Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nanda 05-08-2020

De winkel zelf: bende, niet schoon en zeer onoverzichtelijk.
Site: vaak actieproducten uitverkocht én als je wat geleverd krijgt zit de beveiliging noch op de producten wat zeer onaangename situaties (voor de klant) kan opleveren.
Het personeel: veelal ondeskundig (vraag vooral niets), klantonvriendelijk en behoorlijk schofferend.
Leiding: incapabel.
Oplossingsgerichtheid: nihil.
Aanbiedingen: te vaak niet in de winkel.
Klagen: doe maar niet, je hebt zomaar een toegangsverbod.

A. Denkna 22-07-2020

Ondanks de soms goede aanbiedingen kom…
Ondanks de soms goede aanbiedingen kom ik er niet meer. Alles digitaal terwijl er juist veel ouderen komen winkelen bij Kruidvat. Had een bestelling online gedaan met afhalen in de winkel, moet ik een smartphone hebben of een printer om mijn reeds betaalde bestelling af te halen. Ook met de treinkaartjes, alleen digitaal. Een oudere vrouw voor mij wist niet hoe dat werkte en kocht deze ook hierdoor niet. Jammer. Ook dat pinnen alleen, pffff denk even na mensen, zo heb je helemaal niets meer te vertellen over je eigen geld!

Anoniem 21-07-2020

Verschrikkelijke chatrobot, ik probeer nu al 6x contact op te nemen met de klantenservice via de chatrobot en telkens zo'n 10 min gewacht, dan ga ik even snel wat anders doen en als ik later weer kijk is er een bericht terug van een medewerker dat ze het gesprek verlaten hebben wegens inactiviteit. De vraag stond zelfs al in de chat, maar ze vertikken dit te lezen en een antwoord te geven of een paar minuten in de chat te blijven. Kan je weer opnieuw het keuzemenu van de chatrobot door, heb je helemaal niks aan zo.

Mitchel 25-06-2020

Laatst was er de actie dat je bij de aankoop van een aantal geselecteerde Tabac producten de FML500 er gratis bij kreeg. Dus ik zo'n product besteld. Vervolgens product geleverd maar magazine zat er niet bij. Dus contact opgenomen met de klantenservice. Bleek dat je het magazine er los bij moest bestellen. Dit stond echter nergens duidelijk aangegeven op de website, aangezien ik er bij het bestellen expliciet op had gelet. Vervolgens wordt het afgedaan met een kortingsbon van 5 euro. Ik vind het schandalig dat ik niet alsnog het magazine geleverd krijg of een fatsoenlijke compensatie krijg. Zeer slecht opgelost door Kruidvat.

gertie 23-06-2020

ik probeer al een paar weken een bestelling te plaatsen maar krijg iedere keer te zien dat er aan gewerkt wordt , dus kan geen bestelling plaatsen
verder was de levering altijd prima

kv 18-06-2020

Vreselijke klantenservice. Ik had iets besteld. Daarbij vroegen ze om mijn account gegevens (e-mail en wachtwoord). Dit account heb ik lang geleden eens aangemaakt en gezien ik punten spaar dacht ik dat vul ik in. Na het betalen dacht ik huh waar heb ik nu mijn adres gegevens ingevuld. Bleek dit automatisch mijn adres uit mijn account te zijn maar dit was nog mijn oude adres. Ik kon helaas dit niet meer aanpassen ook al duurde het nog een week voordat mn pakket verzonden zou worden. De oud bewoner heb ik gebeld maar die had mijn pakket geweigerd helaas. Daarna post nl gebeld en die sturen het pakket bij weigering terug naar de afzender (kruidvat dus). Daarna de klantenservice van Kruidvat gebeld die me aangaven dat ik mijn geld terug zou krijgen, zelfs in geval dat post NL het niet goed zou retourneren werd mij verzekerd. Een week later krijg ik een e-mail van Kruidvat: bij nader inzien krijg ik mijn geld toch niet terug het pakket is bezorgd. Ik heb nogmaals gebeld dat het pakket geweigerd is en niet bezorgd waarvoor ik eerder ook al heb gebeld. er wordt blijkbaar daar geen notitie gemaakt van eerder contact met de klantenservice. Nee helaas ik krijg geen geld terug. Erg jammer dat deze service zo belabberd is. 50 euro kwijt en geen pakket ontvangen. Ik bestel nooit meer iets bij de kruidvat.

