Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

Deze score is gebaseerd op 146 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

4,8

Caroline 16-07-2022

2 jaar geleden een stofzuiger gekocht. Sinds een half jaar steeds problemen. Zuigt niet meer op hoogste stand en stopt er na een paar minuten mee. Contact opgenomen met Dyson. Omdat ik inmiddels geëmigreerd ben naar Italië moet ik contact opnemen met de Italiaanse service afdeling. Helaas is mijn Italiaans nog niet zo goed dat zij begrijpen wat ik bedoel. En in het Engels komen we er ook niet uit. Heb destijds een Dyson aangeschaft voor veel geld in de hoop van een degelijk product. Ben nu genoodzaakt een andere stofzuiger aan te schaffen. Hele slechte service en slecht produkt

Serge 12-07-2022

Ik heb onlangs een Dyson luchtbevochtiger/ventilator gekocht. Kost EUR 800. De eerste functioneerde niet omdat de pomp van de bevochtiger kapot was. Is teruggestuurd. Werd netjes door Dyson omgeruild via UPS. Onlangs ging ook mijn 2e kapot, de oscillator functioneert niet meer. Enige optie die Dyson biedt is het product naar Post-nl afhaalpunt bezorgen. Dat is lastig op de fiets. Ongekend dat zo'n duur apparaat 2x kapot gaat in een korte tijd en Dyson belabberde services aanbiedt. Ik raad Dyson dan ook sterk af. Ze zijn te complex in elkaar gezet en daardoor moeilijk te repareren en daarmee niet duurzaam.

Ronald 29-06-2022

Grootste boeven van dit moment. Circa 600 euro uitgegeven en vervolgens hoor je niks. Een servicedesk die zogenaamd niets kan. Resteert formele aangifte. Oppassen met deze club.

Rianne Walraven 20-06-2022

Ruim 2 jaar geleden een dure Dyson V 11 aangeschaft. Binnen 2 jaar al onderdelen moeten vervangen en nu valt hij steeds uit. Er wordt maar 2 jaar garantie gegeven op een apparaat van 600 euro! Zuigkracht ook absoluut niet wat men belooft. Geen waar voor je geld dus.

hdj 07-06-2022

De Dyson Pure Hot&Cool (aanschafprijs net geen € 600) werkt binnen 3 jaar al niet meer. Problemen met de sensoren. Melding gedaan bij de service afdeling. Reactie: buiten garantie (klopt op zich wat betreft fabrieksgarantie), er wordt voorbijgegaan aan de wettelijke garantie dat ik mag veronderstellen dat gezien de prijs het product langer meegaat dan 2 jaar. De UNETO geeft een termijn van 3 jaar aan. Reparatiekosten zijn € 125,—, zijnde de standaardkosten zonder enig begrip dat de problemen wel redelijk zijn snel opgetreden. Ik heb besloten om de reparatie niet te laten uitvoeren.

De medewerkers van de servicedesk zijn snel, vriendelijk en correct met de beantwoording van de mail/chat.

Roland 19-05-2022

Een 1 is nog teveel voor de klantenservice.

Omdat onze wielen van onze softroller V8 versleten waren hadden we nieuwe wielen besteld via internet bij Prijor. Echter kon ik nergens een instructiefilmpje vinden hoe je deze kon vervangen en omdat ik niets wou kapotmaken dacht ik de dyson klantenservice om advies te vragen, het is immers hun product.
Eerst contact gehad met een dame van de klantenservice en die gaf aan dat ze voor mij nieuwe wilen kon bestellen, maar geen idee hoe je deze moet installeren of ze kon een nieuwe zuigmond bestellen. Vond ik al een raar antwoord, je kan iets voor me bestellen maar geen idee hoe je dat moet installeren! Omdat dit geen antwoord was waar ik iets mee kon gevraagd om iemand anders contact met mij op te laten nemen die meer kennis van hun producten heeft.
Even later werd er contact met mij opgenomen door een andere medewerker, verhaal nog een keer uitgelegd, en deze vroeg mij waar ik de wielen had besteld. Toen vertelde deze meneer mij dat deze wieltjes niet los aan klanten verkocht wordt omdat voor het vervangen van de wielen de hele zuigmond gedemonteerd moet worden, wij hebben hier geen instructies voor aangezien het niet de bedoeling is dat de klant dit zelf doet. Als de klant problemen ervaart met de wieltjes dan sturen ze een nieuwe zuigmond op. Hoe kan het dan dat ik de wieltjes gewoon op internet kan bestellen? Waarom bied je collega in eerste instantie aan om nieuwe wielen voor mij te bestellen?
Volgende dag met Prijor gebeld en het verhaal uitgelegd en wat blijkt, binnen 5 minuten een instructiefilmpje in mijn mailbox en de wieltjes waren binnen 5 minuten vervangen!! En voor het vervangen van de wielen heb ik geen enkel schroefje van de zuigmond te hoeven verwijderen, dus waarom moet een monteur dit doen?. En Prijor mag de spullen die ze op hun website aanbieden aan een ieder verkopen.
Kortom de klantenservice van Dyson heeft geen enkele kennis van hun eigen producten en verteld aleen maar leugens zodat ze je een veel duurder product kunnen aansmeren. Zolang het binnen de garantie valt dan sturen ze een nieuwe op, valt het buiten de termijn dan kan je een nieuwe bestellen en anders zoek je het maar uit.
De dyson zelf zijn we heel tevreden mee maar de klantenservice die kunnen ze beter opheffen.

