Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Deze score is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,9

Danie 23-12-2021

Ben onlangs verhuisd en heb daarom op mijn recente bestelling netjes mijn nieuwe adres als afleveringsadres ingevoerd. Ook in de bevestigingsmail stond het adres goed. Ergens is iets misgegaan en hebben ze het pakket op mijn oude adres, in Eindhoven (ik woon nu in Utrecht) geleverd. De eerste reactie was 'kan je het zelf ophalen'. De tweede, een retourafspraak maken bij het oude adres, ondanks dat ik geen contact heb met de bewoners, en de bestelling op nieuw plaatsen máár wel zonder 1/3 van de artikelen want die was inmiddels uitverkocht. Bij die tweede optie zou mijn bestelling ook pas ná kerst aankomen. Daar heb ik dus ook niets aan, en om van Utrecht even casual naar Eindhoven te gaan voor een pakketje kost me én een hele dag én zo'n 30 euro voor het OV. Flut service. Nergens een excuus of tegemoetkoming voor dat ik nu 30 euro armer ben en het zelf moet oplossen. En bedankt.
Officiele reactie van Wehkamp 23-12-2021

Goedemiddag,

Graag kijk ik met u mee naar een oplossing. Kunt u een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar de klacht?

Alvast bedankt!

Thomas 20-12-2021

Slechte levering , slechte klantenservice en slechte service
Heb een droger besteld en kreeg een wasmachine van een heel ander merk geleverd. Dit aangekaart bij de klantenservice maar ze konden me niet helpen; het product was volgens hun wel geleverd.

Zeker 5 keer met klantenservice gebeld met telkens een wachttijd van een kwartier.
Klantenservice beloofde mij elke keer terug te bellen en met oplossing te komen maar dit hebben ze geen enkele keer gedaan. Na een aantal telefoontjes bleek dr droger uitverkocht. Binnen Wehkamp gaf de klantenservice aan dat ze het probleem geëscaleerd hadden intern maar ook deze afdeling heeft nooit contact opgenomen.

Daarnaast hebben ze mijn oude droger meegenomen dus heb ik een week zonder droger gezeten.
Uiteindelijk mijn verlies maar genomen en bestelling geannuleerd.
Daarbovenop gaf Wehkamp mij aan mijn geld pas terug te storten als ze zelf de wasmachine terug hadden en ze zelf alles administratief hadden afgehandeld.
Een week lang heb ik moeten wachten op mijn eigen E900,- euro terwijl ze zelf een fout hebben gemaakt.

Met een woord een k*tbedrijf met een slechte klantenservice en aftersales waarbij er totaal niet meegedacht wordt aan een oplossing.
Officiele reactie van Wehkamp 20-12-2021

Goedemiddag,

Wij hebben u via een ander forum ook een bericht gestuurd over uw klacht. Hieronder onze reactie:

Vervelend om te horen dat u zich niet goed geholpen voelt.

Kunt u ons een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer, geboortedatum en een korte omschrijving van de klacht? Dan nemen wij uw klacht graag in behandeling.

Nathalie 16-12-2021

Ik bestel veel bij wehkamp.
Gistermorgen expliciet bij Wehkamp besteld voor een bezorging in de avond.

Er ook extra voor betaald. Opgebleven, gewacht, gewacht..... en niet geleverd.

Dat is misleiding! Als ik dit had geweten had ik niet besteld! Het had spoed. Ik was naar de winkel gegaan.
Haal het dan van de website als het zo druk is.

Ik heb niks aan een klantenservice die vervolgens aangeeft dat er rekening moet worden gehouden met 2 extra dagen. Haal het er dan af! Of een klantenservice die zegt er niets aan te kunnen doen als de leverancier niet goed levert.

Onzin!!!! Ik koop niet bij de leverancier. Ik koop bij Wehkamp. Daar staat Wehkamp voor.
Officiele reactie van Wehkamp 16-12-2021

Goedemiddag,

Wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Graag kijken wij met u mee om te zien of we meer voor u kunnen betekenen.
Wilt u hiervoor uw klantnummer en geboortedatum samen met een korte omschrijving of link van deze klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij uw klacht verder oppakken in uw account.

Marjanne 14-12-2021

Groot assortiment - goede prijs - snelle levertijd - en duidelijke communicatie omtrent levering
Officiele reactie van Wehkamp 15-12-2021

Goedemorgen.
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons, daar doen we het uiteindelijk voor. Mochten wij u ergens bij kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk graag.

