Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

6,2

Geert 30-03-2022

Gekend probleem bij Dyson steelstofzuiger V11 Absolute is defect aan de aan/uit knop. Bij melding viel mijn apparaat natuurlijk net buiten de garantie. Reparatiekosten € 125,- voor het vervangen van een spuitgiet onderdeel dat vrijwel niets kost...
Afgelopen jaren altijd Dyson stofzuigers gekocht en veel plezier van gehad. Dit was de laatste. Jammer dat Dyson dit niet oplost.

Essie 26-03-2022

Na 3x bestellen van de airwrap via de website heb ik het opgegeven. Op het moment van bestellen is het product op voorraad, krijg je netjes een order nummer bij de bevestiging. Dan verwacht je binnen de genoemde levertijd je pakje om vervolgens niets meer te horen van Dyson. Na contact met de klantenservice gehoord dat de bestelling is geannuleerd dus opnieuw besteld, want volgens de webzine weer op voorraad. Zelfs tot 2x toe door de klantenservice toegezegd dat mijn order alleen nog wacht op een T&T om vervolgens toch weer geannuleerd te worden. Om gek te worden want volgens de website is de airwrap steeds weer op voorraad. Ik zou niemand aanraden om via de website van Dyson te bestellen, nog nooit eerder zo’n slechte ervaring gehad.

Birgitt 23-03-2022

10 maart een v12 gekocht waar ze een vrijstaand dok cadeau bij doen. Store in Utrecht had deze niet op voorraad, maar via formulier kon ik het alsnog bestellen. Aanvraag werd afgewezen omdat het niet via een aangesloten retailer was afgenomen. Helpdesk kan niks voor me doen, behalve me weer naar Utrecht sturen. Telefoonnummer wat ik kreeg word niet opgenomen en op berichtjes wordt ook niet gereageerd. Moet ik dus maar op de gok vanuit Amsterdam naar Utrecht in de hoop dat de store nu wel voorraad heeft.

Zeer slechte aftersales 16-03-2022

Zeer zeer slechte service, van zowel het apparaat als van de helpdesk!

Twee maanden geleden heb ik de Dyson purifier humidify cool formaldehyde aangeschaft. Nu kreeg ik na een maand op het display te zien dat ik een schoonmaakcyclus uit moest voeren. Waar ik natuurlijk mee gestart was, maar bij het terugplaatsen van de schoongemaakte watertank en de verdamper bleef de Dyson purifier in de schoonmaakcyclus staan. Met geen mogelijkheid kregen we dat weer terug in de gewone stand. Ook na meermaals bellen met de helpdesk had geen effect. We konden het apparaat terug sturen ter reparatie. Vandaag de Dyson terug gekregen, maar helaas bij het aanzetten staat het apparaat in dezelfde stand als waarmee we hem hebben opgestuurd.

Mega mega mega irritant!!! Dit is niet wat hoort bij een apparaat van bijna 700 euro.

Vanmiddag dus weer met helpdesk gebeld, en ja heel vervelend jammer dat niet is opgelost, en dan het antwoordt: Of ik hem weer wil opsturen. Nou ik dacht het zeker niet ik eis een monteur aan huis of gewoon me geld terug !!

dit kan gewoon niet waar zijn voor een apparaat van € 700,- ! en dan deze aftersales.

graag reactie ook van dyson, en niet een standaard antwoord, van wilt u met ons contact opnemne met de klantenservice, want daar kom je niet verder !!

Mariska 21-02-2022

Zeer slechte klantenservice. Product (airwrap) gekocht bij de Dyson winkel in Utrecht, waar ik niet in de buurt woon. Helaas is de doos niet compleet maar de Dyson klantenservice stuurt mij toch fysiek naar Utrecht omdat zij alleen kunnen helpen als je het product bij hun hebt gekocht (terwijl ze nooit of amper voorraad hebben). Verder hebben veel meiden die ik ken een kam en borstel gekregen ook al is deze elders gekocht (obv serienummer) maar ik krijg te horen dat ook dat alleen geldt als je via de website haalt. Met andere woorden, haal je je Dyson elders dan via de website dan kun je slechte service verwachten. En dat voor €500…