Dominique 10-05-2022

Dyson bedankt! Jullie service is echt top! Mijn stofzuiger deed het niet meer. Na contact dachten de oplossing gevonden te hebben dus een onderdeel werd mij toegezonden maar dat was het helaas niet, ik kon de stofzuiger gratis toesturen en binnen 3 dagen kreeg ik een mail over het probleem, de oplossing en dat de stofzuiger al weer mijn kant op komt. Door deze ervaring zal ik niet twijfelen bij mijn volgende dyson aankoop.

Ivo 09-05-2022

Zeer slechte klantenservice.
Ik heb een dyson stofzuiger besteld die niet is geleverd omdat het administratieve systeem van dyson mijn adres niet correct op het verzendlabel heeft overgenomen. Dyson wil hier niets aan doen omdat het product wel bij hun is verzonden, maar nog niet retour is. De klantenservice 'hoopt' dat ze, als het product retour is ontvangen (wat totaal de vraag is hoe lang dat gaat duren), binnen 2 weken het geld retour storten. Dus je betaald €500, krijgt niets, mag een maand wachten en krijgt dan misschien je geld terug om een nieuw product te bestellen en de klantenservice kan niets voor je doen. Logisch!

Ivor 08-05-2022

Met verbazing lees ik de negatieve reviews. 2 dagen geleden ging het reservoir van onze v-11 kapot, een van de afsluit ringen was kapot gegaan. Via messager contact gelegd en er werd mij medegedeeld dat ik helaas net buiten de garantietermijn was.... maar wel binnen de coulance termijn. Vandaag het nieuwe reservoir ontvangen, zonder enige kosten. Dit was het 2e reservoir dat kapot gegaan was en toen hadden ze het niet in voorraad, of ik de oude in een doos kon meegeven aan de bezorger want wij kregen een complete nieuwe stofzuiger Wij hebben 3 honden en 3 katten dus word hij dagelijks gebruikt. Vorig jaar was ik even vergeten om het kleine mondstukje schoon te maken waardoor hij vastliep. Zelfs toen ik dat zo uitlegde is dat onderdeel zonder problemen vervangen.
Mijn vriendin heeft de airwrap en die was binnen 2 dagen geleverd en werkt top, zegt zij... ik ben kalend. Nooit problemen mee gehad.
Dyson is een investering maar is iedere stuiver dubbel en dwars waard. De kwaliteit is top en de service is nog beter.

Ivor 05-05-2022

Asia 01-05-2022

Dyson V15 gekocht voor 760 euro bij de Media Markt. Hij gaf gelijk aan filter schoonmaken. Na dit gedaan te hebben, wat eigenlijk na 3 tot 6 maanden moet gebeuren. Gaf het nog steeds hetzelfde aan. Na telefonisch contact met Dyson gehad te hebben, denken ze dat er een fout in de filter te zitten. Nu krijg ik een nieuwe filter opgestuurd alleen is dit naar mijn oude adres gestuurd. Via Whatsapp contact gehad. Al 2 dagen bezig en ze reageren gewoon niet of nauwelijks. Media markt neemt het niet meer retour omdat het in gebruik is geweest. En het is nog geen week oud. Echt zonde van het geld! Voor alle mensen die dit in de toekomst meemaken, gelijk retour winkel i.p.v. het via Dyson op te lossen.

San 24-04-2022

Dyson airwrap bestelt op de Dyson site. Want koop van degene die het maakt zeggen ze zelf. Na lang wachten en geen track en trace code ontvangen, contact opgenomen met de klantenservice. Deze zeiden dat de airwrap vanuit een ander warenhuis moest komen, dus nog even afwachten. Na een tijd weer contact opgenomen, weer de reactie gekregen dat ik moet afwachten. Uiteindelijk is de airwrap opnieus opgestuurd. Ook hiermee hetzelfde verhaal! Door de klantenservice word je van het kastje naar de muur gestuurd. Nooit meer bestel ik bij dyson! Voor 500 euro verwacht ik top klantenservice!

