Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 164 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

tafel en stoelen 23-02-2021

ik heb voor deze winkel gekozen omdat het het koopproces en het in termijnen betalen vergemakkelijkt

Tonny van Hesteren 23-02-2021

Goed overzichtelijk. Het kiezen gaat snel ,veel keus.
Ik ben zeer tevreden .

Esser 22-02-2021

Zitten nu al bijna 4 weken te wachten op onze bestelling. Nog niet eens aangemeld bij PostNL en een klantenservice die niet meer kan vertellen dan wat we al weten. Nu per email gevraagd naar verwachte datum want dit is erg onvriendelijk. Als ze laten weten waar het aan ligt dan weet je tenminste iets. Dit vind ik echt onacceptabel

CT 22-02-2021

Er is hier werkelijk waar keuze voor iedereen! Ik heb deze pagina gekozen omdat er genoeg aanbod is en ik kom vaak genoeg enorm leuke producten tegen. Deze website is zeker een aanrader.

Monique 21-02-2021

Otto is zeer betrouwbaar als het gaat om levering op afgesproken data.
Je retouren worden snel verwerkt en dit wordt zeer overzichtelijk weergegeven in de otto omgeving.
De kleding is van goede kwaliteit en wijkt niet af van de foto's.
De klanten service is goed bereikbaar. Al met al zeerfijn schoppen bij otto.

Emma 21-02-2021

Otto is wat het is goede service fijne prijzen en makkelijker met bestellen en betalen

Anja 20-02-2021

makkelijk overzicht en meer keuze, ook makkelijke zoek functies, in het verleden ook al vaker besteld bij Otto, en altijd heel betrouwbaar met goede kwaliteit kleding tegen lage prijzen

Ellen 19-02-2021

ik vind Otto.nl leuk, gemakkelijk, betaalbaar, veelzijdig, aantrekkelijke voorwaarden, mooie merken, goede service, van alle gemakken voorzien, klantvriendelijk, teveel om op te noemen!!

J Toorenburg 19-02-2021

Altijd mooie kwaliteit en prima service ,en de nieuwste mode voor dames en heren

Richard 17-02-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat er heel veel assortiment is aan kleding en anderen artikelen. Gewoon weg geweldig en nu even wachten door de corona hoelang het gaat duren wanneer ik de spullen hebt.

Jeanette 16-02-2021

Ze hebben een grote variatie aan kleding en andere dingen, enigste nadeel is dat de webwinkel traag werkt en niet altijd naar behoren, maar dat neem ik voor lief.

Bert 16-02-2021

We zijn erg tevreden over de manier van shoppen, de afhandeling van onze bestellingen en de service. ! onderdeel van een nieuwe kast was ergens kapot gegaan (magazijn of vervoer?) Bij het uitpakken werd dat duidelijk. Na een telefonisch onderhoud met de servicedesk, werd er vlot besloten om een nieuw onderdeel naar ons toe te sturen. ondanks de 1e teleurstelling van de beschadiging, werden we erg blij van deze geboden oplossing en afhandeling.

Visje 16-02-2021

Playstation 4 besteld met levertijd circa 2 weken en nu nog niks binnen, annuleren onmogelijk.

Valt me overigens op dat Otto op deze site verrassend goed scoort de afgelopen weken maar je op TrustPilot hele andere berichten leest..

Alexander 15-02-2021

Duidelijke shop, betrouwbare levering en zorgvuldig verpakt. Betaling achteraf mogelijk.

Schooneman P 15-02-2021

De laatste tijd wel meer kleding gekocht bij Otto.
Prima service ook indien je het retourbiljet per ongeluk verscheurd zou hebben.
Één telefoontje en je word prima, vriendelijk en behulpzaam verder geholpen!
Omruilen was de laatste keer daardoor prima te regelen!!

Noëlla 13-02-2021

Op de telefoon soms wat onduidelijk, maar geduld is een schone zaak. Verder overzichtelijk. Helaas kun je niet meerdere merken aangeven in zoekfunctie.

