Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bastiaan 12-12-2022

Gekocht en betaald Maroussia voor € 14,99. In de folder staat het geprijsd voor € 9,99. Waarom moet ik meer betalen? De artikelen zijn goed en voordelig echter de bereikbaarheid is uitgesproken slecht. De chat doe je met een computer waarbij je nooit een echt goed antwoord krijgt vaak een antwoord waar je niets mee kan. Telefonisch zijn ze nauwelijks bereikbaar tenzij je zeeën van tijd hebt en dan nog krijg je het antwoord terug te gaan naar de winkel. Deze service vind ik slecht en onbetrouwbaar. Ik ben erg teleurgesteld.

Eusebio 10-12-2022

Vandaag om 17.00ur Kruidvat bezocht aan de Antwerpsestraat in Bergen op Zoom en inkopen gedaan Bij het afrekenen vroeg ik om de extra kassabon voor de winactie die zou lopen t/m 25-12-2022.
Was bij de cassiëre onbekend , ik werd aangekeken alsof ik debiel was.
Vervolgens werd er geen enkele moeite gedaan om info in te winnen bij een aanwezige collega.
Bij aanbiedingen in de folder ook vaak ergernis : nee meneer wij hebben dit product niet binnengekregen en waarschijnlijk komt dit ook niet meer, ondanks het feit dat ik een van de vroegste bezoekers was.

Stefan de Vries 07-12-2022

Omdat ik een Iphone gebruiker ben moest ik een stekker aanschaffen zodat ik alsnog gebruik kan maken van een koptelefoon met Aux uitgang.

Ik zag dat deze bij Kruidvat te koop waren en heb toen direct een gekocht, een half uur na aanschaffen van dit product werkte deze al niet meer. Ik dacht dat dit gewoon pech was, vandaar dat ik besloot nog een stekker aan te schaffen om alsnog muziek te kunnen luisteren. Hiermee kwam ik nog minder ver dan de andere keer, direct bij gebruik werkte deze al niet meer.

Ik besloot terug te gaan naar Kruidvat om mijn geld terug te krijgen. Ik kreeg eenmaal een nieuwe stekker en van het andere artikel kreeg ik mijn geld terug.

Je raadt het inmiddels al, de derde stekker heeft het niet langer dan 1 dag volgehouden met normaal gebruik. Ik ben direct weer terug gegaan naar de winkel, waar ik 6,99 heb teruggekregen in plaats van de 8,99 die ik had betaald?!😭

Ik heb nog nooit zulke slechte kwaliteit meegemaakt, en dat terwijl ik regelmatig bestel op Aliexpress 😂.

Wel ben ik goed geholpen door vriendelijk personeel.

Hieronder komt waarschijnlijk een automatisch gegenereerd bericht dat jullie hierop inhoudelijk niet kunnen reageren. Maak je daarover geen zorgen, ik kon namelijk toch niet meer terug 😂

A. van Zijll 07-11-2022

Webshop Kruidvat. op 2 nov 2022 's avonds was er 20% korting. Kocht toiletpapier. 1 pk met 8 rol is € 2,99. Nu was het 3 pk voor 8,-. ik koop 6 pk is 16,00. 20% korting is dan 3,20. Nee hoor, mijn 20% korting is €0,53. Wel een orderbevestiging gekregen, maar geen afhaalbericht! Kruidvat is onbereikbaar. Geen e-mailadres, alleen een automatische chatgirl, tel 0318798001 lange wachttijd, geen contactformulier online. Dan zullen we er maar een brief aan wijden. Hoop dat ik mijn bestelling meekrijg op de orderbevestiging. Dan nog de juiste korting regelen. A. van Zijll. order 1326722012. Einde bericht.

Zacht & Sterk toiletpapier ' 3 laags 03-11-2022

Ik gebruikte altijd Kruidvat toiletpapier Zacht en sterk 3 laagjes, weken terug gaf Kruidvat een aanbieding weer van deze toilet papier. Maar wat schetst je verbazing met deze aanbieding is er gewoon 1 laag uitgelaten en vreselijk om te gebruiken. Altijd opletten bij Kruidvat, je kan er echt niet van op aan.

