Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

Deze score is gebaseerd op 146 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

4,8

Ivonne 26-06-2023

Ik belde voor een stuk gegaan onderdeel binnen de garantieperiode. Wodrt gratis vervangen en zou volgende dag verstuurd worden. 3 dagen later kreeg ik een melding dat het verstuurd was, maar zonder track&trace. En weer 3 dagen later het onderdeel ontvangen. Goed te woord gestaan aan de telefoon, maar verzending ging een beetje rommelig.

Monique Bogman 25-06-2023

Bestel rechtstreeks bij de maker. Dat is de slogan van Dyson. Dus dat heb ik ook gedaan nadat mijn snoerloze stofzuiger het niet meer deed. Ondanks dat ik er zeker van was dat de batterij vervangen moest worden, ik had de makkelijke vragenlijst op de website ingevuld, toch gebeld met Dyson. Ik wilde er zeker van zijn dat ik een originele batterij kreeg.
Een hele aardige meneer heeft ons uitstekend geholpen. We kregen de batterij zelfs gratis (misschien omdat we ook een Dyson stofzuiger met snoer hebben). Daarnaast kregen we ook nog eens 20% korting op een nieuwe stofzuiger.
Nu blij met zowel de oude als de nieuwe stofzuiger!

johannes 24-06-2023

ik heb een Dyson V11 absolute extra.
Helaas zuigt de Dyson absoluut geen kleine brokjes, deze gooit hij er gewoonweer uit, geen zand, dat laat hij liggen, geen minuscule blaadjes, deze neemt hij gewoon niet op. Dat deed mijn sledestofzuiger wel. Ook geeft hij vaak aan dat hij verstopt zit. dan moet ik de inlaatopening bovenin schoonmaken want het rubber tussenin houdt het stof niet tegen. Zeer ontevreden dus want na het stofzuigen moet ik ook nog vegen.

Werner Eindhoven 24-06-2023

Dyson functioneerde niet naar behoren. Dyson heeft dit keurig, snel en binnen de garantie opgelost door een nieuw middenstuk te leveren. 👌👌👌👌

Isabel 24-06-2023

Heurist gekocht al even geleden, 1,5 jaar ongeveer. Helaas telkens een gebrek. Ze sturen netjes iedere keer een nieuwe. Maar na de zoveelste die het begaf wilde ik mijn geld terug. Daar doen ze erg moelijk over en dit loopt dus nog steeds. Erg jammer want het product an sich is erg fijn, zolang het werkt.

Martine Van der Meer 22-06-2023

Na wat opstartproblemen hebben ze mijn apparaat binnen de garantie termijn gerepareerd. Het is super geregeld. Netjes, koste niet veel moeite, eigenlijk zoals je mag verwachten van dit merk.
Gewoon een goede service.

Steffan 22-06-2023

Super goed geholpen, kreeg gelijk zonder moeite een nieuwe stofzuigerbuis opgestuurd.

Ik 20-06-2023

Absoluut een 10! Heel vriendelijk geholpen, helaas na het opvragen van de aankoopbon bij de Media markt ging het niet zoals hoort ! Geen bon gekregen ( zou gemaild worden) uiteindelijk opzoek naar een nieuwe oplaadkabel , dat was het “probleem “ dyson superrrrr geholpen, alleen niet handig dat wij het apparaat niet hadden geregistreerd!

CarlosG 18-06-2023

Ik heb twee jaar geleden een Dyson V8 Absolute aangeschaft via Coolblue. Ik vond de accu de laatste tijd niet goed functioneren als de stofzuiger op de maximale stand ging. Dit heb ik aangegeven bij Coolblue en zonder met Dyson contact te hebben opgezocht werd ik door hen benaderd en kreeg ik een nieuwe accu toegestuurd. Dit is een service die ik niet vaak meer mee maak.

Eileen 18-06-2023

Ik heb drie producten van Dyson gekocht: een stofzuiger, een airwrap en een föhn. Helaas hebben al deze producten me een fortuin gekost en gingen ze binnen de kortste keren kapot. De garantie is ook erg kort, dus ik moet extra kosten maken voor reparaties. Zo moet ik bijvoorbeeld nu €125 betalen om "iets" in mijn föhn te laten vervangen.

Niet alleen zien de producten er snel beschadigd uit, maar ook de kwaliteit van de machines zelf is waardeloos. Het is erg vervelend dat Dyson zoveel mensen direct na aankoop een review laat schrijven, in plaats van na daadwerkelijk gebruik. Hierdoor ontstaat er online een vertekend beeld van de kwaliteit en de verwachtingen.

Eerlijk gezegd vind ik dat Dyson, gezien de prijzen die ze vragen, producten moet kunnen leveren die écht duurzaam zijn en langer meegaan. Het is teleurstellend dat dit niet het geval is.

Trijntje 17-06-2023

Goede service
Snel gemaakt en probleem opgelost.
Je betaald wat meer voor de stofzuiger maar de garantie is top.

Dyson v8 16-06-2023

Wij hadden een kniestuk wat stuk was gegaan en zonder problemen kregen wij van dyson een nieuwe toegestuurd de stofzuiger voldoet goed en de service kan niet beter
Vr Gr .....

Stofzuiger dyson v15 15-06-2023

Nieuwe Dyson stofzuiger gekocht de v15 €800 euro.
De steel past er niet op.
Klantenservice gebeld 2x mensen zijn niet te verstaan gebrekkig Nederlands.
Weten niet hoe dit op te lossen.heel raar.
Daarna gechat.word terug verwezen naar de klantenservice kunnen mij niet helpen???
Toen een app gestuurd krijg ik te horen onze excuses.
Maar komen niet met een oplossing.
Toen de stang besteld word die al 2x geannuleerd???
Omdat er geen voorraad is.
Nou deze gaat dus weer mooi retour.
Niemand kan he normaal helpen.is ook maar een stofzuiger van €800 euro he

Chantal 13-06-2023

Ik kocht de Dyson V10 pro jaren geleden, en had een accu probleem nu. Ondanks dat de garantie ruim verlopen was, kreeg ik zomaar een nieuwe accu opgestuurd, geweldig - wat een service. Ook kreeg ik uitleg over het ontstaan van het probleem, zodat dit geen tweede keer gebeurd. Mijn complimenten!

Jacques 13-06-2023

Waardeloze service. Heb een luchtreiniger besteld. Die wordt echter niet geleverd. Na gebeld, geappt en via Face-book contact te hebben opgenomen, nog steeds niks gekregen. Met de klantenservice daar kom je geen steek verder. Bent gewoon overgeleverd aan hun willekeur om het op te lossen. Gebeurt mij niet nog eens een keer.

Agnita Gerritsen 13-06-2023

Klantenservice is altijd vriendelijk en service gericht. ze komen afspraken na en communiceren duidelijk.

Jan van der Harst 11-06-2023

De prijs was prima. De levering van het product ook. Ik had wat vragen bij het opnieuw inschakelen van het apparaat en die vragen werden perfect beantwoord. Hulde.

Conny 10-06-2023

Hadden een dyson stofzuiger in okt 2022 gekocht waarvan de batterij nu in mei 2023 al na 7 minuten al leeg was.
Klantenservice gebeld vertelt wat er aan de hand was, 2 dagen later een nieuwe batterij gekregen die het weer goed doet.
Vlotte leveringen en geen kosten.

Harry 09-06-2023

Hele slechte service. Nadat een dure föhn kapot ging bijna 6 maanden continue moeten bellen met een hele slechte klantenservice. Uiteindelijk een nieuw product aangeboden gekregen en er wordt gewoon een ander artikel afgeleverd. Dit tegen alle afspraken in. Nooit meer Dyson.

Walstra 06-06-2023

We maken al jaren met plezier gebruik van spullen van Dyson. Zeer tevreden, makkelijk om schoon te houden van de spullen.
Klantenservice is zeer goed. Worden netjes geholpen en naar een oplossing gezocht als er iets is.

Cor 05-06-2023

Dyson V10 draadloze stofzuiger aangeschaft die na een week motor problemen begon te geven, maar door de goede service van Dyson was het euvel snel opgelost door een nieuwe batterij en motor plus behuizing toe te sturen, dus eigenlijk een nieuwe V10 draadloze stofzuiger kreeg zonder de hulp stukken. nu werk alles na behoren!

Felicity 04-06-2023

Heb service chat omdat mijn Dyson stofzuiger na 2 jaar het niet meer deed. Ik ben heel goed geholpen. Moest mijn bon opsturen en er is geconstateerd dat de drukmeganisme het niet meer deed. Ze hebben binnen 2 dagen een nieuwe kopstuk aan mij toegestuurd zonder kosten.
Super blij ermee, das past dienst

Kim Heijboer 02-06-2023

Top service, snel en correct!! Heel tevreden, door middel van een foto door te sturen wordt je meteen prima geholpen.

Ben van Aanholt 02-06-2023

De service van Dyson staat op eenzame hoogte! Omdat de producten erg lang meegaan had ik verwacht dat bepaalde onderdelen niet meer beschikbaar zouden zijn.
Niet alleen beschikbaar maar ook nog gratis omdat ik meerdere Dyson apparaten bezit. Hier kunnen veel andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Mathijs 01-06-2023

Stofzuiger gekocht bij Coolblue, na twee weken trad er een defect op. Dyson nam snel contact met mij op per mail met wat vragen waarna ze vrijwel direct een vervangend onderdeel hebben gestuurd zonder dat het mij veel moeite koste. Een defect kan altijd voorkomen maar hoe je er mee omgaat bepaalt de echte kwaliteit en status van het bedrijf, precies wat je van Dyson mag verwachten. Heel blij mee.