Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marthijn 16-07-2024

Groot assortiment en hele goede service . Zeer tevreden over de diverse keukenapparatuur.

Gerard De Best 16-07-2024

Kundig en vriendelijk personeel; nemen voldoende tijd om je het eea uit te leggen

Eva 15-07-2024

Witgoed kopen we het liefste lokaal: advies en service, lekker dichtbij! Bunschoten heeft ons weer perfect geholpen!

Ingrid 15-07-2024

Wij hebben voor deze winkel gekozen, omdat het in de buurt was en de beoordelingen prima waren. Zijn zeer vriendelijk geholpen, zij hebben ons goede adviezen gegeven. Hier is de klant nog koning. We zijn blij met de mooie grote koelkast van Liebherr, vaatwasser van AEG, oven van Bosch en inductieplaat van Atag. Goede en vertrouwde merken. De heer Pol heeft alles keurig ingebouwd en aangesloten. Wij zullen hier zeker weer naar toe gaan als we weer wat nodig.

Paul 15-07-2024

Van oudsher de beste, vriendelijkste, meer volledige en meest deskundige Electro World zaak.

Brilman Losser. 15-07-2024

Vriendelijke ontvangst.
Goede uitleg over de wasmachine droger die we willen aanschaffen.
De gekochte artikelen zeer snel geleverd en vakkundig geinstalleerd.

Jan uit 's-Gravenpolder 15-07-2024

Lokale fysieke winkel, fijn geholpen in de winkel en ook later bij de bezorging en installatie van de wasmachine, snelle levering, eigen bezorg/service dienst.

ja 15-07-2024

Vriendelijk,technisch personeel . Goeie serve en Een aankoop in deze winkel is altijd verantwoord

Hans 15-07-2024

Zeer prettig en deskundig te woord gestaan. Levering was ook correct! Dit zijn geen vijfenzeventig karakters maar meer kan ik terzake niet verklaren!!

Rob Pin 15-07-2024

De moeite welke genomen werd door de adviseur is keurig te noemen daar ik toch specifieke vragen stelde ging hij bellen om antwoorden te krijgen dat noem ik de moeite nemen om een echt klant gevoel te geven .
Tevens het terugkoppelen naar de ons betreffende handelingen die nog moesten worden gedaan werden netjes uitgevoerd op een correcte wijze.
De site is prima echter voor specifieke vragen ga je naar de winkel voor een goed advies.

Will Post 14-07-2024

Levering volgens afspraak. Nieuw apparaat prima geïnstalleerd en oude, defecte apparaat mee teruggenomen. Medewerkers waren vakkundig en vriendelijk.

Jacques 14-07-2024

Goed advies, snelle levering ondanks aanpassingen die gedaan moesten worden.

Ger 14-07-2024

Mooie winkel met personeel die weten waar ze het over hebben, snelle levering, klantvriendelijk en een goede service.
Zeker een aanrader om te kopen.

Smulders 14-07-2024

Goed geholpen en zeer klantvriendelijk!
Super blij met de nieuwe vaatwasser!

Ada Hogervorst-Castelijns. 14-07-2024

op de eerste plaats geweldig telefonisch te woord gestaan, door Hr.Smelter. die heel vertrouwelijk overkwam en mij van advies diende voor een nieuwe T.V. aangezien mijn vorige, het na 15 jaar had begeven.gelukkig stond ik nog in hun bestand .Nu wilde ik een groter beeld, even heen en weer gesproken kwamen we tot een besluit. Donderdag 11 juli is mijn T.V. tot volle tevredenheid geplaats, afgesteld e.d. dus klaar voor gebruik .met dank aan de installateur. 100% service .hartelijk dank Ada Hogervorst - Castelijns.

Annemiek 13-07-2024

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel bij Electroworld Barendrecht. Zowel in de winkel als bij de installateur. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe vaatwasser.

Sjef Ramakers 13-07-2024

Zeer deskundige uitleg die op kwaliteit rust en niet op opgedrongen verkoop. Goede service ook na de koop. Luisterend oor en vriendelijke omgang. Chapeau.
Zeer zeker een bezoek waard.
Sjef Ramakers Wijlre.

miriam v G 13-07-2024

prima winkel je kan er alles kopen op gebied van elektronica en vriendelijk personeel

Adri 13-07-2024

prima service bij koop en bij bezorging. Goed advies en vriendelijke mensen

Henk 13-07-2024

ElectroWorld is mijn favoriete winkel voor apparatuur. Ik krijg goede advies bij de aankoop van audio-apparatuur, witgoed, tandenborstels en noem maar op. Het personeel is vakkundig en vriendelijk, niet alleen in de winkel maar ook bij de service aan huis, De prijzen zijn reëel.

Joost 13-07-2024

Prima service en installatie, duidelijke uitleg mbt de wasmachine. Erg tevreden 👍🏻👍🏻

Betsy 13-07-2024

Vriendelijk zowel in winkel als thuis bij installeren, goede service, denken mee, namen zelfs een hele oude zware tv mee retour. Heel vertrouwd adres voor al mijn elektrische apparatuur.

Van Bremen 12-07-2024

Top winkel, met goede adviezen. Niets was te veel en op elke vraag een antwoord. 👍🏻👍🏻

Rien T 12-07-2024

Zeer goed geholpen in de winkel namen ruimschoots de tijd om ons uit te leggen over alles omtrent de koel-vriescombinatie.
Vriendelijk en deskundig weten waar ze over praten.
Keurig op de afgesproken tijd wij zijn zeer tevreden.

Pierre 12-07-2024

Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Prima service en alles snel geregeld.