Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 146 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

4,8

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Huub 02-07-2024

Algemene score

1,0
Prima stofzuiger. Alleen als er wat kapot is heb je een probleem en wordt je voorgelogen, ondertussen wacht ik al ruim 3 maand op
Een nieuwe stang deze is niet op voorraad. Constant wordt er gezegd deze week komt hij weer op voorraad en er wordt aan gewerkt, onderhand wordt ik voorgelogen en zit met een kapotte stofzuiger

Reageer

s********@g******** 22-06-2024

Algemene score

1,0
Absolutely shocking and terrible experience with Dyson.

My vacuum cleaner V11 stopped working, and support simply refused to repair it at all, motivating this that they don't have any spare parts. And that I should just go and buy a new one ....

Please keep in mind that they still sell V11 on their website. So if you will buy it and it breaks - you will be left alone with no chance to fix it.

Beware

Reageer

Rob van Krieken 21-06-2024

Algemene score

5,0
Na drie weken nog geen nieuwe Dyson V15 ontvangen. Tot twee keer toe werd er beloofd dat er een nieuw exemplaar onder garantie geleverd zou worden. Een week later werd er per email gevraagd het defecte exemplaar op te sturen om te laten repareren.
Na weer een half uur in=n de wacht te hebben gestaan werd er na aandringen toch weer beloofd op 14 juni 2024 dat er alsnog een nieuwe V15 geleverd gaat worden.
Vandaag op 21 juni 2024 nog helemaal niets gezien of gehoord.
Om gek van te worden

Reageer

L.kriek 20-06-2024

Algemene score

2,0
Nov.dec.2020 Dyson ZE6-EU-NHJ7189A aangeschaft, werkte totaal niet, geen zuigkracht met de hulpstukken. Gebeld , ik hoefde mijn verhaal niet af te maken, zodra ik het nr.had genoemd, werd al gezgd , u krijgt een nieuwe. Dus klacht was bekend. Telefonisch zijn ze onbereikbaar, om 9.00 is het al druk. Weer gebeld en krijg een nieuwe omhulsel zonder accu toegestuurd!!!!!!!!. En blijkt niet op voorraad te zijn.conclusie NOOIT meer een Dyson en zal het iedereen afraden

Reageer

Ikke 17-06-2024

Algemene score

1,0
Zeer vreemde werkwijze van Dyson je stuurt 2 machines terug met de door hun aangeleverde verzend zegels en ontvangen door post nl en ook doorgegeven na telefonisch contact en nu hebben ze ineens niks zeer vreemd hoe de terugbetalingen van 1 machine en de andere hebben ze zogenaamd niet gehad , gaan het gaat wel om een bedrag van meer als 593 euro gelukkig heb ik zegel nog maar telefonisch o ja ik zie het en later op mail ik zie niks gast de goede kant op met Dyson not dus

Reageer

Dure stofzuiger Dyson binnen een jaar meerdere mankementen 17-06-2024

Algemene score

3,0
Op 11juni 2023 heb ik een Dyson V12 Detect Slim Absolute + voor ruim 700 euro aangeschaft. Na enkele maanden brokkelde spontaan het kunststoffen randje van de behuizing af. Na melden, weken moeten wachten voordat vervanging op voorraad was. Weer enkele maanden later kon ik het reservoir niet meer opennen, na melding geen contact met Dyson gekregen. Uiteindelijk is defect reservoir door een andere expert voor mij geopend. Recent, 3 weken geleden liet het stoffen onderkant van de laser parket borstel geheel los. Nu krijg ik krassen op het parket. Dit gemeld bij Dyson en het kan nog weken zoniet maanden duren voordat ik een nieuwe borstel krijg. Vanwege niet op voorraad. Dit is een dure stofzuiger van amper een jaar oud.

Reageer

Angelo 10-06-2024

Algemene score

1,0
Slechte service geen retour label in de doos nou zie dan maar is terug te sturen hebben nu al 4 x gebeld waarvan je circa 30 minuten in de wacht staat met een vreselijk reclame over dyson dan krijg je tehoren je moet 5 werk dagen wachten voor dat het in je mail verschijnt nou zitten op week 2 hoe moeilijk is het om een fout die erkend word door het eigen personeel dat het wel is vergeten word optelossen ik bel niet voor niets een klanten service je word van het kastje naar de muur gestuurd

