Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2366 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Femke 23-06-2024

Goed en eerlijk advies. Snelle levering zoals beloofd. Persoonlijke service.

Winfried 23-06-2024

Philips televisie gekocht. Niet via een website, maar vanwege gunfactor bij de lokale Electroworld middenstander. Op de website staat "Binnen 1 tot 2 werkdagen in huis". In de winkel wordt gecontroleerd of er centraal voldoende voorraad is, en die voorrad was er. Dus alles lijkt op orde. Helaas zit er in de logistiek van deze organisatie echter iets helemaal verkeerd. Hoewel op vrijdagochtend (09:30 uur) dus een levertijd van 2 werkdagen was besproken, kon men mij op de volgende woensdag (dus na 3 werkdagen) helemaal niets vertellen over de status van de levering. Het kwam niet verder dan dat men 'hoopte' dat er later in de week geleverd zou worden, want dat was wat men vanuit de logistiek blijkbaar te horen had gekregen. In een professioneel bedrijf weet men precies aan te geven wat de status van een uit te leveren order is. Onbestaanbaar dat je door Electroworld simpel met een kluitje het riet in wordt gestuurd. En als je daar dan heel duidelijk je verontwaardiging over uitspreekt, vindt de mevrouw van Electroworld dat je niet aardig bent en wordt daar boos over. Best wel een nare ervaring dus alles bij elkaar. Uiteindelijk de televisie die donderdag wel geleverd gekregen. Televisie is prima op orde.

Kroes 23-06-2024

Leuke deal kunnen maken met de plaatselijke shop. Ja ja, gewoon echt de winkel in gelopen. Levering op 2e dag na aankoop, prima geregeld allemaal.

M.Blom 23-06-2024

Ik woon nu 50 jaar in Katwijk en heb bijna alles bij Peursum gekocht. Service is uitstekend. Kennis en de keuze zijn groot. Erg aardig personeel en terzake kundig.

Mv. A. Looije-Speksnijder 23-06-2024

Goed verzorgende nette winkel, duidelijk en leuk personeel.
Geduldig om alles uit te leggen.
Via Google deze winkel gevonden omdat ik een monteur zocht voor de wasmachine, ook een vriendelijke monteur.
Zal deze zaak bij iedereen aan bevelen.

Rob Zwiers 23-06-2024

Deskundig en betrouwbaar advies. Overzichtelijke winkel en snelle levering.

Gerrit Blijleven 23-06-2024

Aardige mensen nemen de tijd voor je. Beslist geen aandrang tot de keuze van het product en lekkere koffie. zeker een reden om bij een volgende aankoop terug te komen.

Wil 23-06-2024

hij is misschien iets duurder als bij een ander maar dat vindt ik niet ik zo erg de service is belangrijker je hoeft maar te bellen en ze komen het voor je oplossen

Kaatje Grasland 22-06-2024

Jammer dat de betreffende TV die ik op internet had uitgezocht niet aanwezig was in de winkel. Toch goede uitleg in de winkel gekregen en derhalve besloten deze aldaar te kopen. De TV werd al binnen 2 dagen geleverd en geïnstalleerd! De KPN afstandsbediening werd gekoppeld aan de nieuwe TV en werkt weer precies hetzelfde als de vorige TV aansluiting. De uitleg over het gebruik van de originele afstandsbediening van de nieuwe TV werd echter vergeten. Dat vind ik achteraf jammer maar de jeugd staat daar misschien niet zo bij stil. De oude TV werd netjes meegenomen.
Ik heb de TV bij deze winkel gekocht vanwege de hoge reviews, en een eigen service/reparatie afdeling. Vriendelijke behulpzame medewerkers!

Jos Brekelmans 22-06-2024

Altijd een vriendelijke medewerker die alle tijd voor je heeft en een uitgebreide uitleg geeft.

Wies 22-06-2024

Het is een fijne winkel. Goede sfeer. Je wordt heel goed geholpen. En het advies is duidelijk. Wij zijn dik tevreden .

Ruud 22-06-2024

Keurig nagekomen afspraak voor de beoordeling van een mogelijk defect aan onze wasmachine. Bleek geen defect maar een gebruikersfout. Keurige, beleefde en rustige uitleg gekregen. Als we wel een nieuwe wasmachine nodig hebben, dan weten we te vinden.

Leen Jansen 22-06-2024

Goede uitleg van mijn product-keuze. Een moeilijke keuze uit de vele soorten wasmachine's.

René van Dorst 21-06-2024

Een goede uitleg op een vriendelijke wijze. Er wordt tijd vrijgemaakt om je te woord te staan.

Ph. Linders 21-06-2024

Ik kreeg voldoende informatie voor aankoop van de vaatwasser en werd op een vriendelijke manier te woord gestaan. Snelle levering en plaatsing van de vaatwasser. Alles volgens planning en afspraak afgehandeld. Zeer tevreden.

Bert 21-06-2024

Had veel goeds over Bas Baake gehoord, daarom bijhun een Miele wasmachine gekocht.
Is netjes op de afgesproken dag bezorgd en naar de 1e etage gebracht. Oude machine heeft men wee meegenomen.
Zeer vriendelijke mensen, zeer tevreden.

Conny 21-06-2024

Ik ben goed geïnformeerd. Erg fijn geholpen en ik had mijn droger snel in huis.

Raymond van Rijnsoever 21-06-2024

Goede voorlichting bij aankoop, goede service bij levering, nadrukkelijk aanbod altijd mogen bellen bij vragen.

JHN52 21-06-2024

Vriendelijk en snel geholpen in deze mooie winkel. Hebben er even rond gekeken en zullen er zeker terugkomen indien we iets zoeken in die richting. We werden netjes gebeld voor een bezorg afspraak. Het tijdsvak was ook prettig (tussen 12.00 en 15.00 uur) en de bezorging verliep keurig. Heel positieve ervaring.

Marion van den Blik 21-06-2024

Stadhouder is al jaren mijn vaste leverancier voor alles. Zij adviseren je precies naar je wensen en de service is fantastisch. Ook voor reparaties aan witgoed worden altijd snel en adequaat verricht. Ik kan hen iedereen aanbevelen,

Fam. van Kooten 21-06-2024

Electroworld Barneveld is een fijne zaak waar ze ook over een goede vakkennis beschikken. Je wordt er op een uiterst prettige manier geholpen. Daarom hebben we een weloverwogen besluit kunnen nemen over de aanschaf van onze nieuwe droger en fornuis.

C. POUW 21-06-2024

Mooie winkel in de buurt
Vriendelijke medewerkers met kennis van zaken
Goede service

Ria Steendijk 21-06-2024

Vakkundig en vriendelijk personeel. Goed advies.
Ook over aflevering en installeren zeer tevreden.

Wouter 21-06-2024

Wij kiezen altijd voor deze winkel omdat het dichtbij is, maar boven al om de uitstekende service! Wij zijn al haast 40 jaar klant bij radio van Dijk en dat blijft zo want wij zijn zeer tevreden.

21-6-2024 21-06-2024

Ik werd telefonisch goed geholpen, er werd meegedacht en de afspraken die gemaakt werden waren duidelijk en werden nagekomen.