Piet Noteboom 14-12-2021

ik kreeg van wehkamp een cadeaubon ter waarde van 15 euro met begeleidend schrijven waarin stond tevens gratis bezorging.
bij mijn bestelling moest ik echter voor minimaal 20 euro bestellen. dus nog iets er bij besteld wederom moest ik bezorgkosten betalen de waarde van de bon telt niet mee als betaling maar wordt van het totaal bedrag afgetrokken zodat je dus weer beneden de 20 euro komt. als wehkamp eerlijk is moeten zij zeggen dat je voor minimaal 35 euro moet bestellen als je betaald met de cadeaubon en de rest per bank om voor gratis bezorging in aanmerking te komen.
Officiele reactie van Wehkamp 15-12-2021

Goedemorgen.
Wat vervelend om te lezen dat er toch bezorgkosten in rekening worden gebracht. Kunt u ons een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin een korte omschrijving van de klacht, samen met uw klantnummer en geboortedatum? Dan kijk ik graag wat ik voor u kan doen.

Jet10! 20-11-2021

ik had tot voor kort altijd zeer goede ervaringen met Wehkamp. Helaas ging het met de bestelling van een wasmachine mis. De wasmachine werd niet goed aangesloten, de transport bouten niet verwijderd, waardoor de machine niet goed kon centrifugeren en kapot is gedraaid. We zijn ons wild geschrokken, enorm veel kabaal. De machine heb ik bij wehkamp besteld omdat het vandaag besteld, morgen in huis is. Ik heb nu 5 dagen zonder wasmachine gezeten. Ik heb met Wehkamp gebeld omdat ik toch enige tegemoetkoming verwachtte. De 1e persoon begreep mijn verhaal en zou mij een mail met een tegoedbon sturen. Wat schetst mijn verbazing, in de mailbox zat een tegoedbon van jawel €7,50! Ik voelde mij niet serieus genomen en heb nogmaals gebeld, resultaat wederom een tegoedbon en nu van €17,50 bovendien werden de aansluitkosten niet in rekening gebracht (tja). Deze hele ellende heeft mij dus een korting van jawel €25,00 opgeleverd en dat terwijl Wehkamp in principe 2 wasmachines heeft verkocht vanwege het fout aansluiten van de machine door de transporteur. Kleding zal ik blijven bestellen, maar in de toekomst kies ik voor grotere apparatuur voor een ander bedrijf.
Officiele reactie van Wehkamp 20-11-2021

Goedenavond Jet. Ik begrijp dat dit geen fijne ervaring was. Ik zoek graag uit wat wij nog voor u kunnen betekenen. Wilt u zo vriendelijk zijn om een korte omschrijving van de klacht te geven en dit te e-mailen naar socialmedia@wehkamp.nl, samen met uw klantnummer en geboortedatum? Alvast bedankt voor uw reactie.

C 17-11-2021

Ik heb de laatste tijd zo veel bestellingen geplaatst bij Wehkamp en ik heb altijd de beste service mogen ervaren. Ik plaats jarenlang veel online bestellingen, ook ver vóór corona en ik ken werkelijk geen enkele andere webshop die mij zo goed heeft geholpen. Er was een keer per ongeluk de verkeerde wasmachine bezorgd, na een een telefoontje was alles opgelost. Ik voelde mij zo’n lastige klant, maar Wehkamp liet mij absoluut niet zo voelen. Een service waar je U tegen zegt!!
Officiele reactie van Wehkamp 17-11-2021

Wat fijn om te lezen dat u zich zo gehoord hebt gevoeld. Hartelijk dank voor uw mooie compliment. Dat waarderen we zeer! Ik zal het doorgeven aan mijn collega´s, dat brengt een glimlach op ons gezicht en waar we het allemaal voor doen: voor U.

Muuz1 17-11-2021

Product besteld op Wehkamp vanuit buitenland.
Extra betaald i.v.m. koerswisseling.
Verkeerd product ontavgen.
Moest perse retour en moest perse bedrag terug gestort ontvangen. Kon geen cadeaubon van gemaakt worden om één of ander reden? Teruggestort bedrag is te weinig gestort, terwijl compensatie is beloofd. Later wordt gezegd dat compensatie niet gestort kan worden, moet perse als cadeaubon. Wat een onzin. Absoluut niet klantenservice gericht. Kan wel gestort worden op NL bankpas, maar niet retour op pas waarmee is betaald.

