Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.
Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.
Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review
Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.
Goedemiddag,
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemiddag,
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemorgen,
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Hartelijk dank voor je bericht.
Goedemorgen,
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemorgen,
Dit is zeker niet de bedoeling, en wil ik graag even meekijken.
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemorgen,
Dit is zeker niet de bedoeling, en wil ik graag even meekijken.
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemorgen,
Dit is zeker niet de bedoeling, en wil ik graag even meekijken.
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemorgen,
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemiddag, daar lijkt iets niet goed te gaan.
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemiddag, wat vervelend dat dit is mis gegaan.
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemiddag, dat lijkt mij niet de bedoeling inderdaad. Ik kijk graag met je mee.
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemorgen Richard, graag kijk ik met je mee wat er precies aan de hand is en of ik je verder kan helpen.
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemiddag,
Ik kijk graag mee om te zien of ik wat kan betekenen in de mogelijke betaalopties die je te zien krijgt.
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemiddag,
Heel vervelend dat u niet op de hoogte word gehouden, en geen reactie ontvangt van ons.
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemiddag,
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je heen en weer verwezen wordt van Tinka naar Wehkamp.
Wij kijken graag met je mee om te zien wat wij voor je kunnen betekenen.
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemiddag Jacqueline,
Dit soort gedrag van de chauffeur tolereren wij uiteraard ook niet.
Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemiddag Robert,
allereerst mijn excuses voor de late reactie. Door omstandigheden waren wij niet in de gelegenheid om op je review te reageren.
Wij nemen de klacht nogmaals graag in behandeling. Kan je jouw klantnummer, e-mailadres, een referentie naar deze klacht en geboortedatum, mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?
Dan helpen we je verder.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp
Goedenavond,
Wij nemen uw klacht graag in behandeling. Kunt u uw klantgegevens mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan helpen we u verder.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp
Goedemorgen Jane, wij begrijpen dat u het vreemd vind dat uw account geblokkeerd is. Om te zien wat er met uw account aan de hand is en hoe wij u kunnen helpen zouden wij graag een kijkje nemen in uw account.
Wilt u uw klantnummer en geboortedatum samen met een link naar deze klacht op Kieskeurig mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wij nemen uw klacht daarna graag via uw account in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp
Goedemorgen,
Wat vervelend dat u een klacht heeft over de broek. Wij gaan meekijken naar een oplossing. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp
Goedemiddag,
Wat vervelend dat het nu niet helemaal goed gaat met uw retourverwerking en terugbetaling. Wij gaan meekijken naar een oplossing. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp
Goedemiddag,
Wat jammer om te lezen dat u na al die jaren liever geen klant meer bent bij ons. We zouden uw klacht als verbetervoorstel intern kunnen doorzetten. Wilt u ons hiervoor een mail sturen met uw klantnummer, geboortedatum en omschrijving van uw klacht naar socialmedia@wehkamp.nl?
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp