Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Deze score is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,9

Benno 20-02-2021

Eind November vorig jaar vaatwasser bij Wehkamp besteld welke in de aanbieding was. Omstreeks die tijd vele aanbiedingen van vaatwassers maar uiteindelijk voor deze specifieke vaatwasser gekozen en ook om deze bij Wehkamp te kopen. Ik dacht toch dat dat een gerenommeerd bedrijf was en heb niet op dat moment naar reviews gezocht. Had ik dat maar toen wel gedaan. De vaatwasser zou in december geleverd worden maar is op mijn verzoek herpland via de klantenservice naar januari. Tijdens deze Corona tijden is de planning van het plaatsen van de keuken namelijk vertraagd. Daarna nog een keer verplaatst via de mij toegestuurde mails betreffende het aflevermoment. Na de laatste bevestiging van het aflevermoment ineens een vage mail ontvangen dat het bestelde product tijdelijk niet op voorraad is. Meteen weer contact opgenomen met klantenservice en mij werd verzekerd dat dit een hiccup van het systeem was en de vaatwasser gewoon op 17 februari afgeleverd zou worden. 2 dagen later nog een mail met de melding "helaas is je product uitverkocht". Dezelfde hiccup? Het kan toch niet waar zijn. Op de afleverdatum een mail ontvangen dat de levering door een storing niet gaat lukken en dat ik een update over de bezorging zal ontvangen maar niets meer gehoord. Vandaag contact opgenomen en 2 medewerkers van de klantenservice vertelde mij doodleuk dat de vaatwasser er niet meer is en dat EEN PRODUCT NIET MEER GERESERVEERD IS VOOR EEN KLANT ALS HET AFLEVERMOMENT AANGEPAST WORDT! Schokkend om dat te horen. Alle overige apparatuur bij anderen is wel gewoon geleverd na een wijziging van afleverdatum. Medewerkers wilden op geen enkele wijzen een compensatie geven in de geleden schade en ook geen zelfde soort machine alsnog bij leverancier bestellen. Alleen de keuze uit de niet gelijkwaardige machines uit de huidige zeer beperkte webshop met andere inbouwmaten. Ook naar een leidinggevende wilden ze niet doorverbinden en bleven maar hetzelfde herhalen. Zij maken een fout en willen geen oplossing bieden. Ze zijn zelfs zo onbeschoft dat ze niet willen doorverbinden maar uiteindelijk de verbinding verbreken! Uiteindelijk nog een leidinggevende gesproken maar die wilde ook al niet meedenken en tot een goede oplossing komen. Verder dan het woordje vervelend voor u komen ze niet. Dus als ik een volgende keer zeker wil zijn van een levering van waardevolle belangrijke apparatuur op een bepaald tijdstip en mij een vervelend vruchteloos contact met een klantenservice wil besparen zal ik niet meer kiezen voor Wehkamp.Hadden ze maar een postorderbedrijf gebleven met een simpele catalogus. Deze planningsmaterie kunnen ze blijkbaar niet aan en zijn totaal niet oplossing gezind. honderden euro's schade en willen ze alleen een cadeaubon aanbieden van 25 euro. Wat een tent.
Officiele reactie van Wehkamp 21-02-2021

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat het zo verkeerd is gegaan met de levering van de vaatwasser. Nogmaals onze oprechte excuses. Graag spreek ik u telefonisch om te kijken wat ik voor u kan doen.

webcareteam Wehkamp

Nicole 20-02-2021

Wehkamp en Wirlpool hebben allebei een hele Slechte service ,ik heb ze gebeld met een klacht over een nieuwe wasmachine van 2 wkn oud en dat zou opgelost worden maar nu weer 2 weken verder nog steeds niet opgelost.
Reageren op deze site dat ze contact opnemen en dat het heel vervelend is dus gaan binnen 2 werkdagen contact opnemen ..... om het op te lossen.....
Ben het inmiddels zat en zal er nooit meer iets kopen en het ook iedereen afraden!!! FAKE ZOOI
Officiele reactie van Wehkamp 20-02-2021

Goede avond,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat uw klacht nog niet is opgelost. Graag wil ik u vragen om uw klantnummer en geboortedatum samen met een omschrijving van uw klacht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl . Dan gaan wij samen met u kijken naar een oplossing.

webcareteam wehkamp

tulay 19-02-2021

Totaal niet behulpzaam of vriendelijk. Medewerkers zijn onbeschoft aan de telefoon. Wehkamp smeert klanten producten aan op ongegronde retourvoorwaarden. Ze leven hun eigen regels niet na.
Ik beveel deze webshop absoluut niet aan!

