Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Deze score is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,8

Rob 12-02-2022

Ik heb gekozen voor Wehkamp vanwege de gebruiksvriendelijkheid van de site en ook niet onbelangrijk, de lage prijs van het product. Ook is de levering van het product via DHL, zonder problemen netjes thuis gebracht.
Officiele reactie van Wehkamp 18-02-2022

Goedenavond.

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze artikelen en natuurlijk de levering ervan. Dit is waar we met zijn allen elke dag zo hard voor werken. Mochten we u nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag.

Webcareteam Wehkamp.

Ontevreden 09-02-2022

Superslechte ervaring. Alles wat mis kan gaan ging mis.
Hoekbank besteld. Levering door Dynalogic veel later op de dag dan dat ze aangegeven hadden.
Vervolgens bleek de verkeerde bank geleverd; hoek rechts ipv links. Moest alles weer inpakken. Bank was van de site afgehaald, uitverkocht.
Kon pas week later weer worden opgehaald, waardoor ik m’n kont niet kon keren in huis met die grote verpakkingen.
En vervolgens werd het wederom veel later dan het afgesproken tijdsvak door Dynalogic opgehaald.
En iedereen is aardig en begripvol, alleen je hebt er geen reet aan en zit ik met de gebakken peren. Na 4 maanden heb ik geen nieuwe bank en kan ik helemaal overnieuw beginnen.
Niet meer bij Wehkamp dus…
Officiele reactie van Wehkamp 18-02-2022

Goedenavond.

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Wat vervelend om te lezen dat u de verkeerde bank had ontvangen van ons. Is het inmiddels allemaal voor u opgelost? Als dat niet het geval is wil ik graag met u meekijken of ik nog iets kan betekenen. Ik ontvang daarvoor graag een e-mail op socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer en geboortedatum ter verificatie, samen met een korte omschrijving of link naar deze klacht. Dan kijk ik graag mee naar een oplossing.

mooihoor 03-02-2022

Op zich had ik een mooie deal/aanschaf van een produkt wat ik wilde en wat wehlamp voor een zeer concurrerende prijs aanbood. Buiten dat ik vond dat zo'n chromebook in zijn eigen verpakking dan in een te grote doos geleverd werd zonder opvullend materiaal.... Dus dat was eigenlijk niet goed..
Helaas was ondanks dat de chromebook voor wat het was helemaal prima.. Het bleek toch niet wat ik wil. Ik had dit niet voorzien. Dus teruggestuurd, en dat moest via DHL.. Op zich is dit ook heel eenvoudig.. Aanmelden en het product in zijn eigen verpakking gewoon terugsturen in de verzenddoos waarin het kwam waar een sticker op zit die ook voor retour gebruikt wordt. En je krijgt een mail met links om het pakket te volgen. Echter het pakket bleef na ophalen van het dhl servicepunt hangen bij dhl in sorteercentrum.. Dat duurde wel 10 dagen. En om dan dit even snel kort te sluiten gaat gewoon niet makkelijk.. Telefonisch in de wacht voor 20 minuten.. Etc, etc. En dan komt het nog niet verder bij dhl.. Dus na een paar dagen ga ik nie tnog eens 20 minuten in de wacht. Waarom kun je niet via je loging gewoon een korte mail sturen waarop je dan een case-nummer krijgt en antwoord. Dan maar via twitter.. ??? Ik ben niet sociale media kundig. Dus dit was een slecht eervaring.
Afijn nu dan toch was het retourpakket bij wehkamp aangekomen en meteen verwerkt blijkbaar. Of dit 100 % alleen een DHL probleem was ??? Ik weet het niet.
Snel met een korte mail direct contact zou veel frustratie bij mij weggehaald hebben.. Elke keer 20 minuten in de telefonische wacht en uitpuzzelen met twitter en facebook wat ik niet heb. Is mij teveel van wat ik niet op mij hals wil halen. Dus DHL, communiceer.. of wehkamp.. maak lijnen snel en kort..
Officiele reactie van Wehkamp 04-02-2022

Goedemorgen.

