Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,9

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Edwin 21-11-2024

Algemene score

1,0
Waardeloze klantenservice. Op 7 oktober 2024 heb ik gordijnen op maat van Nous Living besteld. Op de website stond dat zij binnen 15 werkdagen ontvangen zouden zijn. Omdat ik na 4 weken nog niets ontvangen had, heb ik gebeld met de klantenservice. Mevrouw kon alleen maar een mailtje naar Nous sturen en ik zou direct worden teruggebeld. Na 5 weken had ik nog niets gehoord. Wederom gebeld. En opnieuw dezelfde mededeling.

Nu is het ruim 6 weken later zonder enig bericht, dus ik bel opnieuw. Mevrouw gaf nu aan dat het pakket al bezorgd was, maar dat is nooit gebeurd. Het geld zou geretourneerd worden, zodat ik opnieuw kon bestellen. Wat denkt Wehkamp zelf?

Ik heb aangegeven: retourneer het geld maar en dan koop ik ergens anders gordijnen voor mijn dochter. Dat zou Wehkamp doen.

En wat ontvang ik zojuist: een bericht dat ze op zoek gaan naar mijn pakket gaan en dat ik binnen 14 werkdagen weer iets hoor..... Terwijl in mijn account staat en uit de feiten blijkt dat er nog niets verzonden is.

Ik zal hier nooit meer wat kopen.
Officiele reactie van Wehkamp 22-11-2024 Officiële reactie

Goedemiddag,

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Officiele reactie van Wehkamp 22-11-2024 Officiële reactie

Goedemiddag,

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

Hans 08-11-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

3,0
Laatste tijd slecht bereikbaar lange wachttijden en telefonist slecht verstaanbaar en eenmaal aan de lijn wordt je doorgeschakeld dan weer lange wachttijd en uiteindelijk nog niet geholpen,voorheen nooit klachten
Officiele reactie van Wehkamp 11-11-2024 Officiële reactie

Goedemorgen,

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

Perfect 06-11-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Altijd heeeeel goed geregeld bij jullie,
Er is er geen een waar alles zo gaat gaat.
Met bestellen en retours alles gaat zonder problemen.
Officiele reactie van Wehkamp 07-11-2024 Officiële reactie

Hartelijk dank voor je bericht.

Reageer

Simone 29-10-2024

Algemene score

1,0
Een jasje besteld bij Wehkamp met 20% korting, echter in de winkelwagen werd deze korting niet verrekend. In de hoop dit achteraf te kunnen regelen toch besteld. Wat bied Wehkamp: een cadeaubon ter waarde van de korting, met de belachelijke eis dat ik de jas waarvoor ik nu alsnog het volle bedrag moet betalen niet eens meer kan retourneren, of deze nu past of niet. Iets dat enkel in hun voordeel is. Voor een jasje dat ik voor €56 had moeten krijgen betaal ik nu gewoon €70 en zou ik ook nog een ander artikel moeten kopen om de cadeaubon in te wisselen. Nog eens extra geld dus. Alleen al door de belabberde service wil ik alles terugsturen. Hun webshop was in gebreke, niet ik. Ik heb gewoon recht op de korting, geen cadeaubon. Bestellen bij Wehkamp was in ieder geval mijn laatste keer. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de belachelijke beredenering voor de verzendkosten. Als DHL met de elektrische bus een rondje door het dorp maakt om 50 pakjes te bezorgen, is milieuvriendelijker dan dat 50 mensen met de benzine auto naar een DHL punt moeten rijden.
Officiele reactie van Wehkamp 31-10-2024 Officiële reactie

Goedemorgen,

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

Susie 15-10-2024

Algemene score

1,0
Wat een waardeloze ontwikkeling bij dit bedrijf! Jarenlang trouwe klant, kocht alles hier! Super service en alles heel overzichtelijk en snel verwerkt op je account. Helaas is dit verleden tijd! Zij verwerken je retouren niet op tijd( hoewel alles in 1 verpakking zit!) en vervolgens krijg je continue betalingsherinneringen van Riverty met een foutief bedrag. Nu zover dat ze dreigen met incasso, en dat ik betalingen van andere bedrijven die via Riverty lopen niet kan voldoen!! Wat een waanzin!! Wehkamp is op geen enkele manier te bereiken, of je staat een halfuur in de wacht voor een onzinnig antwoord van een schoolverlater die nauwelijks nederlands spreekt! Helemaal klaar mee, maar doodzonde! Mocht hier zo graag winkelen, maar voor mij niet meer, zijn genoeg anderen die wel klantvriendelijk zijn!
Officiele reactie van Wehkamp 16-10-2024 Officiële reactie

Goedemorgen,

Dit is zeker niet de bedoeling, en wil ik graag even meekijken.