Jos 16-02-2021

Product besteld die de volgende werkdag geleverd zou worden. Na een week nog niet binnen dus geannuleerd. Krijgen we geen geld terug maar alleen maar een tegoedbon van Wehkamp. Schandalig en laatste keer dat ik hier bestel!
Officiele reactie van Wehkamp 16-02-2021

Goedemiddag.

Wat jammer om te lezen dat u het product niet op de beloofde datum heeft ontvangen. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen heb ik uw e-mailadres + geboortedatum en het ordernummer nodig. Deze kunt u sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Als wij deze gegevens per mail hebben ontvangen dan nemen wij het zo spoedig mogelijk in behandeling.

ronald 15-02-2021

Even een reaktie op wehkamp van 15-02-2021
als ze eindelijk eens hun mail gaan leren leze kan moeilijk zijn maar er is al een mail afgelopen vrijdag naar dat mail adres toegezonden maar is moeilijk en nog moeilijker een pc vinden en iemands geld terug te geven wat een waardeloos bedrijf maar er komt nog meer op social media hoe jullie omgaan met klanten enz te beroerd om mails te lezen maar ga vooral zo door mijn advocaat gaat zich er ook mee bemoeien

Eerdere review 15-02
op7februari heb ik een pc gekocht bij wehkamp 3499euro hij is verzonden naar dhl maar via trac en trace blijft hij hangen en is hij spoorloos mails naar wehkamp gezonden 1 mail terug nemen over14dagen kontakt op duurt toch geen 14dagen om kontakt te leggen met dhl en bel dhl krijg je een grote mond en zoek het zelf uit wat zijn dat waardeloze bedrijven wehkamp en dhl wil gewoon mn geld terug pc mogen ze houden rechtsbijstand ook ingeschakeld ben klaar met dat bedrijf totaal geen omgang met klanten

Nicole 11-02-2021

Wasmachine Whirlpool gekocht bij Wehkamp op
21-01-2021, moet bijna geen geluid maken maar deze maakt vanaf 1 al geluid en nu is het niet meer om aan te horen!!! Trommelaansluiting bij de randafdichting is beschadigd dus netjes gebeld met klantenservice en die hebben een melding vd monteur gemaakt...... JAWEL die komt op 08-03-2021 kijken!!!!! Een REPARATIE OP EEN WASMACHINE VAN NET 2 WKN OUD!!!
Dit is de eerst en laatste keer dat ik bij hun iets besteld heb!
WEHKAMP EN WHIRLPOOL WAT EEN SLECHTE SERVICE!!
Officiele reactie van Wehkamp 11-02-2021

Goedenavond,
Wat balen dat de wasmachine al zo snel mankementen vertoont! Ik kijk graag met u mee naar de mogelijkheden. Wilt u uw klantnummer met geboortedatum en dit bericht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl ? Graag zie ik uw mail tegemoet.

Wilma 10-02-2021

Ik heb op 5 Februari kleding besteld. Dat is tot 2x toe aangeboden op een verkeerd adres, kon ik volgen via de Track en Trace code. Gebeld met klantenservice (die nu thuis werken en dus een zéér slechte verbinding!) Pakket zou worden afgeleverd bij DHL punt in de buurt, maar na 2 dagen ligt er nog steeds geen pakket voor mij. Weer gebeld met klantenservice en nu wordt gezegd dat ik ben verhuisd en dus gaat het terug naar sorteercentrum. Verbinding wederom zeer slecht, op luidspreker ging het iets beter maar opeens verbinding verbroken.
Ik ga niet voor de 3e keer mijn verhaal doen, maar bij Wehkamp bestel ik niets meer!
Officiele reactie van Wehkamp 10-02-2021

Goedenavond, excuses hoe dit allemaal loopt. Graag kijk ik mee in het account. Wilt u uw klantnummer met geboortedatum en dit bericht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl ? Graag zie ik uw mail tegemoet.