Himan 13-02-2021

Traag verwerken van de betalingen, beperkte voorraad producten, late bezorging, redelijk dure artikelen ivm andere concurrenten, onhandige app

MJ 13-02-2021

Een erg leuke loveseat gevonden bij Otto! Goede omschrijving waardoor wij ons comfortabel voelden om deze stoel online te bestellen. Fijn dat we via ons account op de hoogte blijven van de levertijd!

Theo van de berg 13-02-2021

Ben zeer tevreden over otto.nl
Leveringen en track and tracé kun je makkelijk volgen.
Vriendelijke bezorg dienst word binnen afgeleverd.
Betalingen kun je gemakkelijk kiezen.
Daarom bestel ik bij otto.

Zph 13-02-2021

Otto heeft mij al vaker gered tijdens momenten van nood! Op de site valt alles wat ik zoek tot nu toe super makkelijk te vinden door de uitgebreide variatie van aangeboden producten. Elk categorie heeft een aantal pluisjes van sub categorieën waardoor het de zoektocht naar een specifiek product gemakkelijker maakt. De verschillende betaalmethoden zijn ruim en meedenkend voor ieder type individu en zoals ik aan begin al zei, heeft dat mij in Krabbé tijden toch meegeholpen om aan te kunnen schaffen wat ik daadwerkelijk nodig had op dat moment maar niet in 1 keer betalen kon. Het in termijnen betalen is natuurlijk wat duurder maar wel efficiënt wanneer je in tijden van nood zit. Zo heb ik mijzelf toch wel van een comfortabele bed en een ruime kast kunnen voorzien op moment dat ik niets had om op te slapen en mijn huisje vol beladen was met kleding omdat ik nergens had om ze op te kunnen bergen, en nu weer een fijne warme winterjas kan aanschaffen nu het flink vriest in Nederland. OTTO is mijn persoonlijke engel en ik ben enorm dankbaar voor hun aanbod, flexibiliteit en de supersnelle levering kan ik natuurlijk niet uit mijn review laten, want ik heb altijd vrij snel Mijn bestellingen binnen (compleet, in goede staat en goed verpakt). Hartelijk dank voor jullie service OTTO!

Assi 12-02-2021

Fijne website, altijd de goedkoopste, snelle levering!
Kan in termijnen of achteraf betaald worden.
Ik ben fan!
Pietepaf 11-03-2021

Bijzonder dat jij een bestelling kunt doen op 12.03.2021 terwijl het 11.03.2021 is...

David 11-02-2021

NOOIT hier bestellen. 600 euro overgemaakt voor een laptop eind december (i.e. 2 maanden geleden....). Niks ontvangen en klantenservice geeft niet thuis als je mail stuurt. Als je belt zeggen ze dat het binnen 2 weken wordt geleverd. Uiteindelijk moet je 3 weken later weer bellen en blijkt dat ze het produkt niet kunnen leveren. NIemand van Otto die dit even laat weten. Blijkbaar stel je niks voor als je daar voor 600 euro bestelling plaatst.

Waarschuwing: koop hier niks!!!

Elsa Barriga 11-02-2021

Diverse variëteit, zeer mooie modellen en met een zeer goede prijs! Je kan ook heel makkelijk vinden de product die je zoekt.

Marco 10-02-2021

Treurig hoe Otto omgaat na een plaatsing van een eettafel die vooraf is betaald.
Op de site staat 3 tot 5 werkdagen, doe ik hier nog 10 werkdagen extra bij voor van alles wat zou kunnen gebeuren dan verwacht je toch dat het is afgeleverd.
Nee dus, meerdere malen contact gehad met Otto, de verschillende redenen worden netjes telefonisch uitgelegd waardoor je gaat denken het komt er dus eindelijk aan.
Nee dus.
Ik heb geen vertrouwen in de handelwijze van Otto.
Ik ga maar weer eens bellen waar mijn eettafel blijft die ik 9 januari heb besteld. 😯

Gerrit Finke 09-02-2021

Service is zeer goed. Bestelling komt op de af gesproken tijd. Gekochte goederen voldoen altijd aan de eisen die ik er aan stel.