Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1900 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A.J.van Galen 01-06-2024

Het was voor het eerst dat we bij Sjabbens een artikel hebben gekocht. Er werd door een werknemer alle tijd genomen om het te kopen artikel te kiezen. Daarna werd een afspraak gemaakt om te installeren en werd precies op de afgesproken datum en tijd het artikel geinstalleerd. Onze ervaring een hele prettige zaak om iets aan te schaffen.

Jan Leenders 01-06-2024

Prettig in de winkel geholpen en keurig netjes thuis gebracht en geplaatst.

Ligtvoet 01-06-2024

Wij zijn zeer tevreden hoe we telefonisch en in de winkel zijn geholpen . Erg vriendelijk!

H.de Brabander 31-05-2024

Wij zijn op een prettige manier geholpen en hebben ook een goede uitleg gekregen over het te kopen product. In de winkel is een ruim assortiment van artikelen te koop.

Jan Bolland 31-05-2024

Mag er graag winkelen in de loop der jaren heb ik al mijn producten gekocht bij electro world goede zaak en zeer klantvriendelijk en inductieve werkt prima

Hilda Bronzi Meeuwesen 31-05-2024

Altijd goed en vriendelijk geholpen met goede uitleg. Men heeft/ neemt tijd voor de klant ongeacht wat de aankoop is.

Ton Vlaminckx 31-05-2024

Erg fijne zaak! Uitermate klantvriendelijk en zeer deskundig! Tevens kun je , indien nodig, rekenen op service achteraf!

Touria 31-05-2024

Alles ging heel soepel, en heel snel, er werd netjes van te voren gebeld en aangegeven wanneer het bezorgd kon worden, heb daarna gebeld en gevraagd om hulp bij h?de programma van de vaatwasser, de man aan de telefoon was heel aardig en legde uit wat ik moest doen.
Hij boodt zelfs aan om iemand te sturen, toen gaf ik als tip of het een idee was om het via WhatsApp kan,video bellen, en toen zei de man dat is een goed idee, voor in de toekomst,nou ben helemaal blij met mijn vaatwasser, dank jullie wel!!!

Hassenpflug 31-05-2024

Een zorgvuldige, snelle en persoonlijke service! De collega's zetten zich allemaal goed in voor het beste resultaat en denken graag mee.

J.W.Franken 31-05-2024

De klantvriendelijkheid en in mijn ogen de kennis in een winkel die warmte uitstraalt, met gemotiveerde mensen

Gerrit Dekker 31-05-2024

In de winkel keurig geholpen, goede uitleg en de bezorging en aansluiting van de was machine werd super verzorgd.
Deze winkel is een aanbeveling voor andere mensen, we gaan voor een volgende aankoop weer terug naar deze winkel.

Marianne 31-05-2024

Heb daar al eerder gekocht. Prima service. Vriendelijke behulpzame medewerkster.

zeker. !!! 31-05-2024

Heel erg meegedacht voor oplossing probleem vaatwasser. Na 2 jaar oude vaatwasser opeens wateroverlast en program was niet te stoppen. Machine gaf code 31 aan. Dwz een vakman erbijhalen.
Niet direct een oplossing gevonden. Waarschijnlijk een lepeltje in de weg gezeten. Alles nagekeken en de vaatwasser doet het weer. |Afspraak is dat we misschien een rubber kunnen vervangen. Maar afwachten of de klacht weer komt.

Goed geholpen en super advies. 31-05-2024

Top winkel. Verkoper Ernst had me de vele mogelijkheden van inbouw vaatwasers uitgelegd en een degelijk advies uitgebracht.
Na de aankoop hebben de monteurs hun uiterste best gedaan om de vaatwasser in te bouwen en met succes. Bedankt hiervoor.

LLBtje 30-05-2024

Ondanks alle grootverkopers als Mediamarkt en dergelijke, komen we decennialang bijna alleen bij Elektroworld Vogel en de aankoop van de afgelopen week bewijst weer eens waarom. Telefonisch besteld en gevraagd of het door een monteur geplaatst kon worden en twee werkdagen later was het allemaal gebeurd. En dan ook nog eens pas weggaan als de monteur getest heeft of het naarr behoren werkt.

Ingrid 30-05-2024

Nieuwe Etna Combi magnetron aangeschaft. Deskundig , goed en snel geholpen 👍
Tevens keurig geplaatst en de oude afgevoerd.

Robbert 30-05-2024

De wasmachine geplaatst. De droger is eerst van de oude wachmachine afgehaald en daarna de nieuwe aangesloten. Zelf ben ik niet zo handig. Maar dat hebben de monteurs netjes voor mij geregeld.

Pluimer 30-05-2024

Hele fijne winkel. Je wordt er goed en vriendelijk geholpen en nemen ruim de tijd voor je.

GJM.Broejhuizen 27-05-2024

M Prma advies en service alsmede aflevering en installatie.zijn al jaren zeer tevreden klant!!

Dirk Boumeester 26-05-2024

Zeer vriendelijke medewerkers.
Duidelijke informatie en advies.
Snelle en prettige service.
Bereikbaar bij vragen. Goede hulp.

Rene Van der voet 26-05-2024

Service en klantvriendelijkheid van het personeel staat bij mij hoog in het vaandel en dat krijg je hier

Hotel willemstad 26-05-2024

Met spoed een koel/vries combinatie besteld bij Electroworld Hoppenbrouwers in Etten-Leur, de zelfde dag nog geleverd. Eigenaar Mario en de manager John bedankt voor de snelle service.

Mevrouw.Keuben Stryczek 26-05-2024

Ben prettig en goed geholpen .
Ben erg tevreden met wasmachine en stof zuiger.

R. Toxopeus 26-05-2024

Uw medewerker Puyan is een topper , hij heeft uiteindelijk de installatie verzorgd

reitsma 25-05-2024

prima reparatie uitgevoerd op onze vaatwasser. Vooraf prijsopgave voor arbeidsloon en onderdeel.