B.Henneman 11-06-2020

Kruidvat heeft aanbieding gratis bezorging bij Online bestellen witte reus xl fles. Ik bestel 2 flessen maar bij afrekenen Moet ik gewoon bezorgkosten betalen. Heb geprobeerd contact te leggen met klantenservice maar zowel via de app als telefonisch niet te bereiken.

Francis Schoot 04-06-2020

De winkel zelf kan ik enkel de mening toevoeging dat het dikke rommel is en zeer onoverzichtelijk en groot gebrek aan personeel die je even om advies kan vragen of om even het product te wijzen wat m.i wel wat twijfelachtig is in 2020 gezien de zelfredzaamheid van sommige klanten, die zullen weg lopen naar de overkant om naar de concurrent te gaan. Online is wel erg lang wachten en ong. 7-10 dgn voor de eerste bezorg optiekeuze en de tijden 9:00-22:00 zonder tijdvak opties en met een beetje pech wacht je de hele dag om vervolgens een berichtje te krijgen dat de bestelling vertraagd is en er hard gewerkt word zodat het z.s.m bezorgd kan worden en de volgende dag zonder enige notificatie staat de bezorger voor je deur en het pakket moet voor getekend worden ivm leeftijdsgrens producten dus mag je het ophalen in een winkel....? erg ontlastend werkt het zeer zeker niet en dan maar hopen dat alles voorradig is waar je al een lange tijd op aan het wachten ben?

Let op! Koop geen kaartjes via Kruidvat! 03-06-2020

Let op! Koop geen kaartjes via Kruidvat!
Drie Vouchers gekocht via Kruidvat om te varen met Skyshark t.w.v. € 300,- .
Nu annuleert Skyshark mijn reservering en krijg ik mijn geld niet terug. Beide bedrijven keren geen geld uit en verwijzen naar elkaar. Wat een oplichting!

Herman van Tongeren 28-05-2020

Wegens corona online bestelling geplaatst. Blijkt er een actie te zijn voor bepaalde artikelen. Ik laat me verleiden en bestel 2 x 2 actieartikelen naast de "normale" bestelling. Na 10 dagen (later dan opgegeven) komt het pakket, echter zonder de "gratis" artikelen. Reactie op de door Kruidvat gestuurde email blijkt onmogelijk, klacht op de site evenmin. De Chatbot kan het ook niet aan. Dan maar bellen. Kom in de wachtrij, maar er wordt niet aangegeven hoeveel wachtenden er zijn . Na lang wachten opgegeven om het de volgende ochtend direct na openstelling weer te proberen. En weer wordt mijn geduld danig op de proef gesteld. Er komt een eind aan mijn beltegoed en ik hang kwaad op. Het Kruidvat is (weer?) een klant kwijt geraakt.

Marga Ebbers 24-05-2020

Ik geef de Kruidvat in Groenlo een dikke 9 omdat het personeel super behulpzaam is vooral in deze Corona tijd .Ze blijven vriendelijk en behulpzaam ook al is het met 1,5 meter afstand.

Bert-Jan 20-05-2020

Na twee week wachten blijken mondkapjes toch niet op voorraad. Klantenservice niet bereikbaar. Duurt 8 dacht (plus de twee weken wachten) voordat ik mijn geld terug krijg. Heb uren in de wacht gezeten om de rest van mijn bestelling te annuleren, gezien ik die alleen besteld had om aan de minimale verzendkosten te komen.

F. van der Scheer 15-05-2020

Ruim op tijd een bestelling gedaan van twee artikelen die volgens de website op voorraad zijn. Op de dag dat de bestelling bezorgd moet worden krijgen we een bericht dat “wegens corona...” de levering met enkele werkdagen is vertraagd. Op het bericht kan niet worden gereageerd....Eerste en laatste keer dat ik hier bestel.

danny 08-05-2020

Jammer dat je geen 0 kan kiezen.. bestelling gedaan..2x thuis gebleven niks ontvangen..na telefoontje weer een week gewacht om vervolgens te horen te krijgen dat je je bestelling niet keer krijgt en een waardebon van 7.5 euro als compensatie.. klantgerichtheid cursus is hier wel op zijn plaats...belachelijk.. dat dit nog kan anno 2020

Angelique 04-05-2020

Perfecte service, een jaar na aankoop pas een klacht die direct opgelost werd

Bassie 26-04-2020

We zitten al weken op levering te wachten. Eerst niet op voorraad, dan krijgt PostNL de schuld terwijl die wel andere pakketjes bezorgen. Nee, laatste keer dat we daar iets besteld hebben. Kruidvat heeft het duidelijk niet op orde.