Wat fijn om te lezen dat het goed is gekomen met de retourverwerking van uw geretourneerde chromebook. Kunt u ons een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer en geboortedatum ter verificatie en een link of korte omschrijving van uw klacht over het contact en de communicatie? Graag zet ik dit intern door zodat we ons kunnen blijven verbeteren.

AVE 01-02-2022

Duidelijke website, supersnelle verzending. Voor 12:00 besteld: dezelfde dag afgeleverd.
Geen onnodige verpakking, gewoon in de doos van de fabrikant..
Officiele reactie van Wehkamp 01-02-2022

Goedenavond.

Bedankt voor deze mooie review. Dat waarderen wij heel erg. We hopen dat we uw goede ervaringen bij ons kunt voortzetten :-)

Matig tot slecht 29-01-2022

Een vijf en deze zijn te danken aan de 2 vriendelijke bezorgers. Extra betaald met garantie, binnen een tijdslot van 3 uur, die we zelf konden kiezen waarop de bezorging zou plaatsvinden. Ook aangevinkt dat onze oude koelkast mee zou worden terug genomen. Bij aankomst ( 2 uur
n a de laatste minuut van ons tijdslot voorbij was ) kregen we van de bezorgers te horen dat ze de koelkast helemaal niet naar boven mochten tillen, dit puur wegens kans op schade. Na fooi te hebben gegeven en op ze te hebben ingepraat deden ze dit alsnog met mijn hulp ( 3 man sterk ). Ze mochten ook geen spullen retour nemen dus al met al was er niks zoals afgesproken was via de website van Wehkamp, waar deze jongens niks aan konden doen gezien zij beide werkten voor een ander bedrijf dan de Wehkamp zelf; lekker zooitje daar!!
Officiele reactie van Wehkamp 29-01-2022

Goedenavond.

Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van uw koelkast niet naar wens was. Ik wil graag met u mee kijken wat er aan de hand is en natuurlijk met u kijken naar een oplossing. Kunt u ons een e-mail sturen met hierin uw klantnummer, uw geboortedatum ter verificatie en een link of omschrijving naar deze klacht?

Ricardo Koch 26-01-2022

Bij Wehkamp een Nintendo Switch gekocht voor €400. Binnen een jaar was deze al kapot. Gelukkig hebben we 2 jaar garantie.
Terug gestuurd naar Wehkamp en de uitslag was: dit komt door eigen toedoen en de reparatiekosten bedragen €203. Even op internet de klacht gecheckt en het blijkt heel vaak voor te komen. Een ondeugdelijk product dus.

Klantenservice gebeld maar deze (Trijntje) is vooral heel druk bezig om de klant te overtuigen dat ze met U aangesproken wilt worden. Verder wordt je gewoon afgewimpeld.

Asociaal heet dit.

Geen Wehkamp meer.
Officiele reactie van Wehkamp 26-01-2022

Goedemiddag,

Zojuist hebben wij gereageerd op uw klacht via een andere site. Wij zien uw mail graag tegemoet.

Eric Mettes 23-01-2022

Koop niet vaak bij de Wehkamp want ze hebben niet de ruimste keuzemogelijkheid en zijn ook niet altijd de voordeligste optie, maar die paar keren dat ik iets bij ze heb gekocht is het steeds snel en in goede staat afgeleverd.
Officiele reactie van Wehkamp 23-01-2022

Goedemiddag.

Dat zijn natuurlijk de dingen die we graag horen. Wat fijn dat u tot nu toe zo tevreden bent. Mochten we u ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag.