Ontevreden 09-02-2022

Op 30-1-22 de V15 Detect Absolute bij de mediamarkt gekocht en op 1-2 thuis ontvangen. Na de batterij volledig opgeladen te hebben en de 1ste keer stofzuigen gaf die al gelijk aan dat de stoffilter schoongemaakt moest worden. Dacht dat gaat misschien wel weg maar na nog een keer proberen besloot ik te bellen met Dyson. De vriendelijke man vertelde mij dat dit een fabrieksfout was en ik zou een nieuw motordeel toegestuurd krijgen. Die kreeg ik op vrijdag 4-2-22 binnen en werkte goed. Op woensdag 9-2 kreeg ik weer dezelfde melding en heb ik weer gebeld. Nu werd mij verteld dat deze voor reparatie opgestuurd moet worden. Een stofzuiger van 700 euro die bij allebei de exemplaren een fout melding genereert lijkt mij niet goed. Fijn dar hij gemaakt gaat worden maar belachelijk dat deze niet gewoon ingeleverd kan worden en geld terug.
Mijn advies: koop GEEN V15. Ken diverse mensen met de V11 en die hebben geen problemen ermee.
Jammer Dyson maar hiermee slaan jullie de plank mis.

karin 04-02-2022

heel tevreden met de Dyson v11, helaas stopte het rode startknopje ermee, dit gemeld bij Dyson en omdat er nog garantie gold, kreeg ik binnen 3 werkdagen een nieuw hoofdgedeelte en grote cycloon toegestuurd. Nu doet mijn stofzuiger het weer!! goede service dus ;)))))

Maartje 04-02-2022

Dyson airwrap besteld, nooit binnengekomen. 10 januari besteld, en n wacht nog steeds op mijn geld wat binnen 14 dagen teruggestort zou worden.
Via whatsapp, mail en telefoon word je van kastje naar de muur gestuurd… echt zo een slechte klanten service heb ik nog nooit meegemaakt!! Ga nooit meer iets bij hun bestellen. Geen product ontvangen en 500 euro nog steeds niet terug!!!

An 24-01-2022

Ik heb in 2019 een dure Dyson V11 stofzuiger gekocht en in september 2021 begon deze te haperen. Ik kan niet fatsoenlijk in een keer stofzuigen want hij stopt steeds. Ik heb dit gemeld en ik zou een nieuwe filter krijgen. Het is inmiddels bijna eind januari 2022 en ik heb de filter nog steeds niet. Ook zouden ze de stofzuiger ophalen voor reparatie maar dat is ook nog steeds niet gebeurd. Ik ben zeer ontevreden over de service . Omdat ik niet kan stofzuigen heb ik een nieuwe moeten kopen. Ik ben zeer blij met mijn oude vertrouwde Miele stofzuiger waar ik zeer tevreden over ben.
Ik ben nog steeds in afwachting van een nieuwe filter of reparatie? Ik ben zeer benieuwd of dit nog gaat gebeuren. Voor nu Nooit meer een Dyson stofzuiger…….

Peer 22-01-2022

Op 6 januari de airwrap besteld. Op 21 januari nog steeds niks binnen ( wel een bevestiging van mijn bestelling binnen gekregen) uiteindelijk maar gebeld om te vragen waar het bleef, kreeg ik aan de telefoon te horen dat mijn bestelling geannuleerd is omdat er geen voorraad was, gelukkig voor achteraf betalen gekozen, anders zou het 3 weken kosten voor ik m’n geld terug zou hebben.
Koop hier niks van, waardeloze service.

Bosma 20-01-2022

Ordered a Christmas present for my wife. Product was supposed to arrive in one day, but didn't arrive. When contacted, after much delay, I was told it was a system error. And after much more delay, it actually turned out it was delivered, but not at my house. There was longer stock. If a wanted another colour, I said no. I would rather wait for the right product and colour. But they had already cancelled the order and returned my money (of course). All this took about 40 emails, and 4 weeks. Not even an apology or any gesture to make of for the horrible experience, only when I made a point of that as well, I got an apology. When I wanted to log a complaint, the same people kept walking around in circles. Not taken seriously. For a product at this price (450 for hair styler), I will be sure to never ever order with Dyson again. What a huge disappointment.