Conclusie nog steeds wachtende

Reageer

Laurien 09-06-2024

Algemene score

1,0
Wat een super slechte services bij Dyson. Reageren niet op mails, slecht telefonisch bereikbaar, WA werkt niet, via Chat geen duidelijk antwoord. Als je ze spreek, zeggen ze, u moet even geduld hebben want het wordt morgen afgeleverd of wij gaan het uitzoeken en komen met een antwoord zodra wij meer weten. 7 mei zouden ze de Dyson airwrap afleveren, toen 8 mei en toen 9 mei volgens Dyson.
Ik werd van het kastje naar het muurtje gestuurd. Post.nl zegt, je moet contact opnemen met Dyson en Dyson zegt weer, je moet contact opnemen met Post.nl!!! Dus je schiet er geen sodemieter op!!
Terwijl ik via Post.nl al na een paar dagen had vernomen dat het pakketjet zoekgeraakt is. Ze gaan een onderzoek instellen maar alleen de afzender kan hierover informatie ontvangen en ik niet. Daar heeft Dyson dus 1 maand over gedaan!! Tussentijds mailen, WA, bellen en chatten helpt echt niet en als je ze eindelijk telefonisch spreek, krijg je steeds als antwoord, u moet echt afwachten. Als je iets zegt, krijg je als antwoord, maar dat is niet onze werkwijze. Het kost dus Dyson teveel moeite om een klein antwoord te geven, zoals, bedankt voor uw mail en wij gaan het uitzoeken.
Ze geven een vermogen uit aan Marketing, want ze adverteren overal. Ze kunnen beter eerst de services in orde maken, want dat is bij een klant toch wel erg belangrijk. Meestal is klant koning, nou by Dyson zeker niet!!!!

Reageer

Babs Kuijpers 06-06-2024

Algemene score

1,0
Zeer slechte service. Onze vloerzuigmond met zachter roller van de Dyson V11 (a 85 euro) is na een jaar gebruik al helemaal op een geeft krassen op de vloeren. Hiervoor contact opgenomen met Dyson. Eerst via mail, niet te bereiken, daarna via whats ap, niet meer te bereiken vervolgens meer dan 10 x opnieuw via de chat en de chat wordt keer op keer verlaten door de medewerker. Uiteindelijk gebeld naar Dyson en na meer dan een half uur in de wacht een medewerker aan de lijn die niets voor me kan betekenen. Garantie is maar een jaar (die is net voorbij) en er zijn ook geen vloerzuigmonden op voorraad. Dus kortom ze kunnen niets voor me betekenen.

Reageer

Bas 06-06-2024

Algemene score

1,0
Wat een WAARDELOZE klantenservice bij Dyson! Ik was heel blij met de stofzuiger op zich, maar je verwacht niet dat zo’n duur apparaat al na 7 maanden stuk is. De aansluiting van de stofzuigerstang liet los en ik kan nu niet meer stofzuigen. Klantenservice vertelt doodleuk dat het onderdeel niet op voorraad is en dat ook niet bekend is wanneer wel. Wij zijn nu 8 weken verder en ik verwacht niet veel goeds. Wat heb je aan garantie als het kapotte onderdeel niet vervangen kan worden? Voor mij NOOIT meer Dyson

Reageer

Ellen 03-06-2024

Algemene score

1,0
Wat een WAARDELOZE klantenservice bij Dyson! Ik ben heel blij met de stofzuiger op zich, maar je verwacht niet dat zo’n duur apparaat al na 5 maanden stuk is. Er is een wieltje afgebroken van een zuigmond, ik kan nu niet meer stofzuigen. Klantenservice vertelt doodleuk dat het onderdeel niet op voorraad is en dat ook niet bekend is wanneer wel. Aangezien ik ook nog wacht op een opzetstuk wat bij levering ontbrak sinds december (!) verwacht ik niet veel goeds. Wat heb je aan garantie als het kapotte onderdeel niet vervangen kan worden? Hoe kan zo’n groot en mooi bedrijf z’n naam zo verkwanselen? Dyson bouwt een heel slechte reputatie op.

Reageer

Ellen 03-06-2024

Algemene score

1,0
Wat een WAARDELOZE klantenservice bij Dyson! Ik ben heel blij met de stofzuiger op zich, maar je verwacht niet dat zo’n duur apparaat al na 5 maanden stuk is. Er is een wieltje afgebroken van een zuigmond, ik kan nu niet meer stofzuigen. Klantenservice vertelt doodleuk dat het onderdeel niet op voorraad is en dat ook niet bekend is wanneer wel. Aangezien ik ook nog wacht op een opzetstuk wat bij levering ontbrak sinds december (!) verwacht ik niet veel goeds. Wat heb je aan garantie als het kapotte onderdeel niet vervangen kan worden? Hoe kan zo’n groot en mooi bedrijf z’n naam zo verkwanselen? Dyson bouwt een heel slechte reputatie op.