T. de Vries 27-10-2022

Helaas weet het Kruidvat niet dat het flyers verspreid waarin aanbiedingen staan die anders zijn dan in de huis-aan-huis folders. Telefonisch bijna niet te bereiken, medewerkers die nergens van weten, tweemaal half uur aan de praat gehouden en zomaar afgesloten zonder antwoord. wat een waardeloze klantenservice!!! Is dit een nieuw verdienmodel?

T. de Vries 24-10-2022

Rob 13-10-2022

Welnu, het vervolg van de ruim 500 verdwenen foto's.
Ik kan niet anders dan een compliment geven aan een medewerkster van het kruidvat. Zij heeft haar uiterste best gedaan om de foto's boven water te krijgen met als resultaat dat wij deze konden ophalen, tevens kregen we korting op de prijs voor het ongemak.
Dat is service, top.

Rob 12-10-2022

2 oktober, ruim 500 foto's laten ontwikkelen bij Kruidvat. Gelukkig niet betaald.
6 oktober bericht gekregen dat ze onderweg zijn naar het filiaal. Inmiddels is het 12 oktober, klantenservice gebeld, opdracht en klantennummer doorgegeven kan niets vinden op e-mail succes.
Meneer als het goed liggen de foto's al klaar vanaf 7 oktober!?!?!?
Bij filiaal kan men niets vinden en snapt ook niet de klantenservice deze uitspraak doet.
Het filiaal gaat het uitzoeken.........
Ik heb niet betaald dus ik dat ik maar een betrouwbaar bedrijf ga zoeken. Wellicht ben ik meer kwijt maar heb ik wel foto's.

Sonja 05-10-2022

Mijn 86 jarige moeder, heeft op mijn aanraden, op 21 sept 2022 bij het kruidvat, puccinipassage capelle ad ijssel, lucovitaal haar volume. 1 plus 1 gratis gekocht.
Verkoopster heeft de potjes gepakt voor mijn moeder, gescand en mijn moeder heeft afgerekend. Thuis aangekomen en zittend aan de tafel pakte mijn moeder 1 potje om de beschrijving te lezen. Toen pakte ze het tweede doosje op en dacht, wat voelt die licht aan. Het tweede doosje daar bleek geen potje in te zitten. Zij ging gelijk terug naar de winkel en daar weigerde de verkoopster haar een andere doosje te geven. Mijn moeder had mij gelijk gebeld, en ik vroeg of ik de verkoopster aan de lijn kon krijgen. Dit weigerde de verkoopster. Op de vraag wat haar naam was, zei de verkoopster "dat hoef ik u niet te vertellen" Mijn moeder werd dus in feite uitgemaakt voor een dief!
Toen maar een klacht ingediend bij het kruidvat op tel 0318-798001.
Uiteindelijk vandaag 5 oct en na 6 medewerkers van deze klantenservive centrale te hebben gesproken over de 15 dagen nadat deze klacht was geregistreerd, kreeg ik vandaag te horen...... Sorry mevrouw ik heb de verkoopster net gesproken en zij zegt dat ze de potjes zelf had gevoelt. Wij kunnen niets voor u betekenen.
Mij was beloofd dat de filiaal manager mij zou terug bellen. Dat zou hij/zij voor 3 oktober moeten doen. Niet dus.
Nou dat noem je pas service! volgens Kruidvat.
Dit gaat het kruidvat echt klanten kosten als ze zo door blijven gaan met hun klanten.
Mijn moeder is GEEN dief. En ondertussen hebben we bij de concurrent 4 nieuwe potjes gekocht.
Kruidvat ...... bye bye...
een dame op leeftijd 05-10-2022

verrassing..... uit eindelijk ben ik terug gebeld door een rayon manager en mijn moeder kon gelijk een nieuw VOL doosje lucovitaal ophalen bij de kassa. Eind goed al goed, helaas moest het even duren.

