Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1084 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Willy Dekker 29-06-2024

Waardeloos bedrijf. Jbl box besteld.. functioneerde niet goed. Terug gestuurd voor reparatie.. mensen van Belsimpel vonden dat de box niks mankeerde maar vooruit dan maar naar een 2e reparatie bedrijf gestuurd. Die had volgens hun van alles vervangen.. ps je moet ze aldoor achter de broek aanzitten want je hoort van Belsimpel werkelijk niets. Na dik 2 weken box Terug.. je raad het al.. nog steeds kapot!!! Ik wilde mijn geld terug, nee hoor ik moest de box dus weer opsturen.. jullie willen graag klanten kwijt dat is wel duidelijk . Nooit maar dan ook nooit weer bestel ik hier iets! Dikke bende!!

Ro 29-06-2024

Belsimpel adverteert met voor bepaalde tijd besteld, de volgende dag geleverd. Dit is onzin.

Dinsdag besteld en betaald waarna er beloofd is de volgende dag te leveren. De volgende dag krijg ik de melding dat er pas de opvolgende dag geleverd wordt. De opvolgende dag wederom hetzelfde. Nu zijn ruim vier dagen verder en de levertijd wordt elke dag beloofd en weer verzet.

Ik heb bericht voor een annulering omdat ik de telefoon elders wil kopen, echter er komt geen reactie. Ik vindt dit waardeloze service en vakse reclame wat betreft levertijd.

Marcel 28-06-2024

Heel goed geholpen door de klantenservice om mijn bestelling te veranderen van mijn vaders naam naar die van mij omdat ik zijn gegevens niet bij de hand had ivm ziekte. Fijn en snel geholpen en dit om 20.30 uur.

Xandra 28-06-2024

Ik heb een Samsung Galexy M34 5G blue gekocht, was de laagste prijs op internet bij Belsimpel. Had al een abonnement ,dus alleen een toestel gekocht. Site was gebruikersvriendelijk en duidelijk. Na betaling snel reactie met track en trace. Bezorging was ook op tijd.

Karin 28-06-2024

Altijd blij met belsimpel. Al meerdere telefoons hier besteld. Altijd netjes en de volgende dag bezorgd! Zeer tevreden en zeker een aanrader. Ook Altijd fijn geprijsd

Louis Schonewille 27-06-2024

Al meerdere telefoontoestellen via Belsimpel gekocht, laatste toestel Samsung A35 had problemen het scherm bevroor steeds tijdens scrollen en foto's maken, contact gehad met klantenservice en toestel terug gestuurd, direct nadat toestel was aangekomen al een mail dat er een nieuw telefoon werd opgestuurd, dag later ontvangen, Top bedrijf

Marjolijn 26-06-2024

Heb nu voor de 3e x een mobiele telefoon aangeschaft en ben zeer tevreden over de snelle en correcte leveringen!

C.W de Vos 25-06-2024

Goede service. Fijn dat je af en toe mail krijgt en op er bij word gehouden waar je bestelling zich bevind. Netjes afgeleverd en de bestelling was helemaal perfect.

Tim 25-06-2024

Concurrerende prijzen en snelle verzending zelfs beter vergeleken met die goedkope sketchy verkopers op Bol.com en Amazon!!

Klaas Jan 24-06-2024

Belsimpel heeft naar aanleiding van mijn review contact met mij opgenomen en een prima oplossing aangeboden. Echt complimenten over de service!

Orgineel bericht:
Samsung A55 gekocht voor €399,-
Binnen 2 weken is de prijs verlaagd naar €379,-
Belsimpel bied de laatste prijs garantie maar wil deze belofte niet nakomen!

Meerdere mails gestuurd maar ik krijg het toestel niet voor de laatste prijs.

Klacht is prima opgelost door Belsimpel!

Karin 24-06-2024

zaterdag besteld zondag in huis en voor een hele mooie prijs.
ik had aangegeven ZSM en gehoopt op dinsdag leveren dus zondag was echt een hele mooie meevaller.
en de prijs was niet veel hoger dan een 2e kans (30 euro) dus dan liever een hele nieuwe! wij zijn er blij mee.

Perro55 22-06-2024

BelShop is een geweldige internet winkel met goede service, zoals prijs, zeker de levering, zelfs op zondag, gewoon een goede Nokia

Klaas Jan 22-06-2024

Samsung A55 gekocht voor €399,-
Binnen 2 weken is de prijs verlaagd naar €379,-
Belsimpel bied de laatste prijs garantie maar wil deze belofte niet nakomen!

Meerdere mails gestuurd maar ik krijg het toestel niet voor de laatste prijs.

Wel kan ik het toestel gratis retourneren en dan het zelfde toestel goedkoper opnieuw bestellen. Belsimpel betaald graag extra verzendkosten maar ik krijg niet de laatste prijs.

Mink 21-06-2024

Duidelijk, snel en prijsvriendelijk. Belsimpel houd je goed op de hoogte. Al diverse keren een nieuwe telefoon en accessoires aangeschaft. Ook na afloop is de communicatie prettig en duidelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Familie V. 21-06-2024

Wie kan er zonder telefoon! Wij kiezen voor Belsimpel omdat we weten dat Belsimpel altijd gegarandeerd de volgende dag levert!

Jos 19-06-2024

Eerder heb ik afgeraden om niet bij Belsimpel te bestellen.
Horlogebandje was reeds na enkele weken kapot en garantie erop kreeg ik niet ban Belsimpel.
Na een negatieve review op kieskeurig is de zaak toch nog naar tevredenheid opgelost.

illco 18-06-2024

Belsimpel geeft helder overzicht van producten en bijpassende accessoires. Geeft de beste prijs bovendien. Levert snel en netjes. En je kunt het 30 dagen lang terugsturen.

Bertus 18-06-2024

Voor de tweede keer een tablet besteld bij Belsimpel.nl en het is gewoon goed.
Wederom de goedkoopste en snelle levering, helemaal TOP.

Berry 17-06-2024

Eerst voor mijn vrouw en een week erna een telefoon voor mezelf besteld. Alles is naar volle tevredenheid verlopen en de telefoons hadden de laagste prijs tov andere sites

Tirsa 16-06-2024

L wierckx 15-06-2024

Super service eenvoudig besteld werd op de hoogte gehouden van de status en levering van mijn bestelling volgende dag in huis netjes ingepakt om evt. Beschadigingen te voorkomen .

Rein 13-06-2024

Snelle levering, binnen 2 dagen toestel in huis. Geleverd in een degelijke, stootvrije, doos met luchtzakjes opgevuld.
Ben erg blij met het toestel.Een budget smartphone voor een budgetprijs.

Edwin 13-06-2024

Belsimpel doet wat het moet doen, goede service, eerlijke prijzen die zeker niet te hoog zijn en een duidelijke website. Ik koop er vaker en zal dat blijven doen.

JaapV 12-06-2024

Belsimpel is de shop als je een nieuwe telefoon zoekt, veel keus, leuke prijzen en supersnel in leveren. Volgende dag in huis, voor mij was dat fantastisch nadat mijn telefoon totaal platgereden was op de rijbaan. Topshop! Volgende keer weer naar Belsimpel!!

Jeroen v. K. 12-06-2024

Wederom een samsung mobiele telefoon besteld en de volgende dag al in huis! Perfect geregeld voor een hele goede prijs. Volgende keer bestel ik zeker weer bij Belsimpel!!