Ben 21-01-2022

Wehkamp betekend voor mij een betrouwbaar bedrijf met zeer goede service met een zeer uitgebreid assortiment en scherpe prijzen.
Persoonlijk heb in nog nooit negatieve ervaringen met dit bedrijf gehad. Ik ben al 40 jaar klant. Dus dat zegt ook wel iets!
Herken totaal niet de negatieve reviews van sommigen.
xxxxx
Officiele reactie van Wehkamp 23-01-2022

Goedemiddag.

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en prijzen. Zeker als u al zo lang klant bij ons bent. Uiteraard staan we voor u klaar mocht u ergens hulp bij nodig zijn.

Eddie Steenbergen 18-01-2022

De samen werking met de DHL is een ramp . Er zou bij mij een retour worden opgehaald maar er kwam op de aangegeven niemand. met Wehkamp gebeld je staat sowieso een kwartier in de wacht dat wordt als standaard gehanteerd. Wat vervelend nou we gaan het oplossen voor u weer een afspraak door Wehkamp gemaakt maar weer kwam niemand van de DHL weer gebeld na een kwartier O wat vervelend we gaan weer een nieuwe afspraak voor u maken en waar kwam er niemand op de afgesproken tijd. Maar weer bellen O wat vervelend we gaan een nieuwe afspraak maken en het is inderdaad na een klacht door Wehkamp aan het adres van de DHL het werd opgehaald. maar nu naar 2 weken staat nog steeds op mijn site dat ik het artikel moet betalen.
Officiele reactie van Wehkamp 18-01-2022

Goedenavond,

Goed dat u aangeeft dat het ophalen van de retouren niet soepel zijn vergaan. Graag kijken wij met u mee om te zien of wij meer voor u kunnen betekenen. Wilt u hiervoor een samenvatting van de klacht, uw klantnummer en geboortedatum mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij de klacht verder oppakken in uw account.

Kuiper 17-01-2022

Bezint eer ge met wehkamp begint.
Eerst gaat het super, bestellen en leveren, top!
Dan blijkt het fornuis dat ik bestelde flink beschadigd, geen nood, volgende dag reactie van wehkamp, en deal gemaakt voor een nieuwe (ander merk en type) een dag later, goed en vriendelijk geholpen ook helemaal blij.
U krijgt uw geld terug en een nieuwe rekening.
De nieuwe blijkt een verkeerd type te zijn, RVS, in plaats van wit, nu begint het gedonder!
De vervoerder laat hem staan ik mag er even over nadenken en moet zelf contact opnemen met wehkamp.
Nou, probeer dat maar eens , tegen de kerst met een prelaid telefoon, dus dan maar de chat gebruiken,.
Wachttijd antwoorden 2a3 uur! En een stomme computer die niets snapt.
Laat klanten service mij bellen er gaat iets fout, nee meneer onze klanten service kan u niet bellen!!
Ik besluit hem maar te houden, contact niet mogelijk.
Dan maar een e- mail, ik krijg wel een rekening maar heb dan mijn geld nog niet terug, weer een mailtje.
Uiteindelijk vlak voor de uiterste betaal datum blijkt mijn geld terug te zijn op de bank en betaal ik oer ommegaande.
Geen enkel mailcontact ontvangen nog over het verkeerde type nog over de betaling.
Ik zit er verder niet mee maar dit is wel een slechte ervaring met zo'n oud bedrijf, de communicatie is niet op orde!
Mooi als het goed gaat, maar gaat het fout, voel je je machteloos door gebrek aan contact.
Officiele reactie van Wehkamp 17-01-2022

Goedenavond,

Wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Graag kijken wij met u mee om te zien of wij meer voor u kunnen betekenen. Wilt u hiervoor een samenvatting van de klacht, uw klantnummer en geboortedatum mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij de klacht verder oppakken in uw account.