Pxtxr 26-04-2020

7 April bestelling geplaats. Uiteraard de standaard mail ontvangen dat er niet tijdig geleverd kan worden. Vervolgens krijgt Post Nl de schuld.

Geen contactmogelijkheid en geen reactie.
Waardeloze levering.
Opgelicht
Bestelling is niet te annuleren
In de winkel krijg je van de stomme Kruidvat Vouchers.

Tijl 24-04-2020

Bij mij ook hetzelfde probleem. Bestelling pampers geplaatst op 7 april aangezien ik toen al wist dat er leveringsproblemen waren bij Kruidvat omwille van de drukte. Dan maar 2 weken extra buffer genomen. Tijdens bestelling kreeg ik verwachte leverdatum te zien van vrijdag 17 april. Wat wel mooi was om een richtdatum te krijgen bij bestellen. Helaas, tot hier het positieve nieuws. Op 17 april mail gekregen dat bestelling enkele dagen later geleverd zal worden door de drukte bij PostNL. Wat vreemd is 10 dagen na bestelling en ik al veel heb besteld deze maand bij PostNL die allemaal in periode van max 2 werkdagen geleverd werden. 23 april terug mail gekregen dat bestelling terug vertraagd is en zelfs nog niet vertrokken is. Hoe lang gaat dit nog duren? Ondertussen wel nieuwsbrieven versturen en online adverteren om mensen cadeaus te laten bestellen voor moederdag. Voor 29 april besteld, ten laatste op moederdag geleverd. Laat me niet lachen. Ze krijgen nu niet eens alles gedraaid. Dit noem ik eerder misleiding van klanten. Persoonlijk vind ik het schandalig hoe kruidvat momenteel met hun klanten omgaat. En ik vind dat je de schuld niet bij PostNL kan leggen als je zelf met een logistiek probleem zit. Webshop wordt beter tijdelijk gesloten tot de achterstand is weg gewerkt om nog meer kwaad te vermijden. Ondertussen moeten wij wel voor onze dochter pampers kopen waar ze allergisch op reageert. Fijn is anders! Ik denk wel dat de crisis klanten zal kosten bij Kruidvat. Zeker op het online kanaal. Ik bestel alvast niets meer bij kruidvat online. En al zeker niet in drukke periodes.

SH 23-04-2020

Idem hier, bestelling 2 weken geleden geplaatst. Leverdatum al een keer verschoven, vandaag weer een mailtje dat de levering later komt. Weer geen luiers.. Reden, Post nl kan het niet aan. Jaja, gister koffiebonen besteld, vandaag in huis. Je raadt het nooit, door post nl geleverd. Stelletje leugenaars..

Jaap 23-04-2020

8 april besteld kon toen kiezen voor levering op 18 april. 18 april geen levering maar een mail met :' excuus door onvoorziene drukte' maximaal 4 dagen later. Hoezo onvoorzien? Klanten service is geen service; voor ik chat kreeg duurde dat meer dan 1,5 uur . Antwoord 'het is erg druk'. Ondertussen kun je weer 10 min wachten op t volgende antwoord waarmee je niet verder komt. Wilde een klacht indienen en kreeg het antwoord:' ik maak er wel melding van' . Geen klacht mogelijkheid blijkbaar. Wachten dus maar en nu 23 april nog niets ontvangen. Krijg ik vandaag weer een mail. De vertraging zou bij post.nl liggen.. geloof er geen klap van aangezien alle andere winkels met post.nl wel binnen 2 dagen kunnen leveren. Mijn pakket status zegt dat post.nl het niet ontvangen heeft.
Geen aanrader om iets te bestellen bij etos met 3 dagen geleverd.

Dani 23-04-2020

Hier hetzelfde verhaal met pampers. 8 april besteld kon toen kiezen voor levering op 18 april. (Was erg ziek en kon niet naar winkel) 18 april geen levering maar een mail met :' excuus door onvoorziene drukte' maximaal 4 dagen later. Hoezo onvoorzien? Klanten service is geen service; voor ik chat kreeg duurde dat meer dan 1,5 uur . Antwoord 'het is erg druk'. Ondertussen kun je weer 10 min wachten op t volgende antwoord waarmee je niet verder komt. Wilde een klacht indienen en kreeg het antwoord:' ik maak er wel melding van' . Geen klacht mogelijkheid blijkbaar. Wachten dus maar en nu 23 april nog niets ontvangen. Krijg ik vandaag weer een mail. De vertraging zou bij post.nl liggen.. geloof er geen klap van aangezien alle andere winkels met post.nl wel binnen 2 dagen kunnen leveren. Mijn pakket status zegt dat post.nl het niet ontvangen heeft nog. Niet chic om iemand anders de schuld in de schoenen te schuiven en in no reply mail te zetten. Waardeloos #kruidvat ! Bestel hier nooit meer.