Jeroen 08-09-2022

Zeer slechte service ook via de chat een bestelling gedaan maar geen orderbevestiging gehad wel betaald en ze kunnen niet voor je betekenen weg geld wat een kut bedrijf

Paula 20-08-2022

Mijn vrouw heeft donderdag pillen gekocht 1+1 gratis. Het 2e artikel was niet voorradig, wel afgerekend en de medewerker zou het 2e artikel bestellen. Zaterdag geprobeerd het 2e artikel op te halen, maar werd niet geloofd. Mijn vrouw is goudeerlijk en stond daar te huilen. Ze voelt zich gediscrimineerd, ze heeft een kleurtje en is de taal niet machtig genoeg en denk dat ze daarom niet geholpen werd. Sorry, maar een vrouw die voor de kassa staat te huilen om een paar euro, is niet bezig met oplichting. Een beetje medeleven kennen ze bij deze Kruidvat in Swalmen niet.

Judith 31-07-2022

Kruidvat verkoop etenswaren die over datum zijn zo heb ik koffiekoekjes gekocht die over datum zijn en als jullie een foto willen dan kan ik die geven

anna 28-07-2022

online bestelling gedaan, direct betaald, zou de volgende dag bezorgd worden! geen bevestiging en geen goederen gekregen, gechat/ gebekd en gemaild, maar krijg geen reactie...in het verleden ging het altijd goed, maar nu dus helemaal niet en bestel niets weer, want ze zijn okk heel slecht bereikbaar...kost je uren.

Eef 28-07-2022

Zou €15 giftcard krijgen bij gilette mesjes. Stonden alleen verkeerde (meer in pak) verpakkingen bij. Hele display was verkeerd ingericht. Fout winkel zou je denken. Gaven het toe maar konden niks. Alleen kleinere verpakking nemen. Moest klantenservice maar bellen. Zelfde antwoord. Niks service

Willems 25-07-2022

Vandaag 25 juli boodschappen gehaald bij Kruidvat, spaar mee met punten, saldo was na aankoop 230. Was nog wat vergeten binnen een kwartier. Kreeg er 18 punten bij en toen was mijn saldo 229. Waarschuwing voor iedereen kijk je bon na.
Ben naar Kruidvat filiaal terug gegaan, zij konden mij niet helpen. Klantenservice is telefonisch en via chat niet bereikbaar. Uur wachttijd, kan geen mail sturen. Het wordt afgeschoven op personeelsgebrek. Lekker makkelijk om je klant in de kou te laten staan.
Op mijn account kan ik mijn punten ook nergens vinden.

Mels 19-07-2022

Helaas kruidvat is duurder dan je denkt. In 1 geval is de inhoud gehalveerd voor dezelfde prijs, dat is dus 100% duurder!!
Dentasticks waren afgerond 10 euro voor grote honden tot 20KG. Een doos laten meenemen en die blijkt halve dentasticks te bevatten voor honden tot 10KG voor ook afgerond 10 euro.
Dus halve inhoud zelfde prijs, dat noem ik toch stiekem belazeren Kruidvat. En maar zeggen dat je voordelig bent.

frost 11-07-2022

Bestelling is niet compleet en kapotte doos .geen enkele vorm van duidelijke oplossing is mij geboden. En mijn velen nadere berigten tot vraag om hulp worden niet beantwoord Ik wil graag dat de vier lotions vergoed worden of vier lotions krijgen en graag een korting over de kapote doos.blift uw antwoord onduidelijk dan gaat de bestelling retour. bestelnummer 1725135852.

Peggy 09-07-2022

Een klacht over het Kruidvat en een filiaal in het bijzonder is ZEER moeilijk.
Je wordt , als je bij de klantenservice er door komt , niet afdoende geholpen.
Bovendien sta je meer dan een half uur in de wacht !!
We wilden ons fotoboek ophalen bij Kruidvat Waterstraat Tiel en kregen het in eerste instantie NIET mee !!
Omdat we geen barcode hadden.
Nou...de barcode was NERGENS te zien op mijn mail.
Net als de voorgaande keren!!!
Ook de filiaalmanager had het druk om ons te woord te staan.
Een heel dikke onvoldoende voor het Kruidvat en filiaal Tiel Waterstraat in het bijzonder!!