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

Marika Gloudemans 08-10-2024

Algemene score

5,0
Als alles goed gaat dan is er geen enkel probleem, maar als iets niet goed gaat en je wilt contact opnemen..... Succes. Chat, werkt voor geen meter. Telefoon, ellenlange wachtrijen. Het probleem was dat DHL geleverd had bij een service punt en ik geen code kreeg om het af te halen (DHL, hetzelfde verhaal overigens). Uiteindelijk heb ik de broeken maar retour laten gaan en heb ik bij Jeanscentre besteld. Ook daar had de DHL weer een tekortkoming, pakketje voor de deur gedumpt.
Officiele reactie van Wehkamp 15-10-2024 Officiële reactie

Goedemorgen,

Dit is zeker niet de bedoeling, en wil ik graag even meekijken.

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

RWP 23-09-2024

Algemene score

1,0
Mijn wehkamp account was gehackt.
Iemand anders heeft daardoor voor €600 aan artikelen kunnen bestellen door achteraf betalen.
Deze case is in behandeling bij wehkamp maar ondertussen krijg ik steeds mailtjes van Riverty en die verhogen steeds het bedrag en dreigen met deurwaarde.
Al meerdere malen contact opgenomen met Wehkamp maar die zeiden altijd dat ik deze mailtjes kon negeren.
Vandaag weer contact gehad met Wehkamp. De dame wilde mij doorverbinden met haar supervisor maar deze weigerde mij te woord te staan. Om mij netjes uit te drukken vind ik dat zeer tekeurstellend.
Het is dus niet mogelijk om een manager van Wehkamp te spreken te krijgen en reageren op mijn mail doen ze ook niet.
Klantgericht is Wehkamp niet..............
Officiele reactie van Wehkamp 25-09-2024 Officiële reactie

Goedemorgen,

Dit is zeker niet de bedoeling, en wil ik graag even meekijken.

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

Jeroen 20-09-2024

Algemene score

1,0
Kleding besteld, gepast en binnen een half uur, in originele verpakking en inclusief kaartjes terug verzonden. ruim 2 weken later heeft de wehkamp het niet geaccepteerd. Dat het 2 weken in verzending is geweest, daar kunnen ze niks aan doen en intussen zal er vast niks gebeurd zijn, het kan niet anders dan mijn schuld zijn, volgens de Wehkamp.
Dat ik dan een trouwe, goede klant ben, niks mee te maken, betalen. Ook de retourkosten krijg ik natuurlijk niet terug
Zinkend schip, ver weg blijven van deze club
Officiele reactie van Wehkamp 23-09-2024 Officiële reactie

Goedemorgen,

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

Frank Snijders 03-09-2024

Algemene score

1,0
Pakket na 1 week nog altijd niet geleverd ondanks toezegging levering binnen 1 dag door DHL. Klantenservice of chatfunctie van Wehkamp reageren totaal niet
Officiele reactie van Wehkamp 04-09-2024 Officiële reactie

Goedemiddag, daar lijkt iets niet goed te gaan.

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

GFB 03-09-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

1,0
Nooit mee in zee gaan Tinka is een asociale partner van Wehkamp. Die betalen pas na 3 weken totaal terug . Dus illegaal Apple Pay is ook een betaalmethode. Maar ze zijn te laks om het over te maken.
Officiele reactie van Wehkamp 04-09-2024 Officiële reactie

Goedemiddag, wat vervelend dat dit is mis gegaan.

