Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel De Caluwé 26-06-2024

Voorheen regelmatig aankopen gedaan vanwege de klantvriendelijkheid en service en dat is nog steeds aanwezig heb ik ervaren

Harry Braam 26-06-2024

Goed advies in de winkel.
Levertijd volgens afspraak.
Handige monteur, zowel ophangen als installeren verliep zeer vlot.

Thorsten 26-06-2024

Alles klopt hier, prijs, vriendelijkheid, assortiment etc. En zelf geholpen met cash back te regelen TOP

Hans Beekuizen 25-06-2024

Op de huidige manier doorgaan. Mooie winkel. Fijne mensen. Prima uitleg. En het grote voordeel, dat je oude elektrische apparaten kan inleveren voor recycling.

electro world 25-06-2024

Vriendelijke service en snelle levering. Na bezoek winkel kon ik 2uur later al genieten van mijn nieuwe TV (aangesloten en geprogrammeerd).

Arthur 25-06-2024

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Bij Stadhouder wordt je altijd goed geholpen.

Sandra 24-06-2024

Ze zijn in de winkel in Baarn altijd bijzonder vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Ik betaal liever wat meer voor de betrouwbare info en de service v Baarn dan dat ik een product goedkoper op internet bestel.

.......avd 24-06-2024

Keurige uitleg en snelle levering, en de volgende dag op afgesproken tijd keurige installatie

Jan 24-06-2024

De levering was precies volgens afspraak de monteur was heel hulpvaardig we kopen hier zeker weer en zijn blij dat we voor deze winkel hebben gekozen

Karsten 24-06-2024

Brenkman Culemborg heeft mijn verwachtingen volledig overtroffen. Hun uitstekende advies, vriendelijke benadering en aantrekkelijke prijzen maken hen een uitblinker in de lokale retail. Het personeel is altijd bereid om mee te denken en biedt eerlijke, praktische oplossingen die perfect aansluiten bij mijn wensen en budget.

De vriendelijkheid van het personeel zorgt ervoor dat elke bezoek een plezierige ervaring is. Ze nemen de tijd om naar je te luisteren en bieden persoonlijke service die je zelden elders vindt. Dit gecombineerd met hun scherpe prijzen, maakt dat ik altijd met een tevreden gevoel de deur uitga.

Ik kan iedereen aanraden om lokaal te blijven kopen en Brenkman Culemborg te bezoeken. Ze zetten zich echt in voor hun klanten. Het is een ware aanwinst om zo'n betrouwbare en klantgerichte winkel in onze stad te hebben.

Mark 24-06-2024

Super geholpen bij de keuze. Uiteindelijk een levertijd van een dag dus snelle levering.en voldoet aan de wensen die we hadden aan gegeven.

Rob 24-06-2024

De shop staat in mijn dorp,dus vond ik het goed om daar te kopen. Vriendelijk personeel, goed geholpen.
De levering was op tijd en de afspraak moet komen plaatsen was ook in orde. Netjes gewerkt.

Fam pothoven Winkel Leusderweg Amersfoort 24-06-2024

Als eerst onze complimenten voor de winkel,was super netjes ingericht de verkoper was echt vriendelijk hij nam alle tijd voor ons gaf goede en eerlijke uit leg over de wasmachines en drogers we zijn dan ook zeer dankbaar en blij met de Boch wasmachine en de bosch droger echt een top verkoper. Ook de bezorging ging super ze waren er op de afgesproken tijd en alls is perfect aan gesloten
Het werkt allemaal prima bedankt voor de uit leg we hebben nu de perfecte was en droog machines met vriendelijke groeten fam pothoven

Wilma 24-06-2024

Wat een fijne winkel is dit! En zeker het personeel, geweldig. Prima service, duidelijke uitleg. Ik ben zeer enthousiast en zal deze winkel zeker vaker bezoeken als ik nieuwe apparatuur nodig heb.

A.A. van Wingerden 24-06-2024

Goede product informatie in de winkel gehad van vriendelijk en behulpzaam personeel

Michel Smit 24-06-2024

Medewerkers zijn zeer hulpvaardig en zorgden voor snelle levertijd. Jammer dat ze de voordelen die Miele biedt, zoals half jaar gratis wasmiddel bij aankoop machine niet erbij vertellen.

Saskia 24-06-2024

Altijd snelle en vriendelijke service, denken met je mee, gewoon een TOP-Team!!!!

Rutger 24-06-2024

Zeer goede service, alles netjes volgens afspraak geleverd en gemonteerd.
Vriendelijk en ook zeer behulpzaam personeel. Zeker een aanrader om hier producten aan te schaffen.

Henk 23-06-2024

Snelle levering binnen één dag. Jammer dat men niet op de hoogte was van de cashback actie. Scheelt toch 100 euro. Wat hulp bij het effectueren van deze actie is ook dringend gewenst; de importeur lijkt er alles aan te doen om zo min mogelijk cashback te hoeven uitkeren. Jammer!

Stephan 23-06-2024

Vaatwasser gekocht.
Goed advies. Product geleverd volgens afspraak.
Er was een klein foutje gemaakt bij de installatie. Na 1 telefoontje is dit direct prima hersteld.

tevreden klant 23-06-2024

Ze hebben de TV van amper 3 jaar, wel uit de garantie, kunnen repareren voor een billijk bedrag!

Jh Kip 23-06-2024

Zeer kundig en vriendelijke mensen , goede text en uitleg, goed geholpen met apps erop zetten dus chappo voor deze mensen.

Fam J Löhr 23-06-2024

We worden hier altijd goed persoonlijk geholpen
Goed eerlijk advies
We zijn hier geen nummer maar een persoon 👍👍

Monique en Willem 23-06-2024

Nou wij zijn eigenlijk altijd tevreden over jullie service, montage van het witgoed en de monteurs die aan huis komen. Er wordt netjes gewerkt, oude apparaten netjes meegenomen en prettig in de omgang. Super.

Josh 23-06-2024

Nette winkel en goede communicatie en service, je wordt goed geholpen en je krijgt tevens goede uitleg over het product. Ook de bezorgers zijn vriendelijk en leveren hun werk goed af.