Herma R 21-05-2022

Online bestelling geplaatst, bevesting ontvangen en afgeschreven van rekening. Nooit ontvangen. Week later gebeld en kreeg als reactie "bestelling is inderdaad nooit doorgekomen, een andere afdeling gaat hier naar kijken". Niets meer gehoord. 3 Dagen later klantenservice gebeld maar lijn werd iedere keer gewoon opgehangen. NOOIT MEER KRUIDVAT!!!

Carlin 16-05-2022

De Havaianas zijn in de aanbieding. Ik koop voor mijn man en mijzelf een paar. Duidelijk de maten aangegeven. Ik was wat huiverig, omdat ik al vaker van een aanbieding havaianas gebruik had gemaakt en ik een maat kleiner kreeg dan de bestelde maat. Maar goed vol vertrouwen 2 paar havaianas besteld. Zou het deze keer goed gaan. Wat denk je. Beide paar slippers een maat te klein! Ik ben echt zo pissig! Totaal niet betrouwbaar en dit ga ik nooit meer doen!!!!!!

Suri 13-02-2022

Algemene Kruidvat is niet een slechte winkel. Maar ze accepteren alleen maar vijf sterren beoordelingen over producten. Ze willen niet je slechte ervaring horen of zien.
Ik heb een veet minima pure creme gekocht ongeveer 3 maanden geleden. Mijn ervaring met dat product was zeer slecht, ik had ongeveer een week extreem droge huid met roode puistjes met branderig gevoel na gebruik van dit product. Dat wilde ik delen via hun website. Nee ze geaccepteerde niet hun excuus was mijn beoordeling voldoet niet aan hun voorwaarden en gevraagd weer schrijven. Ik heb tweede keer geschreven zelfde ervaring. Weet ik niet ze hebben geaccepteerd of niet , ik heb niets van hun gehoord. Daarom deel ik hier. Let op als je iets koopt omdat er zijn 5 sterren beoordelingen.
Hun werkwijze kan wel beter.

Jos 02-02-2022

24 Januari Batterijen besteld voor gehoorapparaat het is nu 2 februari en nog steeds niets ontvangen
Telefonische bereikbaarheid is verschrikkelijk slecht
3 keer geprobeerd om tel. contact te krijgen 1e 2 keer meer dan 30 min. de wacht gestaan 3e keer eindelijks na 15 min. had ik iemand aan de telefoon Kruidvat een keer nooit weer.

JJMM van den Boom 01-02-2022

In de actiefolder van vorige week stond de "Vergulde Hand" scheerzeep voor de prijs van €1,-
In alle drie de Roosendaalse vestigingen was dit product niet te koop; op geen enkele dag.
Vandaag kocht ik dit product in de vestiging Nieuwe Markt voor €2,99.
Ik heb hierover een klacht ingediend bij de klantenservice van Kruidvat en deze reageerde alleen met de opmerking
"sorry, dit artikel was niet op voorraad; ik kan u hiermee dus niet helpen".
Ik vind dit een heel mager antwoord van de klantenservice. Een product dat je niet in de vestigingen weg kunt zetten behoor je niet op te nemen in een actiekrant!

onbekende 29-01-2022

Ik heb een electrische Tandenborstel Smart Oral-B 6200W bestelt. Ik kreeg inderdaad een Oral B tandenborstel, waarvan de doos al half open is en de verpakking niet verzegeld . Bleek dat het een gebruikte tandenborstel was. Dit is heel slecht tijdens de Corona Tijd. Tandenbortsel was tevens niet gewassen. Tandpasta zat er nog op. Ik denk dat Kruitvat hiet beter op moet letten
Ik heb wel mijn geld terug gekregen, maar het is zo jammer dat kruitvat er zo mee omgaat. Tevens onverantwoord.