Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Meike 22-04-2020

6 april bestelling gedaan met de al lange leverdatum van 16 april. Tot op de dag van vandaag nog geen spoor van mijn bestelling.

Klantenservice per telefoon niet bereikbaar. Mail komt terug met mededeling dat de inbox van de ontvanger vol is. En via de chat (45 minuten wachttijd!) het bos in gestuurd met antwoord ' dat het nog wel even kan duren'.

Hopeloos waardeloze service echt. Bestel hier nooit weer, want inderdaad andere winkels zijn ook nu vele malen sneller.

Advies aan iedereen: bestel hier niets!

Ik ga nu toch maar gewoon naar de winkel (van concurrent uiteraard). Want de Pampers zijn op en mijn tijdige bestelling van 6 april bleek toch niet vroeg genoeg....

En oh ja, bij pampers geven ze op website aan dat die binnen 3 dagen bezorgd worden. Mits je alleen dat besteld. Nou, het gaat alleen om Pampers maar al sinds 6 april niets...

WAARDELOZE service!

(en zojuist weer mail ontvangen dat levering vertraagd is. Maar niets over hoe lang)

T. de Graaf 21-04-2020

Door corona ga ik nu liever niet naar de winkel en bestel ik in één keer een grote hoeveelheid artikelen online. Tenminste dat wil ik graag, maar geen van de actieartikelen die ik uit de folder wil bestellen is op voorraad. Niet eentje! en een aantal producten is alleen in de winkel verkrijgbaar.
Met andere woorden: u kunt uw pakket vanwege corona niet in de winkel ophalen, maar u moet wel even naar de winkel voor de producten uit de folder. Logica!

Harry 21-04-2020

Al jarenlang prima kwaliteit en levering. Nu even contact gehad omdat ik een kortingscode niet goed had ingevoerd en daardoor al wel het volle bedrag in rekening werd gebracht bij de bestelling. Op zondag, dus dan kan je ook niet meteen bellen. Maar één telefoontje op de maandagmorgen was genoeg, daarmee werd de korting alsnog en heel vriendelijk toegekend. Dat had ik eigenlijk niet eens op deze manier verwacht: pluim!

Irene 19-04-2020

Gelijk aan andere ervaringen. Duurt heeeeel erg lang en als het dan lijkt te komen, een mailtje dat het nog langer duurt en vervolgens.... niets .. we wachten nog steeds
Heel slecht

Keesje 18-04-2020

Zelfde ervaring als onderstaande berichten helaas. 5 april besteld en nog altijd geen spoor van mijn bestelling... een keer een bericht gehad dat het nog 3 of vier dagen langer zou duren. Dit lijkt me een voorraad probleem en geen bezorgprobleem. Alle aankopen bij overige aanbieders worden keurig de volgende dag of hooguit de tweede dag bezorgd. jammer!

Geja 18-04-2020

Een onvoldoende voor Kruidvat.
Als je een bestelling online doet duurt het al anderhalve week voordat je je producten ontvangt, daarna durven ze nog een mail te sturen dat je het nog drie werkdagen later gaat ontvangen!😡

En dat terwijl andere vergelijkbare winkels je bestelling gewoon binnen twee of drie werkdagen thuisbezorgen in deze Corona tijd!

Daarom een 4 voor het Kruidvat. Ik bestel er ook nooit weer online om bovenstaande reden en beveel deze winkel niet aan bij anderen.

cor 18-04-2020

Ik snap dat het heel druk in de webwinkel is doordat de mensen in huis moeten blijven. De medewerkers doen hun best maar de bestellingen worden wat later bezorgd. Geduld is een schone zaak!! de bestellingen komen overigens keurig op het huisadres,

Mevrouw Hille 17-04-2020

Kruidvat uden. Al 3x heengegaan omdat er elke x werd gezegd dat dit product dan en dan zou binnenkomen. Na 3x weer niet. Ik vroeg of ze het dan apart konden zetten dus de caissière zei nee kan niet, dan moet je maar online bestellen. Ik zei ja dat gaat dus niet want daar is het niet meer op voorraad en terwijl ik dit zei begon ze een andere klant te helpen en meteen haar vraag beantwoorden. Vind dit echt heel erg slecht en klant onvriendelijk en zo al wel een aantal keren meegemaakt. Vind het niet kunnen. Snap dat het druk is zeker ivm corona maar beetje klantvriendelijkheid mag wel. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo klant onvriendelijk. De meeste zijn wel gewoon beleefd.

Wim 13-04-2020

Levertijd van meer als 14 dagen en afzeggen bestelling kan niet!
Paasbestelling komt pas komende woensdag binnen!