Oplossing van Wehkamp: Geen recht op compensatie, terwijl dit wel zwart op wit per mail en telefonisch is toegezegd!
Officiele reactie van Wehkamp 17-11-2021

Wat vervelend dat het niet is opgelost zoals u graag had willen zien. Zou u ons in een DM uw e-mailadres en uw geboortedatum willen sturen zodat we u vanuit uw account verder kunnen helpen? Wilt u zo vriendelijk zijn om een korte omschrijving van de klacht te geven en dit te e-mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Alvast bedankt voor uw reactie.

Corine 03-11-2021

Jarenlang met veel (shop )plezier van alles bij Wehkamp gekocht , supersnelle levering! Als een product niet naar wens was kon ik heel simpel deze retourneren. Zeer groot assortiment van bijzonder veel artikelen zoals bv witgoed , elektronica, huishoudelijke artikelen, kleding schoenen, verzorgingsproducten, meubelen, speelgoed enz enz . Met recht de grootste online warenhuis waar je alles kunt vinden. Ook de service die geleverd wordt bij het monteren van bv meubelen is zeer goed. Voor mij geen ander Warenhuis ik ben een zeer tevreden klant!
Officiele reactie van Wehkamp 03-11-2021

Goedenavond,

Bedankt voor de lovende woorden en het mooie cijfer!
Op naar nog meer jaren dat u met veel (shop) plezier bij ons besteld.

Webcareteam wehkamp

Janine 03-11-2021

Meerdere aankopen gedaan, de klantenservice was uitstekend en de retour gezonden items zijn prima verwerkt.
Officiele reactie van Wehkamp 03-11-2021

Goedenavond,

Bedankt voor het compliment en het mooie cijfer. Veel plezier met uw (toekomstige) aankopen.

Webcareteam wehkamp

Edwin 22-10-2021

Wij hebben 4 weken geleden onze video deurbel van het merk Eufy in de garantieperiode opgestuurd naar Wehkamp. De deurbel heeft een defect en is nu al 4 weken weg. Wij hebben al heel vaak gebeld met de klantenservice van Wehkamp maar die vertellen ons dat ze ons niet kunnen helpen omdat de deurbel op een andere afdeling ligt en ze de afdeling niet kunnen contacten. Het enige wat we te horen krijgen is dat we geduld moeten hebben. Dit gaat nu te lang duren en de service van Wehkamp valt ons echt tegen. Ze hadden naar onze mening al lang een nieuwe deurbel moeten opsturen of ons geld terug moeten geven. Slechte service van Wehkamp!
Officiele reactie van Wehkamp 23-10-2021

Goedemorgen,

Wat vervelend dat deze kwestie nog niet is opgelost. Ik zou graag met u mee willen kijken, maar beschik via deze site niet over uw gegevens. Zou u ons een e-mail willen sturen met uw klantnummer en geboortedatum tezamen met een link van de klacht naar socialmedia@wehkamp.nl? Wij nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Anoniem 21-10-2021

Bestel hier geen spullen!

De spullen worden geleverd door Dyna logic, en daar zijn ze waanzinnig onbeschoft. Ik had een bed besteld, deze zou dinsdagavond geleverd worden en naar boven getild worden. Ik heb zelfs betaald voor het in elkaar zetten van het bed, maar de bezorger had hier geen zin in en is weer meteen weggegaan. Ik moet hierdoor dagen lang op een bank slapen. Klantenservice is om te janken bij Wehkamp. Bestel het beter ergens anders.
Officiele reactie van Wehkamp 23-10-2021

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Graag kijken wij met u mee om te zien of wij meer voor u kunnen betekenen. Wilt u hiervoor een samenvatting van de klacht, klantnummer en geboortedatum mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij de klacht verder oppakken in uw account.

