Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

6,2

Frank 18-05-2023

Top ervaring met Dyson. Helaas een paar keer gebruik moeten maken van de klantenservice ivm een defect of iets dergelijks. Dit werd in alle gevallen meteen netjes opgelost! Zelfs buiten de garantie werd onder coulance de gehele motor vervangen van onze Dyson V10. Kunnen er weer een hele tijd tegenaan met deze fijne machine!
Zo hoort de service ook te zijn van apparaten in deze prijsklassen. Heel goed Dyson👍

Brenda 15-05-2023

De apparaten van Dyson zijn echt geweldig maar je moet niet willen proberen een opmerking of klacht in te willen dienen over het niet klantgericht (mee)denken. Geprobeerd telefonisch, daarna via whats app service waar ik pas na 1 dag een e-mail adres doorkreeg en waarop ik vervolgens een melding ontvang na het versturen van de e-mail dat dit een No-reply e-mail adres is waar niets mee gedaan wordt.
Een medewerkster van Dyson had gezegd “ Dyson is te groot om communicatie tussen afdelingen te laten plaatsvinden “ . Heel erg jammer hoe een bedrijf met zulke mooie apparaten achter de schermen niet functioneert. Ook vervelend dat dit dan het kanaal moet zijn om mijn onvrede te uiten want Dyson is niet bereikbaar hiervoor en echt mijn best gedaan

Ben 15-05-2023

Contact met klantenservice was zeer vriendelijk, en heeft als oplossing een kosteloze vervanging van een onderdeel voorgesteld.
Deze werd zoals afgesproken binnen 2 dagen geleverd.
Na plaatsing was het euvel verholpen.

Maarten 12-05-2023

Dyson blijft standvastig vragen om reviews helaas kan ik niet anders dan negatief zijn. Inmiddels bijna 3 maanden zonder werkende robot stofzuiger, wel drie vervangende ontvangen echter die functioneren ook niet allemaal hetzelfde probleem. Klantenservice kan of wil niks voor je betekenen en op een ingebrekestelling reageren ze ook niet. Vorige week moet er een 4de vervangende robot naar mij verstuurd zijn. Deze is nog altijd niet binnen, op de tracking staat label is gemaakt en dat komende maandag al twee weken. Gezien het feit er geen inhoudelijke reactie kwam op mijn ingebrekestelling een volgende stap genomen en een verzoek tot het ontbinden van de koop gedaan ook hierop wordt laf gereageerd en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd met het argument het ligt bij de administratie en je hoort van hun, nou je hoort dus niks van hun unless je zelf contact opneemt. De after service en support en dramatisch en zou iedereen afraden voor Dyson producten te gaan.

Elly 09-05-2023

Zijn erg vriendelijk en de klantenservice is goed bereikbaar klacht werd snel opgelost nieuw onderdeel binnen een paar dagen kosteloos geleverd

Miranda Ranzijn 08-05-2023

In augustus 2020 kochten wij een Dyson stofzuiger. In april 2023 - garantie was verlopen - deed het apparaat niets meer. We belden met Dyson en zonder discussie of kosten werd een nieuw apparaat gestuurd. Geweldige service!

Patrick 08-05-2023

Producten zijn van hoge kwaliteit, werking is prima en zien er ook goed uit.
De service van Dyson is super, nooit eerder meegemaakt.

Bart 07-05-2023

Super geholpen. Nieuw onderdeel ontvangen en hij zuigt weer als vanouds.. en dat na de garantietermijn!
Super service Dyson! Bedankt!!

Tonnie Borchers 06-05-2023

Inmiddels al de 3e ontvangen, op garantie, service is goed maar het product niet .

JH 04-05-2023

Fantastische producten en als een onderdeel vervangen moet worden onder garantie, wordt er niet moeilijk gedaan. TOP service!

Bob 04-05-2023

Na aanschaf van deze Dyson stofzuiger is het makkelijk om mijn huis goed schoon te houden. Pakt meer stof op dan de vorige stofzuiger en is licht en makkelijk in gebruik.