Jelmer Hoekstra 02-02-2021

Wasmachine Samsung 700 euro. Na 13 maanden moet water inlaat, bekabeling, moederbord en deurslot vervangen worden. Meerdere keren gebeld met Wehkamp en Samsung.
Nu al 12 dagen zonder wasmachine vrijdag komen ze weer proberen de wasmachine te repareren? Ik koop nooit weer iets bij Wehkamp. Je word weg gezet als een zeur??
Officiele reactie van Wehkamp 02-02-2021

Goedenavond, vervelend dat u een negatieve ervaring hebt met de klachtafhandeling. Wilt u uw klantnummer of e-mailadres, geboortedatum en link of korte omschrijving van uw klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl
Wij nemen u klacht dan graag in behandeling.

Maria 30-01-2021

Wat een super slechte service. Ik raad iedereen aan om hier geen dure aankopen te doen. Een laptop aangeschaft van 8 maanden oud. Wat blijkt de scharnier laat los van het LCD scherm. Dit is een klacht wat we vaker voorkomt bij HP. Fabrieksgarantie van 1 jaar erop. De medewerker attendeerde mij erop deze terug te sturen naar de Wehkamp reparatie service. Dit heb ik gedaan, uiteindelijk kreeg ik een mail van de reparatie service terug, dat ze contact hebben opgezocht met de HP reparateur. Met de uiteindelijke mededeling dat de laptop niet binnen de fabrieksgarantie valt. Ik kon nu kiezen tussen twee opties. Laptop laten maken kosten €135,- of onderzoekskosten €25,-. Indien ik geen keus maak uit deze twee opties, krijg ik de laptop niet terug. Ik heb vervolgens na deze mail zelf contact opgezocht met de HP fabrikant, want ik was een beetje verbaasd over de garantie. De HP fabrikant deed geen enkele moeite en gaf aan dat dit wel onder de garantie valt en de laptop bij hen kan inleveren. Ik stond van het antwoord. Ik vraag me af of er überhaupt wel contact is opgenomen vanuit de Wehkamp reparatie service naar de HP fabrikant. Daarbij vraag ik me af welke onderzoekskosten? Want er is nu alleen zogenaamd informatie opgezocht en is er niet naar de laptop verder gekeken. Wederom weer contact opzocht met Wehkamp, mevrouw van de klantenservice gaf alleen oppervlakkige antwoorden en toonde geen empathie. Heel vreemd.
Beste mensen,
Bij deze wil ik jullie adviseren ik geen artikelen te bestellen met een hoge waarde. Wanneer u kleding of dergelijke besteld bij ze prima. Maar artikelen met een hoge waarde kunt u rekenen op een belabberde service.
Officiele reactie van Wehkamp 30-01-2021

Goedendag,

Wij begrijpen dat dit vervelend is. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met een link naar deze klacht? Via die weg nemen wij uw vraag graag verder in behandeling.

Alvast bedankt namens Webcareteam Wehkamp

SvdS 29-01-2021

Een bestelling gedaan van twee artikelen ter waarde van €30,-. Allebei via Wehkamp op voorraad en dus ook gelijk betaald. Het ene artikel keurig de volgende dag afgeleverd,het andere artikel liet op zich wachten. Na een paar dagen gechecked op mijnwehkamp en toen bleek het tweede artikel niet meer leverbaar te zijn.
Op zich geen probleem,kan gebeuren. Maar wat mij stoort is het volgende: doordat het 2e artikel niet meer leverbaar bleek te zijn kwam het totaalbedrag onder de €20,- en werd er dus €2,95 voor de verzendkosten in mindering gebracht op het terug te storten bedrag. En nou gaat het mij niet om die €2,95, maar om het feit dat je geen enkel alternatief wordt aangeboden. Een berichtje met melding dat het bestelde en betaalde product niet meer op voorraad bleek te zijn was fijn geweest. Of de keuze om misschien nog iets in hetzelfde idee bij te bestellen....
Nu voelt het of ik opdraai voor de fout van een ander en daardoor dus die verzendkosten moet betalen. Jammer...

En de klantenservice...daar kan nog wel 1 en ander verbetert worden. Na meer dan 30 minuten wachten op een medewerker bij de persoonlijke chat maar weer weggeklikt...

Ronald 26-01-2021

Waardeloos dit bedrijf. Had een bestelling met extra service waarvoor je dik betaald. Dynalogic had de verkeerde service doorgekregen. Moest derhalve de bestelling bij aflevering noodgedwongen weigeren. Vervolgens kreeg ik het bericht dat mijn bestelling uitverkocht was en ik opnieuw moest bestellen. Wtf?
Officiele reactie van Wehkamp 26-01-2021

Goedemorgen Ronald,

Vervelend dat er iets mis is gegaan in de bezorging. Ik zie dat we deze melding al in behandeling hebben genomen via een ander forum.
Zou u via dat forum op ons willen reageren?
Dan kunnen wij dit in behandeling nemen.

