het gemak van online bestellen blijft geweldig. Nu was het echter van de regen in de drup.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

J. de Sneeuw 26-10-2018

Geweldige service

ik heb meerdere producten bestel via de Kruidvat website, alles verliep perfect, snel en de levering was helemaal in orde! Bedankt "Kruidvat", ik ben zeer tevreden met alle gekochte producten en uw service , dus zou ik graag iedereen deze winkel aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Saad 21-10-2018

Geweldigen winkel

Vind het personeel en assortiment geweld. Ik doe liever hier mijn boodschappen en dan ergens anderen ook goedkoop en vaak aanbiedingen. En vind even dat iedereen het mag weten.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Kero 08-10-2018

Slechte servicemedewerkers

Online besteld, levering schijnt niet mogelijk te zijn. Geld terug krijgen? Onmogelijk, ik wacht daar al vier weken op.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden