Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 317 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jurgen Jansen 01-10-2024

Eerst een vraag gesteld over een 2e hands objectief. Daar kreeg ik netjes antwoord op. Daarna objectief gekocht en deze werd netjes goed ingepakt en verzonden.

Bartek 30-09-2024

alweer snelle verzending, product helemaal zoals omschrijving en die omschrijving online ook heel compleet zo dat er weining twijfels zijn

J. Deenik 30-09-2024

Een klant vriendelijk winkel met veel kennis van zaken, neemt de tijd voor je .
Staat ook gelijk klaar om je een kopje koffie of thee aan te bieden.
Kom graag bij deze zaak in Losser.

Fj 29-09-2024

Fijne winkel met ruim assortiment. Vriendelijk personeel die passend advies geven.

Vincent 26-09-2024

Lens gekocht die klopt helemaal volgens de beschrijving. Hij was als 4 sterren beoordeeld.
Maar ik kan geen beschadigingen vinden. In mijn ogen is de lens dus 100 % inorde.
Lekker snel verzonden dus prima service.
Als extra plus punt is de verpakking . Hij was super goed verpakt.

Gerwin 25-09-2024

Na wikken en wegen besloten online een lens aan te schaffen, omdat ik niet voldoende budget had voor een nieuwe maar een gebruikte besteld. Na ontvangst direct proberen….. maar helaas defect!
Waarom dan een 10 voor deze review? Nou heel simpel, de wijze waarop men heeft gehandeld. Ik heb gebeld en uitgelegd wat er mis was, men gaf aan dat het heel vervelend is en ze uiteraard ieder gebruikt artikel testen, maar dat het dus ook kan gebeuren dat een artikel toch defect blijkt. Er is aangeboden te kijken naar een alternatief en te bespreken wat ik dan graag het liefste zou willen. Tijdens het gesprek is er ook al een zelfde lens op gereserveerd gezet voor het geval ik die zou willen. Prijsverschillen zouden dan uiteraard worden verrekend. Dit is dus zeer klantvriendelijk opgepakt waar veel anderen een voorbeeld aan kunnen nemen. Uiteindelijk heb ik besloten geen alternatief te nemen maar mijn geld terug te willen, ga toch maar naar een fysieke winkel om een volgende teleurstelling te voorkomen. Een ding is zeker, minder storingsgevoelige foto accesoires zal ik
hier in de toekomst zeker aanschaffen, heb 100% vertrouwen in Cameraland! Medewerker xxxx, bedankt voor jou hulp en mijn complimenten voor jou benaderingswijze.
Cameraland B.V. 26-09-2024

Beste Gerwin,

Bedankt voor je lange, eerlijke en mooie review! Ik streef ernaar om de klantervaring zo prettig mogelijk te maken. Het feit dat je met een tevreden gevoel bent geëindigd, ondanks dat je een defecte lens had ontvangen, doet me goed. Ik ben blij dat je zo tevreden bent over onze service en mijn manier van afhandelen.

Fijn om te horen dat je in de toekomst bij ons terugkomt. We zien je graag snel!

Bedankt voor je complimenten!

Met vriendelijke groeten,

Kevin.

Pieter 23-09-2024

Snelle levering van een nieuw model camera die vlak na de introductie erg schaars is. De medewerkers van Cameraland zijn vriendelijk, reageren snel op vragen en willen je echt helpen.

Ingrid 23-09-2024

Cameraland is "the place to be". Mooie website, groot aanbod en vriendelijk personeel. "Mijn" winkel voor wat betreft fotografie. Nu in het bezit van een prachtige Nikon D850, die snel en goed geleverd is. Top!

Hans van den Heuvel 21-09-2024

Het is voor mij een super pro zaak mijn dank tot het volgende object goede service en prof advies.

Rien 18-09-2024

Een deskundig advies bij het kopen van een camera maar minstens zo belangrijk de goede garantie bij een probleem met een aangeschaft product. Prima.

Alet 18-09-2024

Gezocht naar een lens ter vervanging van de lens die stuk was gegaan. Toevallig precies wat ik wilde beschikbaar. Besteld en de volgende dag al in huis. Keurig verpakt, weinig risico op stuk gaan tijdens transport.

Nico 13-09-2024

Prima uitleg en goede adviezen. Voor mij geen andere fotozaak en ik kom er al jaren.