Anoniem 19-01-2021

NOOIT MEER WEHKAMP! Wij hebben een korte vraag over een betaling. Proberen al 2 weken telefonisch contact te zoeken. Steeds 30 min in de wacht, geen gehoor! Daarna eindelijk contact met de klantenservice gekregen via de Facebook chat. En word je alsnog doorverwezen om even telefonisch contact op de nemen. Wat een slechte zaak is dit!
Officiele reactie van Wehkamp 20-01-2021

Goedemorgen,

Deze review hebben wij al in behandeling genomen via een ander forum.
Wilt u via dat forum op ons reageren?
Dan kunnen wij dit in behandeling nemen.

Wanda 11-01-2021

Ik heb Siemens koffiemachine besteld,20 december, 21 december geretourneerd. Twee keer Wehkamp e-mail gestuurd on te betalen kleine 499 euro,.Vaandag heb ik gebeld/35 minuten wachttijd/ en echt geen antwoord gekregen waarom zo lang duurt /20 dagen/alleen vraag waarom koffiemachine is geretourneerd. en fomulier invullen.Onacceptabel
Officiele reactie van Wehkamp 15-01-2021

Goedenavond,

Wat vervelend om te horen dat u lang in de wacht heeft moeten staan. We hebben het momenteel erg druk, daarvoor mijn excuus.

Wij willen uw klacht graag in behandeling nemen. Zou u daarvoor uw klantnummer, geboortedatum en link/omschrijving van uw klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Liek 10-01-2021

Ik lees serieus vol verbazing al deze klachten, ik ben al zeker 20jr klant bij wehkamp em heb echt nog nooit problemen gehad met leveringen etc hooguit dat een vervoerder het weer eens verkeerd doet qua levering.
We hebben nu een nieuwe was/droger nodig en bestel deze ook zeker bij wehkamp.
Officiele reactie van Wehkamp 10-01-2021

Goedenavond,

Bedankt voor het grote compliment en wat fijn om te lezen dat u een nieuwe apparaat weer bij ons wil bestellen! Indien u advies nodig heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Benjamin 06-01-2021

Macbook (ruim 1600 euro) zou binnen drie weken geleverd worden. Ruim drie weken later kan Wehkamp niet eens zeggen wanneer de leverancier hem weer heeft.

Wehkamp beroept zich op schaarste, terwijl op alle andere webwinkels inclusief Wehkamps eigen leverancier het product direct leverbara is.

Daarnaast sta je bij Wehkamp gemiddeld 20-25 minuten in de wacht voor de klantenservice.
Officiele reactie van Wehkamp 15-01-2021

Goedenavond,

Mijn excuus dat we niet eerder konden reageren op uw klacht. We nemen uw klacht dan ook graag in behandeling.

Zou u uw klantnummer, geboortedatum en omschrijving/link van uw klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Astrid 06-01-2021

Snelle levering tijdens drukke december maand!! Ik denk dat Wehkamp verbetering kan bieden door hun telefonische wachttijd te verkorten. Voor de meeste mensen zal dit een bron van ergenis zijn. Dus werk aan de winkel Wehkamp.
Officiele reactie van Wehkamp 06-01-2021

Goedemiddag!

Het is wegens de afgelopen feestdagen en de lockdown helaas enorm druk. Hierdoor zijn er langere wachtrijen op alle kanalen. Mocht je een specifieke vraag hebben aan ons ontvangen we graag je e-mailadres en geboortedatum en de omschrijving van je vraag op; socialmedia@wehkamp.nl

Met vriendelijk groet,

Paul 05-01-2021

Mooie webshop met veel aanbod en een snelle levering, retour van een defect product was ook goed geregeld. Maar daarna houd het op, meer dan een maand nadat ik een kapot product kreeg toegestuurd ben ik nog steeds wachtende op de "reparatie" volgens de klantenservice is het niet anders want dit is protocol. Nu krijgt een reparateur nog 3 weken de tijd om het te repareren, en dat voor een klein elektronica product wat helemaal niet gerepareerd gaat worden want dat is veel duurder dan gewoon vervangen. Al met al mag ik blij zijn als ik twee maanden na aankoop iets hoor, iets terugkrijg mijn geld of een nieuw product.
Officiele reactie van Wehkamp 05-01-2021

Goedemiddag,

Wat vervelend zeg dat u lang moet wachten op de reparatie van het product. Ik kijk graag met u mee om tot een oplossing te komen. Kunt u uw e-mailadres en geboortedatum samen met een link naar deze klacht sturen naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij dit verder in behandeling kunnen nemen.

Webcareteam Wehkamp.

Marijke 31-12-2020

Ik heb een bankje voor in de tuin gekocht: SenS-Line tuinbank Bretagne (3-zits)
Naast dat het hout op 1 plek duidelijk gerepareerd is en op een andere plek gewoon kapot is, werd er 1 onderdeel verkeerd geleverd. We hebben hierop zelf nieuwe gaten geboord in het onderdeel en de oude dichtgestopt om de bank toch in elkaar te krijgen. Lijkt me niet de bedoeling toch? Bezorging was wel goed trouwens, maar het artikel valt tegen.
Officiele reactie van Wehkamp 01-01-2021

Goedemorgen,

Wat jammer dat je bankje niet voldoet aan je verwachtingen en wat gebreken vertoond. Wij kunnen de bank aanmelden als artikelklacht.
Zou je ons je klantnummer en geboortedatum tezamen met deze klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?
Zodra wij je gegevens hebben, kunnen wij deze klacht in behandeling nemen.

Wehkamp , advies: bestel hier vooral NIET! 30-12-2020

Ook hier zal ik maar eens mensen helpen met mijn ervaring met Wehkamp en zijn ronduit belachelijke klantenservice.

Op 30 november heb ik een bestelling geplaatst en betaald maar niet ontvangen.

Meerdere keren heb ik met de klantenservice contact opgenomen, er werd me onder andere verteld dat het nog nooit is voorgekomen en onverklaarbaar is hoe het kan maar DHL heeft een ander adres doorgekregen dan dat er bij de bestelling staat.

Inmiddels zijn we zo’n 2 weken verder, vrijdag had ik nog contact met iemand van de klantenservice, deze beloofde me het direct op te sturen en ik kon het zaterdagochtend dan alsnog verwachten, u raad het misschien al, niks ontvangen....

Waarop ik zojuist alweer contact met moeten opnemen, dit keer kreeg ik een verhaal over systemen, verschillende bestellingen, retour zendingen en dat het niet mogelijk is om achteraf te betalen.

Nu heb ik maar 1 bestelling geplaatst, ook in 1keer vooraf betaald, niets ontvangen en dus al helemaal niets retour gestuurd!

Het gesprek met de klantenservice zojuist(zondag 13 dec.) hield op met “het systeem heeft besloten dat u niet achteraf kunt betalen” en ik kan er niets aan veranderen.

Waarop ik mezelf moest blijven herhalen, ik wil niet achteraf betalen, ik heb 2 weken geleden al betaald voor iets wat ik niet krijg.

Ik vroeg de mevrouw of het er nu op neer kwam dat ik gewoon mijn bestelling niet krijg, waarop het antwoord bevestigend was.
Komt erop neer, u heeft besteld en betaald maar u krijgt het niet, dit is toch te belachelijk voor woorden??!

Ik begrijp dat de klantenservice aan systemen zijn gebonden maar wat de ene collega wel kan zegt de ander niet te kunnen.
De klantenservice stopt gewoon met antwoorden en daarmee houd het op.
Ik krijg het gewoon niet😒.

Update 15 december
We hebben uw retour ontvangen....
WTF ik heb niets retour gestuurd!!!!

Update 15 december
We hebben uw retour ontvangen ggrrrree😡.

Update 16-dec.
op deze review, heel vervelend allemaal stuur uw gegevens en een link naar de review naar dit e-mailadres. Dat heb ik dus gedaan. Het was het verwachten, geen ontvangst bevestiging of een reactie en welke vorm dan ook 🤨. Gewoon helemaal niets!!!!!

Update 18 dec.
We hebben je tegoed teruggeplaatst op je account..... €9,50.dat is MINDER DAN DE HELFT VAN HET TOTALE BEDRAG🤨

Nogmaals ik bestel EN betaald producten omdat ik die graag wil hebben.

