Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jacqueline Koster 30-08-2019

Ik koop 2 stuks haarlak Elnett n.a.v. actie 1+1 gratis.
Echter aan de kassa ging dit niet op? nl de dame vertelde mij dat ik 300 ml had en daar geldt de actie niet voor.
Ik attendeerde op het bordje bij de artikelen: alle combinaties mogelijk m.u.v. mini's en multi verpakkingen.
Ik gemailt naar kruidvat en krijg een slap antwoord, dat het klopt en zij het niet snappen dat dat niet in de actie is meegenomen ...bla..bla..Dit doen ze heel vaak en een hoop mensen hebben dit niet in de gaten !

J.v.d.Hout 30-08-2019

Kruidvat is zo verrassend; Het lijkt wel klantje pesten.
Eerst loop ik de hele winkel af te zoeken naar 4 artikelen. Dan moet ik bij de kassa wachten.
Ik moet € 49,50 betalen en geef een GANGBAAR en WETTIG € 100 biljet en krijg dan te horen, dat ze die niet aannemen... Iedereen kijkt je aan, alsof je onbetrouwbaar bent.
Deed ik iets abnormaals?
Moet ik dan bij gaan houden, welke winkels er wel- en niet € 100 biljetten aannemen?
Bij Action, Dirk, Aldi, Lidl, Praxis, A.H. enz. is het geen probleem, alleen Kruidvat doet moeilijk!

Te betalen: € 49,50 -Ik geef: € 100,- Terug: 1 biljet van € 50 en een 0,50 muntje. Moeilijk hoor!
Zelfs al koop je voor precies 100 euro, ze nemen verrassend genoeg je € 100,- biljet niet aan.

Zo jaagt Kruidvat mij voor hun artikelen naar de Action en voor printervullingen naar de bekende on-line shops. Die zijn veel goedkoper en ik krijg ze dan nog gratis thuisbezorgd ook.
Veel ouderen (net als ik) pinnen nooit, maar betalen het liefst contant en dat wordt steeds moeilijker gemaakt. Maar we zijn toch aan het verouderen ?
Van de Kruidvat klantenservice kreeg ik een nietszeggend e-mailtje.
Dus waarom zou ik nog bij Kruidvat kopen? Ze luisteren toch niet.
Gelukkig luistert Kieskeurig wel.

hw schoenmakers 15-08-2019

ik heb maar een probleem en dat is dat jullie mooie reclames in de folder zetten en als je dan naar de winkel gaat hoor je dat hij niet is geleverd zoals nu weer de bodytrimmer en dit is al de 5e keer dat zoiets gebeurd en daar worden wij als klant niet blij van.

Joop 13-08-2019

Wij zullen nooit een stap in de zaak van Kruidvat zetten. Vreselijk die reclames en z.g. kortingen. Een grote ergernis. Snap niet dat er nog consumenten zijn die er in tuinen. Zetten direct de knop om.

Leiden2020 12-08-2019

Kruidvat Leiden Stationsweg - Vandaag zoiets kansloos meegemaakt: sta nota bene net na t afrekenen bij de kassa nog mn bon te checken en zie dat ik te veel betaald heb. Maar ipv mij gewoon na de volgende gelijk te helpen vond de caissière de blijkbaar klantvriendelijker om eerst de hele fxxx rij te helpen. Nou sorry hoor maar daar ga ik niet op wachten natúúrlijk voor die 2 euro. Waardeloze service.

Lieke 09-08-2019

Het valt me elke keer weer op hoe ongeorganiseerd, rommelig, vol het in de kruidvatwinkels is. Alle paden staan vol met kisten om bij te vullen, waardoor er zeer gevaarlijke en ook erg onoverzichtelijke situaties ontstaan.
Heel veel producten staan in paden opgesteld, waardoor het overzicht weg is en je er niet langs kunt.
Ik hoop dat er nooit een situatie optreed waardoor je snel de winkel uit moet (bv brand), dat lukt vaak namelijk niet.
Kruidvat heeft mooie aanbiedingen, maar vaak niet aanwezig of al voor de datum uitverkocht. Bovendien zijn ze vaak niet te vinden doordat het echt één chaos is in de winkel.
Dit alles maakt dat ik dus meestal toch naar een duurdere of andere drogist ga, waar het netjes, geordend is en waar personeel aanwezig is om je netjes te woord te staan en uitleg te geven.

Ik hoop dat niet alleen klanten deze reviews lezen, maar vooral ook personeel en leidinggevenden.
Na een bezoek aan een Kruidvat ontvang ik wel eens een link voor een beoordeling, maar die link werkt niet.

