Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1900 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dhr. Quaden 14-06-2023

De ventilator van Rowenta is een goede ventilator die zeer stil werkt. Hij is dus ook op de slaapkamer te gebruiken. Dhr. X had hem al gebruiksklaar gemaakt en dat vond ik zeer prettig. Ik ben dan ook zeer te vrede met de aankoop

Chris Petersen 14-06-2023

Super service, snelle reacties. Voorstel om product thuis te brengen. Heel tevreden!

Caroline 14-06-2023

Vriendelijk en beleefd! Eerlijk en goede service.
Verder geen op- of aanmerkingen. Snelle levering etc.

Martie 14-06-2023

Gewoon vriendelijk personeel en dat vind ik erg belangrijk en ze staan voor je klaar.

jo 14-06-2023

prima vriendelijke service
zeer snel geleverd
medewerkster hielp mee het pakket in de auto te zetten zeer vriendelijk

AAJM Boosten 14-06-2023

Zeer vriendelijk en kundig personeel
Alleen de levering had iets eerder gekunt vandaar een 9 inplaats van een 10

Avanriel 14-06-2023

Zeer behulpzaam bij in/uitladen
Goede prijs voor reparatie
Erg vriendelijk personeel

SA zijlstra 14-06-2023

Ik kom al jaren bij deze winkel. Deskundigheid op een hoog niveau. Het zelfde geldt voor de service

Ton van Alten 13-06-2023

Hele fijne sfeer,vakkundig en gezellig personeel,nemen altijd uitgebreid de tijd,om uit te leggen,en te demonstreren.Vlotte levering van apparatuur.

Berry 13-06-2023

Wasmachine was zondag avond stuk gegaan.
Maandag morgen stond er al een nieuwe.

Goede en snelle service.
Het team Thijssen Bedankt

Jan 13-06-2023

Degene die de plaatsing en aansluiting van de droger verzorgden leverden een prima presentatie.

Lennie 13-06-2023

In de winkel bijzonder vriendelijk geholpen, levering en aansluiting keurig op tijd en vakkundig gedaan.

passe 13-06-2023

ik ben prettig geholpen in de winkel en een vlotte levering, keurig alles op zijn plaats gezet en de oude apparaten werden weer meegenomen, toppie!

Gerard 13-06-2023

Ik ben prima geholpen, heb een goed advies ontvangen en de service was ook goed.

Ton Brouns 13-06-2023

Zeer vriendelijke bediening van de eigenaar.
Levering correct volgens afspraak.Top

Joost 12-06-2023

Prima geholpen in winkel, goede uitleg, snelle installatie van wasmachine bij aflevering.

Marjolijn Keur 12-06-2023

Goede productinformatie gekregen in de winkel en snelle levering. Top service, wasmachine en droger hebben ze netjes aangesloten en de volgende dag kwamen ze terug om uitleg te geven! Super bij met de nieuwe spullen.

Karin Zegwaard 12-06-2023

3 apparaten aangeschaft.
Thuis bezorgd en geïnstalleerd.
Vakkundig personeel.
Goed advies ontvangen.

Henk 12-06-2023

Hulpvaardig, deskundig en vriendelijk. Prima geholpen en volgens afspraak afgeleverd.

Robin 12-06-2023

De prijzen liggen wat hoger dan grotere bulk- en webwinkels maar de service en kunde van Electro World Hamer is ongekend hoog. Goed geadviseerd en reparatie uitstekend uitgevoerd.

Marc 12-06-2023

Het is altijd fijn om bij Electroworld van Gils te winkelen. Je wordt er prettig en eerlijk geholpen. Garantie en service staan in een hoog vaandel.

Marinus F. 12-06-2023

Zeer correct te woord gestaan. Duidelijke uitleg verschillen in tv's. Zeker niet opdringerig. Goede afspraak over aflevering.

E. Top 12-06-2023

Kennis van zaken, eerlijk advies. Niet gaan voor de duurste maar praktisch.

Lammert 11-06-2023

Van te voren gebeld of men een zwarte Senseo Swich in voorraad had. Hier werd positief op geantwoord en wij hebben afgesproken dat we hem meteen kwamen ophalen. Bij controle aan de kassa (verpakking was beschadigd) werd al gauw duidelijk dat het hier om een beschadigd demo model ging. Dit was uiteraard niet onze wens na controle op het internet werd ons verteld dat het apparaat ook niet meer leverbaar was . Uiteindelijk wat korting gekregen en het apparaat toch maar gekocht . Maar we wilden graag een nieuwe !!!! Dus absoluut niet tevreden over deze gang van zaken !!!’

Jan Bens 11-06-2023

Goed product, correcte aflevering, vriendelijk personeel
Afspraken nagekomen