NIET om
Urenlang met de klantenservice bezig te zijn wat resulteert in het meeste van mijn geld kwijt, geen enkel product maar wel veel uren en heel erg frustratie, ongeloof dat jullie zo met mensen kunnen omgaan.
En boos, want nu ben ik uren kwijt aan heen en weer communiceren met onbekwaam klantenservice personeel waarbij de helft niets kan en de andere helft wel maar doen het uiteindelijk niet goed en ik zit hier zonder bestelling en meeste van mijn geld kwijt na weken lang mijn beste doen.
Waardeloos Wehkamp!!! Ronduit WAARDELOOS EN BELACHELIJK!!!

Update 23 december:
Nog steeds geen enkele reactie van de klantenservice, als ik kijk in mijn Wehkamp account staan daar ineens allerlei facturen over deze ene bestelling, met allerlei “terugbetalingen” geannuleerde bestellingen en bestellingen die “nog in verwerking” zijn.
Wat een zooitje zeg! Ik heb 1 bestelling gedaan in 1keer betaald, uren bezig geweest met de klantenservice en nog steeds niets van mijn bestelling (wat maar 2 producten waren)!!!! Ja die bestelling van 30nov. Ja!
Hoe boos kun je je klanten maken?😡

Update 24 dec.
Zoals in de reactie van Wehkamp hieronder gevraagd word, alle informatie die ze willen
Hebben verzamelt en naar het genoemde adres gestuurd.

Update 28 december:
Uiteraard nog steeds geen woord of ontvangstbevestiging op de op verzoek gestuurde mail van 23 dec.

Update 30 dec.
3x raden...... nog steeds geen woord van Wehkamp, ook nog steeds geen ontvangstbevestiging, na het versturen van alle informatie die ze nodig hadden om “deze voor mij zo vreselijke situatie af te handelen.
Schaam je Wehkamp!

Reactie; Beste mevrouw Van Beest,
Een collega van een andere afdeling was ermee bezig en heeft u proberen te bellen. Daarna een mail gestuurd. Heeft u haar al teruggebeld? De mail bevatte dus de volgende boodschap:

Er is al iemand van een andere afdeling mee bezig en die moet ik ZELF maar voor de 2de keer gaan terug bellen.

Echt..... tuurlijk ik zal voor de 6de keer met iemand van de klantenservice gaan bellen, na 20mails. Ik weet niet hoe het komt dat er zo met klanten word omgegaan maar ik heb geen tijd om uren en uren hieraan te besteden, ik moet namelijk werken voor mijn geld en niet werken is geen geld!
😡😡

Oplossing:
Stuur me de bestelling die ik op 30
November heb besteld EN BETAALD!!!

Ramon 28-12-2020

Ik heb als kerstcadeau een parfum besteld die volgens de site van Wehkamp leverbaar was. Een week later krijg ik melding dat de bestelling geannuleerd is en niet geleverd kan worden. Geen contact i.v.m. een alternatief of wat dan ook.
Omdat het inmiddels kerstavond was zat er niets anders op dan het ergens anders te kopen. Ik heb Wehkamp verzocht het geld terug te storten, maar dat is, ik citeer "technisch niet mogelijk". Het wordt als tegoed teruggeboekt.
De medewerker geeft ook aan dat ze niet konden weten dat er geen voorraad was, omdat het via een derde partij geleverd werd. "De leveranciers geven aan hoeveel voorraad ze hebben, maar als er dan meer mensen bestellen dan dat er voorraad is, is Wehkamp daar niet van op de hoogte".
Met andere woorden, als er op de site staat dat er voorraad is, kan deze al lang op zijn.
Voor mij nooit meer Wehkamp.

Marco 28-12-2020

Je moet lang wachten op de klantenservice van Wehkamp, meer dan 25 minuten. Wat een service.
Dit kost geld!
Krijg ook geen ontvangst of mijn retour is aangekomen?
Pfff
Officiele reactie van Wehkamp 28-12-2020

Goedenavond,

Het is wegens de feestdagen enorm druk. Hierdoor zijn er langere wachtrijen op alle kanalen. Een retourverwerking duurt momenteel tien werkdagen. U krijgt een e-mail zodra uw retour verwerkt is. Wanneer deze tien werkdagen voorbij zijn, mag u uw klantgegevens, samen met een link of omschrijving van deze klacht, mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wanneer deze tien werkdagen niet voorbij zijn, wil ik u vragen dit af te wachten.

