Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ree 30-03-2021

Op 24 maart 2021 spullen besteld bij kruidvat en de spullen zouden zaterdag 27 afgeleverd worden. Niets ontvangen,zelfs geen mail.
Klantenservice is niet bereikbaar.

Leo A 30-03-2021

Klantservice echt slecht, gewoon onbereikbaar.
Let op acties 1+1 je krijgt er maar 1. klagen gaat niet onbereikbaar

Nel 24-03-2021

Gisteren aan koop gedaan voor 11 € kreeg 10 € terug moest toen nog voor mijn baas betalen dat deed ik met dat tientje dat terug had gekregen. De cassierre zei deze is vals ik zei ik heb hem net van je gekregen heb hem nog in mijn hand ik mag hem niet aannemen . Ik zei Ik heb hem net van je gekregen dat is niet mijn fout nog wat heen en weergepraatzei ze voor deze keer zie ik het door de vngers dat is zo BELEDIGEND TERWIJL HET HAAR FOUT WAS Zo ga je toch niet met je klanten om . Voorlopig GEEN KRUIDVAT VOOR MIJ Dit gebeurde in ZIERIKZEE . Ik heb het ook doorgegeven aan het hoofdkantoor ik vond dit niet normaal ! !

Guusje6789 10-03-2021

Gewoon waardeloos. Beetje chatten met een robot van de klantenservice echt triest

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Walgemoed 04-03-2021

Dramatisch slechte klantenservice. Wilde een scheerabbonnement aangaan maar dit is niet mogelijk bij Kruitvat ondanks ronkende teksten. Klantenservice niet bereikbaar. Kan verder niets. Wel account aangemaakt maar onmogelijk om deze te deleten. Wat een waardeloze organisatie.

Klant 02-03-2021

Regelmatig is het veel te druk in de winkel van Kruidvat.Mandjes worden niet schoongemaakt.. en er lopen veel mensen zonder mandje.Durf er bijna niet meer te kopen ivm metdecorona!
Wateringse veld.

anita pouw 23-02-2021

klantvriendelijkheid is ver te zoeken in lelystad tjalk 1506 vooral de antwoorden die je krijgt van ........ Zijn nooit op de hoogte van de dag aanbiedingen.

Rob 12-02-2021

maandag gekocht online dacht dat het vlugger zou gaan kon het ophalen op 4 dagen later dat is ook al raar produkt lag gewoon in de winkel wilde het niet mee geven alleen betalen schandalig wacht nog steeds nu 3 kwartier aan de telefoon gezeten geen enkele toezegging alleen dat het druk is en wilde niets na kijken de laatste keer dat ik via web bij kruitvat wat heb gekocht heb wel al betaald en je loopt tegen een muur.

Ada 26-01-2021

Ik winkel in deze tijd graag online, maar bij Kruidvat is dit niet te doen. Ik loop tegen diverse problemen aan, telkens weer. Er staan meerdere negatieve recensies online, maar kennelijk is dit voor Kruidvat niet van belang. Jammer.

MvL 24-01-2021

Deze week twee keer bij Kruidvat Heemstede kinderen drop zien pakken uit de bakken met de hand! en de drop weer terug zien leggen. Ongelooflijk dat in deze tijd Kruidvat drop zo mag aanbieden wetende dat kinderen regelmatig hun hand in de bak steken. Ouders letten niet op of staan elders in de winkel. Ook zo kan het coronavirus verspreid worden. Losse drop moet zsm uit de winkels.

Peter 23-01-2021

Deze week in alle 3 de filialen geweest voor maxi theelichten uit folder. Bij alle 3 uitverkocht maar ze zouden weer komen. Vandaag weer alle 3 de filialen afgegaan. Vakken leeg...

peter 16-01-2021

levertijd 3 dagen werd bij bestelling al 3 tot 5 dagen.

Na 4 dagen is status "verzonden naar winkel" , maar na 6 dagen nog steeds geen code om de foto's op te kunnen halen ( geen code + geen foto's)

op de klantenservice pagina staat inmiddels het slappe excuus "vanwege Corona kan het langer duren .... " inmiddels duurt de pandemie al 10 maanden, maar nog steeds dit slappe verhaal. bah

Kruidvat, pas gewoon je levertijden aan op de site, dan kan de klant voor een andere leverancier kiezen.

Inge 15-01-2021

In de winkel van Kruidvat Amstelveen Bankrashof werkt een medewerker in de frontlinie zonder mondkapje. Deze medewerker hoeft van het Kruidvat geen mondkapje te dragen omdat er medische redenen voor zijn. Als klant kan je niet aan de medewerker zien dat er een medische reden is dat zij geen mondkapje draagt. Het is zeer onverantwoordelijk van het bedrijf dat deze medewerker niet achter de schermen te werk wordt gesteld maar volop in de winkel aanwezig is. Persoonlijk vind ik dit een zeer onveilige actie. Ik heb bij de klantenservice een klacht hierover ingediend maar helaas totaal geen actie, de medewerker staat al de week gewoon in de winkel te werken.
Naar mijn mening werkt het Kruidvat niet mee aan het onder controle brengen van het COVID-19 virus door hun medewerkers zonder bescherming tussen de klanten te laten werken. Zeer verontrustend!

Leyd Tijhuis 30-12-2020

Ik en kom al 15 jaar bij de kruidvat, ben gewoon loyale vaste klant. Van de week wilde ik wat ruilen.. en dit is zodanig uit de hand gelopen dat ik midden in de winkel ben vernederd door meerde medewerkers. Ze hebben me racistische reacties gegeven en hebben me erg gekleineerd! Ik ben hier niet van gediend dus ben gefrustreerd weggegaan en heb besloten om de rest van de spullen die ik dezelfde week heb aangeschaft terug te brengen. In verschillende winkels weigeren ze hier aan mee te werken. Super slechte service! Zeer slechte klantencontact en aan de klantenservice heb je ook helemaal niks! Ik ben geen ambassadeur meer van de kruidvat! Bij deze stap ik volledig over naar de Eto’s !