Nico 13-01-2022

Wat een verschrikkelijk bedrijf is dit zeg. Totaal onbereikbaar voor klanten. Je kan gewoon in de stront zakken. In december al een maand zitten wachten op bestelling (kerstcadeau), waarna ik na een maand opeens een bericht kreeg dat ik het kon vergeten. En nu krijg ik voor m'n verjaardag een cadeaubon van 7,50, maar pakt de website het niet. Al 4 dagen bezig om dit opgelost te krijgen en helemaal niemand binnen deze verschrikkelijke organisatie wilt me helpen.
Officiele reactie van Wehkamp 13-01-2022

Goedenavond,

Wat vervelend om te lezen dat de bestelling niet goed is gegaan en dat de cadeaubon niet kan worden verzilverd. Door drukte hebben we op het moment een langere wachttijd dan u van ons mag verwachten. Uiteraard onze welgemeende excuses. We doen natuurlijk ons uiterste best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.

Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen, vraag ik u uw klantgegevens (e-mailadres + geboortedatum) en de link naar deze klacht te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Als wij deze gegevens van u hebben, helpen we u graag verder.

Ruby 08-01-2022

Mijn moeder en ik hebben beiden een bon ontvangen van €15 om te besteden bij de Wehkamp. Mijn moeder heeft iets uitgezocht voor haar zelf ik heb boxershort voor mijn man besteld. Beiden aangeven zelfde adres bezorgen, besteld op 16 Dec op heden niks ontvangen geen mail
Of niks. Als ik mij inlog bij Wehkamp het pakket staat nog bij de post depot. Bij DHL staat dat het nog geleverd moet worden. Maar bij Wehkamp zelf dat het pakket als retour is. Probeer al dagen contact op te nemen. Gemaild, gechat, nu weer bellen slecht service Niemand bereikbaar! Bestel nooit maar dan ook nooit iets meer hier. Zou ook echt mond op mond reclame maken om hier niks meer te bestellen. Is ook echt niet de eerste keer dat dit gebeurd. Nu maar weer bellen zou 10 min wachtrij zijn ben nu meer dan een half uur aan de tel.
Officiele reactie van Wehkamp 08-01-2022

Goedenavond,

Wat vervelend dat u uw bestelling niet heeft ontvangen en dat u ons niet kon bereiken. We doen natuurlijk ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Het is op dit moment ontzettend druk waardoor we helaas een langere wachttijd hebben dan u van ons mag verwachten.

Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen, verzoek ik u uw klantgegevens (e-mailadres + geboortedatum) en de link naar deze klacht sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Als wij deze gegevens van u hebben dan pakken wij uw account erbij en helpen we u graag verder.

Steijn 05-01-2022

Helaas een dag vrij genomen voor een kast die tussen 15.15-17.15uur geleverd zou worden. Uiteindelijk pas om 19.45uur. oke kan gebeuren als je dan even netjes een melding maak naar je klant maar nee.

Dan na het openen van de eerste doos gelijk een schade opmerk aan de kast oke balen kan ook gebeuren dus even netjes gemaild met foto etc. Helaas geen gehoor van Wehkamp op de chat reageert niemand, telefonisch zijn ze net bereikbaar. Echt een slecht bedrijf waar ik nooit meer bestel.

Goedemorgen

Wat vervelend om te lezen dat u de kast niet alleen buiten het aangegeven tijdsvlak hebt ontvangen, maar ook nog eens beschadigd. Ik kijk graag met u mee naar een oplossing. Kunt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer of e-mailadres, uw geboortedatum ter verificatie en een link naar deze klacht?

Natasja 05-01-2022

Mijn eerder geschreven review zet ik graag 'on hold'. Zojuist door een ontzettend doortastende medewerker van Wehkamp te woord gestaan. Het lijkt erop dat alles goed gaat komen. Maar een en ander in afwikkeling kan nog wel een paar dagen gaan duren. Maar voor het eerst in deze saga heb ik een goed gevoel.

Natasja 05-01-2022

Ik had cadeaubonnen aangeschaft van Wehkamp met als doel het kopen van een bepaalde laptop.