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

Mario 02-09-2024

Algemene score

1,0
Gigantisch slechte klantenservice. Artikel dusdanig beschadigd geleverd door slecht inpakken dat het onbruikbaar is en vervolgens moet je 2 weken gaan wachten voordat je reactie krijgt of ze het gaan vervangen.
Officiele reactie van Wehkamp 04-09-2024 Officiële reactie

Goedemiddag, dat lijkt mij niet de bedoeling inderdaad. Ik kijk graag met je mee.

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

Richard 29-08-2024

Algemene score

1,0
Ongelofelijk slechte klanten service.
Zeer incapabele werknemers & management.
Als ze beloven dat ze terug bellen, doen ze dat niet.
Dramatisch bedrijf, onmogelijk te werken/plannen met Wehkamp.
Als ik een 0 kon geven, zou ik dat doen!
Officiele reactie van Wehkamp 04-09-2024 Officiële reactie

Goedemorgen Richard, graag kijk ik met je mee wat er precies aan de hand is en of ik je verder kan helpen.

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

A. de Jong 17-08-2024

Algemene score

1,0
Ik ben al 25 jaar trouwe klant, maar ik niet meer na ontvangst betalen alleen maar vooraf.


Klantnummer
91234814
Officiele reactie van Wehkamp 20-08-2024 Officiële reactie

Goedemiddag,

Ik kijk graag mee om te zien of ik wat kan betekenen in de mogelijke betaalopties die je te zien krijgt.

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

M. Alderliesten 09-08-2024

Algemene score

2,0
Ik weet niet waardoor het komt maar Wehkamp is van een solide en betrouwbare webshop veranderd in een niet klantgerichte onderneming met een hoge mate van onbetrouwbaarheid en slechte klantenservice. De bezorging met DHL werkt niet meer. Al meerde malen aangegeven bij de klantenservice maar het lijkt niet belangrijk wat de klant vind. Medewerker vertelt het lesje van: wat vervelend voor u maar kan en mag daadwerkelijk niets. Bestellingen die niet worden bezorgd worden niet verwerkt waardoor de betaling uit blijft staan. Bij navraag communiceren Wehkamp en Tinka niet op dit punt. Wehkamp stuurt bij uitblijven van de bestelling een ingewikkeld online formulier waarop klant zelf alle artikelnummers en producten moet beschrijven en gaat dan onderzoek doen. Updates over onderzoek blijven uit, te verrekenen bedrag voor klant blijft staan. Na meerdere keren bellen en mailen werd de laatste keer de verrekening gedaan. Echter de 1 euro voor thuisbezorging blijft staan. Ook hier moet klant zelf weer achteraan. Ik zou dit bedrijf niet meer adviseren.
Officiele reactie van Wehkamp 12-08-2024 Officiële reactie

Goedemiddag,

Heel vervelend dat u niet op de hoogte word gehouden, en geen reactie ontvangt van ons.

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

Mieke 08-07-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Twee bijzettafels besteld voor de tuin, de kleur groen bleek niet te passen bij de overige tuinmeubels. De bijzettafels retour gezonden. Alles is heel goed afgewikkeld. Ik werd goed op de hoogte gehouden, kreeg snel een bevestiging en ook is binnen korte termijn mijn betaling terug gestort.

Reageer

Ingrid H 26-06-2024

Algemene score

1,0
Retouren worden niet verwerkt, dus geen geld terug.
Afgelopen maand 3 bestellingen geplaatst en geen enkele keer is de retour tijdig verwerkt.
Klantenservice geeft geen gehoor, en geeft aan de retour niet te kunnen verwerken.
Betalingstraject wordt afgewikkeld door Tinka. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Officiele reactie van Wehkamp 09-07-2024 Officiële reactie

Goedemiddag,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je heen en weer verwezen wordt van Tinka naar Wehkamp.
Wij kijken graag met je mee om te zien wat wij voor je kunnen betekenen.

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

Jacqueline Van Leijenhorst 05-06-2024

Algemene score

1,0
Vandaag besteld morgen in huis. Maar niet heus. 2 weken geleden besteld. 2 keer bezorgd alleen de bezorger heeft geen zin om aan te bellen. Staat gewoon op camera dat hij een foto maakt van de locatie en daarna de bezorging annuleert waarna je gelijk de sms krijgt dat je niet thuis was. Wat een schande. En vervolgens kun je bellen en klagen maar er gebeurt niets. Nooit meer iets bestellen bij Wehkamp
T4940 07-06-2024 Officiële reactie

Goedemiddag Jacqueline,

Dit soort gedrag van de chauffeur tolereren wij uiteraard ook niet.

