Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 164 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Joost Drenthe 17-11-2020

Ik ben met Otto zeer content
't Wordt vlot bezorgd zonder gezeur
Er is een groot assortiment
met ruime keus en leuke kleur
Dus bij een on-line aanschaf is mijn motto
Kijk eerst bij Otto

John 16-11-2020

Makkelijke app en alles redelijk goed te vinden. Alleen jammer dat hetgene ik besteld heb niet onder Black Friday valt

Paulus 16-11-2020

De online shop is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Het aanmaken van een account is een fluitje van een cent en ook als nieuwe klant krijg je direct de mogelijkheid om te kiezen voor achteraf betalen. Een prima shop en als de levering en de kwaliteit van de bestelde spullen net zo goed zijn, dan is dit de eerste maar zeker niet de laatste aankoop geweest!

Johan 16-11-2020

Bestellen is supereenvoudig en ik stel het ook zeer op prijs, dat de goederen na ontvangst betaalbaar zijn. Daarnaast bleek Otto het goedkoopst te zijn voor het product dat ik aangeschaft heb.

Rosalie 15-11-2020

Al jaren bestel ik bij Otto vanwege de onderscheidende collectie , de meubels zijn van hoogwaardige kwaliteit voor een zeer redelijke prijs . Ook in mode zijn er diverse merken en Otto bied regelmatig korting acties aan.
De klantenservice is goed bereikbaar en lost eventuele problemen snel en vriendelijk op.
Voor mij de nummer 1 Webwinkel .

Dick 14-11-2020

Heb veel websites gevonden ter vergelijking van mijn product. Bij geen enkele zoveel producten als bij Otto. Makkelijk vergelijken op deze site ook. Bestellen gaat zeer snel.

Jan 13-11-2020

Makkelijk besteld op de site overzichtelijk en netjes alles aangegeven . Qua betaling meerdere mogelijkheden kortom een aanrader

Wolferen 13-11-2020

Ik vindt het een leuke shop en krijgt van mij een 10 als beoordeling perfect

Glenn 13-11-2020

De bestelde producten zijn qua prijs en kwaliteit redelijk goed. Soms wordt het product heel snel geleverd, maar soms duurt het ook heel lang voordat je het product krijgt. De verwachte levertijd klopt niet altijd met wat de website aangeeft.

Jacobientje 49 12-11-2020

Veel keus en leuke kleding!! Mooie trui besteld maar was veel te groot!! Dus Retour helaas!! Heb 2 mater kleiner besteld nu, vanochtend was het uitverkocht dezelfde trui vertelde een telefoniste mij van Otto,alleen moet ik weer 3 weken wachten!! Maar heb dat er wel er voor over!!

Vischjager D.M 12-11-2020

Goede service, heel veel keuze en makkelijk bestellen. Niet voor niets al jaren een tevreden klant.

Ria 11-11-2020

Veel keus en vele merken.
Goede service.
Ook handig dat je achteraf kunt betalen.

Mary 11-11-2020

Veel keus en makkelijk alles te vinden . Bij eerste bestelling was de korting mij niet duidelijk . Dacht 20%op alle mode maar bleek niet zo . Vandaag wel ! Kopen via internet is erg nieuw voor mij . Ben benieuwd wat ik krijg, of het past en hoe makkelijk eventueel terugsturen gaat . In deze coronatijd ga ik niet graag fysiek winkelen . Dit is hopelijk een goed alternatief

BB 11-11-2020

Ik ben zeer tevreden over ;
- het assortiment
- materialen
- klantenservice
- de eenvoud van de webshop
Kan een ieder Otto aanbevelen!!!!

Patries 10-11-2020

Duidelijke site, makkelijk bestellen,levering snel en netjes!
Goede pasvorm, artikel zoals op de foto.
Veel keuze uit merken en de prijzen zijn oké

Cindy 10-11-2020

Bestel al heel lang bij de Otto en de kwaliteit van kleding is altijd goed. De service is ook altijd goed. Had bij een vorige bestelling met achteraf betalen en na retouren teveel geld overgemaakt. Hierover gebeld en binnen een dag netjes mijn teveel betaalde geld terug gestort gekregen.

Anne 08-11-2020

Topmerken veel keuze altijd goede voorraad en snelle levering!!!!!!! Echt een aanrader voor elke portemonnee!!!

D.D 07-11-2020

Prima website, waar ik kleding en lingerie graag koop !!
Ook de klantenservice is prima, nooit geen moeite met retournering en ik word altijd vriendelijk behandeld.
Ga zo door !!!!

Tosienne 07-11-2020

Ik bestel veel bij Otto. Altijd correcte afhandeling. Maar als ik voor €360 kleding bestel, begrijp ik niet dat ik €3,95 verzendkosten moet betalen. Dat vind ik jammer

K. Ten lande 07-11-2020

Na wat gegoold te hebben kwam ik bij Otto omdat zij het voordeligst waren en bovendien ook nog een ruime keuze.

J. van Laarhoven 05-11-2020

Makkelijk dingen op te zoeken en duidelijke omschrijving. Makkelijk om de bestelling te plaatsen en af te werken.

Monique 04-11-2020

Ruime keus, goede prijsvergelijking, en thuis kiezen uit een groot assortiment!!

Naomi 04-11-2020

snelle duidelijke leveringen/afspraken. veel diverse producten. in een woord TOP!

Melfor 03-11-2020

Ik vind deze shop echt leuk voor shoppen en de kans voor betalen kan je kiezen wat je wil want sommoge mensen kan niet het hele bedrag in èèn keer betalen.Dankje wel ik ben heel trots en ik blijf ook kopen.

Mibelle Thiesen 03-11-2020

Altijd goede kwaliteit.
Kleding ook een leuk aanbod in grote maten.
Otto zou nog een hoger cijfer van me krijgen als de levering sneller zou zijn.