Monique 21-12-2020

Problemen gehad met Wehkamp,over mijn bestelling vesten,en ook voor mijn ouders besteld,maar moet toegeven en wilde dit ook schrijven naar vele mails en telefonisch contact eindelijk vandaag toch opgelost. En dan moet je ook eerlijk zijn en ik ben eerlijk en dit schrijven. Bedankt. Of ik deze winkel zou aanbevelen best moeilijk want heb er pas 2 keer besteld, en hopelijk gaat het in de toekomst beter en sneller de meeste zijn aardig medewerkers, maar zat er ook helaas een 2 die netjes behandelde ,maar ik denk er nog over na of ik hier ga bestellen, maar heel blij dat het opgelost is ,en er zijn toch ook mensen die er tevreden over zijn ,dus is aan jezelf.
Officiele reactie van Wehkamp 21-12-2020

Goedemiddag, hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat het nu naar tevredenheid is opgelost. Natuurlijk staan wij indien nodig voor u klaar. Wij hopen u als klant weer opnieuw te mogen begroeten. Ik wens u alvast hele fijne dagen toe.

Webcareteam Wehkamp.

E. 16-12-2020

Hele slechte klantenservice.
Tweede keer dat ik hier wat bestel. 2 bestellingen boven 200euro. Adres van levering verkeerd. Daarom direct gebeld om te laten veranderen. Was niet meer mogelijk. Prima tot daar aan toe maar dan wordt ik zo afgesnauwd aan de telefoon. Niet willen helpen niet mee kijken naar een oplossing. Super slechte verbinding.
Officiele reactie van Wehkamp 16-12-2020

Goedemiddag,

Graag neem ik uw klacht in behandeling.

Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar dit bericht?

Arnoud M 12-12-2020

27 oktober 2020 - Bank besteld, levertijdindicatie "met 3 weken in huis"
17 november - Nog steeds niks in huis.
3 december - Levertijdindicatie "met 4 weken in huis", getwitterd waarom het nu ineens op 4 weken staat en waarom het zo lang duurt.
3 december - antwoord wehkamp: Goedemiddag! levertijden kunnen veranderen. Bijvoorbeeld omdat de bank nu niet voorradig is en het ontvangen van de vooraad langer duurt. Ik kan daarom geen exacte levertijd aangeven. Alleen dat je vanzelf bericht krijgt om een bezorgafspraak te maken zodra de bank leverbaar is. Weet je zo voldoende?

Nee natuurlijk weet ik niet voldoende, ik vind het alleen heel erg vervelend dat als ze al kennis vooraf hebben dat levertijden langer duren ze dit niet gewoon laten zien op de website. Als er nou "levertijd wegens corona, 12 weken" stond dan had ik daar meer begrip voor gehad. Nu hoop je elke week op iets wat toch niet gaat komen.

Nu ten tijde van schrijven, 12december2020, staat de levertijd op "met 3 weken in huis".
Ik vind dit dus echt niet kunnen. Momenteel kan ik dus alleen maar wachten wachten en wachten.

mvg, Arnoud
Officiele reactie van Wehkamp 16-12-2020

Goedemiddag,

Graag kijken wij met u mee wat er aan de hand is.
Wij nemen dit zo spoedig mogelijk in behandeling.

Monique 08-12-2020

Update op 08/12/2020:
Nog steeds mijn geld niet terug,wat beloofd is ,hele slechte service en ook de medewerkers word vanalles beloofd ik koop er nooit meer ook niet voor mijn ouders daar .al 10 november 2020 bezig.

Review van 02/12/2020:
2 vesten besteld van protest op 10 november,best wel dure vesten ,maar doordat ze single day hadden afgeprijsd ,toch 2 besteld . 1 ontvangen meteen gebeld ,maar moest 2 dagen wachten kon nog komen,dus niet meerdere malen contact opgenomen per mail en telefoon, maar niet netjes behandeld ,nog steeds vest niet ontvangen, was er niet meer zou mijn geld terug gestort gekregen nu inmiddels 2 december en nog steeds mijn geld niet terug ben er klaar mee en vind het niet netjes word vanalles beloofd .maar zit nog steeds op mijn geld te wachten
Officiele reactie van Wehkamp 09-12-2020

Goedenavond,

Wat vervelend om te horen dat u nog steeds niet uw geld hebt terug gekregen. Ik neem de klacht graag in behandeling. Zou u een mail kunnen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer en geboortedatum samen met een link of beschrijving van uw klacht?