Fenny 17-10-2021

Als altijd prima verzorgde bestelling, snel bezorgd en prima prijs! Wehkamp is een uitkomst voor ieder die geen auto heeft, koop hier al jaren, prima prijzen en service!
Officiele reactie van Wehkamp 18-10-2021

Goedenavond,

Ontzettend bedankt voor uw lovende woorden. Daar worden we erg blij van! Dan hoop ik dat we uw goede ervaringen bij ons kunnen voortzetten :-)

ron 17-10-2021

bestelling gedaan en zou binnen 1 a 2 thuis zijn geleverd door een partner wie geen idee na 3 dagen nog totaal niets en ook geen bericht wanneer het geleverd wordt gebeld met wehkamp en ze snappen het daar ook niet maar kunnen er ook verder weinig ze zou een mailtje sturen naar hun partner en zal waarschijnlijk nog 2 a 3 duren? wat jaren geleden had wehkamp een goede service maar die is waarschijnlijk retour gestuurd naar verwegistan
Officiele reactie van Wehkamp 18-10-2021

Goedemorgen,

Jammer dat er onduidelijkheden zijn omtrent uw levering van onze partner. Wilt u ons een email willen sturen met uw e-mailadres, geboortedatum en een link naar deze klacht? U mag de mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Dan kunnen wij u verder helpen en de klacht in behandeling nemen.

Sanders,withof 13-10-2021

Hallo allemaal pas op, ik heb een product dat op voorraad was besteld en tot mijn verbazing is het weergave van op voorraad aanwezig veranderd in tot uit voorraad, ik vind dit niets minder als fraudeurs praktijken maar dat is mijn mening.
Product meteen geannuleerd en nu maar effe geduldig wachten tot mijn geld weer terug is op mijn rekening.
Officiele reactie van Wehkamp 15-10-2021

Goedemorgen,

Zou u ons een email willen sturen met uw geboortedatum, naam en een link naar deze klacht? U mag de mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Dan kunnen we uw account erbij zoeken en kijken wat er mis is gegaan.

Erik Ede 05-10-2021

Wat een waardeloze service. Half jaar geleden een kookplaat hier gekocht. Kookplaat werkte niet meer en de Wehkamp ga aan dat ik hem moest opsturen voor reparatie en dat dit wel een paar weken kon duren. Een paar weken!!!!!!!!!!!! Dus een paar weken niet kunnen koken, een paar weken ergens anders koken, een paar weken magnetron eten. Voor een gezin met 3 kinderen!!!! Uiteindelijk de leverancier gebeld en die kwamen WEL snel in actie. Binnen twee dagen opgelost. Mijn advies, koop deze plaat, maar kijk goed bij wie en waar je de juiste service krijgt.
Officiele reactie van Wehkamp 12-10-2021

Goedemorgen Erik,

Zou u ons een email willen sturen met uw geboortedatum, naam en een link naar deze klacht? U mag de mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Dan kunnen wij met uw kijken naar een passende oplossing.

Henk 30-09-2021

De service van dit bedrijf is werkelijk schandalig. Het lijkt wel of Wehkamp een klant van de consument is ipv andersom.
Ze horen service te bieden, vriendelijk te zijn. Bij problemen met bezorging is het altijd iemand anders zijn schuld. Of DHL of een toeleverancier. Schandalig!! Wehkamp maakt bewust afspraken met DHL om de goedkoopst mogelijke service te geven, Geen service dus. Bij contact met Wehkamp is geen alternatief mogelijk en is et maar afwachten wanneer iets bezorgd wordt.
Nooit problemen met Coolblue of Bol oid.
Officiele reactie van Wehkamp 01-10-2021

Goedemorgen,

Wat spijtig te horen dat u onze service als zo slecht heeft ervaren, dit is natuurlijk nooit onze bedoeling. Zou u een mail willen sturen met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze review, ons emailadres is socialmedia@wehkamp.nl. Wij zullen na ontvangst van uw mail, uw klacht in behandeling nemen en kijken naar een passende oplossing.

Kaia 27-09-2021

Wat een verschrikkelijke slechte site en wat een akelige service, eerst krijg ik na een maand wachten mijn pakketje niet, daarover gebeld uiteindelijk was er een foutje gemaakt, dat kan natuurlijk gebeuren. Afgesproken dat ik mijn geld terug zou krijgen, dit zou ongeveer 2 dagen duren.

Na 17 dagen nog steeds niets ontvangen. Nadat ik weer had gebeld met een telefoniste die weer van niks wist, wordt mij dood leuk verteld dat ik maar weer 2 weken mag wachten omdat er een "onderzoek" gestart moet worden omdat verschillende lagen binnen het bedrijf te laks met bestellingen omgaan.

Nadat ik eerst achter mijn pakketje aan moet, daarna achter mijn geld aan moet en eindeloos in de wacht te hebben gestaan, mag ik toch verwachten dat een bedrijf met gezond verstand van service een compensatie biedt voor de slechte afhandeling van zaken. Maar nee, Wehkamp kan daar niks voor aanbieden, dit soort taferele horen bij het bedrijfscultuur van Wehkamp.