RobertFox 18-01-2022

Ik heb een V11 absolute gekocht en die ging na 1jaar en 9 maanden stuk. Na een melding zou dit zsm worden opgelost maar dit proces duurt nu al 2 maanden. Er zijn ondertussen via de mail schriftelijke beloften gedaan waarin ik o.a. een V11 outsize zou krijgen. Dit is, na 2 maanden aan het lijntje gehouden te zijn, teruggedraaid en krijg ik een goedkoper model aangeboden, de V11 motorhead. Conclusie Dyson: het is veel smoesjes en gebakken vieze lucht wat Dyson verkoopt. Ik zal van mijn levensdagen NOOIT MEER EEN DYSON KOPEN! Die belofte kom ik wel na!
RobertFox 20-01-2022

Ik heb een klacht ingediend bij de Onlinegeschillenbeslechting Europese Commissie waarbij Dyson aangesloten is! Hier komt de link mocht je dit ook willen doen.

Ik zou dit merk zeker niet aanbevelen 18-01-2022

Dyson doet zich voor als een A merk maar ik koop dat merk nooit meer.
Als er iets kapot is heb je met een wegwerp artikel te maken. Onderdelen ,accu`s , accessoires en dergelijke worden niet geleverd.
Van een dergelijk duur merk zou je toch anders mogen verwachten.

Peter 16-01-2022

Ik heb december 2018 een dyson V8 gekocht voor 700 euro. Nu na 3 jaar is de accu al kapot. Dyson geeft niet thuis. Tevens is het niet mogelijk om op vol power het hele huis te stofzuigen. Geen aanrader.

DageletP 16-01-2022

Dyson doet zich voor als premium merk, maar is verre van dat. De service ver onder de maat. Nieuwe Dyson cyclone V10 steelstofzuiger gekocht waarvan de accu na 1x opladen stuk is gegaan. Wij zitten nu al ruim 4 weken zonder stofzuiger. 3x telefonisch contact gehad en 4x per mail. In de eerste gesprekken wordt er een spoedige omruiling beloofd. Maar nu kruipt Dyson in een verdedigende stand. "Dat het bedrijf het zo moeilijk heeft, met de voorraden crisis".

Onderstaande vragen heb ik meerdere Malen gesteld aan Dyson, maar hier willen ze niet inhoudelijk op reageren.

1 - Kunt u aangeven waarom er van deze telefonische afspraak wordt afgeweken?
(2 verschillende medewerkers in 2 verschillende gesprekken gaven aan dat de stofzuiger z.s.m. zou worden omgeruild door een op voorraad zijnde vervangend model. De Outsize is hierbij besproken, en was op het moment van de belofte ruim voorradig)

2 - Wat is de reden dat Dyson mij niet gelijk naar de leverancier (Cool Blue) terug heeft gestuurd, voor het terug brengen/omruiling van het apparaat. Eventueel voor een ander merk? Dyson houdt ons nu al bijna 4 week aan het lijntje met een beloofde omruiling. Terug gaan naar de leverancier is hierdoor geen optie meer omdat het omruil termijn inmiddels is verstreken.

U geeft aan dat we wereldwijde tekorten zorgen voor een lage voorraad. Kunt u aangeven:
3 - Wat de reden is dat er nog steeds reclames worden gemaakt op TV en Internet met vergelijkbare modellen? Die ook gewoon te bestellen zijn in de webshop?

4 - Waarom geeft Dyson voorrang aan nieuwe sales dan het oplossen van klant problemen?

5 - Wanneer kan ik een werkende stofzuiger verwachten?
Omdat jullie blijkbaar creatiever zijn in het ontwerpen van producten dan in het oplossen van een klankprobleem zal ik jullie hierbij helpen:
- Een refurbished model uit een andere serie ter overbrugging tot de definitieve oplossing?
- Geld terug?
- Upgrade naar een duurder model

Een aantal oplossingen die wat mij betreft bespreekbaar zijn.

Uitziende naar een inhoudelijke en constructieve reactie waarin vragen beantwoord worden. In jullie webshop kan ik nog steeds steelstofzuigers bestellen, dus blijkbaar is er voorraad. Graag denken in oplossingen. Ik verwacht niet een 3e excuus mail met uitgebreide uitleg waarom het zo lang duurt.

Helaas krijg ik van Dyson telkens het zelfde antwoord:

"Hartelijk dank voor uw email.