Trudy 09-08-2019

Slechte service als het niet lukt om je wellness voucher te verzilveren.
Ook het geld krijg je niet terug.
Een en al tegenstrijdige antwoorden.
Vreselijk

Anna 05-08-2019

Zondag ontving ik een mail met een persoonlijke aanbieding. 5 flessen Robijn vloeibaar wasmiddel voor 10 euro. Maandagmorgen naar Bodegraven gefietst (zondag was de winkel dicht) bijna als eerste de winkel in. Wat blijkt er zijn maar 3 flessen te koop. Snel narrar de dichtstbijzijnde plaats Alphen aan den Rijn. Na een drie kwartier fietsen hier 2x een Kruidvat bezocht en wederom 2 of 4 flessen te koop.
Goede persoonlijke actie Kruidvat. Echt slecht.
Dit is zeker niet de eerste keer dat een actie totaal niet te verkrijgen is.

Ton 01-08-2019

Bij beide winkels in ons dorp is de aanbieding uit de folder van de Gillette scheermesjes sensor niet aanwezig, ook via de online zijn ze niet leverbaar, dit is geen goede doordachte reclame of het moet zijn dat dit een lokkertje is, jammer en sneu voor het personeel om telkens nee te moeten verkopen

Kurt 30-07-2019

Belachelijk beleid ivm verbod van honden in de winkel! Ik kwam tijdens de bloedhete dag van 40 graden een item terugbrengen naar Kruidvat. Ik kwam net van de dierenarts en kon mijn hond niet achterlaten in de wagen en er was ook geen enkele voorziening aanwezig om de hond buiten vast te maken. Ik had mijn Maltezer (16 jaar) op de arm genomen en ging naar de kassa om een item te retourneren (ging niet door de winkel). Ik kreeg te horen dat honden niet binnen mogen. Kruidvat moet dan ook stoppen met de verkoop van dierenvoeding en of items want ze zijn dieronvriendelijk ! Een schande is het. Ik ga wel naar Etos of Hema in het vervolg. De open snoepkasten zijn pas onhygiënisch. Kinderen en of volwassenen graaien met hun handen soms in de bakken of steken een snoepje in de mond en deponeren dit dan terug in de snoepbak! Dat is pas goor.
Bedankt Kruidvat, ik ga wel naar de concurrentie.

teleurgesteld 03-07-2019

Wederom een misleidende actie. Op woensdagavond 17.00 een horloge met 50% korting kopen in de speciale avondopenstelling??? nou vergeet het maar: dan moet ik ze eerst krijgen geeft de manager aan. Dus weer niet in de winkel, maar wel in de folder.

Bapke Bruns 02-07-2019

Heb een week geleden voor E183,- bij Kruidvat besteld en nog niks ontvangen. Post nl verandert telkens het leveringstijdstip en zegt nu dat ze 2x langs zijn geweest en dat er niemand was terwijl we een cafe zijn en van 09:00-01:00 open zijn, er is helemaal niemand geweest!!!! Nu ligt het evt vanaf morgen bij een servicepunt wat helemaal niet in de buurt is, echt schandalig!! Ik wil dat pakket helemaal niet meer maar moet dan weer 3 weken wachten voordat ik mn geld terug krijg, bestel hier nooit meer!!!

Linda 31-05-2019

Levering zou op woensdag plaatsvinden, heel de dag iemand thuis, maar niemand gezien.
Nu op vrijdag staat de status op bezorgd maar geen pakket. Na navraag bleek het pakket weer retour naar Kruidvat gestuurd te worden. Maar.. kruidvat kan geen bestellingen opnieuw aanbieden. Mijn hele bestelling is dus weg en krijg ik niet meer binnen. Actieproducten die je juist heb besteld tijdens de actie week die kunnen dan niet meer aangeboden worden omdat het buiten de actie periode gaat vallen als Kruidvat opnieuw gaat verzenden.
Zit je 2 dagen voor thuis en je heb dus nog steeds niets. Voor mij geen online bestellingen meer bij Kruidvat. Je kan er totaal niet van op aan.

J hilberink 29-05-2019

Op 24/5 bestelling geplaats i.v.m. actie gratis levering met het verzoek op woensdag 29/5 levering. Er zelf voor gezorgd dat er de hele dag iemand thuis is en ja hoor hele dag mailtjes dat het pakket onderweg is... dit had ik ook zelf kunnen bedenken want dat was afgesproken.....om iets voor 19.00 uur een mailtje dat het pakket op vrijdag tussen 15.30 en 18.00 geleverd wordt......nou lekker dan, er zitten producten bij die ik nodig heb en morgen hemelvaartdag w.s. winkels dicht. Ik denk dat dit de eerste en laatste keer is dat ik bij kruidvat online bestel en weet wel haast zeker dat ik niet bij een van de drie winnaars van de ingezonden revieuws behoor.
HEEL SLECHT

Robert 23-05-2019

Bij het Kruidvat op de hesseplaats in Rotterdam Ommoord denken ze dat je gek ben,want als er in de folder staat,aanbiedingen vanaf 21/05/19 dan denk je het gaat die dag in,maar vaak krijg je op die dag al te horen...nee sorry is al uitverkocht...???
Ik staat daar als ze open gaan en die dag gaat de aanbieding in,dan zou je zeggen dat het er nog is...
Het ligt gewoon altijd al eerder in de winkel dan in de folder..slechte zaak voor oudere mensen!!!
Mvg

A. Bosma 14-05-2019

Ik had entreekaarten van mijn puntensaldo gekocht, maar blijkt dat de kaartjes aan de kassa voordeliger zijn. Ook op de site van het pretpark stond een andere prijs. Daarbij komt dat je ook nog boekingskosten moet betalen, dus je wordt opgelicht en bent niet voordeliger uit. Maar de punten ben je kwijt, waardeloze klantenservice!

