Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 164 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Mama 54 09-02-2021

Ik vind het een erg prettige en overzichtelijke website. Ook staat er veel informatie over het betreffende product. De levering is duidelijk en snel. Ze houden je goed op de hoogte. De producten die ik er gekocht heb waren erg goed van kwaliteit. Ik ben een zeer tevreden klant.

Arent Jan Steenhuis 07-02-2021

het gaat allemaal zo correct en zonder enige problemen, heerlijk om zo te kunnen winkelen en jullie website zeer goed. alleskan natuurlijk beter vandaar een 9 want bij een 10 valt er niets neer te verbeteren.

groet .......

Elise 06-02-2021

Omdat de producten heel erg waren afgeprijsd. En omdat het er netjes en verzorgd uitziet op de site.Hopelijk komen de schoenen snel binnen en zijn ze ook leuk!

Joris 06-02-2021

Ik wilde naar 2 maanden annuleren, dit kon op dat moment nog maar op het moment dat de bank aangeboden wordt bij de vervoerder moest ik even bellen, dus ik hem nadat ik een mail van post NL had ontvangen, en toen bleek dat annuleren niet kon en dat ik de bank kon weigeren aan de deur.

Ook krijg ik al een week daarvoor al een mail dat de zichttermijn verlopen was en dat ik nu echt bijna 500 euro moest betalen om extra kosten te voorkomen

Bestelling.was 2 maanden daarvoor gedaan

Marloes 05-02-2021

Ik vond direct wat ik zocht, via google gezocht naar een flanellen nachtjapon, plop naar Otto en jaaaa precies die!! Kan niet wachten tot het binnen is 🥰

Otto 05-02-2021

Heb al een paar keer bij otto een bestelling geplaatst.
Otto geeft eerlijk aan wanneer te leveren en verzorgen het pakketje met zorg.
Je mag achteraf betalen en dat vind ik persoonlijk tof.
Ben zeer tevreden en zeg daarom: bij otto Ga zo door!

Carmen 04-02-2021

Leuke site, al gaat het met scrollen wel wat naar.
Grote keuze aan artikelen.
Altijd leuk om te neuzen op de site.

Carmen Telea 04-02-2021

Levering super ! Bezorgd exact op afspraak ! Kwaliteit klopt exact met de beschrijving ! Telefoniste aardig and kalm beantwoorde mijn vragen !
Otto Bedankt !

Giuseppe 04-02-2021

Veel aanbood op OTTO voor goede de prijs en snelle afhandeling , wij bestellen vaak op OTTO in verschillende afdelingen en altijd Top !!!!!!

Luc 04-02-2021

Heel veel keuze en betaalbaar.
Site is heel overzichtelijk👍Prettig ook dat je alles kan bestellen en achteraf betalen.

henny42 04-02-2021

kan alles snel vinden super kortingen
een echte aanrader
top producten snelle

Cherry 03-02-2021

Otto heeft een enorme keuze aan artikelen, goede prijs/kwaliteit. Enige nadeel vind ik het filter; na het instellen van de gewenste filters , “schiet” je steeds terug maar de standaard instellingen. Ook jammer dat er verzendkosten betaald moeten worden.

Margreet Knoope 03-02-2021

Totaal verschillende artikelen in een keer gekocht. Alles is snel besteld al is het nog zo divers.

Julietta 03-02-2021

Otto biedt keuzes te over, met een service op en top,
zo heb je supersnel geshopt.
Je vindt altijd iets van je gading voor een aantrekkelijke prijs,
met optimaal koopplezier als tastbaar bewijs.
Met Otto haal je het beste in huis!!!

tayfun buran 03-02-2021

otto levert pas na 2 maanden en dit na vele tel gesprekken waarbij ik herhaaldelijk aangaf mijn product zsm te ontvangen. Geen oplossing in de tussentijd en geen excuses. Daarnaast slecht bereikbaar. BAGGER!!

Johanna 03-02-2021

Deze shop is heel overzichtelijk, makkelijk in zoeken, mooi aanbod in kleding zowel dames als kinderkleding, mooie merken waardoor best moeilijk om te kiezen.

Gerda 02-02-2021

Otto heeft mooie, betaalbare kleding in grote maten. De kwaliteit en de pasvorm van de kleding is erg goed. De service is goed: de bestelling komt mooi op tijd, de eventuele retouren zijn makkelijk geregeld en snel verwerkt.

Noëlla 02-02-2021

Altijd tevreden over otto!
Soms iets van kleding of dekbedden,
Maar vaak ook meubels.
Tevreden over de service en levering.
Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Hakim 01-02-2021

Ik ben nu al 2 maanden aan het wachten op een televisie die ik besteld heb. Elke keer hoor ik dat hij deze week verstuurd wordt. Echt een ongelofelijk slechte service.

Hermine 01-02-2021

Groot betaalbaar aanbod. Duidelijk foto’s en omschrijving.
Meerdere betaal mogelijkheden.

Sihobahn 01-02-2021

De eerste keer dat ik bestelde was via een vriend omdat hij een brochure had liggen! is al jaren terug, ik heb de vestjes nog!
Wat ik bedoel de spullen zijn van een goed merk, ik koop alleen kleding, ben daar erg tevreden over, je bestelt krijgt het meestal 1 dag later, helaas past niet alles maar ik hoop dat de vandaag bestelde jurk me ook past.
Ik zal Otto zeker aanbevelen vooral om de deversiteit van de merken en de gsranties

Margreet 31-01-2021

Voor mij is de shop duidelijk, overzichtelijk, eenvoudig te vinden en een ruim assortiment. Eenvoudig een keuze te maken in datgene wat ik zocht.

Hanneke Rakhorst-Born 31-01-2021

Duidelijk. Er staan leuke aparte foto's in. De informatie bij het artikel is duidelijk. Erg klantvriendelijk.

M. Bouman 30-01-2021

Prima shop!! Levert altijd op tijd , en goede klantenservice hulp als je toch nog vragen hebt!
Persoonlijk al meerder bestellingen geplaatst en altijd zeer tevreden :D
Super!!

Seyma 28-01-2021

Altijd goede deals en snelle levering. Klantenservice is heel vriendelijk. Al met al zeer tevreden met Otto!