Sebastiaan 13-09-2024

Voor mij zelf was ik nog niet bekend met Cameraland. Uiteindelijk gekozen omdat zij het product wat ik wilde in een gunstige prijs hadden.
De levering duurde wat lang, bleken de mails in mijn spambox te hangen. Na wat contact zou de leverancier te laat het product leveren en kon ik het de week erop verwachten. Hier ben ik uiteindelijk níet actief op geïnformeerd dat dat latere leveringsmoment ook nog eens werd omgezet werd in níet leveren- en totaal onbekend wanneer er wel werd geleverd.

Op basis hiervan weer contact gezocht met de klantenservice en die hielp mij enorm goed. A.d.h.v. mijn mailtje en voorgaand belletje heel snel tot een oplossing gekomen waarbij de volgende dag het pakketje in een zeer stevige doos aan kwam.

Dus de 'negatieve' ervaring kwam door de leverancier wie hun belofte niet nakwam, de enige steek die cameraland hierin liet vallen is mij niet actief informeren over het gebrek van die levering. De oplossing, prijs, product en klantenservice met verzending ben ik uiteindelijk helemaal tevreden over!

Marc13 10-09-2024

Ik was op zoek naar een speciefek (gebruikt) ouder model camerabody. Cameraland had een exemplaar beschikbaar en volgens de omschrijving zouden er wel duidelijke gebruikssporen en beschadigingen zijn maar was het een goed functionerend exemplaar. Dit in combinatie met een alleszins redelijke prijs en ook de beschikbaarheid van een batterijgrip met een vergelijkbare omschrijving heeft ervoor gezorgd dat ik deze twee items online gekocht heb (Alkmaar was wel wat erg uit de buurt voor mij...). De spullen zijn snel en goed verpakt verzonden en vandaag door mij ontvangen. Ik was aangenaam verrast. Niet omdat alles zoals verkocht ook snel en netjes geleverd was maar ook omdat de apparatuur wat mij betreft in een boven verwachting nette staat was. De zeer duidelijke en eerlijke beschrijving in de webshop heeft hiervoor gezorgd. Kortom: een uitstekende ervaring en op basis van mijn ervaring van harte aanbevolen, ook voor occasions!

Reëel aankoop/inruilbedrag 09-09-2024

Reëel inruilprijs online. Een prijs die ook geldt als ze je apparatuur in de winkel hebben bekeken. In tegenstelling tot de andere grote winkels. Je een hoge waarde geven online waar fysiek in de winkel de helft vanaf gaat. Het bedrag volgende dag op mijn rekening. Top.

Sjaak Smit 04-09-2024

De winkel heeft een uitgebreide keuze met vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel.

Henk 02-09-2024

Telefonisch contact gehad met Cameraland, omdat alle andere leveranciers een levertijd van ongeveer 5 werkdagen hadden, Cameraland beloofde volgende dag of de dag erna, het werd de volgende dag, super Cameraland.

Rob 02-09-2024

Wat lastiger te krijgen Sigma zonnekap hier gewoon op voorraad. En tegen een normale prijs ipv de hoge prijs die voor een gewoon stuk plastic wordt gevraagd.

Martin 02-09-2024

Eerste keer dat ik bij Cameraland online bestelde. Heldere informatie! Enkele dagen later ontving ik mijn lens keurig verpakt en in prima staat zoals beloofd op de site!

Ineke v W 01-09-2024

Ik had 27 augustus een screenprotector besteld voor mijn Canon R5 mark II, maar na ontvangst de volgende dag bleek dat ik (stom genoeg) de verkeerde besteld had. Ik had er eentje besteld voor een Canon 5D mark II. Op 28 augustus geretourneerd en twee dagen later stond het geld al weer op mijn rekening. Zo snel heb ik dat nog niet eerder meegemaakt.

M. Romviel 31-08-2024

Makkelijk bestellen en snelle levering.
Omschrijving had beter gemogen.
Het was niet duidelijk of er een zonnekap bij de lens zat; volgens de omschrijving wel, volgens de foto’s niet.
De foto’s hadden gelijk.

Oscar Boom 30-08-2024

Ik zocht al een tijdje naar een grote hoeklens voor mijn Sony ZV-E10 en toen kwam ik deze tegen! Betaalbaar en degelijk!
Er was veel informatie op de site over de lens en hij kwam snel binnen. Netjes!

Willem 30-08-2024

Goede prijs/ kwaliteit wordt er gehanteerd. Zowel voor verkoop als voor inkoop. Levering gebeurt zoals het behoort. Betrouwbare informatie op de website/webshop.

Robert 28-08-2024

Bought a new camera incl. equipment from Cameraland.

Super friendly and accommodating staff.
Fast delivery and all as expected.

Esther 24-08-2024

Fotorugzak gekocht . Werd vlot geholpen met goede tips .