Ik weet niet wat u daar mee bedoeld 04-05-2023

Het is zeer gebruiksvriendelijk en ook de afspraak over de levering is goed nagekomen Dus niets veranderen houden zo .En wie commentaar heeft gaat het maar elders proberen. hartelijk dank W van WEES.

Willianne 12-04-2023

Echt zeer ontevreden hoe er met klanten wordt omgegaan. Al heel lang problemen met mijn dyson luchtbevochtiger (valt allemaal binnen de garantie) en er wordt maar geen geschikte oplossing gevonden. Elke keer maar opsturen voor reparatie… en na de reparatie werkt het apparaat nog steeds niet naar behoren. Na 3 reparaties willen ze het misschien.. eventueel… vervangen. En moet je nog maar zien hoe je het enorme ding opstuurt want een doos daarvoor moet je zelf regelen. En je tegemoet komen willen ze al helemaal niet! Dyson maakt de fout, de klant mag het oplossen.

EJ vd Veen 08-04-2023

Twee Dysons V8. Na twee jaar op een volle batterij 1 minuut stofzuigen. Gerepareerd. Een binnen garantie. Een buiten garantie. Na een jaar batterij weer op. Nooit meer een Dyson sofzuiger. Afrader.

JMR 16-03-2023

Zeer goede service, tweemaal een probleem gehad, met het filter en de accu, alles keurig kosteloos vervangen binnen de garantie periode ofwel een aanrader om een dyson artikel aan te schaffen.

Ad 07-03-2023

Op 7 februari een Dyson Airwrap besteld via de website Dyson.nl. Deze koste 549 euro en zou de volgende dag worden bezorgd.
De volgende dag werd er niets bezorgd ,maar stuurde ze wel wanneer dat ze het artikel zouden afleveren. Dat schoof weer een dag op. ook kreeg ik van Dyson een mail dat ze mijn airwrap al in mijn account hadden geregistreerd.
Daarna verschoven de bezorg data steeds
De week erop weer aan het bellen gegaan, dan krijg je een call centre en iedereen zegt te helpen maar er gebeurd niets.
Zo ben ik 5 keer afgescheept en niemand kon mij zeggen waar mijn Airwrap bleef.
Na drie weken storten ze zonder mededeling mijn geld terug. Wat een waardeloze service

Eline lubbers 06-03-2023

Wij zijn helemaal content met dyson en de service is fantastisch. 1 keer gebeld ivm een kapotte aan en uit knop, en omdat het binnen de (lange) garantietijd viel zo een nieuwe motor opgestuurd gekregen. Nu weer gebeld ivm een kapotte zuigmond voor harde vloeren. Viel niet meer binnen de garantie maar omdat ze een goodwill project hebben lopen en wij 2 dysons hebben kregen wij het kapotte onderdeel eenmalig gratis. Dat noem ik service en goede behandeling van trouwe klanten. Wij zullen ook nog lange tijd trouwe klant blijven.

Pronk 06-03-2023

Dyson supersonic Pro föhn werkt niet meer, aankoopdatum mei 2020, gekocht bij Dyson.nl. Ik heb er geen garantie meer op..! Na een gesprekje aan de telefoon, werd me uitgelegd dat ik vooraf van de reparatie €125 moet betalen. Mocht het niet gerepareerd kunnen worden, kan ik een nieuwe supersonic kopen voor de prijs die destijds gold in mei 2020. (ervan uit gaande dat het bedrag van €125 terug gestort zou worden, want dat werd me niet duidelijk).

Ik heb het niet gedaan, moet er even over nadenken. Ik vind dit slechte service, het is een föhn van bij 500 euro! Ik werk er professioneel mee, mijn gereedschap moet werken anders kan ik m'n werk niet doen.

Karin 01-03-2023

Met name de klantenservice is heel goed. Telefonisch kun je onmiddellijk iemand bereiken, zonder ellenlange wachttijden. Ik heb een keer of 3 contact gehad en elke keer was de afhandeling van mijn vraag snel, persoonlijk, vriendelijk en werd het probleem naar tevredenheid afgehandeld.