Ella 11-04-2020

Een online bestelling gedaan, zou 10 dagen duren. Lang maar niet overkomelijk. Ik bestel in deze dagen alles online en aan de bezorging ligt het niet. Nog steeds kan ik bij bedrijven voor 12 uur bestellen en het s avonds in huis hebben. Op zijn laatst de volgende dag.
Vandaag een email gekregen dat het nog 3 tot 4 werkdagen kan duren. Een levertijd van 2 weken dus. Lijkt me een intern probleem, niet voldoende kunnen aanhaken op meerdere online bestellingen.
Supermarkten hebben ook moeite met de online bestellingen, maar zij houden zich wel aan de vrijgegeven datum.
Jammer, vooral omdat ik a vooruit moest betalen en niet weet of ik mijn producten wel krijg en b ik van Kruidvat afhankelijk ben voor de producten die ik besteld heb.
Daarnaast ga je niet een uitstelmail sturen op de dag dat het bezorgd had moeten worden, dat had gisteren ook gekund.
Ik ga nergens naar toe vanwege corona, ik ben toch thuis, maar een stukje klantgerichtheid stel ik nog steeds op prijs

Ed 10-04-2020

Te triest voor woorden, twee weken inmiddels en de bezorgdatum verandert steeds. Er is iets goed mis met het logistieke gedeelte van deze winkel. Waarom lukt het andere winkels wel?

R 08-04-2020

Snap extra druk, maar ook iets bij etos besteld duurde 2 dagen en werd keurig op hoogte gehouden met status en keurig excuus. Maar kruitvat online geeft pas bij betalen aan dat langer gaat duren... bij mijn zijn ook de 10 dagen voorbij en krijg je mail duurt nog langer. Sorry gooi dan de webshop dicht handel eerst al je orders af en open dan weer je webshop. Nu staat verkopen op 1 . En de klant pufff die wacht

jackie 06-04-2020

7 producten besteld. 2 weken later pas levering. helaas bestelling niet compleet.
oplossing van kruidvat is dat ze over het missing product het bedrag terugstorten maar dit kan wel 2 a 3 weken duren. terwijl ik verzendkosten heb betaald moet ik nu alsnog naar de winkel (terwijl ik in carantaine zit) om het zelf te kopen. ze zeggen gewoon, ach je hebt de verzendkosten niet voor niets betaald omdat de rest wel geleverd is.
alles behalve klantvriendelijk. voor mij geen kruidvat meer. dus ook niet inde winkel !!

Anke 04-04-2020

Je hebt in deze coronacrisis bij 'bazaar' Kruidvat een wel een héél erg lange adem nodig! Heb 12 dagen geleden besteld en intussen zijn óók de gemelde extra leverdagen alweer voorbij. Adem in adem uit, adem in adem uit... En daarbij duimen dat het pakketje alsnog bezorgd wordt !!!

Bert 03-04-2020

22 maart j.l. besteld. Zou vandaag geleverd worden. Is al veel te lang ondanks de situatie waar we nu in zitten. Niet geleverd dus. Enkele dagen uitgesteld en ze zijn niet in staat een juiste lever dag aan te geven. Als je dus online een fles wasmiddel besteld duurt dan gewoon meer dan twee weken. Nu geven ze de schuld aan het bezorgproces maar ze hebben het intern niet goed voor elkaar. Omdat ik het artikel nu nodig heb, hebik elders online besteld en morgen binnen. Er zijn gelukkig veel andere bedrijven die het wel kunnen wat het kruidvat niet kan. Benieuwd wanneer pakket compleet gaat binnen komen. Voor mij nooit meer kruidvat online.

Mario 02-04-2020

Normaal gezien altijd een tevreden shopper geweest op kruidvat online, maar op dit moment beveel ik het totaal niet aan. Op 19 maart van 2020 een bestelling geplaatst, dit omdat de artikelen in de winkel (3 verschillende) uitverkocht waren. Online nog volop leverbaar. 2 dagen later op zaterdag zouden wij de spullen ontvangen, echter 3 dagen later een mail dat het nog 5 dagen kon duren. Klantenservice mailbox is vol en niet te bereiken, mail komt niet aan, geen telefoonnummer om navraag te doen, de chatbox werkt niet, ordernr opgeven vraagt hij, maar er komt telkens onzin praat uit. In de winkel navraag doen, over de webshop, heeft geen zin, niemand is op de hoogte. Waarom dan toch nog een 4 als cijfer? Omdat ik uiteindelijk vandaag 2 april de spullen heb ontvangen. Maar ik beveel de shop voorlopig in deze crisis tijd zeker niet aan.

Wim Knops 02-04-2020

Erg klantonvriendelijke winkel en zoeken geen oplossingen. Personeel is wel beter geworden iets jongere dames maar de bedrijfsleidster deugt niet! Zeer klantonvriendelijk.
Bedrijfsleidster in Heythuysen zeer dominant en arrogant type.
Al 2 keer mee gemaakt staan foutieve bordjes met prijzen bij artikelen en gaat ze kijken neemt ze snel het bordje weg en laat je de volle prijs betalen ik dacht dat de regel was dat je het dan moest krijgen tegen de prijs op het bordje.