Dus als je vooral lekker lang op je geld en je pakket wilt wachten, wat waarschijnlijk nooit aankomt, moet je hier bestellen. En als je natuurlijk door een stelletje onopgeleide telefonistes geholpen wilt worden die nog wel een cursus klantenservice kunnen gebruiken.
Officiele reactie van Wehkamp 28-09-2021

Goedemorgen,

Wat spijtig te horen dat u uw pakje niet ontvangen heeft en dat u het geld nog niet terug heeft gekregen van uw bestelling. Ik wil u vragen uw klantnummer en geboortedatum te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wij zullen na ontvangst van uw mail, uw klacht in behandeling nemen.

Syl 18-09-2021

2e review:
Gelukkig heeft Wehkamp een chat mogelijkheid en heb ook daar mijn probleem neergelegd. Binnen 5 min is het geld voor de gekozen tijdvak teruggegeven

1e review (waardering: 5)
Ik heb deze week een bestelling gedaan en gekozen om mijn product tussen 13-17 te laten bezorgen. Hier betaal ik bijna €13 extra voor.
Wil ik mijn bestelling volgen en zie ik dat het tussen 17:05-19:05 wordt bezorgd, waar betaal ik dan bijna €13 extra voor?

Helen 17-09-2021

Altijd snelle levering , pas een keer niet goed mijn geld terug gekregen bij een retour 1 mailtje gedaan en een dag later stond het er op ! Nou dat vind ik echt top .
A met al :klantvriendelijk

Roland 16-09-2021

TP-link switches gekocht. De prijs is laag en zonder de bezorgkosten doorslaggevend.
De bezorging de volgende dag is snel (2x) en daardoor betrouwbaar.
Geen uitgebreide specs en vergelijkingsmogelijkheden op de website maar als je weet wat je wilt hebben dan kan je zonder.
Officiele reactie van Wehkamp 17-09-2021

Goedemorgen,

Bedankt voor uw compliment! Fijn om te horen dat de bestelling naar wens is en dat de bezorging snel verlopen is. Mocht u ergens nog informatie voor nodig hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Webcare team Wehkamp

Geen 14-09-2021

Koelkast werd bezorgd door zeer slechte transporteur! Ook de aangeboden oplossingen vanuit wehkamp zijn we niet tevreden over.
Officiele reactie van Wehkamp 15-09-2021

Goedemorgen,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze transporteur en de geboden oplossing. Ik kijk graag met u mee naar een oplossing. Zou u een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum én een link naar deze klacht? Dan kunnen wij met u meekijken naar een passende oplossing.

Wim 14-09-2021

Heb een dure allumium tuintafel gekocht waarbij binnen een jaar bij het blad de toplaag los laat. Er komen allemaal luchtbellen op. Ziet er niet uit. Tafel staat in de zomer onder aan afdak en in de winter binnen. Hoewel er 2 jaar garantie op zat viel dit volgens Wehkamp niet onder de garantie. Er zijn meer consumenten met dezelfde klacht op deze tafel maar toch geeft de fabrikant volgens wehkamp niet thuis en kunnen ze niets doen. Waardeloos ze verkopen deze tafels nog wel. Het enige wat ze konden doen was 50 euro teruggeven. Kortom slechte service, komen niet op voor het belang van hun klanten, verkopen spullen waarvan ze weten dat ze niet goed zijn en geven vervolgens de leverancier de schuld. Ik koop er niets meer want garantie kennen ze niet
Officiele reactie van Wehkamp 15-09-2021

Goedemorgen,

Wat ontzettend vervelend dat het zo is gelopen, zou u een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum én een link naar deze klacht? Wij nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling.

wehkamp 10-09-2021

Mijn ervaringen met wehkamp , is heel goed , Goede service ,en snelle bezorging , en goede artikelen . En komt er een klacht dat wordt dat ook verholpen . Dus voor mij een dikke ja

Matheus 09-09-2021

Hele fijne snelle website, heel gemakkelijk om iets te bestellen. Prima service en snelle levering.
Zeer tevreden.
Had een slowcooker besteld. Voldoet prima!
Officiele reactie van Wehkamp 09-09-2021

Goedenavond,

Bedankt voor het grote compliment en wat fijn om te lezen dat u een nieuw apparaat bij ons heeft besteld! Indien u advies nodig heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Webcare team Wehkamp