Wij begrijpen dat het lastig is om een tijdje zonder stofzuiger te zitten, daarom proberen wij het probleem zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. Het lange wachten op een omruiling is natuurlijk niet de normale gang van zaken, maar zoals mijn collega u heeft uitgelegd, kampen wij momenteel met een uitzonderlijk probleem.

Wij hanteren twee voorraden; een voor verkoop en een voor omruilingen. Dyson moet blijven verkopen om in deze moeilijke tijden overeind te blijven. Maar natuurlijk willen we onze bestaande klanten niet verliezen of teleurstellen, dus moet er een moeilijk balans worden gemaakt tussen de twee voorraden. De voorraad voor omruiliingen wordt daarom ook regelmatig aangevuld met verkoop modellen uit naburige landen.

We blijven de situatie volgen en aanpassen terwijl deze zich ontwikkelt. Helaas kunnen we u nog steeds geen tijdsindicatie meegeven van hoe lang dat nog kan duren. Nogmaals onze excuses voor de opgelopen vertraging. Wij waarderen uw geduld.
RobertFox 18-01-2022

Beste DageletP,

Ik heb exact hetzelfde probleem met Dyson tot op de schriftelijke belofte na om mij een outsize model toe te sturen omdat er geen voorraad is tot op de gestuurde mails! Ik zit alleen al iets langer zonder stofzuiger. Heel vervelend allemaal en ik zie dit als een voorbode dat het niet heel lang meer duurt dat het zo'n goed bekend merk zal blijven.

LB 04-01-2022

Waardeloze klantenservice, wacht al maanden op een omruiling. Maar met blackfriday kunnen ze aankopen volop leveren maar problemen oplossen ho maar! Amper contact met klantenservice te krijgen en breken het gesprek gewoon af. Echt super slechte ervaring.

Natasja 03-01-2022

Stofzuiger zuigt 3 seconden
Wacht nu al 2 maanden

Medewerkers proberen hun best te doen maar kunnen niks
Omruil voorraad is op maar winkels hebben nog genoeg .

Slechte service

Margreet 30-12-2021

Zeer slechte service!
Afspraken worden niet nagekomen; zijn al 7 weken in afwachting vervangende stofzuiger (V11 kapot, V12 zou op voorraad zijn, maar wordt maar niet geleverd)

Anja 30-12-2021

Eind juli 2019 dyson v10 gekocht. Gebruik dit apparaat alleen op de begane grond. Nu naar iets meer dan 2 jaar begeeft de turbo vloerborstel het, breekt gewoon af. Deze borstel gebruikte ik niet alleen dus vindt het triest dat deze zo snel stuk gaat. Zijn zeker niet goedkoop. Klanten service gebeld maar helaas garantie is maar 2 jaar dus kunnen niets voor u betekenen. Ga nu de de andere borstel gebruiken hoop dat deze nog even meegaat. Maar voor zo'n dure stofzuiger had ik beter accessoires en garantie verwacht.

Fathel Abbas 30-12-2021

Ik raad iedereen om van dit bedrijf af te blijven . Ik heb een stofzuiger v15 gekocht voor €700 . Paar dagen naar het gebruik begint het apparaat sitting te geven en de kleine onderdelen vielen uit elkaar . Ik heb Dayson gebeld en gevraagd om het apparaat terug te sturen en mijn geld terug te krijgen . Toen heb ik onervaren medewerkers aan het telefoon die zegt ook binnen 10 dagen niet meer mogelijk om te retouren en hij niets van mij kan betekenen dat ondanks stond duidelijk dat ik het apparaat binnen 30 dagen kan ik retouren als ik niet tevreden ben . Ik ga in ieder geval een klacht bij het geschillencommissie Indienen om mijn geld terug te krijgen . Mijn advies kijk uit met Dayson ze zijn oplichters