Nadat de aankoop was gedaan kreeg ik een mail dat de laptop de dag erop geleverd zou worden. Speciaal thuisgebleven. Geen laptop.

Bellen met Wehkamp.
Oh sorry, is niet leverbaar en we weten niet of en wanneer die geleverd gaat worden. Ehm....dan wil ik graag dezelfde laptop in een andere kleur, want die is wel leverbaar. Nee dat kan niet, dan moet u eerst annuleren en opnieuw bestellen.

En dan blijkt dat diezelfde laptop ineens een paar honderd euro duurder is. Dan wil ik graag mijn bonnen terug, want het bedrijf waar ik de bonnen gekocht heb is coulant en wil ze wel terugnemen. Dat zou geschieden.

Maar wat schetst mijn verbazing....het bedrag van 970,- is als tegoed op een Wehkamp saldo bijgeschreven. Niks bonnen, niks andere laptop voor hetzelfde geld.

Afgelopen week een keer of tien gebeld en steeds weer doorverbonden naar een andere afdeling.

Nu ben ik dus verplicht om dit saldo binnen een jaar op te maken bij Wehkamp en kan ik dit bedrag dus niet besteden om dezelfde laptop elders te kopen. Het is een slechte klantenbinding om te dwingen dezelfde laptop in een andere kleur voor een paar honderd euro meer of een ander product te kopen bij Wehkamp. Ik wil er weg, maar dat kan nu niet meer. Ik voel me sterk genaaid (om het maar even plat te zeggen).

Goedemorgen.

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het eerdere contact. Ik zie dat u inmiddels verder bent geholpen. Mochten we nog iets voor u kunnen doen, dan mag u ook een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer of e-mailadres, uw geboortedatum ter verificatie en een link naar deze klacht.

Natalia 03-01-2022

Mijn retour pakket werd niet opgehaald door DHL terwijl ze aan hebben gegeven in de DHL app dat ze dat deden. Nu kan ik zelf geen afspraak meer maken, want de afspraak was door Wehkamp gemaakt. Het is nagenoeg onmogelijk om het klantenservice van Wehkamp te bereiken om dit aan te geven bij hun. Ik heb ze al 5x gebeld en elke keer hoor ik dat ik langer dan 10 minuten moet wachten omdat het druk is. Maar na half uur wachten, gebeurt er niets. Ik heb zelfs kleine spullen besteld maar wat erg dit is voor de mensen die dure producten bestellen...

Goedemorgen

Wat vervelend om te lezen dat DHL uw pakket niet volgens afspraak heeft opgehaald en dat u niet tevreden bent over de bereikbaarheid. Kunt u ons een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer of e-mailadres, uw geboortedatum ter verificatie en een omschrijving van deze klacht? Dan kijk ik graag met u mee voor een oplossing.

Cleon 30-12-2021

Zeer slechte service. Hulpdienst van Wehkamp, DHL als bezorger liegt. Ze leveren niets en beweren dat ze de bewoner hebben gemist. wehkamp doet helemaal niets daar tegen. Ik zou deze winkel geenszins aanbevelen.

Goedemorgen

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de bezorging. Ik kijk graag met u mee of ik iets voor u kan doen. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer of e-mailadres, uw geboortedatum ter verificatie en een link of omschrijving van deze klacht? Dan helpen we u verder.

Raisa 30-12-2021

Zelfs een 1 is teveel. Waardeloze winkelen en een waardeloze klanten service die nergens op reageerd. Advies koop hier nooit wat

Goedemorgen.

Mijn excuses voor de late reactie. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Mochten we u ergens mee kunnen helpen, dan mag u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw e-mailadres of klantnummer, uw geboortedatum ter verificatie en een omschrijving van uw klacht.

