Als ik een 0 kon geven, gaf ik dat.
Waardeloze klantenservice.
Na het plaatsen van een bestelling en het ontvangen daarvan, zijn we toch niet helemaal tevreden over het product en willen we hem retour sturen.
Retour aangevraagd, in de mail staat dat we de bijgevoegd retourlabel kunnen gebruiken, maar vreemd genoeg werkt deze label niet. PostNL geeft aan dat deze code al eens is gebruikt (?)
Contact gezocht met Dyson, ruim een half uur in de wacht gestaan en toen kwam er een zeer onvriendelijke, onwelwillende medewerker aan de telefoon.
Ik heb alle gegevens paraat, enkel de bestelling staat op mijn man zijn naam. Geeft zij aan dat mijn man toestemming moet geven om mijn naam aan de order toe te voegen zodat ze wat kan aanvragen.
Maar de retour is al aangevraagd, ik wil alleen een nieuw label, die kunnen ze gewoon sturen naar het bij hun bekende e-mail adres. Welke ik ook zo kon opratelen aan de telefoon. Maar nee, dat kon niet zei ze.
Belachelijk! Ik heb nu tijd om te bellen, mijn man niet ivm werk. Ik heb álle gegevens paraat, maar het is niet genoeg!! Hoe dan!? Dus als er niet de voornaam van mijn man stond, maar die van mij, was alles wel goed geweest!? Wat nou als ik een typfout had gemaakt bij de bestelling, was het dan helemaal niet meer op te lossen geweest? Want ja.. Zo heten wij niet, dus kan niet aanpast worden.
Je zou verwachten met zulke producten en zulke prijzen dat er op z'n minst een fatsoenlijke klantenservice beschikbaar is.
Ze zijn zéér slecht bereikbaar, eigenlijk geen andere mogelijkheid dan telefonisch. Dus je moet ook minstens een half uur geduld hebben voor je uberhaupt iemand aan de lijn krijgt. En dan krijg je zo'n mens aan de telefoon.
Nou, ik weet wel waar wij NOOIT meer zullen bestellen.. Klantenservice elders zijn vele malen beter en hun producten zeker vergelijkbaar. Dikke doei!