Ik ontvang de klacht graag per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij de klacht inhoudelijk in behandeling kunnen nemen.
In de e-mail mag de klacht (of een link naar deze klacht), klantnummer en geboortedatum genoteerd worden.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer

dirk b. 16-05-2024

Algemene score

1,0
3-10-2023 slaapbank susie gekocht bij wehkamp , november al gemeld dat die al inzakte , 16 april eerst klacht ingedient voor reperatie of geld terug, 8 mei weer , vandaag belletje gehad 15-5-2024 , bank is niet geschickt voor dagelijks gebruik door vollwassen man, dus klacht over inzakken niet gegrond , kan wel 100 euro terug krijgen, maar op laten halen voor grofvuil kost al 50 euro hier, belofte voor reperatie of geld terug binnen 2 weken wordt niet na gekomen en reageren ook niet, stond ook nergens vermeld hoeveel gewicht deze bank kan hebben en hoe vaak je hem per jaar kan gebruiken , dus eigenlijk alleen voor kinderen en niet vaker als een keer of 3 per jaar, bij klachten dus gewoon pech gehad, wel vreemd dat klacht niet gegrond is wel 100 euro wordt geboden?, volgens hun had ik dit kunnen weten bank van 269 euro slaapbank,dat het een kinderbankje is en eigenlijk alleen geschickt is om na te kijken en niet om te gebruiken , ik raad wehkamp en dit bankje zeer af en de naam klantenservice hebben ze niet verdient , want service krijg je niet , als het geld bbinnen is voor het grofvuil, wat het volgens mijn is is het over voor wehkamp.

Reageer

Robert 08-05-2024

Algemene score

1,0
Wij ontvingen 2 mei j.l. een tuinbank Nous. Bij het openmaken bleek een deel van de bank flink beschadigd. De verpakking was intact. Direct contact opgenomen met de 'klantenservice'. Die verwees ons naar de site. Klacht op de site ingediend inclusief foto's. Niets meer vernomen. Omdat het geen artikel is wat je zomaar even wegzet gevraagd om snelle afhandeling, maar tot op heden niets vernomen. Vele mails, telefoontjes, messenger berichten later geen enkele reactie van Wehkamp. Vandaag wordt er gezegd (via messenger) dat we nog maar een week moeten wachten; "wellicht dat de leverancier contact met ons opneemt". Echt schandalig hoe Wehkamp met klachten omgaat! het betreft een product van 1300 euro. Ik zal hier NOOIT meer iets bestellen en zal mij beraden op verdere stappen.
T4940 22-05-2024 Officiële reactie

Goedemiddag Robert,

allereerst mijn excuses voor de late reactie. Door omstandigheden waren wij niet in de gelegenheid om op je review te reageren.

Wij nemen de klacht nogmaals graag in behandeling. Kan je jouw klantnummer, e-mailadres, een referentie naar deze klacht en geboortedatum, mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?
Dan helpen we je verder.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer

De 18-03-2024

Algemene score

2,0
Ik kan wel bestellen, betalen, maar vervolgens niets ontvangen en kan niet worden opgelost volgens wehkamp!
Ik kan niet in mijn account, niet via wachtwoord vergeten want krijg geen mail binnen, niet in app, niet account opheffen en nieuw maken, niets. Alles online geprobeerd en via chat en vervolgens via klantenservice maar doodleuk terug verwezen naar online zelf maar weer nieuw account aanmaken, wat dus niet lukt! Ik heb inmiddels 2 accounts waar ik niet in kan, niet nieuw kan aanmaken omdat er volgens systeem ook al account('s) bestaat, maar volgens klantenservice niet. Ze denken dat terugbetaling wel binnen 2 werkdagen zal plaatsvinden omdat bestelling niet aan account gelinkt kan zijn. Zaten ook wat laatste artikelen bij, die ik echt wilde hebben, naar na 2 dagen bezig zij met bestellen, wel betaald, maar niets te ontvangen en geen enkele oplossing
T4940 18-03-2024 Officiële reactie