Geert 30-03-2022

Gekend probleem bij Dyson steelstofzuiger V11 Absolute is defect aan de aan/uit knop. Bij melding viel mijn apparaat natuurlijk net buiten de garantie. Reparatiekosten € 125,- voor het vervangen van een spuitgiet onderdeel dat vrijwel niets kost...
Afgelopen jaren altijd Dyson stofzuigers gekocht en veel plezier van gehad. Dit was de laatste. Jammer dat Dyson dit niet oplost.

Essie 26-03-2022

Na 3x bestellen van de airwrap via de website heb ik het opgegeven. Op het moment van bestellen is het product op voorraad, krijg je netjes een order nummer bij de bevestiging. Dan verwacht je binnen de genoemde levertijd je pakje om vervolgens niets meer te horen van Dyson. Na contact met de klantenservice gehoord dat de bestelling is geannuleerd dus opnieuw besteld, want volgens de webzine weer op voorraad. Zelfs tot 2x toe door de klantenservice toegezegd dat mijn order alleen nog wacht op een T&T om vervolgens toch weer geannuleerd te worden. Om gek te worden want volgens de website is de airwrap steeds weer op voorraad. Ik zou niemand aanraden om via de website van Dyson te bestellen, nog nooit eerder zo’n slechte ervaring gehad.

Birgitt 23-03-2022

10 maart een v12 gekocht waar ze een vrijstaand dok cadeau bij doen. Store in Utrecht had deze niet op voorraad, maar via formulier kon ik het alsnog bestellen. Aanvraag werd afgewezen omdat het niet via een aangesloten retailer was afgenomen. Helpdesk kan niks voor me doen, behalve me weer naar Utrecht sturen. Telefoonnummer wat ik kreeg word niet opgenomen en op berichtjes wordt ook niet gereageerd. Moet ik dus maar op de gok vanuit Amsterdam naar Utrecht in de hoop dat de store nu wel voorraad heeft.

Zeer slechte aftersales 16-03-2022

Zeer zeer slechte service, van zowel het apparaat als van de helpdesk!

Twee maanden geleden heb ik de Dyson purifier humidify cool formaldehyde aangeschaft. Nu kreeg ik na een maand op het display te zien dat ik een schoonmaakcyclus uit moest voeren. Waar ik natuurlijk mee gestart was, maar bij het terugplaatsen van de schoongemaakte watertank en de verdamper bleef de Dyson purifier in de schoonmaakcyclus staan. Met geen mogelijkheid kregen we dat weer terug in de gewone stand. Ook na meermaals bellen met de helpdesk had geen effect. We konden het apparaat terug sturen ter reparatie. Vandaag de Dyson terug gekregen, maar helaas bij het aanzetten staat het apparaat in dezelfde stand als waarmee we hem hebben opgestuurd.

Mega mega mega irritant!!! Dit is niet wat hoort bij een apparaat van bijna 700 euro.

Vanmiddag dus weer met helpdesk gebeld, en ja heel vervelend jammer dat niet is opgelost, en dan het antwoordt: Of ik hem weer wil opsturen. Nou ik dacht het zeker niet ik eis een monteur aan huis of gewoon me geld terug !!

dit kan gewoon niet waar zijn voor een apparaat van € 700,- ! en dan deze aftersales.

graag reactie ook van dyson, en niet een standaard antwoord, van wilt u met ons contact opnemne met de klantenservice, want daar kom je niet verder !!

Mariska 21-02-2022

Zeer slechte klantenservice. Product (airwrap) gekocht bij de Dyson winkel in Utrecht, waar ik niet in de buurt woon. Helaas is de doos niet compleet maar de Dyson klantenservice stuurt mij toch fysiek naar Utrecht omdat zij alleen kunnen helpen als je het product bij hun hebt gekocht (terwijl ze nooit of amper voorraad hebben). Verder hebben veel meiden die ik ken een kam en borstel gekregen ook al is deze elders gekocht (obv serienummer) maar ik krijg te horen dat ook dat alleen geldt als je via de website haalt. Met andere woorden, haal je je Dyson elders dan via de website dan kun je slechte service verwachten. En dat voor €500…

Ontevreden 09-02-2022

Op 30-1-22 de V15 Detect Absolute bij de mediamarkt gekocht en op 1-2 thuis ontvangen. Na de batterij volledig opgeladen te hebben en de 1ste keer stofzuigen gaf die al gelijk aan dat de stoffilter schoongemaakt moest worden. Dacht dat gaat misschien wel weg maar na nog een keer proberen besloot ik te bellen met Dyson. De vriendelijke man vertelde mij dat dit een fabrieksfout was en ik zou een nieuw motordeel toegestuurd krijgen. Die kreeg ik op vrijdag 4-2-22 binnen en werkte goed. Op woensdag 9-2 kreeg ik weer dezelfde melding en heb ik weer gebeld. Nu werd mij verteld dat deze voor reparatie opgestuurd moet worden. Een stofzuiger van 700 euro die bij allebei de exemplaren een fout melding genereert lijkt mij niet goed. Fijn dar hij gemaakt gaat worden maar belachelijk dat deze niet gewoon ingeleverd kan worden en geld terug.
Mijn advies: koop GEEN V15. Ken diverse mensen met de V11 en die hebben geen problemen ermee.
Jammer Dyson maar hiermee slaan jullie de plank mis.