Jane 23-04-2020

Dit is echt niet normaal meer. Post nl heeft nogal wat pakjes bij mij bezorgd, allemaal op tijd, hooguit een dagje later. Hoe kan Kruidvat de schuld bij post nl leggen? Ik wacht al zó lang, steeds weer een mail dat het langer duurt. Het is dat ik al betaald heb, anders hoefde het voor mij niet meer. In de winkels van Kruidvat winkelen, vind ik te gevaarlijk, te krap en te rommelig. Slechte zaak Kruidvat!
Guusje6789 10-03-2021

Is gewoon waardeloos

Nici 23-04-2020

Ik wacht ook al vanaf 8 april op mijn pakket nu ook al twee mails gehad met sorry post.nl kan het niet aan. Nou ik bestel meerdere dingen en die komen ook met post.nl maar die zijn sneller dan Kruitvat. Bij sommige vandaag besteld morgen in huis en meestal klopt dat ook. Dus Kruitvat beetje onzin om anderen de schuld te geven niet netjes. Maar wij en anderen mensen wachten nu al drie weken, wel betaald maar nog steeds niets gehad dit moet echt niet kunnen.

Chris 23-04-2020

Op 7 april een bestelling gedaan met leverdatum 17 april.
Tot op de dag van vandaag nog steeds niks, behalve mailtjes dat het vertraagd is.

Na contact met de klantenservice zou ik deze week mijn bestelling ontvangen. Tot mijn grote verbazing krijg ik nog geen uur later de melding dat mijn bestelling nog langer op zich laat wachten. Dit zou komen door dat PostNL over loopt in capaciteit en daardoor pakket niet worden opgehaald....

Kruidvat ga je schamen om zo je logistieke partner de schuld te geven van het feit dat je je eigen E-Commerce proces niet op orde hebt. Iedereen heeft begrip dat bestelling wat langer op zich laten wachten, maar dit slaat werkelijk waar nergens op.

DUS kruidvat doe iets aan die vreselijke communicatie en wees gewoon eerlijk.

Laatste keer dat ik hier iets besteld heb.
Martijn 23-04-2020

Ik sluit me hier volledig bij aan. Exact dezelfde ervaring 8-4 bestelling geplaatst, zou 18-4 geleverd worden wat op zich al een behoorlijk lange levertijd is. Een email ontvangen dat het 3-4 werkdagen vertraagd is. Maar tot op heden nog steeds niets ontvangen. Geprobeerd contact te krijgen met klantenservice maar kan alleen chatten met een robot en hier kom je geen steek verder mee. Zojuist weer een mail ontvangen dat het wederom vertraagd is en inderdaad wordt dit afgeschoven op Post.nl wat natuurlijk grote onzin is. Ik bestel bij diverse webshops Bol.com , Zalando , Drogist.nl etc etc en geen enkele webshop presteert zo slecht als kruidvat. Begin van de week maar bij drogist.nl besteld en dit had ik 2 dagen later in huis.
Iedereen maakt een voorbehoud dat het iets langer kan duren ivm de corona crisis maar dan praat je over 1 of 2 dagen toch niet over weken?
Ik bestel hier ook nooit meer iets!

Vivian 23-04-2020

Ik heb wat besteld kon zelf bezorg datum uitkiezen dit heb ik gedaan. Mijn pakket zou vandaag komen. Dit is blijkbaar gister geleverd zonder dat ik van te voren een mail kreeg met track en trace. Ik was gister ook de hele dag niet thuis ivm een ziekenhuis onderzoek. Waar mijn pakket is weet niemand alleen dat het is geleverd nou er is corona dus ze zetten het voor de deur en gaan weg??? Ik weet het niet ik was niet thuis bezorger heeft ook geen briefje achtergelaten en ook niet bij een van onze buren. Klantenservice van Kruidvat is niet te bereiken alleen via een chat met een robot. Bij postNL heb ik wel een klacht kunnen in dienen maar met Kruidvat kom ik niet in contact hoe ga ik mijn pakket krijgen of hoe kan ik mijn geld terug krijgen? Ik weet het niet maar ik bestel daar NOOIT meer wat.