Reageer

Zaada 30-03-2024

Algemene score

1,0
Na 5 maanden nog steeds geen terugbetaling ontvangen van een geretourneerd product. Bedraagt een bedrag van 649 euro. Ik wordt echt van het kastje naar de muur geschoven. Onbegrijpelijk dat een bedrijf met zulke dure producten zulke slechte service bied.

Reageer

Ruben 22-03-2024

Algemene score

1,0
Wat een naar bedrijf, bestel 3 apparaten van samen bijna 2.000,- euro. Een hiervan komt binnen met een kapotte stekker. (pinnetjes vallen naar binnen)

(op de video duidelijk te zien dat dit om een productie fout gaat)

Nu werkt hij af en toe wel, maar hij vonkt en maakt kortsluiting in het stopcontact. Ik heb het apparaat mee naar kantoor genomen ivm de droge lucht. Maar maak me nu zorgen over brand als ik er in de avond niet ben.

Je neemt contact met de klantenservice, waarna zij om een adres vragen. Ik stuur mijn factuur en adres door, waarna dyson zegt dat het adres niet klopt? En dat ze me nu niet verder mogen helpen ivm GDPR regeling. Complete waanzin natuurlijk.

Kom op? het gaat om een stekker van een lucht bevochtiger van 799,- euro.

Reageer

Stan 18-03-2024

Algemene score

2,0
Wat een teleurstelling. Mijn airwrap bleek bij aankomst een beschadigde accessoire te hebben en een accessoire compleet te missen. Bij contact met Dyson (wat vrij snel was), heb ik mijn teleurstelling geuit. Als reactie kreeg ik : "Ik begrijp je frustratie volledig, maar op dit moment kunnen we je deze oplossingen bieden."
Ik ben niet gefrustreerd, teleurgesteld... dat mag ook als je een behoorlijk bedrag voor iets heb neergeteld.
Hoedan ook, ik stuur het terug. Voor mij geen Dyson meer.

Reageer

Ricardo Jansen 12-03-2024

Algemene score

2,0
"Koop NIET rechtstreeks bij de maker"

Met alle respect. Dyson maakt mooie en goede spullen en deze recensie gaat niet over de producten.
Deze recensie gaat over de barslechte klantenservice van Dyson. Dyson Airwrap gekocht voor mijn vrouw.
Helaas werkte deze niet goed bij haar, kan gebeuren dat hoor je wel meer.
Nu wil ik hem retourneren. Aangemeld op de website, vervolgens moet je een week wachten op je retourformulier, JE RETOURFORMULIER alleen al, we leven in een digitale wereld, dit zou toch sneller moeten kunnen zou je denken. Met Dyson contact opgenomen en gevraagd of ze het sneller op konden sturen gezien ik 2 weken op vakantie ging en anders pas een aantal weken later kon retourneren. Maar hier konden ze vanwege drukte niets aan doen. En ja een week later pas een retourformulier. Toen ik terug kwam van vakantie gelijk geretourneerd. een paar dagen later ontvangen door Dyson. Vervolgens eind van die week maar eens gebeld om te vragen wanneer ik mijn geld terug kon verwachten "nou meneer alles staat op in progress hier dus u mag uw geld binnen enkele dagen wel terug verwachten" Enkele dagen later, nog steeds geen geld op mijn rekening. Weer bellen met Dyson en krijg ik doodleuk te horen dat het nog wel 3 weken kan duren...
Wat een mega slechte service zeg. Wacht nog steeds op mijn geld.
Vandaar mijn review, Dyson is een prima product, echt kwaliteit maar koop NIET rechtstreeks bij de maker tenzij u van slechte service houd.

Reageer

klantenservice om te janken 29-01-2024

Algemene score

1,0
Waardeloos, echt om te janken! koop je een stofzuiger van 800 euro die het na een aantal maanden begeeft, wordt er via de klantenservice vanalles beloofd door steeds andere mensen, krijg je een mailtje (no-reply met de vraag of je wilt antwoorden) dat eerdere beloftes niet kunnen worden waargemaakt en de stofzuiger na 3 weken wachten (en dus ook 3 weken zonder) maar moet worden opgestuurd, vervolgens weer dagenlang radiostilte, nog altijd geen verzendlabel, nog altijd geen stofzuiger. Vroeger was de klantenservice van Dyson top, what the... happened?!