Manuela 23-12-2021

2 jaar en 4 maanden een Dyson V11 absoluut gekocht.
Ik dacht ik geef een keer veel geld (600,-) uit voor een goede stofzuiger.
Niets is minder waar.
Binnen de garantie werkte het knopje niet meer, toen werd dit onderdeel vervangen naar heel veel berichten te hebben verstuurd.
Echter nu zuigt de stofzuiger al niet meer op de hoogste stand en laat het de opgezogen rommel weer vallen uit de stang op de grond nadat je gestopt bent met zuigen.
Uit service overwegen kregen we dan een nieuw filter opgestuurd. (Netjes)
Maar al gauw bleek het filter niet voorradig en werd aan ons voorgesteld om met bijbetaling van €125,- een nieuwe stofzuiger te krijgen.
30 november de bijbetaling over gemaakt.
Tot op heden nog geen stofzuiger ontvangen.
Na 8x gebeld te hebben en meerdere malen WhatsApp contact te hebben gehad is het radio stilte bij Dyson!!!
Heb inmiddels maar een goedkope stofzuiger aangeschaft om deze wachttijd!!!! Te overbruggen.
Ik weet één ding......voor mij NOOIT meer een dure Dyson stofzuiger.
En ik hoop na het lezen van mijn review ook U niet!!
Ik denk dat er op dit moment betere stofzuigers op de markt zijn.
Vrgr Manuela Oldenhof

KayBoumans 22-12-2021

Een Dysonstofzuiger van bijna 2 jaar oud, werkte nog maar een paar seconde op de hoogste stand,
na een belletje werd er zonder problemen een nieuwe accu opgestuurd.
Dag erna in huis en het probleem is verholpen.

Erg prettige service ervaring.

D.W. 13-12-2021

Knop van de Dyson steelstofzuiger is kapot, Dyson klantenservice biedt aan om binnen 5 werkdagen een nieuwe stofzuiger te sturen. Gebeurd niet, word 2,5 week. Na die 2,5 week nog niks. Dus er zelf maar achteraan. "Ja we weten niet hoelang het nog gaat duren" Later een mail met: "we kunnen je wel de V12 lite aanbieden". Aangegeven dat deze niet geschikt is voor het huishouden en anders mijn geld terug wil en daarmee een andere / nieuwere Dyson stofzuiger kan kopen (Zit nog steeds in de garantie periode en in mijn recht voor geld terug / mij te ontbinden van de overeenkomst).

Geen reactie meer. Vorige week gebeld, meneer van de klanten service zou een notitie maken en daarvan zou ik een bevestiging krijgen. Kreeg geen bevestigingsmail. Vandaag weer gebeld, krijg te horen dat ik daar geen recht op heb en dat er nog "400 mailtjes voor u zijn, dus u weet hoe druk we het hebben" ondertussen nog steeds geen stofzuiger na 2+ maanden.

J. Mosterd 05-12-2021

2,5 jaar geleden de Dyson V8 aangeschaft. Erg blij en tevreden. Tot een paar weken geleden de batterij niet meer goed was en hij snel leeg is.
Contact gehad, garantie is er niet meer. Optie gekregen zelf batterij vervangen a 80 euro niet op voorraad of voor 125 euro dyson omruilen. Upgraden naar een V10 niet mogelijk.
Ik blijf van mening dat na 2,5 jaar de batterij nog niet op kan zijn. Het kost ons nu weer 125 euro.
Maar eigenlijk kan dit niet! En vind ik dat dit kosteloos opgelost moet worden.

renate 26-11-2021

Dyson air wrap gekocht nu met tijdelijk extra opzetstukken en houder!
Zaten er niet bij… contact gehad via whatsapp, medewerker geeft aan dat ik hier recht op heb maar dat de opzetstukken tijdelijk niet leverbaar zijn wel stuurt hij direct de houder op. Ik vraag of de opzet stukken vanzelf nagestuurd worden, krijg de volgende dag van een ander meisje te horen dat het een op=op actie is en ik dus geen recht heb op de opzetstukken aangezien ze op zijn, actie is 15 november ingegaan en 16 november besteld. Op de site word deze actie nog steeds weergegeven maar consument heeft pech gehad! Zeer slechte zaak en service van dyson
Britty 01-12-2021

Ik heb exact dezelfde situatie aan de hand. Pure misleiding. Ik heb inmiddels juridisch advies ingewonnen en zij adviseren me iig een een melding te maken bij de ACM ConsuWijzer i.v.m. misleidende reclame en ook een klacht in te dienen bij de Reclame Code Commissie. Ik ga zelf nog een stap verder door mijn Dyson Fohn terug te sturen en m'n geld terug te vragen. Laten we allemaal een melding en klacht aanmaken dan komt Dyson hier niet mee weg.