DB 29-12-2021

Bij wehkamp een jas van 300 euro besteld. Waarvan de naden los laten. Probeer al 3 dagen contact met wehkamp te krijgen. Telefonisch niet te doen, 3 uur in de wacht gestaan. Dan maar via de chat, dit duurt dan al 3 dagen en nog geen uitkomst. Waardeloos! Waar is het recht van de consument?!?!
Officiele reactie van Wehkamp 29-12-2021

Goedemiddag,

Vervelend om te lezen dat de naden van uw jas loslaten. Kunt u een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar de klacht? Wij kijken graag met u mee naar een oplossing.

Alvast bedankt!

Danie 23-12-2021

Ben onlangs verhuisd en heb daarom op mijn recente bestelling netjes mijn nieuwe adres als afleveringsadres ingevoerd. Ook in de bevestigingsmail stond het adres goed. Ergens is iets misgegaan en hebben ze het pakket op mijn oude adres, in Eindhoven (ik woon nu in Utrecht) geleverd. De eerste reactie was 'kan je het zelf ophalen'. De tweede, een retourafspraak maken bij het oude adres, ondanks dat ik geen contact heb met de bewoners, en de bestelling op nieuw plaatsen máár wel zonder 1/3 van de artikelen want die was inmiddels uitverkocht. Bij die tweede optie zou mijn bestelling ook pas ná kerst aankomen. Daar heb ik dus ook niets aan, en om van Utrecht even casual naar Eindhoven te gaan voor een pakketje kost me én een hele dag én zo'n 30 euro voor het OV. Flut service. Nergens een excuus of tegemoetkoming voor dat ik nu 30 euro armer ben en het zelf moet oplossen. En bedankt.
Officiele reactie van Wehkamp 23-12-2021

Goedemiddag,

Graag kijk ik met u mee naar een oplossing. Kunt u een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar de klacht?

Alvast bedankt!

Thomas 20-12-2021

Slechte levering , slechte klantenservice en slechte service
Heb een droger besteld en kreeg een wasmachine van een heel ander merk geleverd. Dit aangekaart bij de klantenservice maar ze konden me niet helpen; het product was volgens hun wel geleverd.

Zeker 5 keer met klantenservice gebeld met telkens een wachttijd van een kwartier.
Klantenservice beloofde mij elke keer terug te bellen en met oplossing te komen maar dit hebben ze geen enkele keer gedaan. Na een aantal telefoontjes bleek dr droger uitverkocht. Binnen Wehkamp gaf de klantenservice aan dat ze het probleem geëscaleerd hadden intern maar ook deze afdeling heeft nooit contact opgenomen.

Daarnaast hebben ze mijn oude droger meegenomen dus heb ik een week zonder droger gezeten.
Uiteindelijk mijn verlies maar genomen en bestelling geannuleerd.
Daarbovenop gaf Wehkamp mij aan mijn geld pas terug te storten als ze zelf de wasmachine terug hadden en ze zelf alles administratief hadden afgehandeld.
Een week lang heb ik moeten wachten op mijn eigen E900,- euro terwijl ze zelf een fout hebben gemaakt.

Met een woord een k*tbedrijf met een slechte klantenservice en aftersales waarbij er totaal niet meegedacht wordt aan een oplossing.
Officiele reactie van Wehkamp 20-12-2021

Goedemiddag,

Wij hebben u via een ander forum ook een bericht gestuurd over uw klacht. Hieronder onze reactie:

Vervelend om te horen dat u zich niet goed geholpen voelt.

Kunt u ons een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer, geboortedatum en een korte omschrijving van de klacht? Dan nemen wij uw klacht graag in behandeling.

Nathalie 16-12-2021

Ik bestel veel bij wehkamp.
Gistermorgen expliciet bij Wehkamp besteld voor een bezorging in de avond.

Er ook extra voor betaald. Opgebleven, gewacht, gewacht..... en niet geleverd.

Dat is misleiding! Als ik dit had geweten had ik niet besteld! Het had spoed. Ik was naar de winkel gegaan.
Haal het dan van de website als het zo druk is.