Dirk 26-01-2023

Vriendelijke klantenservice maar totaal niet behulpzaam. Een Dyson air purifier met korting kunnen kopen bij de Mediamarkt, bij aanschaf zou de garantie gewoon van kracht zijn. Hier heb ik explicit naar gevraagd want er zat korting op het toestel omdat de nieuwe modellen reeds op de markt waren gekomen. Eenmaal thuis heb ik het serienummer in de app ingevuld en ging mijn jaar garantie in. Al na twee maanden ging het display defect, maar Dyson trekt zich terug van de garantieplicht want het apparaat zou te oud zijn hiervoor.
In de Aap gelogeerd dus. Na twee maanden al een defect display en geen garantie. Wat een aanfluiting. Het apparaat werkt verder goed maar de kunst is evenveel moeite te tonen om de klant te behouden als het vergaren ervan. Hier faalt een bedrijf als Dyson dat in mijn ogen vakkundig zou zijn. Ik dacht het toestel op te sturen en met een herstelt display terug te krijgen, kleine moeite zou je denken.
Gezien de afwezige service voor mij geen Dyson meer in de toekomst.

Didem 11-01-2023

In november heb in de draadloze stijltang aangeschaft. Helaas ging het materiaal aan de zijkant loslaten na 2/3 keer gebruiken. In eerste instantie via WhatsApp contact gezocht, dat viel mij tegen. Gelijk gebeld en goed geholpen! Ik kreeg direct een retourverzoek via de mail en kon mijn stijltang direct terug laten sturen.

Na enkele dagen kreeg ik een nieuwe opgestuurd. Helaas bleek de lader defect. Direct gebeld en ik kreeg binnen enkele dagen een nieuwe lader opgestuurd. Toch bleek het niet aan de lader maar aan het apparaat te liggen.

Gelijk gebeld, er is toen een omruiling ingepland waarbij de koerier het product aan de deur omruilt! Het duurde alleen naar mijn gevoel best lang voordat die afspraak werd ingepland. Ik heb gelijk gebeld en gevraagd naar een update van mijn dossiernummer. Er bleek iets verkeerd binnen hun administratie. Ik heb die dag nog een mail gekregen met een afspraak.

Ik vind dat ik goed ben geholpen via de telefoon. Ik raad iedereen ook aan wanneer je een klacht hebt het dossiernummer op te vragen. Zodra je belt kan je vragen naar een update en wordt dit gelijk in werking gezet. De wachtrij valt ook reuze mee aan de telefoon.

Suzan 05-01-2023

Slechte service! Op 16 dec fohn retour gestuurd
20 december bij hun aangekomen.
Nu op 5 januari nog geen geld retour op mijn rekening!!!!
Men zegt het 3 januari te hebben overgemaakt
Gaan nu weer uitzoeken waar het geld is heengegaan…..
Hoe moeilijk kan het zijn
Gegevens zijn vanaf bestelling hetzelfde en bekend
3 keer gebeld, 3 keer andere medewerker met 3 keer een ander verhaal!!

Gijs 03-01-2023

Op 9-12-22 een stofzuiger besteld van 599 euro.
Pakket zoekgeraakt bij PostNL.
Op 21-12-22 beloofd door klantenservice dat het geld teruggestort wordt.
Nu op 3-1-23 nog steeds geen geld op de rekening.
Casenummer 07424002

Joery 28-12-2022

Na een kleine 2 jaar, laadt mijn Dyson steelstofzuiger niet meer op. Kan de steelstofzuiger nog geen halve minuut gebruiken. Na contact met Dyson, geen garantie op batterij. Dit is de normaalste zaak van de wereld want batterijen gaan niet langer mee dan 2 jaar, volgens Dyson. Echter voor zulke prijzige producten zou je toch meer verwachten, nu zit je met een steelstofzuiger van 500 euro waar je niks meer mee kan doen. Er wordt een nieuwe batterij geadviseerd door de klantenservice. Deze moet ik dan volledig betalen en hopen dat deze niet binnen 1 jaar kapot gaat want een langere garantie wordt niet gegeven. Voel mij echt flink opgelicht, zeer jammer want was altijd positief over Dyson! Helaas, voor mij echt geen Dyson meer. High price, low service.

Jacqueline 01-12-2022

Veel geld voor een föhn die er mooi uitziet maar waar je niets aan hebt qua functionaliteit