John Pepers 16-12-2020

Moet gebruik maken van scootmobiel
Bij Kruidvat kan ik niet of nauwelijks in de winkel rijden Dit komt door het feit dat er veel
goederen op de grond worden gestald Gevolg te weinig ruimte

Pieter 16-12-2020

In de folder Kruidvat van week 51 geldig van 15-12 t/m 27-12 wordt een scheerapparaat van Braun aangeboden (alleen op kruidvat.nl te bestellen) van €249 voor €49. Op 14-12 al gekeken, helaas uitverkocht. Ook 15-12 de website bezocht, ook uitverkocht. Toen gebeld, eindeloos aan de telefoon gezeten maar van dat gesprek ben ik niet veel wijzer geworden. Dit is niet de eerste keer dat ik iets online wilde kopen bij Kruidvat en er heel snel bij was, ook uitverkocht. In mijn optiek misleidend, groot uitpakken terwijl het artikel al voor de datum ingaat uitverkocht is.

Antje 71 23-11-2020

Bestelling zoek, klantenservice niet bereikbaar, geen mail over mijn bestelling.
Via kruidvat medewerker te horen gekregen dat er een probleem is met de gehele zending, dat het hoofdkantoor gezegd heeft geen online bestellingen meer te plaatsen.
Naar mijn idee is die bedrijf niet geschikt voor online winkelen.
Kan zelfs geen mail sturen.
Zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt!

Eggie 16-11-2020

Online, vaatwastabletten besteld op 26 okt. En 30 okt mocht ik ze ophalen,. Heel de week langs geweest en geen tabletten kunnen krijgen, terwijl ze in de aanbieding in de zaak liggen.. uiteindelijk heb ik ze gekocht, en ik wacht nogsteeds om mijn geld terug te krijgen. Toch absurd?

Cora 31-10-2020

Op 27 okt online foto’s besteld om af te laten drukken. Ik kreeg geen bevestiging via de mail en het geld werd wel afgeschreven. Op 31 okt de klantenservice gebeld. Deze dame was onverstaanbaar en weigerde ondanks mijn herhaalde beleefde vraag luider en duidelijker te spreken. Op mijn mail kon ze niets zien maar uiteindelijk op mijn adres wel, foto’s worden (hopelijk) 3 november bezorgd. Ik hoop dat de kwaliteit wel goed is maar ben dus voornamelijk ontevreden over de wijze van communiceren.

Rianne 29-10-2020

klantvriendelijkheid in de winkel in Wormerveer mag ook wel hoor. Begrijp nu waarom een vriendin van mij er na een maand gewerkt te hebben al weg is gegaan. Acterlijken.

André 29-10-2020

Bestelling werd relatief snel, gezien de huidige drukte geleverd. Op de pakbon stond dat alles geleverd was, maar er bleek een artikel te ontbreken.

Op de bon staat dan dat je contact kunt opnemen, nauw dat kun je vergeten want zowel de briljant waardeloze chatbot doet niks en dan met je zogenaamd wachten op een medewerker (die nooit komt). Bellen is ook al meer van hetzelfde veel wachten en nooit contact kunnen krijgen.

Het lijkt om een organisatie die online erbij doet en niet door heeft dat dan juist de klantenservice het belangrijkste is. Neem dat een voorbeeld aan Picnic. Contact en oplossing binnen een uur. En dat al twee keer.

Alies 15-10-2020

Deze geef ik aan Kruidvat Borger, omdat toen ik binnen kwam. Er een verkoopster bezig was met de gratis sokken die je bij bepaalde producten kan krijgen. Ik vertelde haar dat ik ze in GIETEN niet kon krijgen omdat ze er niet waren en ook geen te goed bon had gekregen. Van haar heb ik dus 1 paar sokken gekregen die ik mooi vond..

Le Noble 08-10-2020

Na Online artikelen te hebbenbesteld ging ik naar de winkel met order nummer ,ze zet de doos met de door mij bestelde artikelen op de kassa balie ik zag dat het de juiste doos was want mijn naam stond er op.
Vervolgens vraag medewerkster om barcode, ik heb bij bestelling GEEN barcode gehad alleen een bestel cq order nummer ik had op naam besteld en ik had paspoort bij me ter controle maar ik kreeg de door mij bestelde en online betaalde artikelen niet mee , toen ik daar boos om werd is mij door kassa medewerkster een winkel verbod opgelegd en werd ik door winkel personeel behandeld alsof ik een winkel dief was schoften zijn het.
Kruidvat op blazen die handel
Alan 15-10-2020

Kan beter en goedkoper bij ali-express bestellen,kruidvat is en blijft een turken tent.

Sjoerd J. 12-09-2020

Eén plus één gratis, maar bij online bestelling krijg je slechts één. Het tweede en gratis product wordt niet meegezonden. Geprobeerd zowel telefonisch als email de klantenservice te bereiken. Nou vergeet dat maar. Is onmogelijk. Telefonisch wordt je gewoon in de wacht gehouden en.de emailbox (robot) snapt jou nooit.
WAARDELOOS.
EricaB 02-12-2020

Had je het 2e product er wel zelf bijbesteld? Dat is namelijk wel de bedoeling.

Andries Hogeveen 24-08-2020

Reclame maken met een product is leuk ,maar zorg er dan voor dat het op voorraad is, dat is er praktisch nooit.
Veel geschreeuw, weinig wol .