Ik heb niks aan een klantenservice die vervolgens aangeeft dat er rekening moet worden gehouden met 2 extra dagen. Haal het er dan af! Of een klantenservice die zegt er niets aan te kunnen doen als de leverancier niet goed levert.

Onzin!!!! Ik koop niet bij de leverancier. Ik koop bij Wehkamp. Daar staat Wehkamp voor.
Officiele reactie van Wehkamp 16-12-2021

Goedemiddag,

Wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Graag kijken wij met u mee om te zien of we meer voor u kunnen betekenen.
Wilt u hiervoor uw klantnummer en geboortedatum samen met een korte omschrijving of link van deze klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij uw klacht verder oppakken in uw account.

Marjanne 14-12-2021

Groot assortiment - goede prijs - snelle levertijd - en duidelijke communicatie omtrent levering
Officiele reactie van Wehkamp 15-12-2021

Goedemorgen.
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons, daar doen we het uiteindelijk voor. Mochten wij u ergens bij kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk graag.

Piet Noteboom 14-12-2021

ik kreeg van wehkamp een cadeaubon ter waarde van 15 euro met begeleidend schrijven waarin stond tevens gratis bezorging.
bij mijn bestelling moest ik echter voor minimaal 20 euro bestellen. dus nog iets er bij besteld wederom moest ik bezorgkosten betalen de waarde van de bon telt niet mee als betaling maar wordt van het totaal bedrag afgetrokken zodat je dus weer beneden de 20 euro komt. als wehkamp eerlijk is moeten zij zeggen dat je voor minimaal 35 euro moet bestellen als je betaald met de cadeaubon en de rest per bank om voor gratis bezorging in aanmerking te komen.
Officiele reactie van Wehkamp 15-12-2021

Goedemorgen.
Wat vervelend om te lezen dat er toch bezorgkosten in rekening worden gebracht. Kunt u ons een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin een korte omschrijving van de klacht, samen met uw klantnummer en geboortedatum? Dan kijk ik graag wat ik voor u kan doen.

Jet10! 20-11-2021

ik had tot voor kort altijd zeer goede ervaringen met Wehkamp. Helaas ging het met de bestelling van een wasmachine mis. De wasmachine werd niet goed aangesloten, de transport bouten niet verwijderd, waardoor de machine niet goed kon centrifugeren en kapot is gedraaid. We zijn ons wild geschrokken, enorm veel kabaal. De machine heb ik bij wehkamp besteld omdat het vandaag besteld, morgen in huis is. Ik heb nu 5 dagen zonder wasmachine gezeten. Ik heb met Wehkamp gebeld omdat ik toch enige tegemoetkoming verwachtte. De 1e persoon begreep mijn verhaal en zou mij een mail met een tegoedbon sturen. Wat schetst mijn verbazing, in de mailbox zat een tegoedbon van jawel €7,50! Ik voelde mij niet serieus genomen en heb nogmaals gebeld, resultaat wederom een tegoedbon en nu van €17,50 bovendien werden de aansluitkosten niet in rekening gebracht (tja). Deze hele ellende heeft mij dus een korting van jawel €25,00 opgeleverd en dat terwijl Wehkamp in principe 2 wasmachines heeft verkocht vanwege het fout aansluiten van de machine door de transporteur. Kleding zal ik blijven bestellen, maar in de toekomst kies ik voor grotere apparatuur voor een ander bedrijf.
Officiele reactie van Wehkamp 20-11-2021

Goedenavond Jet. Ik begrijp dat dit geen fijne ervaring was. Ik zoek graag uit wat wij nog voor u kunnen betekenen. Wilt u zo vriendelijk zijn om een korte omschrijving van de klacht te geven en dit te e-mailen naar socialmedia@wehkamp.nl, samen met uw klantnummer en geboortedatum? Alvast bedankt voor uw reactie.