Goedenavond,

Wij nemen uw klacht graag in behandeling. Kunt u uw klantgegevens mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan helpen we u verder.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer

Jane 06-03-2024

Algemene score

1,0
Vanuit het niets kan ik geen order meer plaatsen bij Wehkamp en dien ik contact op te nemen met de klantenservice.
Het blijkt dat mijn account geblokkeerd is door XXX echter reken ik mijn bestellingen direct af met iDeal of visacard. Heel bijzonder dit!
Ik moet nu zelf contact opnemen met XXX.
Lijkt mij niet de gang van zaken en vind het klant onvriendelijk.

Ik ben zeker niet van plan contact op te nemen met XXXX en dus is Wehkamp een klant kwijt.
T4940 07-03-2024 Officiële reactie

Goedemorgen Jane, wij begrijpen dat u het vreemd vind dat uw account geblokkeerd is. Om te zien wat er met uw account aan de hand is en hoe wij u kunnen helpen zouden wij graag een kijkje nemen in uw account.

Wilt u uw klantnummer en geboortedatum samen met een link naar deze klacht op Kieskeurig mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wij nemen uw klacht daarna graag via uw account in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer

Sterre 03-03-2024

Algemene score

1,0
Zeer slecht, omdat de pakket automaat bij de Lidl vol was of defect staat er dat mijn pakket geweigerd is. Ik was zelfs helemaal niet thuis. Kreeg ook geen ophaal code door. Alleen dat retour was gegaan. Het was kleding voor mijn kleinkinderen die ik snel wilde geven. Moest opnieuw bestellen terwijl alles er niet meer was. Mijn pakket wat nu retour is kon niet meer aan mij verzonden worden nadat bij hun was aangekomen Nou ze storten het geld maar terug

Reageer

Ivo I 26-02-2024

Algemene score

1,0
Bestel hier NIET!!!

Broek gekocht op 23/02/2023, twee keer gedragen nu stuk ! Vandaag 26/02/2024 ( Maandag) Klanten service gebeld - valt niet meer onder een jaar garantie - kunnen niets meer voor je betekenen 😅😂😅😂😜 really?

Ooit van gehoord dat volgens Nederlandse wetgeving minimale garantie van twee jaar verplicht is?

Dit wordt een dure geintje straks voor Wehkamp …

BESTEL HIER NIET
T4940 27-02-2024 Officiële reactie

Goedemorgen,



Wat vervelend dat u een klacht heeft over de broek. Wij gaan meekijken naar een oplossing. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken? Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer

Dorus 24-02-2024

Algemene score

1,0
Retouren worden bevestigd, product om product, vervolgens maar deels verwerkt op hun site, vervolgens na 1 maand nog steeds geen terugbetaling en ik moet maar contact opnemen met hun financiële partner want retour is afgerond en ja ik heb nog geld tegoed maar dat verloopt via hun partner, dat behoren zij dan wettelijk te regelen maar vergeet het maar
T4940 27-02-2024 Officiële reactie

Goedemiddag,



Wat vervelend dat het nu niet helemaal goed gaat met uw retourverwerking en terugbetaling. Wij gaan meekijken naar een oplossing. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken? Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer

Tuinsma 13-02-2024

Algemene score

2,0
Heb ruim dertig jaar goede ervaringen met Wehkamp.
Echter nu dat zij met Tinka samenwerken gaat alles mis en moet ik als socioloog voor administratief medewerker werken.
Nee Wehkamp zou graag willen dat jullie het probleem zelf oplossen en niet jullie klanten.
Indien dit gedaan is, verwijder ik de app van die van mijn echtgenoot en van mijzelf.
T4940 15-02-2024 Officiële reactie

Goedemiddag,

Wat jammer om te lezen dat u na al die jaren liever geen klant meer bent bij ons. We zouden uw klacht als verbetervoorstel intern kunnen doorzetten. Wilt u ons hiervoor een mail sturen met uw klantnummer, geboortedatum en omschrijving van uw klacht naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer

Toon meer reviews