Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1900 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jette 29-07-2024

Prima service, komen zo vlug mogelijk aan huis en houden zich aan afspraken.

Aad 29-07-2024

Electroworld Hoogendoorn doet wat ze belooft! Vakmanschap, klantvriendelijkheid en ontzorgen staan hoog in haar vaandel. We zijn uiterst tevreden over de aanschaf en montage van de electrische kookplaat en de vakkundige aanpassing van de meterkast!

Roelof 29-07-2024

Luistert naar de klant. Duidelijke uitleg en goed advies. Nette winkel en deskundig personeel.

J Noordzij 29-07-2024

Zeer snelle en vakkundige levering .
Het advies sloot ook perfect bij onze wensen .

Kees Goossens 29-07-2024

Goede service in de winkel en vaatwasser volgende dag geleverd en aangesloten

G. de Jong 29-07-2024

Super service,
Vriendelijk geholpen , en goede uitleg.
👍
Na de koop , volgende dag geleverd.

T. Stoop 29-07-2024

We hebben onlangs ons nieuwe huis ingericht met een vaatwasser, droger, wasmachine, en stofzuiger van Koos Rood. Super tevreden! De jongens waren vriendelijk en wisten precies wat we nodig hadden. In de winkel een lekker bakkie koffie gedronken. Alles werd snel en netjes geïnstalleerd. Toen ik op de dag van aflevering belde dat ik nog een turbo frituurpan nodig had, werd dit gewoon geregeld. Vette service! Lege verpakkingen werden netjes mee terug genomen. Een zorgeloze ervaring!

Bedankt!!

Onno 28-07-2024

Paar keer vriendelijk ontvangen over een probleem met onze vaatwasser. Denken met je mee en vertellen je eerst wat je eventueel zelf kunt doen. Toch een monteur laten komen . Perfect geholpen en verstand van product. Probleem opgelost. Dus zeker te vrede en een aanrader.

Wim 28-07-2024

Als na 18 jaar de koelkast mankementen gaat vertonen is de keus voor een fysieke winkel gauw gemaakt. Na wat vooronderzoek op internet en verzamelen van gegevens over de oude kast had Hoppenbrouwers de kast die ik wilde. Goed advies, snel te leveren en vakkundig geplaatst, ben er content mee

Yoana 27-07-2024

Ik ben een nieuwe klant bij Electro World en mijn eerste aankoop was een vaatwasser AEG FSE76737P . Ik kon niet meer tevreden zijn over de hele ervaring.De vaatwasser arriveerde in perfecte staat en werkt als een zonnetje. Hij is efficiënt, stil en heeft een strak ontwerp dat perfect in mijn keuken past. De prijs was zeer concurrerend, zonder verborgen kosten, en ik heb zelfs een cashback deal kunnen pakken.De website is gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te navigeren. Het vinden van het juiste product was eenvoudig dankzij de gedetailleerde beschrijvingen. Het klantenserviceteam was uiterst behulpzaam en responsief. Ik had een paar vragen voordat ik mijn aankoop deed in de fysieke winkel, en ze gaven duidelijke en snelle antwoorden en raadden zelfs een beter model vaatwasser aan.De levering was snel en probleemloos. De vaatwasser arriveerde goed verpakt en het bezorgpersoneel was beleefd en professioneel. Na mijn aankoop ontving ik follow-up e-mails om te zorgen dat alles naar wens was, wat ik zeer op prijs stelde.Al met al was mijn ervaring met Electro World uitstekend, en ik raad hen ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar kwaliteits elektronica. Ik zal hier zeker weer winkelen!

Wim van den Broek Boekel 27-07-2024

Snelle levering goede afspraken, product naar wens. Reeds ander aankopen hier gedaan naar tevredenheid.