karin 04-02-2022

heel tevreden met de Dyson v11, helaas stopte het rode startknopje ermee, dit gemeld bij Dyson en omdat er nog garantie gold, kreeg ik binnen 3 werkdagen een nieuw hoofdgedeelte en grote cycloon toegestuurd. Nu doet mijn stofzuiger het weer!! goede service dus ;)))))

Maartje 04-02-2022

Dyson airwrap besteld, nooit binnengekomen. 10 januari besteld, en n wacht nog steeds op mijn geld wat binnen 14 dagen teruggestort zou worden.
Via whatsapp, mail en telefoon word je van kastje naar de muur gestuurd… echt zo een slechte klanten service heb ik nog nooit meegemaakt!! Ga nooit meer iets bij hun bestellen. Geen product ontvangen en 500 euro nog steeds niet terug!!!

An 24-01-2022

Ik heb in 2019 een dure Dyson V11 stofzuiger gekocht en in september 2021 begon deze te haperen. Ik kan niet fatsoenlijk in een keer stofzuigen want hij stopt steeds. Ik heb dit gemeld en ik zou een nieuwe filter krijgen. Het is inmiddels bijna eind januari 2022 en ik heb de filter nog steeds niet. Ook zouden ze de stofzuiger ophalen voor reparatie maar dat is ook nog steeds niet gebeurd. Ik ben zeer ontevreden over de service . Omdat ik niet kan stofzuigen heb ik een nieuwe moeten kopen. Ik ben zeer blij met mijn oude vertrouwde Miele stofzuiger waar ik zeer tevreden over ben.
Ik ben nog steeds in afwachting van een nieuwe filter of reparatie? Ik ben zeer benieuwd of dit nog gaat gebeuren. Voor nu Nooit meer een Dyson stofzuiger…….

Peer 22-01-2022

Op 6 januari de airwrap besteld. Op 21 januari nog steeds niks binnen ( wel een bevestiging van mijn bestelling binnen gekregen) uiteindelijk maar gebeld om te vragen waar het bleef, kreeg ik aan de telefoon te horen dat mijn bestelling geannuleerd is omdat er geen voorraad was, gelukkig voor achteraf betalen gekozen, anders zou het 3 weken kosten voor ik m’n geld terug zou hebben.
Koop hier niks van, waardeloze service.

Bosma 20-01-2022

Ordered a Christmas present for my wife. Product was supposed to arrive in one day, but didn't arrive. When contacted, after much delay, I was told it was a system error. And after much more delay, it actually turned out it was delivered, but not at my house. There was longer stock. If a wanted another colour, I said no. I would rather wait for the right product and colour. But they had already cancelled the order and returned my money (of course). All this took about 40 emails, and 4 weeks. Not even an apology or any gesture to make of for the horrible experience, only when I made a point of that as well, I got an apology. When I wanted to log a complaint, the same people kept walking around in circles. Not taken seriously. For a product at this price (450 for hair styler), I will be sure to never ever order with Dyson again. What a huge disappointment.

RobertFox 18-01-2022

Ik heb een V11 absolute gekocht en die ging na 1jaar en 9 maanden stuk. Na een melding zou dit zsm worden opgelost maar dit proces duurt nu al 2 maanden. Er zijn ondertussen via de mail schriftelijke beloften gedaan waarin ik o.a. een V11 outsize zou krijgen. Dit is, na 2 maanden aan het lijntje gehouden te zijn, teruggedraaid en krijg ik een goedkoper model aangeboden, de V11 motorhead. Conclusie Dyson: het is veel smoesjes en gebakken vieze lucht wat Dyson verkoopt. Ik zal van mijn levensdagen NOOIT MEER EEN DYSON KOPEN! Die belofte kom ik wel na!
RobertFox 20-01-2022

Ik heb een klacht ingediend bij de Onlinegeschillenbeslechting Europese Commissie waarbij Dyson aangesloten is! Hier komt de link mocht je dit ook willen doen.

Ik zou dit merk zeker niet aanbevelen 18-01-2022

Dyson doet zich voor als een A merk maar ik koop dat merk nooit meer.
Als er iets kapot is heb je met een wegwerp artikel te maken. Onderdelen ,accu`s , accessoires en dergelijke worden niet geleverd.
Van een dergelijk duur merk zou je toch anders mogen verwachten.
RobertFox 20-01-2022