Eline 01-04-2020

Duurde lang tot ik de bestelling had ontvangen wegens de coronasituatie (dus logisch dat het zo lang duurde). Bestelling was wel helemaal compleet en heel aangekomen. Teleurgesteld over de Kruidvat make-up lijk toen ik de reviews bekeek, dus die gaan gelijk retour. Met de rest van de bestelling tevreden!

Pvw 01-04-2020

17 maart online bestelling gedaan. op 26 maart bericht dat het nog 3 dgn gaat duren.
Wel betaald, maar niets ontvangen.
Laatste keer "kruidvat online"

Ton 31-03-2020

20 maart online bestelling gedaan, omdat ik al 3 keer vergeefs naar de winkel ging, maar telkens uitverkocht. Online werd aangegeven dat het artikel op voorraad was, dus maar besteld. Meteen vooraf betalen, want achteraf betalen is geen optie. Inmiddels 11 dagen verder en nog steeds geen bericht ontvangen dat de bestelling verzonden is. Wel gisteren een mail ontvangen dat het ze niet lukt om de bestelling binnen de 3 á 5 dagen te leveren. Graag had ik gebruik gemaakt van een mogelijkheid om de bestelling te annuleren, maar helaas, deze mogelijkheid is er niet. Voor mij was dit de 1e keer dat ik bij Kruidvat online bestel, maar tevens ook de laatste keer. Kruidvat is voor mij passé.

B wen 30-03-2020

Je mag niet contant betalen! Dit vind ik een zeer slechte zaak! Als ze de spullen in de vakken leggen en scannen zitten ze ook aan de spullen die ik dan weer moet pakken. Mensen die niet pinnen kunnen (of geen pinpas hebben) hebben een probleem!

Yvonne 28-03-2020

Alle Kruidvatwinkels (ik was vrijdag in Rozenburg) geven geen contant geld terug ivm Corona, oké dan Retourpinnen? NEE!!! Je krijgt Kruidvat-cadeaukaarten, in mijn geval gaat het om bijna 40 euro! Dit moeten ze dan wel bij hun aangepaste regels (alleen pinnen, maar geen retour-pinnen) vermelden dan laat je bij twijfel, in mijn geval 3 jurkjes, de aankoop niet doorgaan! Je mag niets uit de verpakking halen en passen kan niet dus erg vervelend zo’n regel! Retour-pinnen is toch veel klantvriendelijker? Maar ook vriendelijk zijn is al een punt van verbetering, je wordt afgeblaft en gesnauwd omdat je het niet eens bent met deze “oplossing”, wordt gezegd dat je maar de klantenSERVICE moet bellen en tegelijjertijd tegen klanten die geen weerwoord geven overdreven (gemaakt) vriendelijk proberen te doen! Waarom wordt een klant zo behandeld???

TInky 28-03-2020

ik heb gemenge gevoelens over het Kruidvat. Het heeft deels producten waar ik soms niet zonder kan - zoals de luiers voor mijn kind, die zijn net zo goed maar betaalbaarder als pampers, maar sta regelmatig naar een leeg schap van het een of ander te koekeloeren. Online shoppen is helemaal dramatisch. Ik heb in alle jaren zelden een pakket wat ik voor 20.00u had besteld de dag erna gekregen. Nu is mijn bestelling zelden spoed, maar het voelt als een loze belofte, wees hier eerlijker in. Bij aanbiedingen is er steevast te weinig op voorraad lijkt het, klantenservice reageert traag en nu kom ik er zojuist achter dat vanwege het Corona gebeuren, je niet online kan bestellen en je dus naar de winkel moet.... naar buiten... wat we zoveel mogelijk moeten vermijden. Op naar de winkel dan maar... en hopen dat het ze het hebben. Laatst 3 vestigingen in Roosendaal af moeten gaan, voor ik alles had wat ik nodig had. Ik probeer een loyale klant te zijn, maar ze maken het je niet makkelijk.

B.Houben 27-03-2020

21 maart besteld en betaald nog niet eens een mail dat het verzonden is.Geprobeerd ,met de klantenservice contact te krijgen krijd je zon stomme chat die de vragen niet begrijpt.
Waarschijnlijk kan ik fluiten naar mijn bestelling en naar mijn geld.
Zeer slechte service.
B.Houben 06-04-2020

Nou eindelijk is dan vandaag het pakketje aangekomen.
Nou Kruidvat...verrassend zijn jullie idd.Het is een verrassing wanneer de bestelling geleverd wordt.En voordelig....na ja als je de dingen die je online besteld hebt achteraf toch nogeens bij de concurenrt moet gaan kopen omdat het te lang duurt voordat het geleverd wordt...ben je niet echt voordelig uit.

Loeke 22-03-2020

Ik vind het jammer, dat men bij het Kruidvat niet meer contant kan betalen. Ik begrijp de Corona maatregelen, maar dit gaat mij te ver, ik vermijd nu Kruidvat en ga nu naar een andere zaak toe.