Maart 02-05-2019

Ik had flink aantal Kruidvatpunten met kaart gespaard (750). Met veel gedoe heb ik die i ingewisseld voor 7,50 euro korting op kaartjes Apenheul. ( via mr. Ticket, doe ik nooit meer..) Blijkt dat ik met deze korting €4,50 duurder uit ben dan wanneer ik de tickets gewoon direct bij Apenheul had besteld !!. Dus nu ben ik mijn punten kwijt en heb € 4,50 teveel betaald!! Wat een nare actie!

Alex 28-04-2019

Ook in Hoogeveen en Emmen is de Nutrena aanbieding er niet hoor. Wel de andere verpakkingen die niet in de aanbieding zijn. Voor mij einde Kruidvat want deze ervaring heb ik constant; aanbiedingen niet leverbaar of op. En dat terwijl ik vanaf dag 1 langs kom.

Jackie 27-04-2019

Wat Kruidvat steeds - heeeeel slim doet - is een aanbieding in de folder zetten. Wanneer je dan komt, dan is deze aanbieding er (nog niet), leveringsprobleem, niet voorradig, komt nog binnen, en nog een leger aan smoesjes. Zoals nu de Nutrena zoetjes 1+ 1 gratis. Vanaf de eerste dag niet aanwezig. Zes dagen gaan kijken en vragen, niet dus. Let maar op; volgende week weer volop in de winkels. Niet naar 1 filiaal geweest, maar naar meerdere. In Zwolle, Amersfoort en Kampen. Vraag je na zes maal of men volgende week de zoetjes apart wil leggen voor de aanbieding dan kan dat niet. Etos is inderdaad wat duurder (ook niet altijd) maar de service staat in een veel hoger vaandel. Ik koop helemaal niets meer bij Kruidvat, laat ze maar lekker failliet gaan.

An 24-04-2019

Ook ik ben in de “gratis uitjes actie” getrapt. Voel me belazerd door Kruidvat. De codes kan je zogenaamd t/m 5 mei activeren, maar er is al heel snel geen ticket meer te krijgen. Moet ik zeker met mijn zoon van 15 naar een of ander kinderspeelparadijs aan de ander kant van het land? Maar Kruidvat heeft wel wat ze graag wil: we hebben extra producten hiervoor gekocht!

hahah 24-04-2019

Kruidvat heeft van veel artikelen de prijs verhoogd met 10 en 20 cent de laatste weken. Vind ik veel. Dit heeft niets meer te maken met de btw verhoging.

Mink Bijlsma 11-04-2019

Wel verrassend, niet altijd voordelig: Wil een product van 6.99. Kan het onljne niet bestellen omdat het minder dan 15 euro is (voor zover ik weet de enige webwinkel in NL waar ik iets NIET bestellen kan) en ook niet in de winker bestellen (zover ik weet de enige winkel waar ik een product wat ze wel in het assortiment hebben niet kunnen bestellen). Sorry da het zeg: absoluut waardeloos!

Elli 04-04-2019

Ongelooflijk.Voel mij niet prettig na het vervelende nieuws dat al de pretparken al uitverkocht waren.Hoeveel “ plaatsen” hadden ze dan voor een heel Nederland? Dezelfde dag al uitverkocht! Nu zit ik met overvloed van schoonmaak doekjes en scheerschuim! ( de actie producten ).Wij wilde naar Toverland.Inderdaad lijkt het toverland,alle kaartjes al weg!

Sonyta 04-04-2019

Kruidvat pretpark actie, actie producten aangeschaft, wou mijn tickets verzilveren en de pretparken waar ik naar toe wilde met mijn zoontje zijn allemaal uitverkocht!! Ik vind het schandalig dat er niet aangegeven word dat er kans is dat de pretparken al vol zitten!

anoniem 01-04-2019

Je voelt je helaas een beetje opgelicht door de actie die kruidvat heeft. Bij aankoop van 2 bepaalde producten krijg je een kaartje voor een attractiepark gratis. De kaarten zijn in no-time uitverkocht en je hebt dan vervolgens ook pech. Helaas is er totaal niet gecommuniceerd met de consument over algemene voorwaarde, dit omdat deze er ook niet zijn. Ik zit nu te kijken met 7 tubes tandpasta en een fles mondwater met een waarde van 33,22. Het is een schandalige actie wat ze TOTAAL NIET hebben voorbereid, het lijkt erop of ze maar iets hebben gedaan en dat wij hier uiteindelijk de dupe van zijn.
maria 19-11-2019

jammer genoeg zegt het personeel dit ook zonder blikken of blozen. Het doet ze totaal niets en denken totaal niet mee met de klant.