Hans B 27-07-2024

Technische veranderingen gaan snel. Ook al denk je de juiste selectie voor een product gemaakt te hebben, een 'second opinion' is veelal gewenst. Bij Electro World de Groot hebben wij ervaren dat vriendelijkheid, klantgerichtheid en deskundigheid ruim aanwezig zijn. Koudwatervrees om zelf apparatuur te installeren, niet nodig. De installatieservice is stipt conform de afspraak uitgevoerd. Voor herhaling vatbaar. Wij zijn tevreden over de wijze waarop alles is uitgevoerd.

Bert Groeneveld 27-07-2024

Heerlijk in ons eigen Dorp gevestigd, goed bereikbaar met voldoende parkeerplaats. Goede prijs kwaliteit verhouding en een ruim aanbod in de winkel aanwezig. Maar heel erg fijn is hun eigen personeel en monteurs die vakkundig en flexibel zijn. Met veel door ons gekochte producten alleen maar hele goede ervaringen gehad, en dus zeer tevreden.

Willy van Dorst 27-07-2024

Verkoper prees een stofzuiger aan die niet meer te leveren was. Alternatief voldoet ook prima

Peter Roozenburg 27-07-2024

voor het eerst in de winkel, geweldige service. Er wordt tijd voor je genomen. Deze winkel is ons aangeraden door onze buren die ook zeer tevreden zijn

Bob 27-07-2024

Overzichtelijke website van Electro World met het te leveren assortiment, informatie over de aanwezige voorraad, eventueel op te vragen bij de betreffende winkel. Snelle levering en deskundige installatie, kortom prettig gewinkeld.

Dik Paüw 27-07-2024

Prima afhandeling van de klacht, goede service, hartelijk dank voor de snelle actie

Cristel Beek 27-07-2024

Probleem met de deur van de wasmachine. Je wordt aan de telefoon al zeer vriendelijk geholpen. Twee dagen later komt er een vrolijke monteur langs die de deur weer open kreeg en het op een manier achterliet dat we in ieder geval konden wassen. Twee dagen later stond hij er weer met een nieuwe deur voor de wasmachine. Met pin betalen en klaar. Top!

Henk 26-07-2024

Goede informatie, goede service en een snelle levering. Kortom, een leuke zaak waar je als klant gehoord wordt.

Jeanne 26-07-2024

Voor mij is online shopping prettiger gezien ik door lichamelijke klachten beperkt mobiel bent.
Hoe ik bij Electro World Brilman was dat mijn vorige machine storing had dus ging ik online opzoek naar een monteur en koos een van Brinkman.
Heb gebeld, situatie uitgelegd en afspraak gemaakt voor een monteur.
Hij kwam langs, keek naar mijn machine en gaf mij een open en eerlijk advies waarna ik besloot een nieuwe wasmachine te kopen bij Brilman.
Service was uitstekend, goede advies gekregen om een nieuwe aan te schaffen want mijn oude is niet meer te repareren, heeft zijn tijd gehad.
Ik heb dan online een gekozen, gekocht en die is inmiddels bezorgd en in gebruik.
Wasmachine wast perfect, geluidloos en ik ben dik tevreden ermee.

Jetty Lagerwaard 26-07-2024

Een hele plezierige winkel waar je heel goed en vriendelijk geholpen wordt en waar je op je gemak kunt rondkijken.
Als er iets is wat je niet begrijpt gaan ze het voor je opzoeken. En de levering van je aankoop gaat ook heel snel. Alle lof!

Terry 25-07-2024

De winkel is bij mij om de hoek. Heeft een ruime assortiment. Erg klantvriendelijk. Je wordt goed en deskundig geholpen.

Mevr. A. Straathof-van der Meer 25-07-2024

Er is een goed produkt voorgesteld samen met een goede offerte en de plaatsing van het produkt is zeer korrekt verlopen.

Nick 25-07-2024

Goede uitleg in de winkel. Snel geregeld en geplaatst.
Netjes werk geleverd

Bv’W 25-07-2024

Alles m.b.t. de aankoop klopte prima.
1. Goede uitleg over de aankoop;
2. Prima prijs;
3. Prima leveringen;
4. Prima uitleg over de werking van de aankoop.