Reageer

Ron 29-01-2024

Algemene score

1,0
Fijne producten zolang ze werken. Juist door de relatief hoge prijs verwacht je dat ze duurzaam zijn en je er lange tijd gebruik van kan maken. Dat laatste valt zeker tegen. Een stofzuiger van 550 euro verwacht ik langer te gebruiken dan 3,5 jaar. Zeer teleurstellend dus, zeker omdat ik lees dat meerdere gebruikers hetzelfde probleem ervaren met het product (stofzuiger V11). Ik heb geen vertrouwen meer in Dyson. Voortaan een stofzuiger van een ander merk...

Reageer

Robert Goedegebuure 25-01-2024

Algemene score

1,0
In september 2023 een Dyson V12 steelstofzuiger aangeschaft (via Coolblue). In januari 2024 kon de accu niet meer worden opgeladen. Contact zoeken (via de WhatsApp chat of op andere manieren) met Dyson leidt tot niets. Vanwege het hoge aantal contacten kan het enkele duren voordat je een medewerker te spreken krijgt, zegt de chat. Was het maar waar! Je kan wachten tot je een ons weegt, niemand neemt ooit contact op. Eens maar nooit meer, voor een dure stofzuiger van dit A-merk :(. Wel lof voor Coolblue, die doen wel hun best (en geven tenminste antwoord).

Reageer

Cor 22-01-2024

Algemene score

1,0
Ik heb aangegeven dat de accessoire voor moeilijk bereikbare plekken(stofzuiger) kapot is. Hij was niet op voorraad maar als ze binnenkomen zouden ze hem opsturen. Nu twee maanden verder. Niets binnen gehad en de bereikbaarheid is droevig. Nu al zeker vijf uur geen reactie op de app gehad. Schandalig

Reageer

Jason 18-01-2024

Algemene score

1,0
Verschrikkelijke klantenservice. Ik heb tijdens Blackfriday 2023 een order geplaatst. Inmiddels zijn we bijna 2 maanden verder en heb ik nog steeds geen product ontvangen van ze. Iedere keer een andere smoes: U moet wachten, Bezorger komt eraan, Geen voorraad, Sneeuw, Personeelsproblemen. Noem maar op. Inmiddels wordt er ook niet meer gereageerd op Whatsapp en ben ik €600,- lichter.

Reageer

Slechte klantenservice 11-01-2024

Algemene score

1,0
Iets besteld, ik vraag factuur op, geen reactie. Zowel telefonisch als via whatsapp. 1 uur in de wachtrij gestaan om geholpen te worden om vervolgens te horen we gaan het sturen maar 3 weken verder nog steeds niks. Hierom besloten product te retourneren, vraag ik via de website retour label aan. Helemaal niks, weer telefonisch contact gezocht, krijg te horen wordt gemaild binnen 24 uur. Weak verder nog steeds niks. Wordt vervolgd

Reageer

Dyson V8 09-01-2024

Algemene score

1,0
V8 voor reparatie ingestuurt met duidelijke reparatie opdracht over storing afvalcontainer.Krijg bericht accu vervangen? Er zat net een nieuwe in en niet volgens opdracht.Verzoek om eigen accu retour,kan niwt volgens helpdesk.
Krijg een Dyson accu thuis gestuurt zonder bericht ook maar enig excuus,wel telefonisch contact gehad ,eigen accu niet mogelijk retour.
Service chatten geef pas na dagen een reactie helpdesk bellen onbeschofte antwoorden,Wel 125,= rep.kosten!

Reageer

N. Bakker 06-01-2024

Algemene score

1,0
Stylingtang gekocht van het merk dyson. De aankoop bij de Bijenkorf gedaan. Na enkele malen gebruiken geeft de tang een defect aan. Het lukt mij al enkele weken niet om contact te krijgen met dyson. De app stelt vele vragen die na beantwoorden uitkomen bij het begin. Erg ontevreden

Reageer

Zea Strassberger 03-01-2024

Algemene score

1,0
Waiting for a refund for more than 15days and when talking to their customer service, their feedback is yes it usually takes longer then our official website policy, we will open a case??? Total shame for what used to be an A brand!!! They maybe can develop technology but cant run a shop properly!!! Real scandal

Reageer

Toon meer reviews