Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1900 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lizette van Gaalen 11-07-2024

Voor de storing aan onze vaatwasser kwam een hele kundige en vriendelijke man langs. Binnen het uur kon de vaatwasser weer aan!

Wybe Anema 11-07-2024

Uitstekende voorlichting en service.
Bedrijf bestaat al lange tijd en biedt continuïteit.
Betrouwbaar.

Wybe Anema 11-07-2024

Uitstekende voorlichting en service.
Bedrijf bestaat al lange tijd en biedt continuïteit.
Betrouwbaar.

G en B 11-07-2024

Fijne winkel goed advies en service en dat terwijl de wasmachine door de gemeente wordt betaald

Paula van den Bogaard 11-07-2024

Het is een hele overzichtelijke winkel met vriendelijke medewerkers die klantenservice hoog in het vaandel hebben staan. Ik kwam voor een wasmachine, droger en vrieskast en ben heel prettig geholpen. Duidelijke uitleg over de apparaten. Meteen een afspraak voor levering gemaakt en ook dat ging prima.
Als ik weer iets nodig heb ga ik zeker weer naar Elektro World Schoonderbeek

B. Sonder 11-07-2024

snelle levering, woensdag gekocht en zaterdag geleverd en geïnstalleerd.
Apparaat werkt perfect.

Han 11-07-2024

Erg fijne winkel. Deskundig personeel en vriendelijk.
Aanbod is goed.
Goede service als er iets aan de hand is.

Daphne 11-07-2024

Heel goed geholpen , zijn zelfs eerst langsgekomen en is ook door ze geplaatst Als ik het zelf had besteld was het fout gegaan daar ik zat met een vloer die hoger gelegd was ( door de vorige bewoners) en ik nu een kleinere machine moest maar dat moest kloppen met mijn keukenkast deur . Zeer tevreden

Marco en Ineke van Nispen 11-07-2024

geweldig er zijn geen andere woorden voor deze service
zodra je belt zijn ze er ook en meestal zoals ook bij ons dezelfde dag

R. Mirande 11-07-2024

Ouderwetse service krijg je alleen lokaal bij Electro World Bunschoten. Fijne mensen, dus nooit naar de grote concurrent.

Stan Leistra 10-07-2024

Dit is de enige elektronicawinkel in Nijmegen waar je heen moet. Kundig, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel in de winkel.

De levering en installatie aan huis is van e n ongekende kwaliteit en klantgerichtheid.

Iedereen in en rondom Nijmegen gun ik de ervaring van Grootaarts.

Coen Muijrers 10-07-2024

Na aanschaf van de wasmachine werd deze binnen enkele dagen geleverd. De oude machine werd netjes van zolder gehaald en de nieuwe weer geplaatst. Omtrent de nieuwe wasmachine werd ruim uitleg gegeven hoe het apparaat te gebruiken conform de nieuwe standaarden.

Timo Jansen 09-07-2024

Goed advies en service die de verwachtingen overtreft. Dan weet je weer waarom je beter lokaal dan online kan kopen. .

J.H.B. 09-07-2024

Al jaren een prima website en snelle levering. Zelfs waren nu de gekochte artikelen goedkoper dan bij welke andere aanbieder dan ook !

Roberto Buijs 09-07-2024

Goede service en scherpe prijzen. Ze nemen alles uit handen, installatie, bezorgen en maken zelf de afspraken met onze klant

M 09-07-2024

Klantvriendelijk, goeie uitleg over producten en adviezen. Super geholpen we komen zeker terug!

Tevreden klant 09-07-2024

De winkel levert kwaliteit zowel bij het artikel zelf (in dit geval een afzuigkap) als ook bij de installatie.
De website is overzichtelijk.

Rijnko 09-07-2024

Zag een passende luchtontvochtiger op de website van Hamer en ben gelijk naar de winkel gegaan. Werd vriendelijk en hulpvaardig geholpen en het apparaat werd direct besteld bij de groothandel. Een dag later kon ik hem al ophalen. Het blijkt een degelijk en prima werkend apparaat te zijn. Heb er al een tweede bij besteld. Dus een goede ervaring met deze zaak.

Fam.Tiepel 09-07-2024

Altijd vriendelijk en behulpzaam.
Weten en vertellen veel over hun producten.
Zeer klantvriendelijk!

Ook met problemen wordt er altijd meegedacht.
Ik ben dan ook al jaren klant bij Electro World Bakker in Stadskanaal.
Omdat ik weet dat zowel het product als de service uitsluitend is.

John Dijkstra 08-07-2024

Goed advies gekregen voor een elektrische kookplaat.
Deze is netjes geïnstalleerd, inclusief de 3 fase aansluiting in de meterkast.

Matthijs Soek 08-07-2024

Prima informatie, prettige ontvangst, installatie uit de kunst. Alleen bezorging had wat sneller gekund, vandaar een 9.

Cor 08-07-2024

Kom al jaren in Veen. Personeel weet wie ik ben. Service is prima voor elkaar. Er wordt meestal een kopje koffie aangeboden.

GJ 08-07-2024

Prettige geholpen in de winkel. Er werd tijd genomen voor een fijn en eerlijk advies. Daarnaast netjes de producten bezorgd. Ik beveel de winkel van harte aan.

Bas Zweng 08-07-2024

Correcte behandeling en houden zich aan de afspraak. Een zaak waar je na aankoop ook welkom bent.

Klaske 08-07-2024

Onze koelkast was lek, dinsdagochtend een koelkast uitgezocht bij Talsma in Dokkum. Donderdag belden ze ons op, de koelkast was geleverd en kon donderdagmiddag direct geplaatst worden. Nou, dat was wel een hele snelle, goede service. Wij zijn heel blij en tevreden over de service en klantvriendelijkheid bij Talsma.